poniedziałek, 14 czerwca 2021

Na chłodniejsze dni lata i pozakupowe wyrzuty sumienia?...

 Miałam postanowienie, że zakupy wstrzymam na jakiś czas. Bo planeta "umiera", bo ekologia...
Niestety nie udało się 😉 i zakupiłam takie "coś" z czego jestem bardzo zadowolona. Na chłodniejsze dni lata.
Czy mam wyrzuty sumienia? Chyba jednak nie, drobna przyjemność znacznie poprawiła moje samopoczucie.

Czy to egoistyczne, nierozsądne, puste...

Czy tylko kupując w siesiówkach czy innych sklepach nowe rzeczy powinnyśmy mieć wyrzuty sumienia?
Może kupując " z drugiej ręki" jesteśmy usprawiedliwione?

Zapewne różne będą opinie, ja jestem ciekawa Waszej!


Długa narzutka

Zapinana na suwak, zapięcie regulowane, bo są dwa suwaki.
W zależności od potrzeby możemy skorzystać z właściwego dla nas.
Na ogół noszę rozpiętą,  tak jest mi najwygodniej ale jeśli będzie taka konieczność skorzystam z zapięcia.
W szarym kolorze, który dość często jest krytykowany, bo szaro, bo buro i ponuro...
Trzy razy się przymierzałam do zakupu i nie mogłam się zdecydować.
Teraz już mogę powiedzieć, że zakup trafiony w dziesiątkę, mój ulubiony ciuszek urlopowy.
Może właśnie dlatego nie dopadły mnie pozakupowe wyrzuty 😊. 
Wiem, że narzutkę wykorzystam w 100% i to przez kilka lat.

Bluzka

Kolejny "wyrzut sumienia", bo nowa, z wiszącymi troczkami ale nie udało się ich pokazać na zdjęciach.


Taka dzisiaj jestem, trochę szara, trochę czarna, trochę biała.
Odrobina czerwieni w makijażu i coś się tam czerwieni na mojej narzutce 😂.


Jeszcze taki tył, jeansowy...
/niestety zdjęcie tylko z komórki, bo fotograf zawiódł ha!ha!/
Dobrze wygląda zarówno z czarnymi jeansami jak jasnymi oraz białymi.
/ w zależności od sytuacji każda opcja dozwolona/

Kapelusz

Wiecie, że za nimi nie przepadam ale ten musiał być mój, też nowy zakup, zaszalałam ostatnio.


Kto obserwuje mnie na Fb i IG już widział, to zdjęcia z mojego pobytu nad morzem.
Pogoda jak na sam początek czerwca całkiem, całkiem...
Poranki i wieczory chłodniejsze, w ciągu dnia słońce i ciepełko, od morza jeszcze chłodniejszy wiatr ale było i opalanie.

Zachody słońca cudowne...


"Lecę bo chcę,
lecę bo życie jest złe,
czy są pieniądze czy nie,
lecę bo wolność to zew"

Życie nie jest złe, życie jest piękne...



Wczoraj pogoda zmieniła się tylko na jeden dzień, było chłodno więc pokazałam coś na takie właśnie dni.
Dzisiaj od rana słonko, cieplej a będzie jeszcze ładniej, prawdziwe lato.


Pozdrawiam! Do następnego!



narzutka,bluzka-YogaWay/butik/,spodnie-C&A,buty-Alano,torebka-Kazar,okulary-Mello,  kapelusz- pamiątka z Poddąbia 

63 komentarze:

  1. Wspaniałego pobytu! Niech pogoda i humor dopisują każdego dnia. Wakacyjny zestaw świetny. Na wyrzuty sumienia znam większe przewinienia ;)Sylwia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, wyrzuty z powodu innych, większych przewinień niż zakupy 👍. Pobyt był wspaniały, dzięki, serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  2. Piękne zakupy poczyniłaś:))))czasem trzeba zrobić dla siebie coś fajnego i nie mieć wyrzutów sumienia:)))zdjęcia z nad morza cudowne:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Reniu, masz rację, jeśli zakupy są przemyślane i rzeczy dobrze nam służą to jak najbardziej jestem na Tak, bez pozakupowych wyrzutów. Takie refleksje mnie dorwały ale nie będę się obwiniać 🤔. Morze love i nawet pogoda była dla mnie idealna, pokonałam olbrzymią ilość schodów /dziennie od 400 do 600, tak się wchodzi i schodzi z plaży, bo to na klifie/ ale jestem bardzo zadowolona, widoki cudo... Miłego dnia😘😘

      Usuń
  3. Świetna narzutka. Aura lubi płatać nam psikusy i nie wiemy czy będzie ciepłe lato, czy chłodne. Co do wyrzutów to uważam, że jeśli robimy to co sprawia nam przyjemność to się tylko liczy.Przecież żyjemy dla siebie, nie dla innych. Pozdrawiam cieplutko ☀️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję na ciepłe lato ale kto wie jak będzie, na jesień też mi się przyda, potem na wiosnę 🤗. Tak, te zakupu zrobiłam z wielką przyjemnością i to się liczy. Dzięki, pozdrawiam i miłego dnia😘😘, buziaki...

      Usuń
  4. Jeśli korzystać z tych ubrań będziesz przez lata to wyrzuty sumienia niepotrzebne! Niech mają je ci, którzy kupują, kupują, kupują a rzeczy zalegają w szafie i ostatecznie są wyrzucane na śmietnik. Jeśli tego potrzebowałaś naprawdę to ok :)
    A tak w ogóle to świetna ta narzutka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak uważam, że jeśli coś dobrze nam służy to po co wyrzuty? Oczywiście czasami nie trafimy z zakupem ale u mnie zdarza się to bardzo rzadko. We wszystkim chodzę parę sezonów a potem oddaje dalej w dobre ręce. Potrzebowałam, bardzo. Dzięki za opinię, serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  5. Basiu,wyglądasz wspaniale,zakupy w 100% udane. A wyrzuty sumienia to powinni mieć ci,którzy zalewają nas ubraniowymi śmieciami i "opiniotwórcy",którzy nam dyktują,co jest dla nas dobre,a co złe. I fundują nam niepotrzebny dyskomfort psychiczny.Życie jest zbyt krótkie,żeby przejmować się pierdołami(sorry),same musimy określić,co jest dla nas dobre.Ja nie wyobrażam sobie,żebym mogła żyć według minimalistycznych trendów.Pracuję jako opiekunka w Niemczech i siłą rzeczy przez pół roku musi mi wystarczyć zawartość jednej walizki. Dla mnie jest to szalenie stresująca sutuacja,nie nadmiar a brak rzeczy,dlatego odreagowuję po powrocie kupując sobie coś.Bez wyrzutów sumienia. Pozdrawiam serdecznie Hanna Tołczyk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak,zakupy udane nawet na 200% ha!ha! Oczywiście, że nie my powinnyśmy mieć wyrzuty, jesteśmy zalewani coraz nowymi kolekcjami i wmawiają nam, że tylko zakupy, zakupy...
      Reklamy, reklamy - można się pogubić /zwłaszcza na IG/ i dlatego rozsądek jest wskazany, wszystko z umiarem.
      Minimalizm nie dla mnie, kiedyś o nim pisałam, nawet zastanawiałam się czy nie zastosować ale nie, minimalistka to nie ja i tyle. No tak, praca Cię ogranicza, wiadomo, że w jednej walizce niewiele można zmieścić, to jest jednak siła wyższa. Dobrze, że po powrocie robisz sobie przyjemności zakupowe, tak trzymaj! Wyrzuty sumienia całkowicie nie są potrzebne. Pozdrawiam serdecznie i pięknego dnia Ci życzę...

      Usuń
  6. Świetny, wakacyjny Look, a biała bluzka dyscyplinuje całe szaleństwo. Widać Basiu, że potrafisz bawić się modą i oby tak dalej. Życie jest za krótkie aby odmawiać sobie przyjemności. Buziaki i trzymaj się cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem wielką fanką białych bluzek, nie tylko koszulowych ale wszystkich innych również.
      Nie ma u mnie zbytnio mody ale nie ukrywam, że śledzę modę i trendy... i zawsze coś wybiorę dla siebie.
      Racja, zasługujemy na przyjemności bo dlaczego nie? Tu i teraz, tak myślę...
      Pozdrawiam cieplutko, miłego weekendu już Ci życzę, buziaki...

      Usuń
  7. Basiu wspaniale wyglądasz. Czasami trzeba poszaleć:) W ubraniach Ty to robisz fantastycznie. Narzutka cudnie pasuje do całości. Wyglądasz na taką zrelaksowaną, a kapelusz też robi tu swoją robotę:) pozdrawiam i słońca życzę, Teresa :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację Tereniu, trzeba czasami zaszaleć. Zrelaksowałam się na maksa, pogoda była dla mnie idealna, nie znoszę upałów. Kapelusz musiał być mój, nie zabrałam z domu więc to był zakup konieczny ha!ha! Dzięki, buziaki posyłam...

      Usuń
  8. Bardzo fajna stylizacja, a zachody słońca przepiękne :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, cieszę się, że Ci się podoba...a zachody cudowne...miłego dnia...

      Usuń
  9. Jaka elegantka, ten kapelusz....pieknie!

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, bedzie mi niezmiernie milo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za Twoją opinią, odwiedzę w wolnej chwili, serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  10. Dawno Cię nie widziałam. Z radością stwierdzam, że jak zawsze elegancka, stylowa, radosna. Tak trzymaj! Pozdrawiam serdecznie Basiu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Inwestycja w dobry ciuch nie jest zła ;) Narzutka fajowa :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wiesz co, nie popadajmy w skrajności. Owszem, ogólnie kupujemy za dużo nowych i napędzamy niepotrzebnie rynek. Ale z drugiej strony, mam mieć wyrzuty, że kupiłam nowy t-shirt? O nie. Dobry gatunek materiału będzie służył długie lata. I tego się trzymajmy bo to też eko:)
    Pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie mam wyrzutów sumienia, kiedy kupuję sobie nowe ubrania Może dlatego, ze staram sie ubrania kupować rozsądnie oraz wtedy kiedy coś jest mi naprawdę potrzebne. Stworzyłam sobie kapsułową garderobę i dzięki temu łatwiej jest mi znaleźć sobie ubrania na co dzień. WYbieram również rzeczy dobrej jakosci, takie w których chodzę miesiącami oraz latami. Dzięki temu tak szybko się nie niszczą.

    Szczególnie zwracam uwage na jakosć obuwia.

    OdpowiedzUsuń
  14. Narzutke kupilas czadowa! Dobrych zakupow nie mozna zalowac, przeciez ubran nie kupuje sie co tydzien. Ja mam gorace postanowienie nie kupowac ubran podczas tegorocznego lata.

    OdpowiedzUsuń
  15. Basiu, zachód słońca przepiękny. A ty radosna i wyluzowana.... Piękny czas.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ochhh jak ja zazdroszczę takich zachodów słońca nad morzem *.* W każdej odsłonie wygląda Pani pięknie :)
    „Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  17. Odkąd zaczęła się pandemia prawie w ogóle nie kupuję ubrań. Jakieś dodatki, coś co lubiłam, ale znosiłam i chcę mieć podobne. Teraz więcej kupuję dziewczynkom, bo rosną jak na drożdżach. Większość przez internety. Pandemia wyleczyła mnie z zakupoholizmu 🤪. A z drugiej strony, moja szafa to mały lumpeks. Mam tam tyle ciuchów, że do końca życia nie znoszę 🙃!!!

    P.S. Narzutka bardzo ciekawa 😊!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Nadmorskie zachody są zawsze magiczne, dobrze Cię widzieć taką radosną i uśmiechniętą! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. No i fajnie wyszło, luźno i urlopowo 🙂
    Narzutka z pewnością przyda się nie raz 🙂

    OdpowiedzUsuń
  20. Jestem pod wrażeniem, na prawdę dobrze skomponowana stylizacja. Dodatki, galanteria, obuwie damskie - wszystko idealnie do siebie pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  21. Zapraszam do siebie jest nowy wpis o kropkach, groszkach...

    OdpowiedzUsuń
  22. Pięknie Basiu, na fb i insta wciąż podziwiam, Serdecznie pozdrawiam Cię Basiu :))

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie samym rozsądkiem człowiek żyje, czasem (jak najczęściej), trzeba zrobić sobie przyjemność. Bardzo pozytywny wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Takie wyrzuty sumienia są miłe więc nie masz się czym przejmować. Też uwielbiam takie narzuty bo tak jak piszesz można je mieć kilka sezonów 🙂

    OdpowiedzUsuń
  25. piękne zdjęcia, a nasze polskie morze jest genialne!! mam do niego ogromny sentyment!

    OdpowiedzUsuń
  26. Jestem niesamowicie zadowolona bo kilka tygodni temu dowiedziałam się o wieszak na klucze . Ja na pewno z tego sklepu skorzystam bardzo szybko bo po prostu to się bardzo opłaca. O tym sklepie powiedziałam mojemu mężowi.

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja myślę, że czasami warto jest siebie samego rozpieścić. Chociaż muszę przyznać, że sama miewam wyrzuty sumienia z tego powodu, ale to raczej kwestia mojej nieumiejętności oszczędzania pieniędzy.

    Świetnie wyglądasz, kochana!

    OdpowiedzUsuń
  28. Super pomysł na stylizację. Modnie i wygodnie a to najważniejsze, żeby czuć się komfortowo w tym co nosimy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękna stylizacja, idealna na chłodniejsze wieczory. Również muszę zaopatrzyć się w nowe ubrania dostosowane do obecnej pory roku. Myślę nad zakupem dresów szytych w polsce, dzięki którym na pewno nie zmarznę. Jeśli znacie jakieś konkretne marki to byłabym wdzięczna za polecenie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  30. Końcówka lata to najlepsza pora roku :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Nice blog keep it up on great information.


    Visiting Africa for safari holidays is always dream for everyone.

    Welcome Tanzania the land of Serengeti, Ngorongoro, Kilimanjaro and Zanzibar

    OdpowiedzUsuń
  32. Moim zdaniem na pewno bardzo dużo osób wejdzie na ten blog. Takie jest moje zdanie na ten temat.

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetna stylizacja, stylowo i elegancko. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  34. Super blog i artykuły. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. Może ubrania, które kupiłaś nie były na starcie ekelogoczne ale jeśli będziesz ich używać długo a jak Ci się znudzą to komuś odsprzedasz to staną się ekologiczne bo będa miały długie życie i nie trafią do odpadów. Tak jest ze wszystkim, osobiście jak kupuje kawę na mieście w plastikowym albo papierowym kubku to przynoszę do domu i używam aż sie nie rozpadnie, nie wyrzucam do kosza na ulicy. Tak samo np. z telewizją, mam do wyboru telewizję internetową korzystającą z serwerów internetowych i satelitarną która odbiera sygnał z nadajnika, który znajduje się na orbicie ziemi. Używając telewizji internetowej powodujemy konieczność chłodzenia serwerów i urządzeń przesyłowych co generuje duży ślad węglowy, jeśli zamówimy dostawę i montaż anteny satelitarnej jednego z operatorów Canal+ albo Polsatu to oglądając telewizję odbieramy tylko sygnał i nie generujemy tyle mocy potrzebnej do obsługi urządzeń. Oczywiście w obu przypadkach ślad węglowy generuje nasz telewizor i studia telewizyjne ale satelita już nie bo jest zasilany energią słoneczną.

    OdpowiedzUsuń
  36. Super teksty i stylizacje, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. Tak bardzo mi żal, że od tylu miesięcy Pani nie pisze nic o sobie.Tak bardzo kochałam czytać Pani strony.Będę czekać z niecierpliwością.Serdecznie pozdrawiam i życzę zdrowia.Kętrzynianka.

    OdpowiedzUsuń
  38. Powiem szczerze, żę dawno już wyzbyłam się zakupowych wyrzutów sumienia. Uwaażam, ze życie jest zbyt krótkie aby nosić brzydkie ubrania oraz niewygodne obuwie. Kupuję ubrania świadomie, dobrej jakośći, zwykle porządnych marek. Ale nie mam wyrzutów sumienia kiedy sprawiłam sobie coś porządnego.

    Stylizacja mi się podoba. SPortowa elegancja w czystej postaci. Jest ładnie, klasycznie. Ale jednoczesnie wygodnie. Wybieeram podobne ubrania dla siebie na co dzień ;)
    https://www.butomaniak.pl/pol_m_Marki_-B-_Birkenstock-853.html

    Jako letnie buty najczęściej nosze klapki Birkenstock. Jest mi w nich zdecydowanie najwygodniej.

    OdpowiedzUsuń
  39. Dziękuję za wszystko dr. Makha! Po tym, jak skontaktowałam się z tobą, aby pomóc mi przestać rozwodzić się z mężem, mój mąż przestał wypełniać papiery rozwodowe i teraz jest znacznie lepiej. Jak powiedziałaś, cały proces rozwodowy został odwołany, zła kobieta, która sprawiała problemy w moim małżeństwie, odeszła od męża i teraz jesteśmy razem bardzo szczęśliwi. Dzielę się tym doświadczeniem życiowym ze wszystkimi, którzy stoją przed podobnymi wyzwaniami w swoim związku, małżeństwie lub jakimkolwiek innym problemie. , możesz skontaktować się z Dr Makha na WhatsApp +1(815)564-3618
    Jest biegła w następujących zaklęciach:
    * zaklęcia miłosne
    * zaklęcia małżeńskie
    * magia pieniędzy
    *piękne zaklęcie
    * zaklęcie szczęścia
    * Czary pociągu seksualnego
    * Magia leczenia AIDS
    * Jaskinia kasyna
    * Usunięto przeklęte jaskinie
    * Zaklęcie ochronne
    * magia loterii
    * Szczęśliwe zaklęcia
    * Zaklęcie płodności
    * Pierścień telekinezy 💍
    E-mail: makharituals@gmail.com
    Whatsapp +1(815)564-3618

    OdpowiedzUsuń
  40. Długa narzutka faktycznie sprawdzi się na chłodniejsze dni. Ciekawy jeansowy tył nadaje nieco wyrazistości i kontrastuje ze stonowanymi kolorami na przodzie. Bardzo ciekawa propozycja, która pasować będzie do nie jednej stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  41. Miałam postanowienie, że zakupy wstrzymam na jakiś czas. Bo planeta "umiera", bo ekologia...
    Niestety nie udało się 😉 i zakupiłam takie "coś" z czego jestem bardzo zadowolona. Na chłodniejsze dni lata.
    Czy mam wyrzuty sumienia? Chyba jednak nie, drobna przyjemność znacznie poprawiła moje samopoczucie.
    sling bags

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo swobodna, lekka stylizacja w casualowym stylu - idealna na lato. Prosta, a jednak krojem i kolorem nie tak oczywista!

    OdpowiedzUsuń
  43. Dzisiaj znowu uległam pozakupowym pokusom... Kto jeszcze ma te wyrzuty sumienia po dniu pełnym zakupów?

    OdpowiedzUsuń