czwartek, 26 marca 2020

Yves Rocher - kremy do twarzy i pod oczy...

Na stronie firmy przeczytałam wiele ciekawych informacji.

Oto kila z nich:
" Płynne tworzywa sztuczne są u nas na cenzurowanym, mówimy TAK olejom roślinnym, biodegradowalność jako sposób na życie, 
oleje i woski mineralne w odwrocie, żegnamy silikony, foliowym torebkom mówimy NIE.

Przestrzegamy prawa o ochronie roślin, NIE dla cierpienia zwierząt, rozpieszczamy pszczoły, chronimy wszystkie ptaki.
Promujemy rolnictwo ekologiczne, sami uprawiamy nasze kwiaty."

" Nasze produkty do pielęgnacji twarzy pakujemy w szklane słoiczki, 

produkt jest w pełni bezpieczny a szkło można odzyskać i to nie jeden raz".


Wszystko to brzmi imponująco. Mam nadzieję, że to prawda a nie tylko reklama.

/z cyklu - uroda/

Anti - Age Global

Z wyciągiem z pączków roślinnych, do cery dojrzałej.

Wyciąg z pączków roślinnych

"Ta naturalna esencja pozyskiwana z samego serca roślin zawiera wszystko co najlepsze w naturze".
/tak zapewnia producent/

Przeciwzmarszczkowy krem do twarzy na dzień 

Zapewnia matowe wykończenie, przywraca dobrą kondycję, skóra staje się jedwabiście miękka i wygładzona. 

Przeciwzmarszczkowy krem do twarzy na noc

Przywraca jędrność i aksamitną gładkość, spłyca zmarszczki /efekt widoczny po 72 h/.
Lekka, żelowa konsystencja.

Rozświetlający krem pod oczy

Rozświetla, intensywnie nawilża, spłyca zmarszczki, odżywia i regeneruje.
Wzmacnia kolagen co zwiększa elastyczność skóry i pobudza odnowę komórkową. 
Skóra staje się pełna blasku - to Twój sposób na olśniewające spojrzenie.

Moja opinia

Jak dla mnie cała seria super!

Kremy mają bardzo przyjemny zapach, zwracam na to uwagę, bo nie każdy zapach mi odpowiada.
 Krem pod oczy jest w kulce, pozwala nałożyć odpowiednią ilość i delikatnie ją rozprowadzić.
Krem na na noc ma bardzo lekką żelową konsystencję.
Co do działania to dobrze nawilża i wygładza, czy zmarszczki poznikały? 
No raczej nie ale może są jednak trochę mniej widoczne czyli lekko spłaszczone.

 Pozostaje wiara, że tak jest  😉...

Cena - kremy nie są tanie choć można poszukać promocji.

Znacie te kosmetyki? Jeśli tak to co o nich sądzicie?

Moja całkowicie obiektywna opinia, to kremy, których używam prywatnie.
 "Rozpieszcza" mnie córka,  to prezent od niej.
Trzymajcie się cieplutko, uważajcie na siebie, damy radę...

Pozdrawiam! Do następnego!

25 komentarzy:

  1. Cieszę się Basiu, że jesteś zadowolona z tych kremów, ja ostatnio bardzo lubię Iossi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dorotko, wiele kremów mi odpowiada, często zmieniam a te należą do tych bardziej lubianych... serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  2. Kiedyś używałam Yves Rocher, teraz jakoś od dawna nie, więc nie mam własnej opinii. Natomiast lubię, gdy krem pod oczy jest z kulką, uważam to za świetne rozwiązanie. Uzywałam na przykład polski apteczny Iwostin w takiej formie. A teraz to właściwie nie mam ochoty nawet patrzeć w lustro i robić przed tym lustrem cokolwiek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, kulka w przypadku kremu pod oczy to świetne rozwiązanie. Nie miałam wielu kremów tej marki, jakoś tak preferowałem inne ale ponieważ często zmieniam więc i te wypróbowałam / to prezent od córki/. Też mam takie momenty ale... nie możemy się poddawać 🤔. Pozdrawiam serdecznie, damy radę...

      Usuń
  3. od może 2 lat nie kupuje kosmetyków z tej firmy, bez powodu, po prostu trochę zmiany chciałam, zawsze byłam zadowolona ale pierwszy raz widzę szklany słoiczek....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten szklany słoiczek to może zmiana w polityce firmy, tak reklamują, że tylko w szklane pakują. Mało kupuję YR też właśnie bez powodu, to prezent ale trafiony. Pozdrawiam serdecznie...

      Usuń
  4. Ładne opakowania, eleganckie, przyznam się, że nie używałam do tej pory tej marki. Post fajnie zachęca do skuszenia się na tę markę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dawno nie miałam kosmetyków z YR, jakoś tak do tej pory omijałam, wybierałam inne marki. Pamiętam dawne czasy, w Katowicach mieli fajny sklep i tam zaglądałam. To prezent od córki i przyznam, że trafiony. Może opakowanie nie jest najważniejsze ale my, kobiety, doceniamy ich wartość, lubimy ładne opakowania. Dzięki Marzenko, serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  5. Nie używałam ale bardzo mnie zaciekawiły:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu, oferta kosmetyków obecnie jest tak duża, że trudno poznać całą. Każda z nas ma swoją lubioną choć ja lubię zmieniać. Serdecznie pozdrawiam, buziaki posyłam...

      Usuń
  6. Ja używam obecnie tylko kremy tej firmy, zresztą szampony, odżywki do włosów. Jestem z nich bardzo zadowolona. Serdeczne pozdrowienia znad sztalug malarskich przesyła Krysia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, YR ma szeroką ofertę kosmetyków. Cieszę się, że jesteś z nich zadowolona, może ja też coś do włosów u nich zakupię.
      Serdecznie pozdrawiam, miłego dnia...

      Usuń
  7. Basiu mam nadzieję,że dobrze ci służą 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aniu, dobrze służą, krem na noc już mi się skończył, zamówię ponownie.
      Serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  8. Basiu, dbanie o swój organizm zarówno wewnątrz, jak i zewnątrz to wspaniała czynność, ale też bardzo ważna. Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację Maks, od wewnątrz i na zewnątrz, obie czynności są niesamowicie ważne, zwłaszcza teraz.
      Pozdrawiam i miłego dnia życzę...

      Usuń
  9. To ważne, aby potrafić dbać o siebie zawsze i wszędzie.
    Poczytuję Cię już od jakiegoś czasu, chociaż jeszcze nie miałam odwagi napisać. Jednak dzisiaj zapraszam Cię nieśmiało na mojego bloga na notkę - https://na-sciezkach-codziennosci.blogspot.com/2020/03/1122-wirus-pozytywnych-mysli.html . Mam nadzieję, że przypadnie ona innym do gustu
    Pozdrawiam ciepło w ten trudny czas

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, dbać trzeba o siebie zawsze. Cieszę się, że do mnie wpadasz, zapraszam ponownie. Odwiedzę, serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  10. Bardzo lubię tę Yves Rocher. Kupuje u nich perfumy, balsamy oraz szampony. Chętnie skuszę się na jakiś krem. Jestem przekonana, że będę zadowolona. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak uważam, że będziesz zadowolona tym bardziej, że odpowiadają Ci inne produkty YR, serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  11. Cudownia sie patrzy na takie kobiety jak Pani, jestescie inspiracja dla młodszego pokolenia. Super ze prowadzi Pani bloga!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za tak miłe słowa. Jest nas więcej, prowadzimy blogi, jesteśmy na FB i IG i... nie damy się 🤔👍👍. Serdecznie pozdrawiam, miłej niedzieli życzę...

      Usuń
  12. Uwielbiam je , cieszę się, że o nich napisałaś 😊

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawe kosmetyki. Warto wypróbować

    OdpowiedzUsuń