niedziela, 27 marca 2016

Długi, wzorzysty sweter...

Wzory

W sezonie wiosennym pojawia się dużo wzorów /krata, paski, kwiaty i kolorowe plamy/.

Kolory

Niebieskości - Nowy  Jork wybrał granat jako kolor dominujący, 

Londyn proponuje różne jego odcienie /delikatny baby-blue, błękit, przydymione niebieskości i mocne granaty/, 

często w towarzystwie bieli i czerni.

Mój długi sweter w geometryczne wzory w kolorze niebieskości.
 Jak wiecie nie lubię na sobie wielu kolorów i wzorów więc reszta stroju jest bardzo spokojna.
Pod spodem biała, jeszcze cieplejsza bluzka i szal w spokojnych kolorach.
/z cyklu - kolorowa szafa 50+/

Granatowo-biała torebka dzisiaj na długim pasku.
Granatowe  spodnie, w nich czuję się najlepiej więc nie przeszkadza mi,
że pojawiają się praktycznie "na okrągło", podobnie jak buty na wygodnym słupku.

Słonecznie więc niebieskie okulary.

Ulubiona biżuteria - zegarek, ostatnio jeśli chodzi o biżuterię, jestem minimalistką.  

Trochę zabawy z szalem, można go zamotać na parę sposobów.
 Zrobiło się

 niebiesko

Czy za bardzo? Dla mnie nie! A Wy jak myślicie?

Pozdrawiam! Do następnego!

sweter,bluzka,szal-Reserved,torebka-Orsay,spodnie-Quiosque,buty-Embis,okulary-Vision Express,zegarek-Gino Rossi

83 komentarze:

  1. Basiu piekny sweter! Kolor Ci też pasuje.Naprawde bardzo mi si calosc podoba!! Chetnie bym nabyla taki musze sie rozejrzeć:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są w Reserved, nawet w przecenie. To są moje kolory /niebieskości/, przez pewien czas zapomniane.
      Serdecznie pozdrawiam i miło mi, że Ci się podoba...

      Usuń
  2. Basiu sweterek jest bardzo ładny , szal również. Ślicznie wyglądasz w niebieskim kolorze. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu, miło mi,że Ci się podoba. Niebieski to twarzowy kolor, myślę, że mi pasuje...serdecznie Cię pozdrawiam...

      Usuń
  3. Naprawdę fajny jest ten wzór, sama mogłabym go nosić :) Moje serce nadal jednak kradnie ta piękna torebka!
    Dziękuję za wizytę i miłe słowa u mnie :)

    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili,
    VANILLAMADNESS.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za opinię. Nie przepadam za wzorami ale w niewielkich ilościach lubię. Torebka już jest jedną z moich ulubionych.
      Pozdrawiam, miłego dnia...

      Usuń
  4. Cute cardigan and perfect look! Kisses.
    http://www.solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  5. Super jest ten sweter, bardzo lubię takie wzorzyste ubrania
    świetnie wyglądasz
    pozdrawiam MARCELKA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marcelko za opinię i serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  6. Przepiękne kolory i bardzo efektowna stylizacja! Świetnie połączyłaś wszystkie elementy w bardzo elegancką całość z nutką nowoczesności;)
    Wesołych Świąt:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, kolory "moje", takie lubię choć był czas, że mało nosiłam niebieskości, teraz wybór duży, wróciły granaty z czego bardzo się cieszę.
      Radosnego świętowania i mokrego Dyngusa Ci życzę...pozdrawiam...

      Usuń
  7. Lubię niebiańskie kolorki. Kardigany chyba najbardziej. Te z guzikami i bez zapięć. Połączenia granatu bieli i niebieskiego są bardzo ciekawe. A wzory graficzne wyglądają bardzo okazale. Można łączyć na wiele sposobów.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, można łączyć na wiele sposobów, na ten sweter mam już parą pomysłów, bo jak coś kupie to lubię wykorzystać do maksimum.
      Bardzo lubię kardigany, narzutki, jest ich trochę w mojej szafie. Serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  8. Basiu, ten sweter jest piękny!
    Trochę wpisuje się w tak lubianą przeze mnie stylistykę boho, więc bardzo, bardzo mi się podoba!
    Pięknie go nosisz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, trochę się wpisuje w stylizacje boho, choć mnie do takich stylizacji trochę "nie po drodze" ha!ha! Może dlatego, że nie przepadam za frędzlami?
      Nie wiadomo jednak czy mi się nie zmieni, bo kobieta przecież zmienną jest! Pozdrawiam, miłego świętowania...

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Dziękuję Lusiuniu, miło mi, że Ci się podoba...pozdrawiam...

      Usuń
  10. Bardzo mi się podobasz w sweterku, sama bym taki chciała, bo kocham wszelkie rodzaje niebieskiego od ciemnego do jaśniejszy, jest tylko jeden odcien którego nie lubię bardzo pastelowy jasny błekit, ten dopuszczam tylko w dodatkach :)
    Pozdrawiam światecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wolę mocniejsze odcienie niebieskiego ale ostatnio te jasne, pastelowe też mi się podobają.
      Sweter wpadł mi w oko, trochę się zastanawiałam i dobrze na tym wyszłam, bo doczekałam się przeceny.
      Również pozdrawiam świątecznie...miłego dnia...

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. Dziękuję, miło mi, że podoba Ci się ta stylizacja...serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  12. Sweter bardzo fajny, lubię takie geometryczne wzory i kolor niebieski też. Zwróciłam uwagę też na okulary, są czadowe !!! Całość wygląda wiosennie i radośnie. Pozdrawiam Cię Basieńko i buziolki...
    http://krynka.pyn.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krysiu, wiem, że Ty uwielbiasz okulary /podobnie jak ja/ i zwracasz na nie uwagę.
      U mnie już trochę wiosennie ale rano dzisiaj tylko zero stopni, dzień ma być jednak ładny.
      Ty lubisz wiele kolorów /podobni jak ja/. Przemycam więc kolor na tyle, na ile lubię.
      Miłego dnia...buziaki...

      Usuń
  13. Nigdy nie jest za bardzo niebiesko ;) Jest super ten sweter, a torebka do niego mega dopasowana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Torebka pasuje mi do wielu rzeczy, dopiero "odkrywam" jej możliwości ha!ha!
      Pozdrawiam serdecznie...

      Usuń
  14. Absolutnie nie za dużo niebieskiego. To że spodnie są kna blogu świadczy tylko o tym, że są Twoje. Bardzo łądny zestaw. Piszę na czuja, nie widzę liter, ciekawe ile literówek się wkradnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzenko, podziwiam, że piszesz na czuja i tylko jedna literówka.
      Dziękuję za Twoja opinię, niebieskości u mnie ostatnio dość dużo, bo i w sklepach jej dużo, jest w czym wybierać.
      Mam ulubione rzeczy /w tym spodnie/, w których często chodzę. Są też rzeczy, które lubię mniej i te rzadko się pokazują na blogu.
      Pozdrawiam serdecznie, mokrego Dyngusa i radosnego świętowania...

      Usuń
  15. Piękny sweter Basiu, pięknie Ci w nim :) Miłych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tobie również Dorotko życzę radosnego świętowania.
      Miło mi, że podoba Ci się sweter...buziaki...

      Usuń
  16. Basiu jak zwykle super, niebieskości są bardzo twarzowe pozdrawiam jeszcze świątecznie Teresa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Tereniu, to twarzowy kolor /dla mnie bardzo/. Od dawna nosiłam niebieskości, od jasnych po ciemne granaty, nawet zaraz po szkole mi nie przeszkadzały /wiele osób ich nie znosiło, bo kojarzyły się właśnie ze szkołą/. Był czas, że granaty zastąpiła czerń i nawet trudno był kupić coś ciekawego. Teraz wracają. Niebieski kojarzy mi się z latem, morzem i pięknym niebem. Również pozdrawiam, mokrego Dyngusa...

      Usuń
  17. Oryginalny :)
    Nosimy w końcu kolory intuicyjnie ... Wiec moze teraz niebiesko ci w duszy :)
    Trochę wzór jak moje poncho :) mam wec podobny do niego stosunek - fajny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak myślę Aniu, że teraz tak mi właśnie w duszy gra...
      Pozdrawiam cieplutko, miłego dnia, radosnego świętowania i mokrego Dyngusa...

      Usuń
  18. Bardzo inspiracyjny post! I niby niebieski jest kolorem spokojnym ale udowodniłaś tą stylizacją że nie musi być nudny:-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Basiu, bardzo ciekawie połączyłaś wyrazisty sweter ze spokojniejszymi elementami garderoby. Całość, pomimo wyrazistego wzoru, jest stonowana. Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie to wzór na swetrze wystarczy dla tego reszta musi być spokojna.
      Pozdrawiam serdecznie...radosnego świętowania...

      Usuń
  20. Świetnie Basiu potrafisz coś wyszukać i już masz. Bardzo fajnie zestawiłaś te kolory i pięknie wyglądasz. Świetnie przywitałaś wiosnę. Muszę do swojej garderoby więcej niebieskiego wprowadzić :) Basieńko serdeczności dla Ciebie razem ze słońcem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami uda mi się Krysiu coś wyszukać, jeszcze ważne dla mnie, żeby cena była przystępna, teraz było trochę przecen więc poszperałam.
      Lubię niebieski, noszę raz więcej raz mniej. Ostatnio chyba coraz więcej, bo co mi się spodoba jakaś rzecz to jest ...niebieska ha!ha!
      Serdecznie Cię pozdrawiam, już wiosennie...buziaki...

      Usuń
  21. Basiu piękny sweter. Bardzo Ci te kolory pasują. Ja też je uwielbiam, jak wiesz.
    Pozdrawiam Cię ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem Basiu, że lubisz te kolory. U mnie różnie bywało, raz więcej, raz mniej.
      Pozdrawiam wiosennie,,,buziaki,,,

      Usuń
  22. Prześliczny Basiu i baaardzo twarzowy. Pozdrawiam świątecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Jolu, że Ci się podoba...serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  23. Świetnie Ci w niebieskich odcieniach, podobnie jak w pastelach i szarościach. W poprzedniej stylizacji porwałabym Ci torebkę, w tej oprócz torebki również sweter, jest bardzo oryginalny i pomimo, że wzorzysty, to jednak zawarte w nim stonowane barwy tworzą harmonijny i elegancki efekt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to mi chodziło, żeby nie było "za dużo" więc wzór swetra całkowicie mi wystarcza.
      Torebka mimo, że nie jest za duża, to świetnie się sprawdza.
      Dziękuję za ciekawą opinię i serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  24. Kardigan jest przeładny. Ma fajny mix kolorów mocnych a niejednoczenie łagodnych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się wydaje, że nie bardzo "daje po oczach".
      Nie jest bardzo gruby więc z cieńszą bluzką będzie również na trochę cieplejsze, wiosenne dni.
      Pozdrawiam poświątecznie...

      Usuń
  25. Lubie wzory, choć nie w nadmiarze i lubię kolor niebieski, choć nie mam go w szafie za wiele. Sweterk prezentuje się fantastycznie. Ciekawe połączenie odcieni niebieskiego i bardzo atrakcyjny wzór. Pozdrawiam poświątecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak ja, nie lubię wzorów w nadmiarze. Niebieski u mnie wraca co pewien czas, teraz jest dużo rzeczy w tym ciekawym kolorze, jest wiec w czym wybierać.
      Pozdrawiam serdecznie, miłego dnia...

      Usuń
  26. Basiu piękny ten kardigan, bardzo oryginalny. I buty świetne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buty to moje ulubione, bardzo wygodne /jak na wysoki obcas/, nie mogę się z nimi rozstać.
      Miło mi Ewo, że Ci się podoba, wydaje mi się, że w realu prezentuje się jeszcze lepiej.
      Serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  27. Bardzo spójny zestaw:). Tobie ta torebka bardzo pasuje, a szalowe zamotanie najbardziej podoba mi się to z pierwszego zdjęcia. No i ładne zdjęcia, szczególnie te na tle drzew, bez budynku w tle. Bardzo wiosenne:). Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Anno za Twoją opinię. Zdjęcia staram się robić na tle zieleni ale czasami i budynki "wejdą' w kadr.
      Wiosna zawitała więc w mojej szafie też już wiosennie. Pozdrawiam serdecznie...

      Usuń
  28. Piękna fryzura, wyglądasz zjawiskowo! Bardzo elegancka stylizacja a z drugiej strony wiosenna i świeża jak powiew wiosny. Muszę jeszcze dodać, że u mnie też będzie niebiesko na wiosnę, takie z nas bratnie dusze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od czasu do czasu zaglądam do mojej fryzjerki ha!ha!
      Tak, też masz "niebiesko w duszy"? Fajnie, bratnia duszyczko...buziaki...

      Usuń
  29. Super post ! Bardzo ładny zestaw :)
    Zapraszam :)
    gebalaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Agnieszko, że Ci się podoba...odwiedzę w wolnej chwili...pozdrawiam...

      Usuń
  30. Barbara you never have to much blue! You look fabulous a lovely set! Kisses .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Welcome Lesley! I am pleased that you visited me. Thank you for your comment. Regards...

      Usuń
  31. Niestety niebieski lubię tylko na kimś. Miłośniczką wzorów też nie jestem.
    Ale co kto lubi.

    Pozdrawiam Basiu wiosennie....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że co kto lubi, nic na siłę, trzeba być przekonanym do koloru i do wzorów.
      Niebieski lubię, wzory w małych ilościach. Pozdrawiam Anno również wiosennie, dużo słonka życzę...

      Usuń
  32. Basiu, ja bardzo spóżniona!!! Składam Ci więc poświąteczne życzenia - zdrowia przede wszystkim!!!
    Jak jest zdrowie, to jest i szczęścia, i cała reszta:D
    Prezentowałaś się fantastycznie w tych niebieskościach! Polubiłaś je bardzo jak widzę i prawidłowo! Bo służą Ci:))) Mają dar ujmowania lat, a ja też taka cechę w ciuchach lubię:))
    I świetne okularki:)))
    Buziole!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za życzenia, masz rację, że zdrowie najważniejsze...
      Niebieskości było u mnie dużo dawna, dawno temu, potem upodobania co do kolorów trochę mi się zmieniały.
      Ujmują lat - no to super, super jest wszystko co nas odmładza /no oczywiście bez specjalnej przesady/.
      Mam słabość do okularów. Ostatnio dorwałam slajdy z lat 80-tych, jakie miałam bryle ha!ha! Może kiedyś pokażę...buziole...

      Usuń
  33. Uwielbiam takie kolory, a Twój sweter jest naprawdę śliczny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na początku zastanawiałam się ale szybko zapadła decyzja.
      Pozdrawiam serdecznie...

      Usuń
  34. Bonito look, el abrigo es precioso. Besos

    OdpowiedzUsuń
  35. Basiu sweter rewelacyjny, wyglądasz cudownie! Moja mama mówiła ze niebieski kolor jest odmładzający i miała racje :) to ile masz lat? 40.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, zgadzam się z Twoją mamą, ten kolor ma pewną moc odmładzającą. Lubię niebieskości, w mojej szafie raz jest ich mniej, raz więcej.
      Ostatnio trochę więcej ale i w sklepach rzeczy w tym kolorze więcej. Ja uwielbiam fiolet i co z tego jak ostatnio nie ma go prawie wcale.
      40 lat piszesz Magdaleno! Chciałabym, chciała...ale póki co to tyle ma już moja córka.
      Dziękuję Ci za przemiły komentarz, pozdrawiam i buziaki posyłam do pięknego Wrocławia...

      Usuń
  36. Sweter w mało spotykany wzór, a jest w rąby to sprzyja sylwetce. Kolorki też wiosenne z którymi śmiało ułożymy zestaw. Taki nam prezentujesz - ciepły i wygodny z wyraźnym akcentem koloru. Pozdrawiam wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolory wiosenne, najwyższy czas Halinko. Dziękuję za opinię i serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  37. Sweterek naprawdę robi wrażenie. Super! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Niebieski jest idealnym kolorem dla Ciebie!! Piekny sweter, cudownie z tym szalem!! Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  39. Very pretty, Barbara. Love that bag! xo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I am pleased to Lisa that you like the my purse ... regards, have a nice day ...

      Usuń
  40. Kolory swetra piękne. Zwłaszcza niebieski od razu kojarzy się z latem i wakacjami. ;) Biały dodaje świeżości, a ciemne spodnie elegancji. Pozdrawiam Margot www.iameverywoman.eu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, zaraz robi się lepiej i myślimy o lecie i urlopie.
      Dziękuję Ci Margot za ciekawą opinię.
      Serdecznie pozdrawiam...

      Usuń