piątek, 17 grudnia 2010

Zimno....zimno....

Zima nie odpuszcza! Zimno!

Na przekór zimie dzisiaj sukienka - wełniana, bo nie chce zmarznąć! 
Kurtka z futrzanym kołnierzem, duży szal upięty broszką z piórkami / szal jest dwustronny, druga strona jest jasna /.
Grube kozaki, czapa. Nawet dzisiaj przy -15 zima  nie  jest mi  straszna.
Zrobiłam foto choć ręce marzły.




Pozdrawiam zimowo.


sukienka-MadonnaMFC
kurtka-Marconi
buty-CCC
szal-H&M
torebka-Gionni
rękawiczki-lata 80 vintage
kapelusik-Willi
broszka-Camaleu

21 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. eleancko i z klasą, a dzień śliczny, słoneczny i śnieżny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny kołnierz przy kurtce, akurat na mrozy.

    OdpowiedzUsuń
  4. no przekór mrozom i śnieżnej pierzynce - śliczne, ciepłe kolorki!

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne kolorki pasujące do Ciebie :)
    wszystko fajne,a najbardziej podoba mi się czapa!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna kurteczka ...widać że bardzo ciepła :)

    pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolorki świetne, ale bardziej przykuwa moją uwagę kapelusik w stylu lat 20-stych;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny szal,a takie konkretne ciepłotkaninowe sukienki uwielbiam!Świetnie dopacowana-jak zawsze:)-całość!A że u nas tak zimmmmmno,potwierdzam!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Dama...szla jest piekny:):)pozdrawiam Basiu

    OdpowiedzUsuń
  10. piękny zimowy strój! bardzo ładne kolory!
    szal najlepszy! :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna czapka i szal - jesteś dla mnie Mistrzynią tego typu dodatków :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Aj, jak straszysz tym tytułem;))
    Przynajmniej jesteś ciepło i stylowo ubrana:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak patrzę na twoją stylizację od razu mi cieplej :) Dodatki super i ta ciepła sukienka to jest to :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna sukienka, śliczne kolory :)
    Miłej niedzieli życzę Basiu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo dobry styl i gust :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładnie Basiu wyglądasz....Serdecznie pozdrawiam ...życze Zdrowych Wesołych Świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  17. kolory są przepiękne!!!
    no i ten kapelusik! super wyglądasz!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Przypadkiem trafiłam na Pani blog i bardzo mi się podoba.
    Podziwiam takie osoby, które prowadzą bloga dla przyjemności.
    Na pewno będę stałym bywalcem.

    OdpowiedzUsuń