wtorek, 8 sierpnia 2017

7 urodziny bloga i mój tygodniowy przegląd sukienek na lato...

Parę dni temu /dokładnie 22 lipca/ mój blog skończył 7 lat.
Dziękuję wszystkim moim blogowym koleżankom, że mają do mnie cierpliwość i jeszcze tu zaglądają.
Nie lubię statystyk więc nie będę pisać ile zamieściłam wpisów, kto i skąd mnie odwiedza, 
ile mam wyświetleń, ile napisano komentarzy.  
Piszę bloga z zamiłowania, dla siebie  i dla wiernych czytelniczek, dla blogowych koleżanek. 
Nie ukrywam jednak, że jest mi niezmiernie przyjemnie jak mnie odwiedzacie.
Niektóre z Was znam przecież już parę ładnych lat.
/podobne słowa pisałam już wielokrotnie/

Dziękuję Wam moje blogowe koleżanki za to, że jesteście.

Miło mi gościć Was w moich skromnych progach.


Dla urozmaicenia tego wpisu zrobiłam mały tygodniowy przegląd /jak pisze Ola "odgrzewane kotlety/.
/z cyklu - przegląd tygodnia - w roli głównej letnie sukienki/


Serdecznie zapraszam!

Poniedziałek

Lato tego roku w kratkę, chłodne dni i upalne ale nie narzekam, jak jest tak jest a w garderobie zawsze coś się znajdzie.
Sukienka jeansowa na trochę chłodniejszy dzień.
Ze szpikami albo z koturnami, z apaszką-gawroszką albo bez.

Wtorek 

Maxi - tak, maxi zawsze się sprawdzi, na ramiączkach świetna na upał a jak chłodniej to przyda się cienki kardigan
albo jeansowa kurtka.
...


Środa

Sukienka z nadrukiem - zmieniam dodatki i sukienka jest albo wyjściowa /kawa z koleżanką/ albo na luzie.
/nawet zamek w niej zwiedzałam/

Czwartek

Wyrazisty, trochę szalony wzór i na dodatek "zaprzyjaźniłam się" z żółtym kolorem.

Piątek

Kropki, groszki - lubicie? Wiem, że niektóre z Was lubią!

Na koniec zapraszam na kawkę i coś słodkiego.

/wiem, wiem, odchudzacie się ale wirtualnie nie zaszkodzi/
Po wyjazdowym weekendzie mam trochę zaległości, powoli nadrabiam.
Na dodatek robię przetwory na zimę i wpadam do Was  "z doskoku" /ogórki, komputer i znowu ogórki/.


Pozdrawiam! Do następnego!

86 komentarzy:


  1. Piekne letnie kreacje, latem też lubie sukienki, chętnie bym te Twoje w swojej garderobie widziała...

    A z okazji 7. rocznicy bloga, serdeczne gratulacje!

    serdeczne pozdrowienia )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, na lato sukienki są świetne choć spodnie też lubię.
      Dziękuję za życzenia, trochę zapomniałam o rocznicy bloga ale ponieważ co rok "świętuję" jego powstanie więc z opóźnieniem ale jest wpis.
      Pozdrawiam Aniu, miłego dnia...

      Usuń
  2. Samych serdeczności, inspiracji i jeszcze wielu blogowych rocznic. Sukienki piękne, świetnie dobrane do figury, charakteru i urody. Jak zawsze Basiu elegancko i bardzo kobieco. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że jeszcze i siły i chęci będę miała na wiele lat blogowania.
      Miło mi, że podobają Ci się moje sukienki. Pozdrawiam...

      Usuń
  3. Basieńko kochana, nie znam Cię osobiście ale mam wrażenie jakbym znała Cię od zawsze :-) Z wielką chęcią odwiedzam Twój blog bo czuję tutaj przyjazną energię. Elegancja i klasa to cała TY !!!
    Wielkie Gratulacje z okazji siódmej rocznicy blogowania !!!
    Pięknie dobrane sukienki podkreślają Twój znakomity gust!!!
    Ściskam i buziaki posyłam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krysiu, też mam takie wrażenie. Jesteś moją blogową koleżanką i wiesz, że bardzo Cię lubię.
      Zawsze uśmiechnięta i pełna radości. U Ciebie zawsze jest ciekawie.
      Dziękuję za życzenia, trochę czasu minęło od pierwszego wpisu.
      Sukienki pokazuje takie jakie lubię i te co do mnie pasują.
      Dziękuję za tyle miłych słów, pozdrawiam serdecznie...buziaki posyłam...

      Usuń
  4. Basiu, wielkie gratulacje, znam cię od ponad 3 lat, i jestem z tego powodu bardzo zadowolona, staram się, bywać u Ciebie regularnie, choć różnie to bywa. Ciacho i kawę przyjmuję, a co tam, najwyżej w boczki. Stylówki piękne, kobiece, ale absolutnie nie nudne, jesteś wspaniałą blogową koleżanką, buziaki, sto lat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Marzenko, to już 3 lata naszej znajomości. Zawsze chętnie do Ciebie zaglądam.
      Nie pójdzie w boczki bo to tylko wirtualnie ha!ha!
      Dziękuję za miłe słowa, serdeczności posyłam...buziaki...

      Usuń
  5. Gratuluję 7. rocznicy bloga. :)
    Sukienki bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  6. Basiu, gratulacje, 7 lat to szmat czasu,ja w tym okrsie powołałam do życia i usmierciłam ze cztery blogi, podziwiam Twoją stałość:). A sukienki urocze, najbardziej podobają mi sie grochy i maksi:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prowadziłam 2 blogi ale ten drugi, bardziej domowy, musiałam odpuścić. Tu się trzymam i mam nadzieję, że jeszcze długo tak będzie. Dziękuję za opinię o sukienkach. Pozdrawiam Anno, miłego dnia...

      Usuń
  7. Kolejnych rocznic dla bloga życzę Basiu i gratuluję wytrwałości oraz kreatywności.
    Wszystkiego co naj, naj, naj dla Ciebie .....

    Sukieneczka z żółtym sweterkiem i kapeluszem dla mnie bomba....

    Pozdrawiam serdecznie.....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja, trzeba wiele wytrwałości, oby tak dalej...
      Kreatywność - czasami całkowicie mi jej brakuje ale jednak wraca.
      Sukienkę z kapeluszem /sweterek w razie potrzeby/noszę nad Pogorią / nad wodą/, robię sobie tam spacery.
      Dziękuję za życzenia i serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  8. Gratuluje wytrwałości i kreatywności. Podziwiam Cię, bo sama mam bloga od 7 lat i wiem ile wymaga to pracy. Dobrze, że nam się jeszcze chce :) :) :). To chyba dlatego, że mamy takie wspaniałe czytelniczki. Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pracy dużo, zgadzam się. Chce mi się nadal prowadzić bloga, myślę, że dość regularnie pojawiają się wpisy /raz w tygodniu, bo na więcej nie ma czasu ani ochoty/. Czytelniczki, blogowe koleżanki mam wspaniałe, to dodatkowy bodziec. Dziękuję za gratulacje Krysiu i serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  9. Tu zawsze jest kobieco, elegancko i taktownie. Z wielką radością witam każdy post i czekam na kolejny ...
    Gratuluję i życzę Ci Basiu radości, pomysłów na modowe kreacje, mnóstwa ciepłych komentarzy, wszystkiego najlepszego!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Elu, miło mi, że Ci się u mnie podoba.
      Zawsze goszczę Cię z wielka przyjemnością.
      Serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  10. Basiu,to piekna rocznica i niech bedzie ich duzo wiecej :) tyle ile tylko Ci sie zamarzy :))latem bez sukienek nie ma zycia a Twoje powoduja,ze zycie staje sie piekne :) pozdrawiam Renata i ciesze sie,ze jestem Twoim gosciem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taką mam nadzieję, że będą kolejne rocznice Reniu. Marzy mi się jeszcze długo, długo...
      Zgadzam się, na lato sukienki najlepsze, zwłaszcza w upały. Niech życie będzie piękne każdego dnia.
      Pozdrawiam, buziaki...

      Usuń
  11. Basiu gratulacje!!! Pamiętam jeszcze balkonowe fotki:)) Cieszę się ,że mogłam Cię poznać oprzez, to nasze blogowanie!!! :*
    Piękna kolekcja sukienek!!! Biere wszystkie!!! A grochy i dżinsową najbardziej:D
    Buziaki!!! 1000 lat blogowania!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, były balkonowe a wcześniej "do lustra". Jakoś trzeba było sobie radzić. Teraz fotograf nie marudzi i nawet coraz lepiej mu idzie. Znamy się prawie od początku mojego blogowania, Ty jeszcze wytrwalsza, bo zaczęłaś wcześniej. Dajemy radę, zawsze znajdzie się jakiś ciekawy temat.
      Co do sukienek to nie mam za dużo, myślę, że w sam raz /i tak każdego dnia tygodnia mogę nosić inną ha!ha!/.
      Dziękuję za życzenia...buziaki...

      Usuń
  12. Gratuluję i dalszych sukcesów blogowych życzę:)))To właśnie Twój blog zainspirował mnie do założenia swojego:))))Twoje sukienki są piękne i w każdej wyglądasz uroczo:))))Pozdrawiam serdecznie:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Reniu za życzenia. Cieszę się, że właśnie mój blog Cię zainspirował, dzięki temu mogłam poznać fajną babeczkę! Miło mi, że podobają Ci się moje sukienki. Pozdrawiam serdecznie...buziaki...

      Usuń
  13. Świetny sukienkowy pomysł na jubileuszowy wpis - taki kobiecy. Wszystkie już widziałam a tak w grupie - jedna fajniejsza od drugiej. Basiu, gratuluję tych 7 lat:) Jest co świętować:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 7 lat to kawał czasu a tak szybko zleciał. Dziękuję Iwonko za życzenia.
      Co pewien czas robię takie wpisy gdzie zbieram tematycznie to co pokazywałam.
      Pozdrawiam serdecznie i buziaki posyłam...

      Usuń
  14. Wszystkiego najlepszego z okazji kolejnej rocznicy blogowania. Uwielbiam czytać Twój blog i podziwiam Twą elegancję. Dla mnie bomba. Pzdrawoam serdecznie i całuję jubileuszowo Danka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje Danusiu, jesteś przemiłą osobą, zawsze grzeczną i taktowną. Cieszę się, że mam takie blogowe koleżanki. Jesteś mile widzianym gościem. Pozdrawiam, buziaki...

      Usuń
  15. Wielkie gratulacje i podziękowania za obecność w tym bligoszafowym światku 😉😊👍❤👌Wnosisz naturalność i autentyczność, bez pozerstwa i udawania. Oby tak jaknajdłużej . Ukłony ☺😊😏

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę Sivka /Sylwia/, że zawsze tak będzie, to jest założenie mojego bloga /od początku pokazuję mój real bez udawania/. Zresztą wiesz, tak było na początku naszego blogowania, blogi były bardziej autentyczne /Ty przecież blogujesz jeszcze dłużej i też jesteś naturalna/. Teraz blogi mają inne założenia. Każdy robi jak chce. Ja zostaje przy swoim. Dzięki, że jesteś...pozdrawiam serdecznie...

      Usuń
  16. Basieńko, wszystkiego naj, naj! nie tylko w blogowaniu ale tak na co dzień, żebyś zawsze była tak radosna i uśmiechnięta! :) Miło tu do Ciebie wpadać, dajesz mnóstwo energii i zawsze jesteś taka szykowna!!! Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Magdaleno, mnie również jest niesamowicie miło, że mnie odwiedzasz, że mam tak sympatyczną blogową koleżankę /aż chce się nadal prowadzić bloga choć czasami chęci mijają/.
      Mam nadzieje, że zawsze taka będę /radosna i uśmiechnięta/.
      Pozdrawiam...buziaki do Wrocławia posyłam...

      Usuń
  17. Basiu wielkie gratulacje z wytrwałość w takim pięknym stylu, zawsze pogodna, stylowa i życzliwa wszystkim :) Uwielbiam Cię
    i Twoje kreacje :) Wszystkie odgrzewane kotlety wspaniałe, ale to w zestawach z dżinsem Kocham Cię najbardziej, dżins jest dla Ciebie stworzony :)) Buziaki Kochana i dziękuję za ciacho, pycha :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, wszystkim nam wytrwałość jest bardzo potrzeba /ile tu było dziewczyn przez te lata a przetrwały nieliczne/. Życzliwa wszystkim - po to tu jestem, żeby życie było piękniejsze dla mnie i dla moich blogowych koleżanek, dlatego nikomu nigdy nie zrobię przykrości /nie mylić z delikatną krytyką, dobrymi radami i wyrażaniem swojego zdania/. Dyskutować dobrze jest ale z kulturą, wszystkie się chyba z tym zgadzamy. Złośliwości i uszczypliwości - tym mówię NIE! Ty robisz "odgrzewane kotlety" ja "przeglądy tygodnia" ha!ha!
      Lubię jeans i chyba to nie jest moja ostatnia sukienka. Jeszcze raz dziękuję Olu i serdeczności Ci posyłam...buziaki...a ciachem częstuj się do woli...

      Usuń
  18. 7 lat - imponujące !!! Basiu - Happy Birthday w takim razie, to piękna rocznica, a poznanie Ciebie było cudownym doświadczeniem. Twój blog emanuje ciepłem, serdecznością, radością i KLASĄ - zawsze z największą przyjemnością do Ciebie zaglądam. Piękna kompilacja letnich sukienek :) :) . Raz jeszcze najlepsze życzenia i następnych 100 lat blogowania <3 :)))))) . Buziaki - Margot :)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś tak zleciało Małgosiu, rok za rokiem i zrobiła się siódemka.
      Mnie również bardzo miło było Cię poznać i to nasze spotkanie /musimy je powtórzyć, koniecznie/.
      Dziękuję za życzenia, buziaki posyłam....

      Usuń
  19. Ja bloguję od tego samego dnia i miesiąca tylko dwa lata krócej. :-))
    Basiu piękne te Twoje stylizacje.Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niesamowity zbieg okoliczności Grażynko, ten sam dzień...
      Miło mi, że podobają Ci się moje zestawy. Pozdrawiam serdecznie ....

      Usuń
  20. a wiesz Basiu ,ze mi w lipcu 5 lat w blogosferze minelo i przeoczylam ten fakt ;)
    i mimo ze ja lubie porzadkowac, sumowac i posumowywac
    bo przeciez 5 czy 7 lat to spory kawal zycia i ciagle sie zmieniamy ,a te zmiany ja lubie obserwowac
    bo niestarzejemy sie przeciez tylko dojrzewany osobowosciowo hahahha
    jak ty do zoltego kolory, ta sukienka to moj typ zestawu
    pozdrawiam Basiu i kolerjnych lat z nami zycze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawie też przeoczyłam a jak mi się przypominało to znów zapominałam.
      Wiem Anno, Ty też jesteś już długo i wytrwale się trzymasz. To kawał życia, dużo zmian dokonało się u każdej z nas.
      Czasami wracam do starych wpisów i wspominam...
      Co do żółci to się przekonałam, pewnie będzie jej teraz więcej.
      Dziękuję za życzenia i serdecznie pozdrawiam...miłego dnia...

      Usuń
  21. Siedem lat to szmat czasu. Gratuluję Basiu, u mnie dopiero dwa i pół roku. Życzę dalszych sukcesów, buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Haniu za życzenia, 7 lat to dużo tu w blogosferze ale i 2,5 też dobry wynik.
      Fajnie że jesteś i mogłam Cię poznać...buziaki...

      Usuń
  22. Świetnie się w nich czujesz - to widać. Tak trzymaj, radości z blogowania i następnych rocznic:)Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Halinko za życzenia, mam zamiar blogować jeszcze długo, długo...
      Tak, dobrze się czuje w moich sukienkach, cieszy mnie, że to widać.
      Serdecznie Cię pozdrawiam, miłego dnia...

      Usuń
  23. Basiu bardzo podoba mi się Twój cały blog, to są po prostu moje klimaty. Wszystkie kreacje są super:) pozdrowionka Teresa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Tereniu, że Ci się u mnie podoba, widocznie podoba nam się to samo, te same klimaty.
      Taka bratnia dusza, prawda? Pozdrawiam, buziaki...

      Usuń
  24. Wszystkiego najlepszego z okazji rocznicy, 7 latek to kawał czasu :-) Ślinotoku dostałam na widok tych deserów :-D Pierwsza, jeansowa sukienka to mój faworyt :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za życzenia, masz rację, 7 lat to kawał czasu.
      Jeansowa sukienka jest super, bardzo ją lubię i jak tylko robi się nieco chłodniej, zakładam.
      Deserami możesz się częstować, są też mniej tuczące, bo owocowe.
      Serdecznie pozdrawiam, miłego dnia...

      Usuń
  25. Pani Basiu; odważę się i ja złożyć gratulacje. Sledze zawsze Pani wpisy, bardzo mi się podobają wszystkie stylizacje; a najchętniej oglądam Pania w spodniach, gdyż sama je lubię nosić ,a nie jestem patyczkiem {rozmiar 50 dol, a góra 48 } i zawsze słyszałam ze nie powinnam bo źle wyglądam itp.Staram się zakładać fajne dłuższe tuniki i na przekór chodzę. Nie zakładam tylko jasnych spodni-białe mi się u Pani bardzo podobają, wygląda w nich Pani szykownie , ja jednak nie mam odwagi przez te krytyki .Ogólnie to z Pani emanuje życzliwość i dobroć-takie odnoszę wrażenie.Jest Pani piękną i z klasa kobieta.Pozdrawiam i dalszych sukcesów życzę-Zosia [50+]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Zosiu! Jesteśmy w podobny wieku więc może po imieniu /tu w blogosferze jesteśmy jedną wielką blogową rodziną, wszystkie mówimy do siebie po imieniu więc - jestem Barbara/.
      Bardzo mnie cieszy, że odważyłaś się do mnie napisać. Jeśli masz ochotę to zaglądaj, pisz i wyrażaj swoją opinię.
      Kwestia spodni - możemy nosić, wszystko zależy od fasonu a kolor nie pogrubia tylko właśnie fason. Odpowiednio dobrany fason /co nie jest wcale takie łatwe/ będzie wyrównywać proporcje i będziemy fajnie wyglądać. Osobiście wolę ciemne doły, można poszukać ciemnych spodni z cieńszego materiału /fajnie wyglądają granatowe/. Nie wiem jaką masz sylwetkę więc trudno radzić. Z tego co napisałaś dół jest szerszy od góry więc powinien być ciemniejszy, jak nie masz odwagi na jasny to nic na siłę. Pobaw się kolorem na górze i nie bój się go.
      Krytyka - może nie do końca jest słuszna, może krytykuje przeciwniczka spodni? Właśnie przeglądam książkę Moniki Jurczyk "Bądź boska" analizuję sylwetkę dość masywną i wcale spodnie nie są wykluczone /tylko nie rurki/, bluzki, koszule do kości biodrowej, nie dłuższe /na czarnej liście Monika umieszcza tuniki, jej zdaniem zasłaniając biodra powiększają je/. Możesz nosić jeansy, bo nic tak nie odmładza jak właśnie one, dobierz tylko odpowiedni fason. Nie słuchaj jeśli ktoś Ci powie, że w Twoim wieku nie pasuje.
      Dziękuję za życzenia i zapraszam ponownie...pozdrawiam serdecznie...

      Usuń
  26. No, no, jest się czym pochwalić :) Basiu droga, gratuluję wytrwałości oraz pięknego bloga i życzę Ci kolejnych szczęśliwych lat blogowania. Całuję urodzinowo i pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Jolu za życzenia, bardzo mi miło było Cię poznać /parę lat temu, bo też już długo jesteś w blogosferze/.
      Wytrwałość jest bardzo potrzebna, mam nadzieję, że mi jej nie zabraknie bo mam zamiar blogować jeszcze wiele lat.
      Serdeczności posyłam...

      Usuń
  27. Piękne stylizacje!!!
    Gratuluję 7. rocznicy bloga!

    Pozdrawiam serdecznie!:-)))

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu, moja droga imienniczko! Bardzo dziękuję za życzenia.
      Miło mi, że podobają Ci się moje zestawy.
      Serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  28. Gratuluje Basiu z całego serca. 7 lat to imponujący wynik. Powtórzę za Krysią Kantowicz, klasa, elegancja przyjazna atmosfera, autentyczność - też to czuję i zawsze podziwiam. Poza tym blog to kawał roboty i doceniam to niezmiernie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za tyle komplementów, aż się zaczerwieniłam ha!ha!
      7 lat to kawał czasu a prowadzenie bloga to kawał roboty.
      Każda z nas wkłada w to całe swoje serducho i chce żeby było jak najlepiej.
      Doceni to tylko ten, kto sam ma bloga. Jeszcze raz dziękuję Magdaleno za gratulacje.
      Serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  29. Wspaniale, oby tak dalej, bardzo lubię zaglądać tutaj na bloga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że do mnie zaglądasz, zapraszam, bo jesteś zawsze mile widzianym gościem.

      Usuń
  30. Najpierw poczęstuję się serniczkiem na zimno, z góry bardzo dziękuję za narobienie mi ochoty.
    Gratulacje, życzę kolejnych 7 lat w pisaniu bloga.
    Sukienka jeansowa jest cudowna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, sernik pyszny tak więc częstuj się...
      Miło mi, że spodobała Ci się moje jeansowa sukienka.
      Serdecznie pozdrawiam i dziękuję za życzenia...

      Usuń
  31. Gratulacje!!! Siedem lat to naprawdę długo i świadczy o wytrwałości i prawdziwej pasji! Życzę Pani Basiu kolejnych tak wspaniałych lat w blogosferze i radości oraz sukcesów:*** Zestawy bardzo różnorodne iwszystkie fajne a mój faworyt to sukienka w żółte wzorki!!! Pozdrawiam serdecznie i jeszcze raz 100 lat!!!:***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to kawał czasu i potrzeba dużo wytrwałości ale ja to lubię. Dziękuję za życzenia. 😍😍😍...i za opinię. Serdecznie pozdrawiam...😊😊😊

      Usuń
  32. Basiu gratuluję! Mój blog też niedawno miał urodziny i wiem, jaki człowiek się robi wtedy sentymentalny :)
    Bardzo mi się podobają Twoje zestawy i śledzę cię już (blogowo! hihi) od kilku ładnych lat i muszę przyznać, że z roku na rok wyglądasz coraz ładniej!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluję Asiu Twojej 8 rocznicy, zaglądam do Ciebie od dawna.
      Każda rocznica robi się coraz bardziej sentymentalna.
      Cieszy mnie, że podobają Ci się moje zestawy i dziękuję za miły komplement.
      Serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  33. Gratuluję tych siedmiu już lat i życzę kolejnych, kolejnych i kolejnych rocznic! Kreacje jak zwykle wystrzałowe! Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do swojego kącika! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Maks, mam zamiar blogować jeszcze długo, długo...
      Oby tylko nie zabrakło pomysłów i wytrwałości.
      Miło mi, że Ci się podoba, serdecznie pozdrawiam.
      Odwiedzę w wolnej chwili...

      Usuń
  34. Basiu, wiele sukcesów i pomysłów na kolejne lata prowadzenia bloga. Wprawdzie odkryłam Twojego bloga niedawno to lubię tu zaglądać bo jesteś jedną z niewielu osób, które świetnie wyglądają w sukienkach. Pozdrawiam Anna50+

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Anno 50+! Bardzo dziękuję za życzenia, to takie miłe...
      Cieszę się, że odkryłaś mojego bloga.
      Zapraszam, jesteś zawsze mile widzianym gościem i fajnie jest z Tobą podyskutować!
      Sukienki lubię /spódnic nie bardzo/ więc noszę dość często.
      Pozdrawiam serdecznie, miłego dnia...

      Usuń
  35. Wspaniały blog, cieszę się,że tu zawitałam.Dodaje do ulubionych i zabieram się do buszowania po wpisach. Wszystkiego najlepszego na urodzinki!
    Agnieszka greenelka.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agnieszko za życzenia. Cieszy mnie, że tu zawitałaś, zapraszam ponownie.
      Odwiedzę Twojego bloga, bo lubię blogi o różnej tematyce.
      Pozdrawiam, miłego dnia...

      Usuń
  36. Brawo Basiu! gratuluję wytrwałości i zaangażowanie,poza tym blog to ciężka praca,wiem ile trzeba dla niego poswięcić(hahaha). Życzę dalszych lat na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Grażynko! Zarówno wytrwałość jak i zaangażowanie bardzo są potrzebne w prowadzeniu bloga.
      Masz rację, to ciężka praca, nie ma niczego bez pracy. Nie jestem polonistką /a raczej umysłem ścisłym/ i pisanie tekstu nie jest dla mnie łatwe, nie jestem fotografem i zdjęcia też okupione są ciężką pracą, bo wszystko robię sama.
      Lubię jednak to moje blogowanie, po chwilach zwątpienia wracam i tak już od 7 lat.
      Pozdrawiam serdecznie, miłego dnia życzę...

      Usuń
  37. 7 lat? Gratuluję! Kolejnych co najmniej 7! Świetne stylizacje :) Super się prezentujesz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za życzenia, myślę, że jeszcze wiele lat będę blogować /taki mam plan/.
      Miło mi, że podobają Ci się moje zestawy. Serdeczności posyłam...

      Usuń
  38. jeszcze raz tu dzisiaj weszłam, bo po prostu dobrze się u Ciebie czuję. Od pierwszego razu. Pozdrawiam - Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło Agnieszko, zaglądaj kiedy tylko masz ochotę.
      Serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  39. Basiu serdeczne gratulacje z okazji rocznicy blogowania, 7 lat to imponujące! Bardzo lubię do Ciebie zaglądać, jesteś serdeczną, elegancką i zawsze uśmiechniętą kobietą :) Życzę dalszych sukcesów w blogowaniu :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za gratulacje, 7 lat to kawał czasu. Miło mi, że cię poznałam, zawsze jesteś mile widziałam gościem 😍😊serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  40. Stworzyła Pani cudny, przemiły kącik w internecie, do którego od lat (chyba pięciu?) za każdym razem zaglądam z przyjemnością. Gratuluję siódmej rocznicy bloga Pani Basiu! I proszę o więcej!! :-) Ściskam mocno!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Martusiu długo się znamy, zawsze bardzo mi miło jak mnie odwiedzasz 😍Dziękuję za gratulacje.,,serdecznie pozdrawiam 😊😊😊

      Usuń
  41. WITAJ BASIEŃKO, gratuluje . Uwielbiam u Ciebie przede wszystkim to ciepełko i życzliwośc do ludzi, którą widać we wszystkich stylizacjach.Całuski Kochana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danusiu miło mi,że Ci się u mnie podoba. Jestem życzliwa dla ludzi, po co sobie dokuczać jestem tu dla przyjemności swojej u innych 🌸🌸🌸serdecznie pozdrawiam 😊😊😊

      Usuń
  42. Basiu droga piszę dopiero dzisiaj, bo prawie w ogóle nie ma mnie ostatnio w blogosferze. Wróciliśmy, ale jest u nas starsza wnuczka.
    Basieńko moc gratulacji. 7 lat to wielki wyczyn.:) Tyle wspaniałych postów. Ja przede wszystkim cieszę się, że Cię poznałam dzięki Mojej Ani, kiedy pokazała mi Twój blog. :)
    Życzę Ci dalszych lat blogowania i w ogóle wszystkiego dobrego!!!
    Zadzwonię, to może wreszcie coś ustalimy :)
    Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie. Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu za życzenia 🌸🌸🌸mam nadzieję że uda mi się jeszcze długo blogowac,,,tak, poznałam cię dzięki Ani, bardzo mnie to cieszy 😊😊😊zadzwoń może uda się spotkać 😍😍😍buziaki

      Usuń
  43. Gratulacje, to piękna rocznica i życzę Ci dalszych blogowych przygód, ślicznie się prezentujesz i tak trzymać Basiu!!! Pozdrawiam serdecznie!!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Lilu za życzenia, jest mi bardzo miło, że pamiętałaś...pozdrawiam, buziaki...

      Usuń