środa, 29 września 2010

"Jaka sylwetka".

Dostałam maila i skorzystałam z serwisu jakasylwetka.pl.
 Przy pomocy profesjonalnego programu dowiedziałam się jaką mam sylwetkę, jakie są moje atuty a jakie mankamenty. 
Poniżej moje wyniki / cała prawda /.
-Jesteś niska, masz figurę o pełnych kształtach.Wiem!!!
-Twoje ręce są proporcjonalnie długie, wskazane rękawy 3/4 i 7/8 - lubię takie.
-Niewskazane ramiączka- i nie noszę
-Długość Głowy proporcjonalna do wzrostu- super...
-Szyja proporcjonalnie krótka, nie noś golfów, stójek, zapięć pod szyję - i nie noszę, ale moja szyja nie jest krótka a golfów nie noszę ze względu na  duży biust, który w golfach wydaje się jeszcze większy /czasami jednak zakładam głównie zimą/.
-Włosy zdecydowanie krótkie- noszę takie od lat.
-Masz odpowiednio położoną talię choć brak wyraźnego wcięcia, nie noś biodrówek i unikaj ciasnych pasków w talii- oj! nad talią muszę popracować.
-Twoje nogi są krótkie w proporcji do wzrostu, musisz optycznie je wydłużyć, są masywne, noś spodnie i spódniczki do talii, rajstopy kolorystycznie zgrane z butami, /spodnie rurki, 3/4 i 7/8-nie!!! - skracają nogi /, buty bez pasków wokół kostki, /buty do kostek i powyżej - NIE! - i takich nie lubię!
-Twoje ramiona są pulchne-zakładaj żakiety i bluzki z rękawami 3/4
-Ramiona są jednak proporcjonalne do bioder
-Zakładaj długie spódnice, spodnie o poszerzonych nogawkach,spodnie 3/4 i 7/8 - -nie! spódnice o linii A
-Jak spódniczki krótkie to odsłaniaj nogi, im więcej odsłonisz to wydawać się będziesz wyższą
-Nie noś krótkich bluzek, lekko zastawiaj brzuch
-Talie podkreśl szarfą, doda to sylwetce kobiecego wyglądu
-Kozaki wciągane na nogę powinny zagościć w Twojej garderobie - oj! Lubię takie.
-Buty - szpilki o ostrych noskach, z odsłoniętymi palcami i sandały na wysokim obcasie - oj! Takie właśnie lubię.
-Noś długie wisiory - noszę! Ale czasami i krótkie a tych nie powinnam
-Noś sukienki z dekoltem w kształcie litery V, sukienki, które opinają biust a rozszerzają się w kierunku bioder, możesz nosić suknie kaskadowe - z tyłu opadające niżej niż z przodu
-Noś bluzki kopertowe - lubię i noszę
-Sweterki z dekoltem V
-Pod żakiet noś bluzki typu camisole
-Staraj się dobierać górę i dół stroju w tym samym kolorze, uzyskasz w ten sposób długą pionową linię, która optycznie wydłuży sylwetkę - i tu nie zawsze tak robię

Czyli : masz sylwetkę prostą, zrównoważoną. Twojej figurze brakuje jedynie wcięcia w talii.

ATUTY 

 masz wszystko by stworzyć apetyczną sylwetkę, odsłoń biust, im więcej odsłonisz nogi, tym wydawać się będziesz wyższa.

MANKAMENTY 

 brak wcięcia w talii.

Analiza zakończona jest propozycjami strojów / zdjęcia /. Wiele z nich bardzo mi się podoba.

OTO prawa o mnie,  myślę, że będę mogła w swoim stroju jeszcze wiele zmienić!

Każda z nas zakłada instynktownie stroje które w większości pasują do analizy, choć mamy swoje "wpadki" ale mają je również WIELKIE GWIAZDY.

Z analizy jestem zadowolona i polecam!

Pozdrawiam!

5 komentarzy:

  1. każdy ma jakieś wady i grunt ,to odpowiednio je zamaskować:))
    też bym sobie taką analizę zrobiła,ale kurcze.. bez zaproszenia każą płacić:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja dostałam zaproszenie więc ...darmocha...a tak to ponad 20 zł wołają! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Tak wołali, ja miałam za darmochę, na zaproszenie więc skorzystałam...pozdrawiam...

      Usuń