poniedziałek, 14 marca 2016

Granat z bielą...

Granatowy kardigan w formie poncza - tak producent określa tę część garderoby. 

Trochę przypomina kamizelkę

 tak więc to moja kamizelka na wiosnę

Luźna, dłuższa z tyłu, z kapturem, miękka i miła w dotyku.

Na dodatek w kolorze, który ostatnio bardzo lubię i zastępuję nim ponadczasową czerń.
To dobry zestaw kolorów zwłaszcza dla pań 50+ /moim zdaniem oczywiście/.

Połączenie granatu  z bielą bluzki

Gdy bluzka jest z cienkiego materiału, prawie jak mgiełka, warto zwrócić uwagę na kolor bielizny.
Najkorzystniej wygląda ta w beżowym kolorze, bo staje się niewidoczna /chyba że celowo chcemy ją pokazać/.
Ten "grzeczny" zestaw  przełamałam dodatkami.

 Pastelowy szal

 dodał trochę koloru, mam na niego tej wiosny jeszcze wiele pomysłów, 
bez szala też jest ciekawie ale za zimno na takie rozbieranki /nawet do zdjęcia/

Torebka  "do ręki" 

to nowość, ma również długi pasek, będę ją nosić w zależności od okoliczności na dwa sposoby

Biżuteria - wisiorek i zegarek

ostatnio ograniczam biżuterię, sama nie wiem dlaczego, chyba po prostu taką mam potrzebę, ale dzisiaj zaszalałam

Makijaż

w makijażu czerwień


Fryzura

/na zdjęciu powyżej kolor o wiele jaśniejszy niż mam, to chyba efekt oświetlenia/
na fryzurę nie patrzcie, nieźle wiało, trudno było nad nią zapanować, czeka mnie wizyta u fryzjera, bo kolor już nie ten co być powinien
/zdjęcia z niedzieli/

Na blogu będę jutro, teraz zmykam!

Pozdrawiam! Do następnego!

kamizelka,bluzka,spodnie-Quiosque,szal-Kraina Stylu,torebka-Orsay,wisiorek-I am,zegarek-Gino Rossi,buty-Embis 

101 komentarzy:

  1. Zapowiada się zimna wiosna, więc coś ciepłego przyda się jeszcze długo. Kaptur, ciepły splot, fason na elegancko i na sportowo.
    Pięknie wyglądasz i mnie się podoba kamizela-ponczo ... a, torebka i biżuteria ekstra!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Elżbieto! Myślę, że już niebawem zrobi się taka pogoda, że kamizela-ponczo będzie w sam raz. Na elegancko ale i bardziej "na luzie".
      Torebka jest super, od razu mi się spodobała, mam ostatnio słabość do torebek trochę mniejszych.
      Serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  2. Widzę, że jesteś wierna Quiosque:):):). Moim zdaniem ten kardigan jest bardzo fajny ale niepotrzebnie powiększa Ci optycznie górę sylwetki i ramiona. Może, gdybyś założyła do niego jasne spodnie byłoby lepiej. Bardzo lubię połączenie granatu, różu i bieli, co zresztą pokazałam w ostatnim poście. Pozdrawiam serdecznie.
    http://balakier-style.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy jestem wierna Quiosque ale od jakiegoś czasu tam zaglądam, ostatnio nawet częściej.
      Lubię granat z bielą od dawna a do pastelowego różu w tym sezonie mam słabość.
      Liczę się z Twoim zdaniem, dziękuję za opinię. Serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  3. Brdzo elegancko, podobasz mi się Basiu w takim zestawieniu, a torebka dzięki kolorystycznej mieszance ożywia całość.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Torebka wydała mi się bardzo ciekawa w formie i kolorach. Dziękuję za opinię i serdecznie Cię pozdrawiam...

      Usuń
  4. Prześlicznie Basiu i bardzo elegancko :) Ten szal jest piękny... Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Dorotko, że Ci się podoba, teraz tylko wiosna mi potrzebna do szczęścia...buziaki...

      Usuń
  5. Lovely outfit and cute bag! Kisses.
    http://www.solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  6. Basiu, jak zawsze elegancko.Torebka i szal są śliczne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Basiu, znowu ciekawy twój kolejny wpis, wyglądasz bo jak zwykle super. Szal piękny, torebka bardzo pasuje do całości, a kamizelka to świetny ocieplacz. Zatem tylko czekać na wiosnę. Pozdrawiam słonecznie:) Teresa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Tereniu, czekam z utęsknieniem a tu dzisiaj zima...
      Mam dość grubych płaszczy, szali i czapek ale trudno, trzeba czekać!
      Zbieram garderobę na wiosnę, jak przyjdzie będzie wszystko gotowe, tylko się przebierać ha!ha!
      Pozdrawiam serdecznie ...

      Usuń
  8. ślicznie wyglądasz! zauroczyła mnie w szczególności torebka :) w wolnej chwili zapraszam do mnie:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że spodobała Ci się torebka, jest świetna i będzie mi pasowała do wielu rzeczy z mojej garderoby.
      Serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  9. Basiu- piękny, elegancki zestaw!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Ewo, że Ci się podoba...pozdrawiam serdecznie...

      Usuń
  10. Dear Barbara,
    this is a cute casual look! The blue cardigan is lovely and so is your blouse. I love the neckline.
    Sabine xxx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sabine Thank you for your feedback. I am pleased that you do like. Regards...

      Usuń
  11. Widzę Basiu że u Ciebie już prawie wiosna.Wyglądasz fantastycznie,a uśmiech odmładza.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Danusiu, pokazuję wiosenne propozycje /jak tylko pogoda pozwala/, bo te zimowe to już mi się bardzo znudziły.
      Masz rację, uśmiech dobry na wszystko, na odjecie sobie lat również...serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  12. Super - elegancko i stylowo. Buty mają fantastyczny kształt obcasa - wygodny, stabilny, a jednocześnie nadal smukły, to jest najlepszy obcas dla osób, które lubią wysokie buty, ale niekoniecznie zapadające się w kostce brukowej szpileczki, czyli takich jak ja! Torebkę widziałam już na FB i jest po prostu przegenialna Basiu, ja też taką chcę!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, masz rację co do obcasa, wygodny, stabilny i nie zapada się w kostce brukowej. Torebka to nowość /Orsay/, od razu mi się spodobała.
      Ten granat z bielą będzie mi pasował do wielu stylizacji. Pozdrawiam Magdaleno serdecznie...

      Usuń
  13. Basiu, ilekroć wchodzę do Ciebie, to zawsze odnajduję tu tyle... spokoju i harmonii!
    Twoje zestawy są bardzo wyważone, nie ma tu nadmiaru eksperymentów, obwieszania się błyskotkami, usilnego odmładzania się, kiczu i tandety.
    Brakuje mi tego - nie tylko na blogach starszych koleżanek "po fachu" ale i u równolatek.
    Lubię to, że masz swój styl, że wyglądasz po prostu ładnie, klasycznie...

    A przy tym bije od Ciebie taka trudna do opisania aura pozytywności :)

    Tak, temu kardiganowi chyba bliżej do kamizelki, niż do poncza ;P
    Ale i takie kroje kardiganów lubię, więc podebrałabym Ci go chętnie ;)
    Bardzo ładnie dopasowałaś go pod względem kolorystyki do całości!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...bo spokojna ze mnie osoba, cenię sobie spokój również w ubiorze...
      Biżuterii ma trochę ale ostatnio mało zakładam, nie lubię się obwieszać choć mam momenty, że przychodzi mi na to ochota.
      Cenię sobie klasykę /chyba zawsze tak było/ czy jest ona dla niektórych nudna czy nie.
      Myślę, że wiem co lubię i tego się trzymam.
      Tyle miłych słów od tak stylowej osoby to wielki zaszczyt /i osoby z własnym stylem, bo Ty go masz/.
      Staram się myśleć pozytywnie, to pomaga w zmaganiach z codziennością.
      Też mi się wydaje, że można określić ten kardigan mianem kamizelki a wiec - mam kamizelkę!
      Pozdrawiam Cię serdecznie...

      Usuń
  14. Krój nietypowy ale ciekawy :) Ładne połączenie kolorystyczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, masz racje, krój jest nietypowy, zwrócił moją uwagę.
      Pozdrawiam serdecznie...

      Usuń
  15. granat to świetna alternatywa dla czerni. Bardzo podoba mi się Twoja torebka do ręki, idealna!
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja, granat to dobra alternatywa dla czerni choć czerń tez lubię.
      Torebka jest fajna do ręki ale również można ją nosić na długim pasku.
      Pozdrawiam...

      Usuń
  16. Cudowny zestaw! Bardzo oryginalny krój kardiganu, szal pięknie ożywia całość i nadaje lekkości :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kształtny wielce oryginalnie, w pozytywnym sensi! Myślę, że do prostych sukienek do kolana też będzie świetnie pasował ;) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, do sukienek też dobrze, kiedyś pokażę - niech tylko robi się cieplej.
      Pozdrawiam serdecznie...

      Usuń
  18. Uwielbiam biel z granatem ;) Pięknie wyglądasz!! Torebkę masz cudowną!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To świetne kolory, lubię od dawna ale był czas, że w granacie trudno było coś kupić, teraz to się zmieniło i granat na topie.
      Miło mi, że podoba Ci się torebka, Ty przecież jesteś specjalistką od pięknych torebek.
      Serdecznie pozdrawiam Anula...

      Usuń
  19. Zawsze tu tak optymistycznie. Oby szybko przyszła wiosna :) Bedą okazję do noszenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, zestaw czeka na wiosnę i ciepełko, bo jak na razie to zrobiło się dzisiaj zimowo...
      Pozdrawiam...

      Usuń
  20. Widziałam, że szal będzie urozmaicał rożne Twoje zestawy. Super Basiu :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja Grażynko, szal tej wiosny będzie moim ulubionym...pozdrawiam Cię serdecznie...

      Usuń
  21. Zestaw jest świetny! A od Pani emanuje pozytywna energia! Bardzo podoba mi się torebka i samą bym taka przygarnęła ;)

    Miło poznać i dołączam do obserwatorów! Pokażę Pani bloga mojej mamie!

    Pozdrawiam serdecznie
    Patrycja

    www.modenachmir.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo proszę, zapraszam mamę do oglądania i komentowania.
      Serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  22. Pięknie wyszło Basiu!!! Granat z bielą, to bardzo eleganckie połączenie. A apaszka dodaje całości lekkości:))
    Kusisz wiosnę i tym strojem, i uśmiechem:))
    Buziole!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kuszę kochana, kuszę a ona nic! Dzisiaj rano śnieg brrr!
      Buziole i byle do wiosny...

      Usuń
  23. Basiu wspaniale ujarzmiłaś ten trochę taki zwariowany sweterek. Wyszło elegancko i bardzo gustownie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, krój trochę zwariowany ale właśnie to mi się w nim spodobało.
      Dzisiaj na elegancko ale do stylizacji bardziej "na luzie" też będzie O.K.
      Pozdrawiam Asiu...

      Usuń
  24. Ciekawe to wdzianko i piękne połączenie kolorystyczne. Pozdrawiam Basiu :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Basiu, ja podobnie jak Ty, zastępuję czerń granatem i czuję się w niej o wiele lepiej :)
    Przyłączam się do opinii jednej z moich poprzedniczek - biję od Ciebie aura pozytywności :))
    Gosia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznaję, że też ostatnio lepiej czuję się w granacie niż w czerni.
      Ponieważ jest w tym kolorze dość dużo rzeczy na półkach sklepowych więc granatu w mojej garderobie coraz więcej.
      Staram się myśleć pozytywnie a jak jeszcze trafi się taki dzień jak wczoraj/ piękny i słoneczny/ to dodatkowo pomaga.
      Pozdrawiam Gosiu cieplutko...

      Usuń
  26. Ten pastelowy szal jest tutaj niezastąpiony na wiosnę, po prostu robi całoś :) !!! Bardzo ciekawy ten ponczo-kardigan :))!!! Oj, ja myślę że ten zestawy kolorysttczny to dobry dla tych 50"-" także :), ja go lubię bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, granat i biel dla 50+ jest dobry ale dla innych przedziałów wiekowych również, bo granat i biel "nie mają wieku". Ja chyba lubię od zawsze.
      Szal to mój Nr.1 na wiosnę bo zakochałam się w pastelach. Ponczo-kardigan /czy kamizelka, nazwa mało istotna/ ma ciekawy fason i to mi się w nim spodobało.
      Pozdrawiam cieplutko i byle do wiosny...

      Usuń
  27. Bardzo mi się podoba. Torebka jest super, a dodanie szala z delikatnym różowym pięknie uzupełnia całość. Uwielbiam granat, a z białym wygląda zawsze elegancko i świeżo. Serdecznie pozdrawiam Margot

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Margot za Twoją opinię. Miło mi, że Ci się podoba. Serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  28. U ciebie Basiu zawsze elegancko i z wyczuciem . Ładna kolorystyka. Torebkę bardzo mi się podobs

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Lusiuniu! Dziękuję za opinię. Podobają mi się takie spokojne kolory.
      Torebka wpadła mi w oko, ostatnio coraz więcej u mnie mniejszych torebek, ot! taka zmiana, bo zawsze wolałam te duże.
      Trochę się u mnie zmieniło i już nie są mi potrzebne aż takie pojemne ha!ha! Pozdrawiam serdecznie, miłego dnia...

      Usuń
  29. Ładne połączenie kolorów, klasyczne i eleganckie, lubię takie, podoba mi sie i kardigan i bluzeczka
    pozdrawiam wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, wiesz,że ja w takiej klasyce czuję się najlepiej, nie jestem szalona, taka po prostu jestem. Klasyczna...
      Białe bluzki to moja słabość a kardigany, narzutki to moje ulubione nakrycia.
      Pozdrawiam Cię, również chcę napisać, że wiosennie ale u mnie raz zima /wczoraj/ raz prawie wiosna /dzisiaj chłodno ale pięknie od rana świeci słońce/.
      Miłego dnia...

      Usuń
  30. Fajnie :) Torebka mi się podoba. Dobrze zestawiasz kolory!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za opinię, miło mi, że podoba Ci się torebka i kolorystyka zestawu...serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  31. A mi się podoba ten cardigan jest świetny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też się podoba, w przeciwnym razie nie kupiłabym go. Pozdrawiam serdecznie...

      Usuń
  32. Jak zwykle pięknie i elegancko. Wszystko dopięte na ostatni guzik.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Haniu za Twoją opinię...pozdrawiam, miłego dnia...

      Usuń
  33. biel i granat to świetny duet :) a szal bym Ci zabrała ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, zgadzam się, świetny duet, szal ostatnio jest moim ulubionym...pozdrawiam...

      Usuń
  34. Me encantan tus complementos, Bárbara!!! Estás fantástica...
    Un beso
    http://cocoolook.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  35. Przepiekna ta narzuka:) UWielbiam takie nietypowe formy.... Wygladasz oblednie Basiu!
    Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Forma nietypowa, od razu zwróciłam na niego uwagę. Miło Aniu, że Ci się podoba...serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  36. Ależ mi się podoba ten zestaw. Cały ubiór i kolorystyka. Zresztą zawsze tak wszystko dobierzesz i masz widać ulubione kolory i kiedy widzę to na Tobie to się uśmiecham, bo od Ciebie bije taki spokój, radość. Jest to zasługa i Twoja i Twojego stylu. Basiu, życzę miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Krysiu, że Ci się podoba. Mam swoje ulubione kolory, to się trochę zmienia np. w tym sezonie stawiam na pastele ale raczej w dodatkach.
      Myślę, że każda z nas je ma. Masz rację Krysiu, w ubiorze u mnie spokój, szaleństwa zostawiam dla innych, ja mogę tylko pooglądać, popodziwiać...
      Wiem co mogę, wiem co lubię, wiem w czym dobrze się czuję. Pozdrawiam Cię serdecznie, miłego weekendu, u mnie będzie pracowity weekend...buziaki...

      Usuń
  37. Ponczo - kamizela super, bardzo mi odpowiada i chętnie bym nabyła:). Granaty to jest to, co tygryski lubią najbardziej, nawt teraz jestem cala granatowa. Torebka... hm... oglądałam ją, ale do mnie nie pasuje, do Ciebie i owszem. Szal, który ostatnio mnie zachwycił, w tej stylizacji mniej mi pasuje. A nad włosami wcale nie chcłałabym zapanować, są super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No normalne, że nie wszystko nam odpowiada, musimy wybierać rzeczy do nas pasujące więc jeśli torebka do Ciebie nie pasuje to szukaj innej.
      Tak samo szal, Tobie może nie pasować, mnie pasował, każda z nas ma własne zdanie na ten temat.
      Granaty lubię, często nimi zastępuję czerń. Pozdrawiam serdecznie i miłego weekendu życzę...

      Usuń
  38. Zawsze jesteś dobrze ubrana, jak to się mówi. Wszystko jak powinno być. Kolory takie lubię również, no i ciekawa ta kamizelka. Podobną widziałam u nas, tylko dłuższą, aż do łydek i szarego koloru. No i oczywiście zastanawiałam się nad kupnem. Póki co na zastanowieniach się skończyło.
    Torebka również mi się podoba, bardzo fajnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie każdy zakup jest przemyślany, też się zastanawiam i jak jestem przekonana to kupuję.
      Dziękuję za Twoją opinię. Torebka jest super /jak dla mnie/.
      Ostatnio u mnie zmiana, zawsze nosiłam torebki większe a teraz stawiam na mniejsze.
      Serdecznie pozdrawiam, miłego weekendu...

      Usuń
  39. Podziwiam Basiu Twoją dbałość o detale i elegancję i trochę Ci zazdroszczę. Ja biegam z głową w chmurach! W ogrodzie w dresie, w pracowni przy farbach w innym dresie roboczym i tylko do pracy ubieram się w miarę elegancko. Nie lubię biegać po sklepach. Ale wiosna zawsze wzbudza w nas potrzebę zmian - może czas coś z tym zrobić?
    Miłej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Ewo! Dziękuję za Twoja opinię. Masz rację, wiosna to dobra pora na zmiany, może Tobie też uda się coś zmienić.
      Warto pomyśleć o sobie w tym całym życiowym zabieganiu. Życzę powodzenia, przy odrobinie chęci powinno się udać.
      Pozdrawiam serdecznie i miłej niedzieli Ci życzę...

      Usuń
  40. Witaj Basiu, przepraszam, że ostatnio u Ciebie nie komentuje, ale miałam ostatnio bardzo dużo pracy i wpadałam tylko na FB. Nadrabiam zaległości. Kamizelka fajna, mięsista, ma ładny kolor. Ja też lubię granatowy kolor, w bieli i różu bardzo Ci do twarzy. Fajny ten szaliczek, podoba mi się też naszyjnik. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumie Marzenko, życie w realu ważniejsze, u mnie też mniej czasu.
      Kamizelka mi się spodobała, taka trochę nietypowa, kolor dla mnie super, bo lubię granaty.
      Może banalne połączenie z bielą ale ja tak czuje się dobrze.
      Pastelowy róż zagościł w mojej szafie /w dodatkach/, to i często pojawia się na blogu.
      Pozdrawiam serdecznie, miłego tygodnia Ci życzę...

      Usuń
  41. Pięknie się to komponuje! Super wyglądasz! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Maks za Twoją opinię...serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  42. Love the soft colours in your scarf:)
    ~anne xx

    OdpowiedzUsuń
  43. This is a lovely set Barbara! Best wishes and kisses x

    OdpowiedzUsuń
  44. Barbara , nie zdarzyło ci się zapomnieć , ale w ciągu ostatnich kilku tygodni , po prostu mam czasu .
    Miło cię widzieć , więc wiosną .
    Jesteś bardzo ładna i twój wygląd jest doskonały.
    W miesiącach kwietniu i maju , że nie zawsze jest łatwo trafić nie przechodzą ciepło lub zimno.
    Marynarka niebieski + biały kombinacja zawsze jest mądre posunięcie .
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń