niedziela, 13 sierpnia 2017

Beż z czernią i długi naszyjnik ze szlachetnych kryształków...

Beż i czerń 

Należą do piątki podstawowych kolorów, w tej piątce są jeszcze: biel, granat i szarość. Wiele gwiazd uwielbia ubrania w kolorze beżu, jest też ceniony przez kobiety sukcesu. Nie bez powodu, jego wielką zaletą jest to, że zawsze wygląda luksusowo. Nie sposób również wyobrazić sobie szafy bez czerni. Ponadczasowa i niezawodna, kwintesencja elegancji. 
Zarówno czerń jak i beż to dobre tło dla wielu innych kolorów. 

Są oczywiście ich zwolenniczki jak i zagorzałe przeciwniczki.

Co sądzicie o takim duecie? Czy pasuje do letnich stylizacji?

Sukienka

Czarna z dekoltem w V z przodu i z tyłu.
 
Dekolt dość głęboki ale sukienka jest dzisiaj na małe wyjście więc myślę, że nie jest niestosowny.
W innych sytuacjach zakładam pod spód koszulkę, dzięki temu dekolt robi się mniejszy.

Biżuteria

Długi naszyjnik optycznie wydłuża sylwetkę, polecany posiadaczkom "obfitych przodów" ale nie tylko

Nosić go może prawie każda z nas. 

Skórzany ze szlachetnych kryształków, z ozdobą ze stali szlachetnej.
Pięknie się mieni i pasuje do rzeczy eleganckich, jak i sportowych.
/naszyjniki i bransoletki ze skóry znajdziecie na stronie strippentow, specjalny kod rabatowy, który można wpisać w koszyku  "BASTAMB25" obniży cenę zamówienia o 25% , ważność - do końca września/

Torebka

Mała kopertówka w zwierzęcy wzór to prezent od koleżanki, ma już parę lat, trochę zapomniana,
może dlatego, że ostatnio lubię większe.

Po fali upałów dzisiaj chłodno, w nocy burza, rano deszczowo. Po południu zrobiło się całkiem przyjemnie, w sam raz na małe wyjście a przy okazji na zdjęcia. Na czarną sukienkę założyłam, no właśnie co? Drugą sukienkę - beżową szmizjerkę.
Dla mnie jest ona narzutką.
Mało kolorowa jestem, wielki spokój zapanował nie tylko w przyrodzie ale i w moim ubiorze.
Tylko w makijażu na "ostro" czyli czerwień górą.
Beż i czerń - luksus i elegancja! Tak chciałam, żeby było ale czy się udało?

/z cyklu - kolorowa szafa 50+/
P.S. Dla tych co tu jeszcze będą zaglądać! Przypomniało mi się, że już kiedyś /4 lata temu tu klik/ pokazywałam podobne połączenie, sukienka cały czas ta sama i kopertówka /ta zapomniana/.

Pozdrawiam! Do następnego!

sukienka-C&A,narzutka-Zara,torebka-prezent,naszyjnik-Aleksandra Strippentow,pierścionek-I am,buty-Aga

86 komentarzy:

  1. Basiu cudownie wyglądasz w tej czarnej sukience, elegancko i z klasą :) Idealnie dobrałaś dodatki :)
    Pozdrawiam serdecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że spodobał Ci się ten zestaw w tak spokojnych kolorach.
      Pozdrawiam i udanego dnia życzę...

      Usuń
  2. Basiu, pięknie; mnie w beżu nie do twarzy ale Tobie w połączeniu z czarna sukienka ślicznie. Proporcje zachowane; bo gdyby była dłuższa sukienka to wtedy ta długość narzutki już by nie pasowała. Ja nosze takie rozpięte narzutki do spodni, bo sukienki mam nieco dłuższe; wiem ze powinnam mieć takie jak Ty, ale jakoś nie mogę się przestawić, chociaż nóg nie mam zbyt grubych. Pozdrawiam, Zosia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beż to kolor nie dla każdego, chyba że w dodatkach i bardzo daleko od twarzy, ja też przy twarzy nie lubię.
      Czarna sukienka - zawsze jest w mojej garderobie choć ostatnio czerń zastępuje granatem. Do dłuższej sukienki musi być krótka narzutka czy żakiet, taki do linii bioder, chodzi o proporcje. U mnie dużo długich narzutek i kardiganów /głównie do spodni/ i koniecznie rozpięte. Jeśli chodzi o sukienki to po prostu spróbuj, gwarantuje, że polubisz te krótsze lekko za kolanko tym bardziej, że nogi są ładne. Serdecznie pozdrawiam, miłego dnia...

      Usuń
  3. Beż z czernią to powinno być nudne połaczenia, a Ty promieniejesz. Pomysł z sukienką jako narzutka jest super. Błyskotka urocza, delikatna i elegancka. Wężowa torebka dodaje pazura. Świetnie, że ją sobie przypomniałaś. No pieknie jest i nijak nie ma czego skrytykować(choć zdaniem niektórych się powinno). A zatem nie pozostaje mi nic innego jak po raz kolejny pochwalić całą stylizację i życzyć Ci miłego tygodnia. Pozdrawiam Danka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może to połączeniei jest trochę nudne, tak jest zapewne dla wielu osób ale są i takie osoby, które je uwielbiają.
      Masz rację, błyskotka urocza i ona właśnie miała być w centrum uwagi. Torebka byłaby idealna gdyby była większa / ma sporo lat a wtedy kopertówki były właśnie takie małe/. Jeśli się chce to zawsze skrytykować można, bo nikt nie jest idealny a i wizja na zestaw osoby komentującej może być odmienna. Dziękuję Danusiu za Twoją opinię i również udanego tygodnia życzę...

      Usuń
  4. Doceniam urodę bezu i trafnośc połączenia z czernią - doskonały wybór, jednak dla mnie beż jest kompletnie zakazany... wyglądam w nim źle. Najbliżej tego co ja mogę kolorystycznie, jest pudrowy róż:).
    U Ciebie za to wszystko pięknie gra. I taka jesteś promienna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beż zapewne nie dla wszystkich ale daleko od twarzy na pewno się sprawdzi, osobiście nie darzę go specjalną miłością /raczej mniej lubię niż więcej ha!ha!/. Promienna - tak, radość z lata choć upały mnie wykończyły ale wczoraj już chłodniej i udało się nawet zdjęcia zrobić. Dziękuję za opinię...pozdrawiam...

      Usuń
  5. Basiu pieknie!!!
    W sukience z tym dekoltem wygladasz rewelacyjnie i nie zakladaj juz żadnych bluzeczek pod spod:)))
    Masz idealny dekolt,więc go eksponuj!:)
    Buziaki wielkie😘😘😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dekolt jest bardzo ładny tylko muszę uważać gdzie sukienkę zakładam ha!ha! bo jednak dużo odsłania.
      Pozdrawiam serdecznie Małgosiu...buziaki...

      Usuń
  6. Bardzo elegancka kobietka z Ciebie Basiu, zero sztuczności, to się ceni ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka chyba moja natura, że wolę więcej elegancji niż luzu, już wiele lat temu mój kolega określił to "sportową elegancją". Nie zakładam nic na siłę, tylko dlatego, że jest modne, jak do mnie nie pasuje to nie ma tematu...pozdrawiam Elu, miłego dnia...

      Usuń
  7. Basiu, wyglądasz zjawiskowo. Siebie bardziej widzę w czerni i szarości - jestem blondynka z jasną cerą i z beżem stapiam się w jedną nijaką całość. Za to szarość - idealnie mnie podkreśla:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musze Ci powiedzieć Iwonko, że dla mojej urody też lepsza jest szarość, beżu koło buzi nie noszę, tylko daleko od niej i w dodatkach /choć i tak jest jej u mnie mało/. Pozdrawiam, miłego dnia...

      Usuń
  8. Basiu wyglądasz kwitnąco , pięknie. Klasa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Lusiuniu za opinię, pozdrawiam serdecznie...buziaki...

      Usuń
  9. Twoja narzutka - kradnę! Z sukienką razem - świetnie! Obydwa kolory razem i osobno, każdy - uwielbiam. Razem będą u mnie niedługo w małym jednym mignięciu, ale nic eleganckości nie mając ;) Twój styl elegantki na co dzień - dla mnie to stopień trudności, na który nawet nie próbuję się wspinać. :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Narzutka to dla Ciebie sukienka, dla mnie za krótka. Twój styl jest Twój i tylko Twój i niech tak zostanie.
      Serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  10. Te kolory są bardzo eleganckie! A w takim klasycznym wydaniu jeszcze bardziej!
    Kopertówka ożywiła całość, co nie znaczy, że było nudno!
    Pięknie się w tym zestawie prezentujesz Basiu! Sukienka podkreśliła atuty i o to chodzi:))
    Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to eleganckie kolory /takimi są czy je lubimy czy nie/.
      Kopertówka świetnie tu pasuje wzorem, trochę za mała, ja lubię większe.
      Nie miałam odpowiednie torebki, czarna nie, inny kolor też nie więc odgrzebałam tę właśnie.
      Dziękuję za Twoją opinię, buziaki posyłam, miłego dnia...

      Usuń
    2. Ja ostatnio polubiłam beż... Czasami ciągnie nas do innych barw niż zwykle:D
      Dobrze, że tę torebkę wybrałaś! Z czarną byłoby za zwyczajnie:)))
      Buziaki!!!

      Usuń
    3. Masz rację, ciągnie nas do zmian, może to dobrze, bo niech się dzieje...
      Czarna to taka oczywista ale kto wie czy następnym razem właśnie nie będzie czarna ha!~ha!
      Wszystko dobieram w porywie chwili więc nie wiem co mi tam w głowie zaświta.

      Usuń
  11. Bardzo eleganko wyglądasz Basiu, a dekolt nie za duży. Dekolt jest Twoim atutem. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę duży ten mój dekolt, obawiałam się, że może będą zdania, że za duży i w moim wieku nie pasuje.
      Pozdrawia Haniu, miłego dnia...

      Usuń
  12. Fantastyczna sukienka. Dekolt jak w sam raz, a beż pięknie ożywił czerń. Całość na wielki plus. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Jolu za Twoją opinię...serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  13. To prawda, że dekolt jest Twoim atutem i powinnaś go częściej odsłaniać. Szmizjerka i buty cudne Szkoda, że w takich kolorach nie mogę chodzić. Gdyby ta torebka była większa, znacznie lepiej wyglądałaby całość. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, torebka powinna być większa, ta kopertówka ma już wiele lat, wtedy były takie małe. Szkoda, bo jest bardzo ładna. Dziękuję za opinię i serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  14. Basiu, wyglądasz pięknie, zestaw kolorów idealny, elegancja sukienka, piękny dekolt, światna bardziej sportowa w klimacie narzutka, buty wydłużające nogę i kontrastująca całość jak wisienka na torcie torebeczka :) Mam w taki wzór i w takim odcieniu dużą torbę jakby co ;)) Buziaki Basieńko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Narzutka trochę przełamała elegancję, żeby nie było aż tak oficjalnie, bo to było małe wyjście z M.
      Kocham szpilki nude, nie ważne, że nudne, świetnie wydłużają nogi i całą sylwetkę.
      Torebka trochę mała, lubię większe ale wzorem bardzo mi tu pasowała. Dużą chętnie bym przygarnęła ha!ha!
      Pozdrawiam Olu, miłego dnia...

      Usuń
  15. Basiu, wyglądasz pięknie, kobieco, i bardzo zgrabnie. Każdy element tej stylizacji jest na tak, torebka, buty, sukienka podkreśla figurę, Basiu jest bosko, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Marzenko, że Ci się podoba, w tym stroju czułam się bardzo dobrze, bo jak w czymś czuję się źle to mam zepsute wyjście, na bank!!! Pozdrawiam serdecznie...udanego dnia...

      Usuń
  16. Basieńko, tak bardzo lubię do Ciebie zaglądać, a potem oko cieszyć Twoimi stylizacjami. Tak jak dzisiaj. Bardzo trafne połączenie kolorów. Ten beż jest idealny, bo np. biały byłby zbyt kontrastowy i popsułby wszystko. A tak jest i pięknie i elegancko. A Ty wyglądasz promiennie.
    Świetnie dobrałaś wszystkie dodatki. I to jest właśnie doskonały zestaw na "małe" wyjście.
    Serdecznie Cię Basiu pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię połączenie bieli i czerni ale tu mi nie pasowało, postawiłam więc na spokojny beż /ponoć kolor luksusu/.
      Małe wyjście - nie można się zbyt wystroić, takie jest moje zdanie, jednak odrobina elegancji być musi.
      Zdjęcia trochę słabe, bo w sobotę pogoda nie bardzo... a tylko w sobotę mogłam je zrobić. Od światła też zależy czy wyglądamy promiennie ale nie krytykuje fotografa, bo jeszcze się obrazi ha!ha!. Buziaki Krysiu...

      Usuń
  17. Wyglądasz bardzo promiennie i elegancko w tej stylizacji.Sukienka ma piękny fason. Masz świetny gust jeśli chodzi o biżuterię, chciałabym taki sam naszyjnik :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naszyjnik bardzo ładny, cudownie się mieni, takie małe cacuszko, można kupić na stronie strippentow.pl nawet z rabatem. Dziękuję za opinię i serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  18. Basiu, wielka klasa. Sukienka wyjątkowej urody, świetnie podkreśla linię ramion i piękny dekolt. Z beżową bluzką też super. Torebka robi za wysublimowaną biżuterię. Brawo Basieńko, ja z natury czepialska bardzo wysoko oceniam Twoją stylizację. Pozdrawiam cieplutko z nad polskiego morza. Anna50+

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, ten dekolt jest bardzo ładny, całkowicie do mnie pasuje. Beżowa bluzka /a właściwie sukienka/ dobrze się wpisała w całość. Torebka z racji wielkości i wzoru - zgadzam się, to element biżuterii dlatego założyłam tylko naszyjnik /o przepraszam, jeszcze pierścionek, taka ze mnie sroczka ha!ha!/. Wiem, że dokładnie analizujesz każdą stylizacje, nie tylko moją ale każdej dziewczyny do której zaglądasz. Tym bardziej mi miło, że nie masz uwag /jak by były to byśmy podyskutowały, lubię takie mądre dyskusje/. Serdecznie pozdrawiam Anno50+, miłego dnia...

      Usuń
    2. Basiu, zajrzyj proszę dzisiaj do Margot, ta to dopiero zaszalała w blogosferze i wszystkie wierne czytelniczki razem z nią. Pozdrawiam Basiu serdecznie, a pierścionek Twój piękny, sorry,że od razu nie zauważyłam, ale ja też sroczka więc uwielbiam takie rzeczy. Do miłego..... Anna50+

      Usuń
    3. Też jesteś sroczka? Staram się ograniczać ale jak mam taką ochotę to szaleję z biżuterią i nie stosuje się do zasady - mniej znaczy więcej ha!ha! Pierścionki darzę ostatnio "wielką miłością".
      U Małgosi byłam , widziałam, zaszalała w pozytywnym słowa znaczeniu...do miłego Anno50+

      Usuń
  19. This dress has a beautiful feminine shape. You look gorgeous dear Barbara.
    Sabine xxx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thanks for the feedback Sabine. I'm glad you like my dress. Regards...

      Usuń
  20. Ładna sukienka, tez by mi sią taka przydala, dobre połaczenie z beżem, podoba mi się.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, poszukaj takiej sukienki, prostej czarnej albo granatowej, sprawdzi się w wielu sytuacjach.
      Miło mi, że Ci się podoba...serdeczności posyłam...

      Usuń
  21. Basiu,czern i bez to duet idealny ....bo przeciez kultowe slingbacki od Chanel sa wlasnie w tych kolorach :)Sukienka kapitalna bo prosta w formie ale z pieknym serkiem i wiazaniem. Bezowa sukienka/narzutka nadala stylizacji troche mniej formalny charakter,mnie podoba sie bardzo ,stawiam na polaczenie czerni z bezem !!!podrawiam Renata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to jeden z idealnych duetów /jest takich kilka/. Mieć takie byty od Chanel to moje marzenie.
      Taki dekolt bardzo do mnie pasuje a to wiązanie dodaje uroku całkiem prostej przecież sukience.
      O to mi chodziło, żeby nie było bardzo formalnie /stąd pomysł na narzutkę z sukienki/.
      Pozdrawiam Reniu, miłego dnia...

      Usuń
  22. bardzo bardzo szykownie....a czerń cóż w mojej szafie w zaniku ;) jakies portki się znajda i t-shirt
    wole granat jako bazę zamiast czerni i tego się bee trzymać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie jest czerń od zawsze tylko ostatnio mniej, bo zamieniam ją na granat ale jednak jest /i chyba zawsze będzie/.
      Wolisz granat to trzymaj się tego, nic na siłę. Pozdrawiam serdecznie...

      Usuń
  23. Ja lubię łączyć beż z innymi kolorami, wtedy fajnie je neutralizuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beż można łączyć z wieloma kolorami, to świetne tło dla innych kolorów.
      Serdecznie pozdrawiam Grażynko, miłego dnia...

      Usuń
  24. Elegancko i wykwitnie, jednocześnie! Stylizacja mimo, iż utrzymana jest w stonowanym stylu, absolutnie uwodzi swoją klasą - a to mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Idealnie pasują do siebie:)))piękna sukienka i świetnie dopasowane dodatki:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Reniu, że Ci się podoba...serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  26. Kolory jak najbardziej pasują do siebie, Basiu wyglądasz ślicznie i bardzo kobieco. Jesteś bardzo elegancka, szykowna i ślicznie uśmiechasz się, pozdrawiam bardzo ciepło!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolory spokojne ale taki spokój był mi potrzebny tak dla odmiany. Mala czarna zawsze się sprawdza. Miło mi że Ci się podoba 😊pozdrawiam serdecznie 😍😍😍

      Usuń
  27. Ach !!! Jak dostojnie. Sukienka fantastyczna - SEXI !!! a jednak bardzo elegancka. Twój pomysł na beżowe dodatki pięknie podkręcił tę klasyczną elegancję. Śliczny naszyjnik :)))) Buziaki Piękna Pani - Margot :)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę dostojnie choć chciałam przełamać tę dostojność narzutką. Naszyjnik jest cudowny /dla mnie oczywiście 😊/. Dziękuję Małgosiu za opinię 💕💕💕buziaki

      Usuń
  28. witaj Basieńko- Cudownie. Sukienka cudo. Kto powiedział że dojrzałe nie moga być SEXI . Super Kochana:) Całuski Danusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogą być Danusiu
      , bo czemu nie? Sukienkę bardzo lubię. Jest w mojej garderobie wiele lat 😊😊😊serdecznie pozdrawiam

      Usuń
  29. dekolt wprost idealny! :D a sukienka leży idealnie! :D i ten kolor <3 moj ulubiony :D czarny klasyk :D
    http://czynnikipierwsze.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, czarna klasyka, zawsze się sprawdza. Dekolt bardzo ładny. Dziękuję za opinię i serdecznie pozdrawiam 😊😊😊

      Usuń
  30. Delikatne beże, na szczęście, współgrają z wieloma kolorami.
    Pięknie wyglądasz, lekkie smaczne zestawienie i mam nadzieję, że wyjście było udane.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, wyjście bardzo udane. Beże współgrają z wieloma kolorami, można wybierać i kombinować. Pozdrawiam 😊😊😊serdecznie Elu

      Usuń
  31. Ja uwielbiam zestaw czerni z beżem, wcale nie jest dostojny, jest super ! Twoja sukienka i w ogóle cała aranżacja jest przepiękna, jesteś niesamowicie kobieca, pozdrawiam- Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czerń i beż to zdaniem niektórych luksus i elegancja, ja się z tym zgadzam, miło mi, że Ci się podoba. Dziękuję za opinię i serdecznie pozdrawiam 🌷🌷🌷

      Usuń
  32. Basiu piękne i eleganckie to zestawienie. Do tego wyraźny makijaż i naprawdę super. Pozdrawiam życząc nieustannej pogody ducha takiej,jak widać na zdjęciach:) pozdrawiam Teresa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Tereniu i mam nadzieję, że pogoda ducha mnie nie opuści 😏😊. Miło mi, że podoba Ci się mój zestaw. Do tych kolorów wyraźny makijaż jest konieczny. Pozdrawiam serdecznie 😍

      Usuń
  33. Basiu ale zrobiło się elegancko :)
    Połączenie beżu i czerni jest bardzo szlachetne, dla mnie to taka inna wersja B&W.
    Moc pozdrowień i buziaków ślę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, zrobiło się elegancko, czasami tak musi być 😉😊. To świetne połączenie i choć za beżami nie przepadam ale ten zestaw bardzo mi się podoba,,,pozdrawiam serdecznie 😍😍😍

      Usuń
  34. Sukienka jest bardzo ładna, biżuteria i buty też. Co do narzutki zrobionej z innej sukienki to myślę, że elegancko by było, gdyby obie miały tą samą długość. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację tak by było bardziej elegancko ale beżowa sukienka ma taką właśnie długość i tego nie zmienię. Wyjście male i nie wymagało aż takiej elegancji...serdecznie pozdrawiam Asiu 😊

      Usuń
  35. Piękne! Eleganckie i stylowe. Śliczna fryzurka o tajemniczym uśmiechu nie wspomnę :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Jak przeczytałam w pierwszej chwili "beż + czerń", to przyznam, że nie byłam zbyt przekonana. Ale po Twojej sesji zmieniłam zdanie - bardzo ciekawe połączenie :) A naszyjnik urzekający!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Długo się przekonywałam do tego zestawu kolorów choć zrobię to połączenie nie pierwszy raz, może dlatego, że za beżem nie przepadam. Wyszło całkiem fajnie, tak mi się wydaje. Cieszę się, że i Ty zmieniłaś zadnie bo przecież to ładne połączenie i takie eleganckie. Serdecznie pozdrawiam, miłego dnia...

      Usuń
  37. Jak dla mnie spokojna propozycja, ale jak zwykle elegancka, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ula za opinię. Właśnie tak miało być, spokojnie a w roli głównej naszyjnik!
      To miała być cała ozdoba tego zestawu. Serdeczności posyłam, miłego dnia, u mnie leje...

      Usuń
  38. Naszyjnik i pierścionek pięknie ze sobą współgrają :)

    OdpowiedzUsuń