niedziela, 27 sierpnia 2017

Błękitna koszula i srebrne dodatki...

Wariacji na jej temat było ostatnio wyjątkowo dużo.
Stylistki twierdzą, że nawet w białej czy błękitnej można uciec od nudnego office looku.

Jak to zrobić?

Dodać kolor - pastelowy róż i turkus, neonowe akcenty ale tylko na stopach, połyskującą koszulę nosić do spódnicy z rozcięciem, dopuszczalny widoczny stanik, również cienki szalik albo aksamitka na szyi urozmaici nudną koszulę.
Koszule w różnych fasonach, nie tylko proste ale z długimi tyłami czy ciekawymi, pełnymi fantazji rękawami i wiązaniami.

Moja błękitna koszula w drobną kratkę ma klasyczny fason, jest taliwana,  mankiety można zapiąć lub wywinąć.
/wywinięte mankiety są białe w niebieskie paski co jest dość ciekawym detalem/
Skład to 100% bawełna, jest to dla mnie bardzo ważne, nie ma jak naturalny materiał.
Urozmaiciłam ją dodatkami /w tym sezonie szał nie tylko na srebrne ciuchy ale również dodatki/. Zakochałam się w tej srebrnej listonoszce. Noszę ją na ramieniu, jak odpowiednio zaplątam pasek - do ręki, a jak całkowicie schowam  - jako kopertówkę.

No proszę - jedna torebka a tyle możliwości.


Zdjęcia z soboty, miało być upalnie, prognoza nie sprawdziła się, od rana chmury, potem ulewa. Po południu - całkiem przyjemnie więc wybrałam się na małą sesję zdjęciową. Niedaleko, bo przed dom jednak za dobry pomysł to nie był, za dużo ciekawskich oczu wokoło.
Moje miny nie za wyraźne.
Z granatowymi spodniami to dość banalne połączenie, celowo założyłam niebieskie buty jako 😉"neonowy akcent".

Na szyi nie mam szalika ani aksamitki ale za to niewielki biżuteryjny drobiazg.
To naszyjnik, który pokazywałam /tu klik/, dzisiaj w wersji "na krótko".

Czy mi się udało 😉😏choć trochę przełamać nudę klasycznej, błękitnej koszuli?
Ważne, że ja w tej nudzie dobrze się czuję 😊.

Pozdrawiam! Do następnego!

koszula-TK Maxx,spodnie-C&A,torebka-Orsay,naszyjnik-Aleksandra Strippentow,zegarek-Gino Rossi,buty-Embis

60 komentarzy:

  1. Całkiem fajne miny Basiu :-) Mam podobny problem , gdy pojawia się na ulicy przechodzień lub samochód moja twarz wygląda jak sparaliżowana :-)) Piękny zestawik, biżuteria i nowoczesna torebka dodają prawdziwej świeżości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, mam problem jak się kogoś gapi 😉. Miło mi, że Ci się podoba mój zestaw, torebka jest super 😊pozdrawiam...

      Usuń
  2. Ładny, normalny zestaw na wiele okazji (do pracy, na spotkanie z koleżankami, zakupy), wcale nie nudny. Nie wiem, może ja się już starzeję (no cóż, pewnie tak jest) ale coraz częściej lubię zestawy klasyczne, bez szaleństw, nawet z biżuterią ostatnio nie szaleję. Ładnie wyglądasz, Twoje kolory, nic dodać, nic ująć, a torebka - ciekawa!
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację to moje kolory a torebka jest super. Zawsze lubiłam klasykę, niewiele u mnie szaleństwa ale ja taka jestem. Pozdrawiam Aniu serdecznie 😍

      Usuń
  3. Srebrne dodatki świetnie pasują do tej koszuli
    Piękna torebka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pełna zgoda 😊 srebrne dodatki świetnie tu pasują...serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  4. Koszule nigdy, przenigdy nie znudzą się i tak jak piszesz wystarczy parę dodatków by mieć fajną stylizację. Twoja koszula jest bardzo ładna, twarzowa i delikatna. Piękna torebka, pozdrawiam Cię! :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całkowicie się z Tobą zgadzam, koszule nigdy się nie znudzą, zawsze można je urozmaicić dodatkami /ich wybór to nasza indywidualna sprawa/. Pozdrawiam Lilu, miłego dnia...

      Usuń
  5. Pięknie to wszystko zestawiłaś. Prześliczna koszula i dodatki. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koszula w ładnym, delikatnym kolorze i ta kratka, też bardzo delikatna.
      Miło mi, że Ci się podoba...pozdrawiam Jolu...

      Usuń
  6. Świetnie, idealnie dobrałaś dodatki Basiu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodziło mi o to, żeby w tym okresie lata dodatki były właśnie bardzo delikatne.
      Pozdrawiam Paulina, miłego dnia...

      Usuń
  7. Wyglądasz rewelacyjne a zestawienie idealne

    OdpowiedzUsuń
  8. Basiu, dla mnie to nie jest nuda, lecz elegancka klasyka - taka jak lubie i jak noszę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli Iwonko mamy podobny gust. Dziękuję za Twoją opinię, pozdrawiam serdecznie...

      Usuń
  9. Super zestaw,Ty w ogóle jesteś bardzo słoneczna, dużo optymizmu bije od Ciebie, fajne to.
    pozdrawiam- Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę, że dużo we mnie optymizmu. Pozdrawiam Agnieszko, miłego dnia...

      Usuń
  10. Jako nieuleczalna fanka pasków, jestem oczywiśćie na taak ;-)



    OdpowiedzUsuń
  11. Basieńko, dla mnie koszule nigdy nie są nudne, ale skoro podkręcamy, to wyszło Ci to cudnie, śliczna ta drobniutka krateczka, o błękicie już wiemy, że zawsze cudownie twarzowy, torebka super, cudnie, że taka uniwersalna, butki połyskują jak metaliczne, ślicznie Kochana :) Ja nawet we własnym ogrodzie, gdy wydaje mi się, że nikt nie patrzy, podobno wychodzę nienaturalnie, tak ostatnio usłyszałam, a Ty całkiem, całkiem :) Buziaki :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ponoć trzeba, trochę podkręcić, bo ponoć inaczej to nudno więc podkręcajmy! Mam głównie białe koszule, jakoś te błękitne i jeszcze w kratkę /bo paski mam/ nie wpadały w moje łapki a kupić koszulę to dla mnie prawdziwe wyzwanie /napisze poniżej u Anna50+ dlaczego/. Lubię rzeczy uniwersalne, dlatego ta torebka będzie chyba moją ulubioną /obym tylko Was nią nie zanudziła ha!ha!/. Co do zdjęć to miałam obserwatorów /trzech starszych panów/ ale nie chciało mi się jechać dalej na zdjęcia bo w planie był wyjazd i nie było czasu na wygłupy /jak mawia mój M./ Pozdrawiam Olu, buziaki...

      Usuń
  12. Basiu, w bardzo wysmakowany sposób pokazałaś jak zwykły strój może wyglądać z wielką klasą. Niby nic, a jednak: dobrze dobrana biżuteria, super buty i jeszcze piękniejsza torbeka. Lakierkami podkreśliłaś granatowy kolor spodni, a srebrną biżuterią twarzowy błekit koszuli, srebrną torebką przełamałaś grzeczny look, nie wytracając przy tym klasy. Brawo za torebkę, która jest prosta i samym kolorem dodaje szyku. Być może, zaznaczam być może koszula powinna byc nieco dłuższa, ale co tam masz ładne biodra, więc nie ma się czego czepiać. Jednym słowem nowocześnie i z wielką klasą. Pozdrawiam serdecznie. Anna50+

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię czytać Twoje komentarze Anno50+, ujęłaś wszystko po mistrzowsku /żałuję, że ja tak pisać nie potrafię/.
      Czasami w prostocie siła, a o mocy dodatków pisałam wielokrotnie.
      Masz rację, koszula mogła być trochę dłuższa /tym bardziej, że podczas ruch trochę się wznosi/, kiedyś miałam szyte wszystko "na miarę" bo teściowa krawcowa, teraz muszę zadowolić się tym co w sklepach. Kupić koszule na mnie to duży problem, zawsze brakuje mi przodów, jak jest rozmiar większy to tyły za obszerne i ramiom również dlatego żeby się na zapięciu nie rozchodziła - zaszyłam na 2/3 długości. Dziękuję za Twoją dokładną opinię, zawsze czytam z wielkim zainteresowaniem. Pozdrawiam serdecznie, miłego, słonecznego dnia życzę...

      Usuń
  13. La camisa es una monada, pero sin duda el toque del bolso es espectacular. Muy guapa Barbara. Bss

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Me alegro de que Alma le guste mi bolso. Gracias por sus comentarios. Besos ...

      Usuń
  14. I następna Kobieta w koszuli, jak ich nie kochać:-))Fantastyczna torebka i buciki. Oj podoba mi się :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Grażynko za opinię. Ostatnio na blogach prawdziwa inwazja koszul ha!ha! Nie ma wyjścia - trzeba je kochać!
      Pozdrawiam serdecznie, miłego dnia...

      Usuń
  15. Urocza krateczka na koszuli. Koszule w ogóle są super, tylko ich prasowanie gorsze :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, z prasowanie jest kłopot ale...taki ich urok...pozdrawiam serdecznie...

      Usuń
  16. Odpowiedzi
    1. Podobnie jak mnie, też od razu mi się spodobała i decyzja była błyskawiczna...pozdrawiam...

      Usuń
  17. Odpowiedzi
    1. Masz rację, jest śliczna /powiem nieskromnie/...buziaki Haniu...

      Usuń
  18. Trochę zazdroszczę, bo ostatnio mierzyłam podobną, i taki delikatny, piękny błękit niestety zlał się ze mną - u Ciebie za to doskonale pasuje. I ciekawe te mankiety w paski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się spodobały w tej koszuli mankiety, na zdjęciach nie widać dokładnie ale w realu jest różnica i we wzorze i w kolorystyce. Błękit jest bardzo ładny, ja się chyba nie zlewam. Pozdrawiam Anno serdecznie...

      Usuń
  19. Basiu Twoja błękitna koszula jest śliczna( ja bardzo lubię klasyczne bawełniane koszule), dodatki dobrałaś jak zwykle bardzo starannie. Torebeczka słodka, a buty dodają pazurka całości, no i wszystko okraszone Twoją sympatyczną miną i uśmiechem. Tak trzymać, pozdrawiam serdecznie:) Teresa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie taka jest - bawełniana, cieniutka więc nadaje się również na lato. Najbardziej lubię klasyczne, bo są najlepsze dla mojej sylwetki, wszelkiego rodzaju urozmaicenia przy koszulach zostawiam dla innych.
      Torebka od razu skradła moje serce ha!ha! Buty mam od dawna ale bardzo je lubię, właściwie tego lata chyba po raz pierwszy założyłam pełne buty. Uśmiech - wiesz, że lubię się śmiać choć przy zdjęciach bardzo mi przeszkadzały ciekawskie oczy trzech starszych panów! Pozdrawiam Tereniu, miłego, słonecznego dnia...

      Usuń
  20. Basiu, jak zobaczylam twoja stylizacje usmiechnelam sie od ucha do ucha :)) Uwielbiam koszule,uwielbiam srebrne torby i buty i uwielbiam intrygujaca bizuterie :) Jednym slowem no moze dwoma slowami Uwielbiam Ciebie w tym look,u...wyszlo czterema slowami ale w ty przypadku od nadmiaru glowa nie boli :) pozdrawiam serdecznie Renata.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem Reniu, koszule masz świetne i srebra Ciebie dużo. Też tak czasami mam jak do Ciebie zaglądam, że uśmiech pojawia się na mojej twarzy, buziaki kochana...

      Usuń
  21. Koszula bardzo mi się podoba:))świetne dodatki:)))jak to u Ciebie Basiu bywa jest super:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Reniu, u mnie zawsze skromnie i "po mojemu"...pozdrawiam, buziaki...

      Usuń
  22. Basiu, co ja się będę rozpisywać, powiem krótko: uwielbiam błękitne koszule! mogłabym mieć ich tysiące ;))) a srebrna torebka to hit!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do tej pory moimi faworytkami były białe, teraz dołączyły do nich niebieskie.
      Pozdrawiam Madziu serdecznie...

      Usuń
  23. Bardzo lubię srebro - a takie przydymione najbardziej :)))) . Przepiękny naszyjnik !!! Kolor tej koszuli jest tak błękitny, że całość od razu nabrała radosnego charakteru. Pozdrawiam serdecznie Basiu - buziaki - Margot :)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym sezonie bardzo lubię i złoto i srebro, a niech tam - niech się świeci i błyszczy ha!ha!
      Naszyjnik niezwykłej urody, noszę na dwa sposoby i tym to sposobem mam dwa!
      Zresztą nie pierwszy tak noszę, trzeba kombinować, prawda?
      Niebieskości i błękity to moje kolory, ostatnio jest ich wiele w mojej garderobie tak więc pomęczę was jeszcze tymi niebieskościami. Buziaki Małgosiu, miłego dnia...

      Usuń
  24. Ciekawy szal lużno zwisający po obu bokach w mocnym kolorze i torebka w podobnym zdecydowanie by przełamały taką nudę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za radę, pewnie masz rację ale o tej porze roku /czyli jak jest ciepło/ nie lubię zwisających szali.
      Mocny kolor też mi tu nie pasował więc nudę "przełamałam po swojemu". Pozdrawiam serdecznie...

      Usuń
  25. torebka fajna; ale krateczka subtelna na koszuli jeszcze bardziej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krateczka bardzo subtelna i delikatna, trochę takiej się naszukałam ale udało się.
      Pozdrawiam Anno, buziaki...

      Usuń
  26. Pięknie wyszło Basiu! Anielsko:D
    Najlepiej co prawda nie słuchać stylistek, ale tym razem ich rady wyszły na plus!
    Buziole Basiu!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba ten anielski błękit ha!ha!
      Masz rację, czasami warto posłuchać /choć nie zawsze/.
      Kieruje się głównie własną intuicją ale nigdy nie mówię "nie".
      Pozdrawiam, miłego dnia..
      Od rana słonko a więc od rana mam dobry humor...buziaki...

      Usuń
  27. piękny zestaw<3 śliczna torebka<3

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczna torebka i stylizacja. Jak zawsze elegancko Basiu wyglądasz :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Dorotko za komentarz i odwiedziny, miło mi, że Ci się podoba...pozdrawiam słonecznie...

      Usuń
  29. Basiu cudownie wyglądasz w niebieskiej koszuli :) Torebka jest cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Torebka od razu wpadła mi w oko, zgadzam się z Tobą - jest cudna!
      Niebieskości ogarnęły moją garderobę /może dobrze/ bo to chyba jest mój kolor.
      Pozdrawiam serdecznie...

      Usuń