niedziela, 6 marca 2016

Nadal pastelowo...

Ubranie ma być Twoją "drugą skórą". 

Idealnie dopasowane do Twojej sylwetki, Twojego stylu i charakteru. Masz być ubrana a nie przebrana.
Nie rezygnuj z nowości, nie rezygnuj z koloru  tylko dlatego, że w Twoim wieku  nie pasuje.
Jesteś kolorowym ptakiem?  Uwielbiasz mocne kolory? Dobrze tak się czujesz - noś!
Wolisz spokojną klasykę? Nie zwracaj uwagi, że ktoś powie - nuda!

Sama decyduj! Do niczego nie musisz się zmuszać!

Kolejny powiew wiosny /zdjęcia z soboty/. "Witaj wiosenko"- tak przywitała mnie sąsiadka.
Jak tylko świeci słońce i temperatura rośnie ja przywołuję wiosnę.

 
Pokochałam pastele a więc Rose Quartz i Serenity w kolejnym wydaniu.
Do jasnego płaszcza pastelowe dodatki. Nowość to kolorowy szal ale, że szale uwielbiam to już wiecie.
Bluzka w kolorze torebki, tak na odmianę, bo ostatnio królowały u mnie biele bluzki.
Ma rękaw 3/4 a ja takie bardzo lubię, ciekawe wykończenie właśnie przy rękawach i na dole.
Od rana świeciło słońce ale "złośliwość losu", jak przyszło do robienia zdjęć, gdzieś się schowało.
Okulary były jednak potrzebne, trudno mi było nie mrużyć oczu. Te różowe są chyba moimi ulubionymi, bo intuicyjnie sięgam po nie najczęściej.
Tak jak jasny płaszcz, który wykorzystuję na maksa /dzisiaj w wersji wiosennej/.

"W wersji eleganckiej nosisz jeden odcień i co najwyżej zestawiasz go z neutralnym srebrem czy ecru. 
W wersji na luzie, im więcej pasteli, tym lepiej" - HOT NR 03(100)

Trzymajcie się cieplutko.

Pozdrawiam! Do następnego!

płaszcz-VerenaH,bluzka-Reserved,torebka-Orsay,szal-Kraina Stylu,spodnie-Quiosque,buty-Embis,zegarek-Gino Rossi,okulary-Vision Express

Podziękowanie!

Takie cudeńka przyszły w paczuszce od DUSI. Uświadomiłam sobie, że święta coraz bliżej.
 Dziękuję Dusiu za tak przyjemną niespodziankę. Idealnie trafiłaś w mój gust.

Uśmiech specjalnie dla Ciebie!

86 komentarzy:

  1. Bardzo lubię pastele i rzadko łącze je z intensywnymi kolorami (czarne spodnie), bo wydaje mi się, że to niezbyt fajne połączenie. U Ciebie jednak wygląda nieźle. Widać człowiek uczy się całe życie. A nauka jest wskazana w każdym wieku. U Ciebie Basiu jest po prostu tak, że czego byś nie założyła, zawsze dobrze wyglądasz. Masz po prostu wrodzoną elegancję i klasę i to widać. Pozdrawiam serdecznie.
    http://balakier-style.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Krysiu za miłe słowa. JA TAK TROCHĘ PO SWOJEMU. Lubię ciemniejsze doły, w takich lepiej się czuję ale może spróbuję też inaczej.
      Miło mi, że Ci się podoba moja wiosenna stylizacja. Pozdrawiam serdecznie...

      Usuń
  2. Wesoło, słonecznie, wiosennie:). Szalik super, chętnie bym przygarnęła.
    Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szal od razu mi się spodobał, to kolejny w mojej szafie ale dodatki wiele zmieniają wiec stawiam właśnie na nie.
      POZDRAWIAM ANIU...

      Usuń
  3. Jak zawsze elegancko z klasą, świeżo i radośnie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Całkowicie się z Tobą Basiu zgadzam!!!! Grunt, to być w zgodzie ze sobą i do niczego się nie zmuszać:))
    Pięknie Ci w pastelach... Poczułam wiosnę dzięki Tobie!!!!
    Buziole!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to prawda, w zgodzie ze sobą...
      Ja do niczego się nie zmuszam, robię po swojemu to nie znaczy, że nie zwracam uwagi w co i jak!
      Musi mi jednak pasować. W pastelach się zakochałam a nie bardzo za nimi przepadałam. Taka zmienna jestem.
      Bardzo mi pasują w tym sezonie, może znudziły mi się ostre kolory a może to chwilowe, bo taką mam potrzebę?
      W weekend czuć było wiosnę a dzisiaj...lepiej nie mówić! Buziaki...

      Usuń
  5. Basiu całkowicie się zgadzam z opinią Krystyny z pierwszego komentarza. Ty jesteś zwyczajnie chodzącą klasą i elegancją, a szal jest świetny. Serdecznie pozdrawiam życząc słonka. Teresa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Tereniu, miło mi, że podoba Ci się moja wiosenna propozycja.
      Szal jest super, od razu mi się spodobał.
      Pozdrawiam, miłego tygodnia...

      Usuń
  6. Basiu, uwielbiam sposób, w jaki łączysz ze sobą te jasne, pastelowe ubrania i dodatki!
    Wyglądasz dzięki stawianiu na jasne barwy świeżo, młodo i radośnie!
    W Twoich zestawach nie ma żadnego smutku, żadnej ponurości - wyglądasz weselej, niż większość młodych, blogujących dam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stawiam na jasne kolory, miałam różne fazy, czerń też była. Teraz to zależy od humoru choć ostatnio pokochałam pastele.
      Koło twarzy jednak lubię, żeby było jasno i kolorowo. Pozdrawiam serdecznie i miłego tygodnia Ci życzę...

      Usuń
  7. Piękne pastele i bardzo Ci pasują :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba tak, pastele pasują mi i ostatnio bardzo lubię...pozdrawiam serdecznie...

      Usuń
  8. Pięknie kolorowo, no i cudowny szal czy apaszka śliczne kolorki

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę, że u Pani kolory już wiosenne. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bo wiosennie promieniejesz !
    Intuicyjnie najcześciej wybieramy kolory zgodne z nastrojem , wiec chyba dobrze Że Ty tak wiosennie sie prezentujesz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, mam wieli przypływ energii, zwłaszcza w weekendy /dwa ostatnie, zwłaszcza soboty, były ładne i pełne optymizmu/.
      Pozdrawiam, buziaki posyłam...

      Usuń
  11. Pięknie Ci w tych pastelach Basiu...ja nie jestem odważna, mam w tym względzie zachowawcze postępowanie. Płaszcz jednak mi się ogromnie podoba.

    Miłej końcówki niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumie Cię, warto jednak spróbować innych kolorów, może się spodobają, mnie bardzo te pastele przypadły do gustu ale nic na siłę.
      Trzeba się w nich dobrze czuć. Płaszcz noszę jak tylko warunki sprzyjają. Pozdrawiam i pięknego tygodnia Ci życzę...

      Usuń
  12. Bardzo ładnie Pani wygląda! Idealnie pasują do Pani takie pastelowe kolory:) Czuć nadchodzącą wiosnę;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, wiosna już tuż, tuż...
      Moja wiosna będzie pasteLova...
      Serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  13. A moje pastele schowane w szafie:)),dzięki Tobie Basiu dam im szanse tej wiosny!
    Pieknie wygladasz!!
    ciepłe i słoneczne dni to jest to czego nam trzeba :D
    :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to kochana - wyciągaj...powodzenia...
      Bardzo mi potrzeba takich ciepłych dni...
      Wiosennie pozdrawiam Margo...buziaki...

      Usuń
  14. Pięknie Ci w tych pastelach!Pozdrawiam Anka

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie to wszystko zestawiłaś. Płaszczyk porywam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Właśnie właśnie. Ja bym poszła dalej i powiedziała wszystkim życzliwym dającym rady, żeby najpierw gruntownie przyglądali się sobie, zamiast innym narzucać co muszą, co powinni ;) :) Kocham takie barwy, jak kolor tego płaszcza!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, racja, trzeba zaczynać od siebie a innym dać spokój.
      Kocham te barwy coraz bardziej...serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  17. Na sto procent się z Tobą zgadzam, nosić to co się lubi i być sobą, a spokojna klasyka to wcale nie nuda. Nie każdemu pasują neony.
    Dla mnie wyglądasz przepięknie. Masz świetną bluzkę ( mam podobną ), piękny szal, no i ta torebka, śliczna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam klasykę niezależnie od tego czy jest dla kogoś nudna czy nie. Noszę to co lubię ale musi pasować do mojej sylwetki, stylu i charakteru.
      Może nie zawsze się to udaje ale staram się. Miło mi, że Ci się podoba. Torebkę kupiłam na próbę /nie byłam przekonana/.
      Została i na wiosnę będzie moją ulubioną. Pozdrawiam serdecznie...

      Usuń
  18. Basiu, pięknie wyglądasz w pastelach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Lusiuniu. Oj! Te pastele, zakochałam się w nich...buziaki...

      Usuń
  19. Czaruj Basiu czaruj tymi pastelami żeby ta wiosna juz na dobre przyszła :-) Oprócz wszystkich innych rzeczy szal jest nad wyraz atrakcyjny . Ten mix koloru będzie Ci pasował do wielu stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czaruję Grażynko, z różnym skutkiem ha~ha~...
      Na szal mam jeszcze wiele pomysłów, już wiem, że tej wiosny będę go nosić na maksa
      Pozdrawiam...miłego tygodnia...

      Usuń
  20. Pięknie wyglądasz! Pozdrawiam i zapraszam do udziału w zabawie na moim blogu! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świeżo, kobieco i wiosennie wyglądasz Basiu!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszy mnie, że się udało, że jest świeżo, kobieco /choć w spodniach/ i wiosennie...pozdrawiam Paulinko...

      Usuń
  22. Amazing coat dear Barbara! Kisses.
    http://www.solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  23. Basiu, płaszczyk jest cudowny! wszystko bardzo pastelowe i eleganckie! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Precioso abrigo, tiene un color muy calido. Besos

    OdpowiedzUsuń
  25. Basiu, też uwielbiam pastele a ponieważ teraz są na czasie, więc w sklepach można coś fajnego kupić co oczywiście wykorzytałam natychmiast:-) Pięknie się prezentujesz w tym zestawie. Szaliczek to bym z chęcią przygarnęła, jest cudowny !!! Pozdrawiam Cię wiosennie.
    http://krynka.pyn.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Krysiu, pastele są na czasie i pojawiło się wiele ciekawych rzeczy, jest w czym wybierać.
      Szal kupiłam w małym butiku, miła pani wita mnie od wejścia uśmiechem, zawsze na coś się skuszę.
      Pozdrawiam Cię serdecznie...buziaki posyłam do NY...

      Usuń
  26. Wiosna nasza! Kolejny piękna odsłona, tak zgrabnie i lekko się prezentujesz, zdecydowanie pastele są dla Ciebie idealne.
    Podziwiam piękne dodatki, gustowne, trafione :):) W poprzednich postach kusiłaś sukienkami, i zachęciłaś mnie, szukam odpowiedniej dla siebie.
    Pozdrawiam i życzę dużo uśmiechu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elu, wiosenka ze mnie ale tylko w weekendy, niestety dzisiaj zmiana, deszcz i zimniej, czekam jednak cierpliwie na prawdziwą wiosnę
      Korzystam z każdego pięknego dnia. Sukienki będą, czekają następne na swój czas. Cieszę się, że zachęciłam Cię do sukienek. Szukaj, znajdziesz.
      Powodzenia...serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  27. Pięknie i ładnie pasuje do tła.

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetna stylizacja, oj kolory wiosna-lato 2016 są Tobie pisane, fajnie przełamane klasycznym płaszczykiem. Po prostu pięknie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Magdaleno, że Ci się podoba. Kocham wiosnę, kocham te kolory.
      Pozdrawiam Cię i miłego tygodnia życzę...

      Usuń
  29. Witaj Basiu po długiej przerwie :). No tak, jesteś jak Pani wiosna. Bardzo Ci do twarzy w tych pastelach! Jaka nuda, piękna, elegancka klasyka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj! Dawno Cię nie było. Fajnie, że jesteś!
      Lubię tę klasykę, tak czuję się najlepiej.
      Dziękuję za Twoją opinię...serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  30. Thank you for your visit ... greet ...

    OdpowiedzUsuń
  31. Pastele na taki jeszcze nieco szaro-bury czas to idealne rozwiązanie. Basiu jest pięknie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tylko warunki pozwalają zakładam pastele i jasne kolory /no chyba, że leje i sypie/.
      Pozdrawiam, miłego dnia...

      Usuń
  32. uwielbiam pastele - od razu kojarzą mi się z wiosną;) przepięknie wyglądasz!
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, pastele kojarzą się z wiosną, dziękuję za opinię i serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  33. Uwielbiam pastelowe kolory wygląd. Szal jest bardzo duża.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak josep-maria, szal jest świetny i uwielbiam /ostatnio/ pastele, moja wiosna będzie pastelowa...serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  34. Piękny klasyczny bardzo elegancki płaszcz, kolory pastelowe są cudne!!! Szal bardzo podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  35. Ten piękny szal wieńczy dzieło,Basiu. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grażynko, jak go tylko zobaczyłam to...nie mogło zakończyć się inaczej. Pozdrawiam serdecznie...

      Usuń
  36. Basiu w tych pastelach wyglądasz kwitnoco i pięknie. Bardzo Cię takie kolory odmładzają. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się tak wydaje Marzenko, że dobrze mi w tych kolorach.
      Pozdrawiam serdecznie, miłego dnia...

      Usuń
  37. Piękne kolorki, takie delikatne, pastelowe. Robótki także świetnie się prezentują:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pastele są delikatne i pięknie się prezentują. Miło, że spodobały ci się robótki Dusi...serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  38. Uroczo Basiu, jak zawsze uśmiechnięta, pełna radości, dzięki za uśmiech, który jest najpiękniejszy w blogowym świecie,miło mi że trafiłam z niespodzianką, ale jak widać po komentarzach nikogo to nie zainteresowało, jak myślisz jak to powód? ale co tam niespodzianka dla Ciebie i Twoje zdanie się liczy pozdrawiam ciepło Dusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Dusiu, trafiłaś w mój gust, uwielbiam białe dekoracje, motylek cudny i cudne koronkowe jajko, szkoda, że nie mam takich talentów jak Ty.
      Nie wiem dlaczego nikogo nie zainteresowały te cudeńka ale może dlatego, że to blog o ciuszkach choć u mnie od dawna pokazuję kwiaty i dekoracje a i kawą "poczęstuję". Napiszę do Ciebie Dusiu...serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  39. Ślicznie i elegancko wyglądasz Basiu, szal jest cudowny! A Dusi świąteczne wyroby bardzo sobie cenię, wielkanocnych ozdób koronkowych nie mam i nie widziałam nigdy, są piekne, ja mam tylko bożonarodzeniowe aniołki, robią wrażenie na moich japońskich koleżankach :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Aniu, szal wpadł mi w oko, musiałam go mieć.
      Ozdoby Dusi są cudne, te koronkowe i pisanki również.
      Święta tuż, tuż, warto pomyśleć o takich ozdobach.
      Serdecznie Cię pozdrawiam, miłego dnia...

      Usuń
  40. Basiu pięknie Ci w tej wiosennej stylizacji :) Pozdrawiam gorąco :) :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu, zaklinam wiosnę wiosennymi stylizacjami. Nie mogę się doczekać.
      Serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  41. Basiu pięknie ci w pastelach i zawsze jesteś cudnie ubrana. Podziwiam szal jest wyjątkowy. Pozdrawiam http://gray50plus50dresses.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szal jest super, uwielbiam ostatnio te kolory. Pastele będą w tym sezonie moim nr.1
      Dziękuję za opinię, miło mi, że Ci się podoba...pozdrawiam...

      Usuń
  42. Lovely in pastels and I really love your bag Barbara regards x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. This season, I love pastels. I'm glad you like the my purse. I cordially greet Lesley ...

      Usuń