niedziela, 15 grudnia 2019

Ocieplany płaszcz - Reserved linia Eco Aware czyli jeszcze trochę o ekologii...

Temat ekologii /również w modzie/ to ostatnio bardzo gorący temat.
Nastąpił wyraźny zwrot ku naturze, może jeszcze nie jest za późno, może uda się uratować naszą planetę. 
My jako konsumenci robimy się coraz bardziej świadomi, również wiele marek podejmuje działania w tym kierunku. 

Reserved przyjazny środowisku - to nowa strategia marki.

Linia Eco Aware - zielony zwrot w rozwoju marki Reserved. 

Ubrania szyte z recyklingowanych i biodegradowalnych tkanin.
Świadoma produkcja i zminimalizowanie jej negatywnego wpływu na środowisko.
Nowy Dział Zrównoważonego Rozwoju będzie czuwał nad realizacją zaplanowanej "zielonej strategii". 

Mój płaszcz jest właśnie z linii Eco Aware.

Producent informuje, że wybierając ten produkt pomagam zmniejszyć ilość odpadów na świecie.

A więc - pomagam!

Ocieplany, o swobodnym fasonie, z pikowanego materiału. Wypełnienie z materiałów recyklingowanych.
Temperatura jak na połowę grudnia dość wysoka /10 stopni na plusie/.
Zdjęcia zrobione w ostatniej chwili, słońce poszło chyba "odpoczywać" 😏 i ... zaczęło padać.
 Pozwoliłam sobie jednak na lekkie buty. Spodnie już znacie, są ostatnio moimi ulubionymi.
Pod ciepłym płaszczem sweter z tych cieńszych z ażurowym wzorem.
Gruby łańcuch i okulary to moja dzisiejsza biżuteria. Spoglądam przez "żółte " okulary 😉.
Torebka pokazywana wielokrotnie, bo jak już kupię to noszę / i pokazuję/ "do bólu" 😜.
Miłego tygodnia Wam życzę, nie przemęczajcie się zbytnio, święta to nie tylko porządki, zakupy i gotowanie.
/na blogu będę jutro/

Pozdrawiam! Do następnego!

płaszcz,torebka,buty-Reserved,spodnie-Orsay,sweter-H&M,okulary-Bijon Brigitte,rękawiczki-Wittchen

38 komentarzy:

  1. Basiu, wygladasz obłędnie. Ten plaszcza jest super. Kolory rewelacyjne. No i robi dobrą robotę. Serdecznie Cie pozdrawiam��

    OdpowiedzUsuń
  2. Płaszcz piękny i widać że bardzo leciutki a jeszcze pomagasz naszej planecie:))same pozytywy:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Basiu wyglądasz przepięknie:) Bardzo mi się podobasz w tych jaśniutkich i takich lekko jesiennych kolorkach:) słoneczka życzę i serdecznie pozdrawiam , Teresa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za życzenia 🌞🌞, dzisiaj już jest👍👍. Dzięki również za Twoją ciekawą opinię, buziaki 💋 posyłam

      Usuń
  4. Też tak uważam że robi dobrą robotę 👍👍. Dzięki za Twoją opinię Małgosiu, miłego dnia...

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna akcja i świetny płaszcz!:))
    I wcale się nie dziwię Basiu, że w tych portkach non stop biegasz! Super są!!!
    Buty fajnie podkręciły całość. Jest czadowo i młodzieżowo!!!
    Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Oby coraz więcej takich, producenci muszą zacząć myśleć o środowisku i działać, działać i jeszcze raz działać 👍👍. Co do spodni to pasują mi do garderoby na tegoroczną jesień i zimę więc będę je męczyć i już 😜. Buty - uległam magii wyprzedaży choć się opierałam 🤭🤫. Nie żałuję, myślę że będą moimi ulubionymi na wiosnę a i teraz czas imprez więc wykorzystam. Dzięki za to *młodzieżowo* 😜😜, buziaki 💋

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam Basiu. Nardzo fajna linia ECO czyli ekologiczna. Kurtka wyglada sympatycznie, a do tego jeszcze ma wymiar niecodzienny. Bardzo fajnie w niej wygladasz. Serdeczne pozdrowienia znad sztalug malarskich przesyła Krysia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Krysiu za Twoją opinię, serdecznie pozdrawiam ❤️💕

      Usuń
  8. Basiu, bardzo ładnie i młodo prezentujesz się w tej stylizacji. Fajny płaszcz, sama szukam białego, kremowego, tylko nie z brązem, bo brąz to nie mój kolor. W Reserved dawno nie byłam, zresztą ja rzadko coś kupuję. Przynajmniej w porównaniu do innych.Ale taki płaszcz, kurtka bardzo by mi się przydała

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brąz nie był moim kolorem ale od jakiegoś czasu 👍 love, taka zmiana. Reserved lubię i czasami zaglądam. Też nie kupuję dużo choć ostatnio byłam zmuszona zrobić remont w garderobie. Dlatego było więcej zakupów. Miałam również miesiąc bez zakupów. Dzięki za Twoją opinię serdecznie pozdrawiam ❤️💕

      Usuń
  9. Bardzo lubię Reserved, ten sklep ciągle czymś fajnym zaskakuje. Piękna jest stylizacja z tym puchatym płaszczem, detal w postaci łańcucha- to jest to!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię i też mnie zaskakuje, pozytywnie oczywiście 👍. Dzięki Alice za Twoją opinię, serdecznie pozdrawiam ❤️

      Usuń
  10. Basiu zestaw wspaniały kolorystycznie i w fasonie. Widziałam te płaszcze w Reserved, ale Ty prezentujesz ten płaszcz z niesamowitą klasą. Tylko kochana nie przesadzaj z tymi pantofelkami, bo ja stylizując się w podobny sposób okrutnie się przeziębiłam i kuruję się już czwarty tydzień. Piękny wygląd to jedno, ale jednak trzeba się ubierać odpowiednio do pogody, aby choróbsko nas nie dorwało. Pozdrawiam Basieńko serdecznie Anna50+

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Płaszcz bardzo mi się spodobał, to prezent od córki i z nią kupowany. Dzięki za Twoją opinię. Pantofelki założone tylko na chwilę 🤫 ale było tak ciepło / niedziela i samo południe/ że się skusiłam 😜😝 a tak to zakładam botki oczywiście. Też tak mam, że jak mnie dopadnie choroba to trzyma i trzyma a w moim wieku /21 oczywiście 🤭/ trzeba uważać. Pozdrawiam cieplutko Anno50+...

      Usuń
    2. Szybkiego powrotu drowiado zdrowia Ci życzę💕💕

      Usuń
  11. Cudna! Prezentuje się super, kolorystyka
    i w ogóle. Całość zgrana i dopasowana, jak zawsze u Ciebie, z wyczucuem i smakiem 👌👍🙂
    Też ostatnio nabyłam w tej sieciówce płaszczokurtkę (trudno mi określić, czym bardziej to jedt 😊). Nie wiem, czy eko, ale grzeje jak, za przeproszeniem, cholera 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój też grzeje tylko zimy brak😝😜. Dzięki, serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  12. Świetna kurtka!!! Całość skomponowałaś Basiu genialnie :D!!!
    Pozdrawiam serdecznie :D!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyjatkowo nie!!! Ta pikowana "-pierzyna", koszmarny łancuch i wezowe czołenka- P.Basiu to nie Pani. Przepraszam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jak najbardziej JA 😜😜 ale rozumie, że jesteś na Nie! Serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  14. Wspaniała kreacja, płaszczyk wygląda super, a jeszcze taki pożyteczny. Pozdrawiam świątecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pożyteczność płaszcza to duża zaleta, wielki plus 👍. Dzięki Maks, serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  15. Kolory w tej stylizacji zagrały się genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za Twoją opinię, też tak uważam, serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  16. Bardzo ładny płaszczyk, wygląda na ciepły a nie pogrubia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, jest bardzo ciepły i lekki co dla mnie jest bardzo ważne, dziękuję za Twoją opinię, serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  17. Basiu dla Ciebie i Twojej rodziny zdrowych, spokojnych Świąt Bożego Narodzenia oraz spełnienia wszelkich marzeń w Nowym Roku. Pozdrawiam Anna50+

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Anno50+ za życzenia, Tobie również życzę spokojnych i zdrowych Świąt w gronie rodzinnym, radosnego świętowania. W Nowym Roku spełnienia marzeń. Serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  18. Świetny płaszcz. Reserved podąża w dobrą stronę. Dobry dizajn, linia premium i teraz eco, szybka dostawa paczek (z recyclingu). Mam nadzieję,że to się nie zmieni. Przy okazji zdrowych i spokojnych Świąt Bożego Narodzenia życzę Basiu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację Madziu, Reserved wybrało dobrą drogę, oby tak dalej 👍. Jako coraz bardziej świadomy konsument będę na to zwracać uwagę. Dzięki za Twoją opinię i za życzenia. Radosnego świętowania 🎄💕

      Usuń
  19. Świetny i bardzo wartościowy wpis. Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń