wtorek, 12 stycznia 2021

Podsumowanie roku 2020 i kolejne wyzwanie - MÓJ STYL/ MY STYLE - PHENOMENAL US - CHALLENGE 136

 Rok 2020 za nami, rok wyjątkowo trudny, pandemiczny, pełen sprzeczności i niepewności.
Pozbawiony normalności dostarczył nam sporo stresu i frustracji.

Nie chce już więcej pisać o złych jego stronach.

Dzięki mojej pasji do mody jakoś go przetrwałam choć trochę pokrzyżował moje plany.
Nie narzekam ale skupiam się na teraźniejszości i wyzwalam w sobie tyle optymizmu ile tylko mogę.
Jaki był mój 2020 rok ? Modowo i blogowo?

Zapraszam na "krótki" 😄 przegląd.

/wybrałam zestawy z postów z największą liczbą wyświetleń, dzięki tym, którzy wytrwają do końca /

/z cyklu - mija rok/

Styczeń

Kropki mają być mocnym trendem tegorocznej wiosny. 
Wielki zwolennik tego trendu Michael Kors na wybiegu zaprezentował kilka prawdziwych perełek. 
Jedną z nich jest czerwona sukienka w białe grochy. 
 Może i taka zagości w mojej garderobie. Póki co jest czarna...

Sztuczny kożuszek, kolorowy, lekko przerysowany.

W połączeniu ze zwiewną sukienką w zwierzęcy print.

Luty

W kolorze soczystej śliwki - to kolor pełen sprzeczności i przeciwieństw. 
Urzeka klasą i co najważniejsze, jest wyjątkowo twarzowy.

Kolor lansowany na jesień ale czy mnie to przeszkadza?

Nie, nie przeszkadza, bardzo mi się podoba i mam zamiar nosić go również na wiosnę.

Marzec

Korzystając z zawartości mojej garderoby zapraszam na "takie tam moje dzisiejsze 😉😊".
Zwiewna sukienka maxi w spokojnych kolorach, drobne czarne kropki na beżowym tle.

O połączeniu beżu z kolorem niebieskim pisałam rok temu /tu klik/.
Dzisiaj do pastelowego niebieskiego dodałam jeszcze niebieski w nieco mocniejszym odcieniu.

Rok temu stwierdziłam, że  "sprany" jeans zwłaszcza na spodniach to nie "moja bajka" i lepiej czuję się w ciemnym jeansie.
Kobieta jednak "zmienną jest" i proszę - mam jasne jeansowe spodnie. Na dodatek w kontrowersyjnym fasonie mom jeans.

Kwiecień

Zielono mi...
Każdego dnia ubieram się, czasami wychodzę na krótki spacer, czasami nie.
Bawię się tym co mam w garderobie, bo póki co nie robię żadnych ubraniowych zakupów.
Nie zastanawiam się jaka będzie moda po pandemii, bo tego do końca nikt nie wie.
Ufarbowałam włosy, podcięłam tył i grzywkę, zrobiłam paznokcie.
Na spacer oczywiście wychodzę w maseczce i rękawiczkach.

Maj

Bo jak wiosna to sukienki i spódnice.

 Tak jest u mnie, że jak robi się ciepło to mam większą ochotę na te części garderoby.
Póki co staram się do wszystkiego podchodzić na spokojnie i optymistycznie patrzę na świat.

Letnie sukienki w wersji wiosennej

Czerwiec

Sneakersy - wygodne obuwie sportowe do miejskich stylizacji.

Nie do klubu fitness czy na siłownię ale właśnie na miasto.
Wygoda na maksa to nie jedyna ich zaleta, świetnie potrafią podkreślić miejskie stylówki.
Nie tylko do spodni ale też do sukienek czy spódnic.

Parka - w kwiaty na granatowym tle, jest z poprzedniego sezonu /w wersji wczesnowiosennej tu klik/.

/hitem tego sezonu jest parka w pastelowym błękicie i oversizowym kroju/

Moda po pięćdziesiątce - czy taka jest? 

Czy moda da się podzielić  ze względu na wiek? A może ze względu na rozmiar?

Więcej można przeczytać /tu klik/...

Lipiec

Luźna typu oversize, ukochana przez YSL.
Wcale nie trzeba być w rozmiarze XL żeby z powodzeniem nosić taką właśnie sukienkę.
Love luz blus 😏😊...
Sukienka wygrała zdecydowanie ale chce jeszcze pokazać mój jedyny kombinezon.

Kropki na każdą porę roku, dzisiaj w wersji letniej.

Wykropkowany kombinezon z kontrowersyjnymi, szerokimi nogawkami.

Sierpień

Minimalizm i prostota wygrywa w sierpniu.
Kolejne miejsca - kwiaty i kropki ...

Wrzesień

Poprzez ubiór możemy wyrażać swoją osobowość i mieć tak zwany "swój styl".
Możemy brać z mody wszystko co najnowsze, wszystko co jest w trendach.
Mieć odwagę być innym i zwracać na siebie uwagę.
A może przeciwnie, nie chcemy zwracać na siebie uwagi i wolimy schować się za ubraniem?
Z nami Polkami jest ponoć nie najlepiej zwłaszcza w tak zwanym wieku dojrzałym.

Wykropkowana sukienka maxi w wersji prawie jesiennej.

Spodnie - jedne panie je uwielbiają, inne są zdeklarowanymi przeciwniczkami.

Ponoć "odbierają " nam kobiecość, o innych "teoriach spiskowych" nie wspomnę, bo nie warto.

Tu, na moim blogu wyrażam moją opinię, nie radzę, nie krytykuję wyboru innych.
Kieruję się własną intuicją, biorę pod uwagę swoją figurę jak również aktualne trendy.

Październik

Mam chyba ostatnio fazę na spokojne kolory, coraz więcej u mnie czerni, beżów i bieli.
Skóra - w różnych kolorach ale czarna jak najbardziej na Tak! Skórzane płaszcze mają się całkiem dobrze 😊. 
Zebra - wśród zwierzęcych wzorów zajmuje nadal wysoką pozycję. 
Białe buty - choć przez wiele osób nie do zaakceptowania to nadal w trendach. 
Dzisiaj postawiłam na jasny total look, nie w bieli ale w kolorze ecru.
Pod ostatnim, czarnym postem napisałam, że białe zestawy na tę porę roku raczej nie dla mnie.
No cóż, postanowiłam spróbować, sprawdziło się powiedzenie "nigdy nie mów nigdy". 

Listopad

Pokochałam ostatnio spokojne kolory i prawie całkowite total looki.
Po czerni i jasnych kolorach przyszedł czas na brązy.
/brązy pokazywałam już rok temu, ten sam płaszcz i spodnie z innymi dodatkami tu klik/
W okresie jesieni i zimy często sięgam po nasycone barwy. 
Są to między innymi bordowy, burgundowy czy kolor soczystej śliwki.

Szlachetne, eleganckie, wytworne i doskonałe do jesiennych stylizacji.

Nakrycia głowy

Kapelusz typu "bucket hat" był najmodniejszym dodatkiem poprzedniego sezonu.
Myślę, że również w tym sezonie będzie cieszył się popularnością.
Przyszedł czas na noszenie czapek i innych nakryć głowy, dla mnie oczywiście.
Duże kapelusze zakładam tylko czasami, po prostu nie mam gdzie, te mniejsze "garnki" lubię i one do mnie pasują.
Berety to u mnie rzadkość, nie za dobrze w nich wyglądam ale mam i niebawem pokażę.
Największym powodzeniem cieszą się wełniane czapki, z pomponem i bez.

Grudzień

Beret kojarzy się przecież ze stylem paryskim, francuskim.
  W ostatnich sezonach i w obecnym również, stał się prawdziwym hitem.
Rok 2020 pożegnałam w wymarzonej sukni, cała w cekinach.
Ciężkie, skórzane buty na wzór obuwia wojskowego, kojarzyły się bardziej z subkulturą niż modą. W tym sezonie całkowita zmiana, teraz  kojarzą się właśnie z modą. Noszą je wszystkie modne dziewczyny, stały się jednym z najbardziej stylowych elementów garderoby. 

Masywne obuwie chyba na dłużej zagości w modzie, wykorzystując je można stworzyć zestaw pełen kontrastów. Zwiewne sukienki i ciężkie buty, klasyczna, elegancka całość i ciężkie buty, kombinować możemy na wiele sposobów.

Co o nich sądzicie? Lubicie? Nosicie? 
Czy jest jakieś ograniczenie wiekowe, czy wypada czy nie wypada? 
Tego zestawu na początku nie było ale postanowiłam dodać kontrowersyjne, "brzydkie "buty i ciekawa jestem waszej opinii.

Przegląd zestawów z całego roku trochę pokazuje jaki jest mój styl.
Tym postem dołączyłam do wyzwania na Phenomenal US.
O stylu pisałam już w 2015 roku. Dla przypomnienia, bo wydaje mi się, że wszystko jest aktualne.

MÓJ STYL/ MY STYLE - PHENOMENAL US - CHALLENGE 136




ZNAJDŹ SWÓJ STYL

"No właśnie, czy styl jest tak ważny? Tak, ponieważ ubrania wyrażają naszą osobowość. To nieświadomy i milczący przekaz. Nijaki wygląd sprawia, że stajemy się niewidoczni, a przesadny ekscentryzm odstrasza ludzi lub ich śmieszy. Dlatego tak ważne jest, żeby za nikogo się nie przebierać, nie starać się upodobnić do podziwianej przyjaciółki, aktorki, piosenkarki czy bizneswoman. Dopasowanie ubioru do osobowości nie zawsze jest jednak takie proste: niektóre kobiety odnajdują swój styl w bardzo młodym wieku, inne - nigdy. Pocieszające jest to, że styl można sobie wypracować. Nie ma to żadnego związku z wiekiem ani pieniędzmi
Raczej ze stanem ducha i chęciami".

"Udowodnij sobie, że możesz się odważyć na zmianę. Podejdź do tych prób z dystansem.
 Potraktuj je jak zabawę!".

Pozdrawiam! Do następnego!


34 komentarze:

  1. Świetne stylizacje Basiu, wyglądasz rewelacyjnie. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Dorotko, że Ci się podoba, taki mały przegląd roku, dziwnego roku 🤗. Serdecznie pozdrowieniam...

      Usuń
  2. Piękny był Twój rok modowo i mam nadzieję że ten również taki będzie:))))bardzo lubię Twoje wpisy i czekam na każdy post:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu, to był trudny rok ale nie dawałam się, kombinowałam na wiele sposobów, mieszałam w tym co mam, ze względu na ekologię również, kupowanie za wielu rzeczy już mnie nudzi choć całkowicie z zakupów nie rezygnuję. Też myślę, że ten rok będzie lepszy, modowo również. Wpisów nie było za dużo ale są inne zajęcia i czasu brakuje a i pomysłów mniej niż kiedyś, nie wspomnę o chęciach. Dzięki za Twoją opinię, serdecznie pozdrowienia...

      Usuń
  3. Znaleźć swój styl to jest bardzo wazna rzecz dla każdego. W czym człowiek dobrze się czuje, wie że fajnie wygląda itd itd. Czasami oczywiście za dużo problemów, spraw... Aby pamiętać, zastanawiać się. Basiu ty znalazłaś swój styl. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że większość pań wie czego chce i tego się trzyma, niektóre cały czas poszukują i nie są zdecydowane. Nie wiem do końca czy znalazłam swój styl czy po prostu zakładam to co lubię. Dzięki Krysiu za Twoją opinię. Serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  4. Basiu, pięknie w każdej kreacji wyglądasz. Super to zestawienie. A co do stylu, to właśnie Ty Basiu pokazujesz, że go masz. Ja określiłabym to ponadczasowa elegancja z odrobiną... luzu, ekstrawagancji, nowości. Czasami to torebka, apaszka, szalik, buty, skóra itp. To wszystko sprawia, ze u Ciebie zawsze coś się dzieje i to niekoniecznie musi wynikać z nowych zakupów. I według mnie właśnie o to w stylu chodzi. Bardzo lubię Ciebie odwiedzać na blogu:) Serdecznie pozdrawiam, życzę zdrowia i słońca:) Teresa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zestawienie robię właściwie co rok, trochę dla siebie, żeby wiedzieć jak było, co zostawić, co zmienić. Po części też, bo lubię mieszać w swoich rzeczach, nie kupuję za wiele a nie lubię w kółko zakładać tego samego i to tak samo. Wiem, że dodatkami mogę sporo zmienić i tak się nimi bawię...
      Chyba jestem wierna klasyce i elegancji, luz też wprowadzam, bo przecież to moje codzienne zestawy, trendy lubię i śledzę więc przemycam trochę nowoczesności a ekstrawagancja? Z tym jest u mnie najsłabiej. Właściwie to nowe zakupy nie są aż tak bardzo potrzebne bo każda rzecz może być wykorzystana na wiele sposobów. Trudno by było mieć dziesiątki płaszczy i kurtek na przykład, przecież parę nam wystarczy a i tak za każdym razem możemy być inne ha!ha! O to dokładnie chodzi Tereniu, może się dziać bez nowych zakupów. Mateczka Ziemia nam za po podziękuje. Bardzo mi miło Cię gościć, zawsze czekam na Twój komentarz, bo choć się nie znamy osobiście to jest miedzy nami jakaś niewidzialna więź. Pozdrawiam serdecznie, miłego wieczoru...

      Usuń
  5. Basiu, intuicję modową, to Ty masz fantastyczną!!!
    W wiele z Twoich zestawów mogłabym wskoczyć bez wahania!
    Potrafisz pięknie bawić się klasyką, mieszać ją z nowościami i we wszystkich wyglądać świetnie!
    I potrafisz zaskoczyć! :))
    I z wielkim wdziękiem zaprezentować moro, czy prawie glany :D
    Jestem Twoja wielką fanką od lat!
    Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znamy się od tylu lat, to jest wspaniałe, jedna z moich ulubionych blogerek - Tarunia!
      Niezmienna od lat, zawsze uśmiechnięta i życzliwa.
      Nie ulegam wpływom, nikogo, sama decyduje to nie znaczy, że nie wprowadzam nowości, wprowadzam ale na własnych zasadach.
      Te prawie glany /mam dwie pary/ to teraz moje ulubione buty, zdrowie zadecydowało ha!ha! Białe to mój faworyt i nawet córka pochwaliła a ostra jest...
      Dzięki za Twoją opinię, jest dla mnie bardzo ważna. Pozdrawiam, buziaki...

      Usuń
    2. Basiu! Ale jesteś kochana! Az nie wiem co powiedzieć...:))) Po prostu dziękuję:* Buziak wielki!!!
      I wzajemnie... Wiesz o tym:)))

      Usuń
    3. My wiemy o co chodzi w tym naszym blokowaniu, musimy się doceniać nie oceniać, nie ma niezerowej konkurencji, 🤗 a sam fakt, że jesteśmy tyle lat mówi za siebie, prawda? Choć nie znamy się osobiście to mam wrażenie, że znam Cię doskonale moja piękna🥰. Ty tyle radości tu wprowadzasz, że miło robi się na duszy. Zawsze liczę się z Twoim zdaniem. Buziaki🥰

      Usuń
  6. Co do stylu, calkowicie się z Tobą zgadzam. Jest ważny, ale można się go nauczyć, wyszlifować. Wg mnie styl to umiejętne połączenie charakteru z modą. Trzeba być ubranym, a nie przebranym. Wszystkie stylówki idealnie do Ciebie pasują, widać, że moda nie ma przed Tobą tajemnic. Świetny modowo rok

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, racja, można się nauczyć, wypracować, jeśli tylko ktoś chce. Nasz charakter, osobowość, styl życia plus trendy i nasza sylwetka to wszystko wpisuje się w "nasz styl". Nigdy się nie przebierać a ubierać. To co pasuje koleżance nie musi pasować nam, ona będzie ubrana, my przebrane. Oczywiście możemy podpatrywać ale stosować na własnych zasadach. Takie zdanie mam od lat i nie go zmieniam. Z drugiej strony "nigdy nie mów nigdy", bo warto eksperymentować. Modowo to nie był zły rok, dużo czasu to i więcej zabawy. Dzięki za twoją opinię, serdecznie pozdrawiam Marzenko...

      Usuń
  7. Nie jest łatwo znaleźć swój styl, ale małymi krokami go odkrywam. Zresztą, to się chyba zmienia wraz z wiekiem i sytuacją życiową, nie tylko w ekonomicznym aspekcie. Z uwagą śledzę Twoje stylizacje, są spójne, niewymuszone. Dostosowane do Ciebie. I dlatego są świetne!
    Pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dobrze, że odkrywasz. Oczywiście, że wraz z wiekiem i sytuacją życiową on się nieco zmienia, szukamy, eksperymentujemy, moda się zmienia ale jak już znajdziemy swój własny styl to zostaje z nami na wiele lat i tylko dostosowujemy go do aktualnych trendów a te trochę wymuszają od nas zmiany choćby dlatego, że w sklepach jest inny towar i z niego musimy wybierać, no chyba, że szyjemy same ha!ha! Dzięki za Twoją ciekawą opinię, serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  8. Basiu Twój październik mnie zauroczył.Natomiast wszystkie miesiące są wykwintne i eleganckie.Ja nie rozumiem jak można nie lubić groszków,ja uwielbiam.Basiu wszystkiego najlepszego.Pozdrawiam.
    P.S.Wspaniały post,piękne zdjęcia i opisy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, groszki są super👍, lubię zaraz po paskach. Cieszy mnie, że wpadł ci w oko mój październik. Może dla niektórych trochę kontrowersyjny. Dzięki za opiekę. Zdjęcia męża a ja trochę nad nimi pracuje, wiesz, zmiana rozmiaru, bo nie robię poprawek, chcę, żeby były naturalne. Pozdrawiam cieplutko i miłego dnia Danusiu🥰

      Usuń
  9. Wspaniałe podsumowanie Basiu - pokazuje wyraźnie, że Ty swój styl masz i masz również wyczucie elegancji. Wszystkie stylizacje zasługują na uwagę. Serdeczności:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Ewa, że Ci się podoba, dzięki za miłe słowa. Serdecznie pozdrowienia🥰

      Usuń
  10. Basiu, podziwiam Twój styl od dawna. Sama nie potrafię przywiązać się do jednego, konkretnego. Kombinuję z modą i sprawia mi to dużo frajdy. Jeśli kogoś śmieszą moje stylizacje... to... niech mu będzie na zdrowie... jak powiada przysłowie 😁!!!
    Pozdrawiam Cię serdecznie 😘!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że bawisz się modą, bardzo dobrze ci to wychodzi, potrafisz dostosować strój do każdej okazji, nawet wczoraj przeglądałam Twojego bloga i ja jestem zachwycona a innymi nie ma co się przejmować / jeśli tacy są/. Dzięki za Twoją opinię, miłego weekendu...

      Usuń
  11. cześć: Barbara
    Szczęśliwego Nowego Roku 2021
    Mam nadzieję, że w tym roku wszystkie trudności, w jakich żyjemy teraz, znikną
    I mam nadzieję, że będzie to szczęśliwy rok, więc cieszę się, że odwiedzam Twojego bloga po raz pierwszy i mam nadzieję kontynuować tę wizytę i mam zaszczyt być obserwatorem Twojego bloga
    Przy okazji: wspanialszej recenzji z ostatniego roku i wszystkich trudnych rzeczy, które mamy nadzieję przezwyciężyć
    Pozdrowienia z Egiptu
    proszę: zadbaj o swoje zdrowie
    baw się dobrze
    Mahmoud

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również składam Ci życzenia, dużo szczęścia w 2021 roku, oby był lepszy. Dziękuję za odwiedziny mojego bloga. Serdecznie pozdrawiam z zaśnieżonej Polski...

      Usuń
    2. Śnieżna Polsko Żal mi Was, bo nie doświadczyliście łagodnej zimowej pogody w Egipcie „nasz kraj” szczególnie Alexandira „moje miasto” w porównaniu z Polską
      Dziś słońce świeci przez cały dzień, ale w nocy jest chłodniej, a wilgotność wysoka, ponieważ mieszkam w nadmorskim mieście Aleksandria, a oto kilka moich zdjęć na Instagramie.
      www.instagram.com/mahmoudissa2o2o/

      Usuń
    3. My nie narzekamy, czekamy na taką śnieżną zimę, ma wiele uroków. Taki klimat i jesteśmy przyzwyczajeni 🤗.

      Usuń
  12. inspirujące wpisy i fajne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń