poniedziałek, 21 maja 2018

Phenomenal Us - Challenge 14...

FOLK

Folk to nie obciach/Always Funky Folk Ideas

Moda na ludowo - kiedyś kojarzona z zacofaniem dziś robi prawdziwą furorę.
Skarbnica piękna i naturalności, cudowne kolory i motywy ludowe.
Sukienki i akcesoria inspirowane polskim folklorem, góralskie chusty i drewniane korale.
Ręcznie malowane torby, plecaki czy trampki. Folkowe wzory na biżuterii.
Kolejne wyzwanie w grupie PHENOMENAL US i moja wersja mody folk.


/style w modzie - FOLK/

#phenomenalus #phenomenaluschallenge #phenomenalusfolktonieobciach#phenomenalusalwaysfunkyfolkideas

Sukienka

Najbardziej kobieca część damskiej garderoby. Wzór trochę kojarzy mi się z folkiem choć nie wiem czy słusznie.
Góra kopertowa, na dole falbana. Trochę chyba obciachowo ale to zabawa więc bawmy się!

Słoma, rafia, bambus, wiklina - trwa szaleństwo na dodatki z tych właśnie naturalnych włókien.
Klasyczne koszyki, kapelusze, espadryle. Nie tylko na urlop, wplatamy je do wiosennych, miejskich stylizacji.

Koszyki

Są bardzo różnorodne od dużych do malutkich torebek biżuteryjnych.

Wersja pierwsza

Koszyk z naturalnej słomki, bardzo ładnie wykończony czerwonym kolorem i słomkowy kapelusz.

Wersja druga

Mała, biżuteryjna torebusia na złotym łańcuszku.
Niewiele pomieści, dla mnie to wersja wyjściowa, spacerowa kiedy nie muszę zabierać ze sobą"połowy domu".

Wspólne zdjęcie całej grupy

Różne interpretacje tematu ale jedno jest pewne - folk to nie obciach!

BUZIAKI!

Pozdrawiam! Do następnego!

sukienka-your life your fashion,koszyk-nn,torebka-H&M,buty-Sagan,kapelusz-H&M

75 komentarzy:

  1. Śliczny Basiu jest ten Twój folk:)))piekna sukienka:)))koszyki bardzo lubię:))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka drobna próba Reniu, nie jestem folkowa...pozdrawiam serdecznie...

      Usuń
  2. Basiu pięknie wyglądasz. Zazdroszczę kobietom które mogą kupić gotowe sukienki. Ja jestem niską i mam problem z doborem sukienek szczególnie tych pasowanych lub odcinanych w talii. Talia u mnie wypada na biodrach. Alicja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko gotowe kupuję ale czasami mam problem muszę się naszukać przy obszernych przodach nie jest łatwo. Z długością też różnie bywa. Pozdrawiam serdecznie 😍🌷💕

      Usuń
  3. Folk w minimalistycznym wydaniu...fajny:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie raczej zawsze minimalistycznie 😉😊pozdrawiam serdecznie 🌸🌸🌸

      Usuń
  4. Wspaniałe butki na obcasie https://zoio.pl/obuwie/buty-na-obcasie :) Etniczny/folkowy wzór jest na prawdę wspaniały, więcej takich stylizacji, bo są po prostu dla Ciebie twarzowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za opinię 😊😍ostatnio coraz więcej u mnie takich obcasów,,,pozdrawiam 😊💕

      Usuń
  5. Bardzo Twój ten folk, czyli elegancki, nieco powściągliwy, ale z nutką nonszalancji i zabawą trendami :) Pięknie Basiu wyglądasz w tej sukience i cudowne dodatki w obu wersjach :) Wklejam Cię na fb już natychmiast :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sukienka to przypadek na folkowe wyzwanie, bo nie noszę takich. Nie jestem folkowa, nie moja bajka dlatego nie wiedziałam czy dam radę. Ostatnio fascynują mnie koszyki i kolebusie słomkowe. Dzięki Ola 😍🌷💕 pozdrawiam ...

      Usuń
  6. Super elegancki folk :))))) . Ta sukienka jest śliczna :) granat uwielbiam !!!! Obydwie torebeczki są przepiękne i ten kapelusz :))))) Idealna folkowa propozycja, pełna wykwintnej elegancji, a przecież tak bardzo lekka i letnia. Ślicznie :)))) kisses - Margot :) )))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak granat jest super, lubię od dawna. Torebki są w roli głównej /tak przynajmniej miało być /. Miałam wątpliwości czy wpisuję się w folkowe klimaty 😉😊 . Pozdrawiam Małgosiu 😍😍😍 buziaki...

      Usuń
  7. I koszyk, i toreba po prostu doskonałe - super ciekawa interpretacja:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Basiu, sukienka super i torebusia i koszyk. :)Rewelacyjne eleganckie wydanie folk. Basiu bardzo Ci ładnie w tym zestawie.
    Basieńko, czekam. Na razie nie mam sił dzwonić. Przepraszam.
    Moc buziaków!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koszyk świetny nie za duży a trochę pomieści. U mnie słabo folkowo,bo nie lubię. Dzięki za opinię Basiu. Czekam cierpliwie na telefon 😍😍😍 ściskam 💕💕💕

      Usuń
  9. Wzorzysta suknia w kolorach dość spokojnych + jasna torebka i pantofle zestaw reprezentacyjny , a zarazem swobodny czyli wygodny. Basiu jednym słowem masz szafę pełną pomysłów.
    Pozdrowienia
    zapraszam do
    www.krystynaczarnecka.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z pomysłami różnie bywa, czasami korzystam ze sprawdzonych rozwiązań jak weny brakuje 😉 , ostatnio stawiam na wygodę. Pozdrawiam Krysiu serdecznie 😍😊...

      Usuń
  10. Basiu ślicznie prezentujesz smaczki mody. Bardzo mi się to podoba. Jesteś dla mnie wzorem elegancji i szyku. Sukienka piękna, a torebeczka cukiereczek, a i większy koszyk cacko plus oczywiście kapelusz:):):) pozdrawiam, Teresa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Tereniu, że Ci się podoba. Dziękuję Ci za tak miłe słowa. Taka jestem, wszystko to moja codzienność.
      Sukienka trochę pod wyzwanie, nie wiedziałam czy ją zostawię czy może komuś oddam ale może zostanie. Większy koszyk na co dzień, fajnie w środku wykończony jak torebka, zapinany za suwak a mała torebusia na spacer. Te smaczki wybieram bardzo ostrożnie, nie chce przecież być "ofiarą mody". Pozdrawiam serdecznie, miłego dnia...

      Usuń
  11. Śliczna kiecka i super w niej wyglądasz. Dla mnie oczywiście wygrywa pierwsza wersja, ponieważ kocham kapelusze. Buziaki Danka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za kapeluszami nie przepadam choć mam, te letnie /już 4 szt/ i na wiosnę czy jesień. Bywa, że się skuszę ale generalnie nie jestem ich fanką więc czasami nimi rzucam ha!ha! Buziaki...

      Usuń
  12. Basiu bardzo ładna sukienka, wyszczupla cię i wydłuża, a mówią że falbany poszerzają i skracają. Więc ja się nie zgadzam, bo w tym wypadku jest odwrotnie. Basiu Ty nawet w stylu folkowym wyglądasz elegancko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzenko, z falbanami bywa różnie, zależy jakie, do jakiego fasonu sukienki czy spódnicy, na jakiej długości jest falbana, może poszerzać ale nie musi, ta nie poszerza, słusznie to zauważyłaś. Długość sukienki nie przytłacza, nie skraca, wręcz przeciwnie ale...ja zawsze zakładam obcasy. Do tego trzeba jeszcze dodać rodzaj materiału, czy sztywniejszy i nie układa się idealnie czy miękki i świetnie układa się na sylwetce /nie opinając jej/. Tak więc ogólne zasady nie zawsze się sprawdzają. Dzięki za ciekawy komentarz...pozdrawiam, buziaki...

      Usuń
  13. Twoja wersja folk jest bardzo stonowana, właściwie delikatna.Podoba mi się bardzo Twój słomkowy koszyk! Bardzo pasuje Ci ten styl :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z folkiem u mnie nie bardzo, nie mam takich rzeczy, bo po prostu na sobie nie lubię. Wprowadziłam ten folk bardzo delikatnie...pozdrawiam serdecznie Alice...

      Usuń
  14. Basiu super , stonowany folk bardzo mi się podoba. Nowoczesna wersja wyszła pięknie i z tym koszyczkiem jest pięknie. Kapelusz to wiesz...uwielbiam:) Druga wersja z malutką torebką też mi się widzi. Piękna ta twoja kiecka, zawsze masz cudne, uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie tylko taki wchodzi w rachubę, nie jestem folkową dziewczyną ha!ha! Wiem, że lubisz kapelusze, ja nie bardzo.
      Dzięki za Twoją opinię, pozdrawiam, buziaki posyłam...

      Usuń
  15. Basiu, wspaniała sukienka - bardzo dobra długość. Dzieki temu , że w tym roku są modne kwiaty to połaczyłaś dwa trendy : kwiatowy i folk. Wersja z małą torebką cód miód. Pozdrawiam serdecznie Anna50+

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anno50+, nie przepadam za folkiem, to tak trochę "na siłę" do wyzwania. Kwiaty lubię i nie tylko w wazonie, oczywiście z umiarem. Co do długości to kiedyś taką uwielbiałam, teraz czasami będę do niej wracać. Mała torebka cudowna - zgadzam się ale takie maleństwo, że nic nie pomieści, tylko pomadkę i chusteczki ha!ha! Pozdrawiam serdecznie, miłego dnia...

      Usuń
  16. Basiu w cudownym stylu ogarnęłaś temat :) Folk osobiście bardzo lubię i często nosęe go w dodatkach, ale Twoja sukienka mnie zachwyciła. Cudownie i niezwykle kobieco w niej wyglądasz :))) KLASA :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może też pomyślę o dodatkach folkowych, fajnie wyglądają więc może się przekonam.
      Dziękuję za opinię Anetko, serdecznie pozdrawiam...buziaki...

      Usuń
  17. Moda wciąż wraca i wraca:))
    Piękna sukienka Basiu!!! Zwiewna i romantyczna...I Ty taka też w niej jesteś:))
    Obie wersje bardzo mi się podobają! Ta z koszyczkiem i kapeluszem... na deptak w Sopocie, albo do parku czy do kawiarni... Druga w sumie tak samo! Bo teraz jest pełen luz:D
    Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, wraca choć z małymi zmianami.
      Sukienka z fajnego materiału, dość luźna i można się w niej czuć komfortowo.
      Sopot - chciałabym ale będzie Pobierowo wiec i kapelusz i koszyk pojadą nad morze.
      Ten pełen luz bardzo mi się podoba ha!ha! Pozdrawiam, buziaki...

      Usuń
  18. Odpowiedzi
    1. Miło m i, że Ci się podoba...pozdrawiam serdecznie...

      Usuń
  19. No i jak cudnie Ci wyszło, piekna sukni i całość letnia elegancja- super. całuski, serdecznosci, uściski.❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten folk lekko naciągany, nie lubię, taka już jestem. Moda to zabawa więc nie zawsze musi być "na poważnie" może być "zabawowo". Czego się nie robi dla Grupy! Dołącz do nas Danusiu...buziaki...

      Usuń
  20. Bardzo klasyczny wyszedł folk jak dla mnie ciekawe zestawienie z tym koszyczkiem, skradł moje serce :) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za Twoją opinię, z koszykiem jest fajnie 😊 pozdrawiam serdecznie...

      Usuń
  21. Bardzo ładnie to wszystko zestawiłaś. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie że Ci się podoba Jolu 😊😊😊serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  22. Jaki obciach Basiu? Sukienka jest bardzo ładna i świetnie Ci w niej:). Ach te koszyczki...słabość mam do nich ogromną, więc z przyjemnością je oglądam. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta falbana jakoś tak nie bardzo mi się na początku podobała😉 ale jest o.k. Tak, koszyki też mi chodzę po głowie w tym sezonie, podobają mi się i chyba to nie koniec 😊😉 jak spotkam coś ciekawego to kupię kolejny. Szukam okazji, to co mi się podoba to dużo kosztuje. Serdecznie pozdrawiam Reniu 💕💕.

      Usuń
  23. Nie przepadałam za koszykami, teraz są bardzo trendy i ja się do nich przekonuję chociaż jeszcze nie posiadam. Sukienka w lekkim folkowym stylu śliczna, kobieca i zwiewna!!! W sam raz na upalne dni :) Pozdrawiam ciepło Basiu :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie każdy trend przypada nam do gustu, akurat mnie koszyki przypadły. Nie ma co na silę Lilu. Masz rację, sukienka w lekko folkowym stylu bo nie przepadam, na lato w sam raz 😊😊😊. Pozdrawiam serdecznie 😊💕

      Usuń
  24. Podobają mi się takie kapelusze ♥

    OdpowiedzUsuń
  25. Pięknie :D Całość idealnie się ze sobą łączy :D
    Kapelusik świetny <3

    Zapraszam ;) Odwdzięczam się za obserwacje ;)
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za opinię, kapelusz świetny choć rzadko go noszę. Odwiedzę w wolniej chwili 😊 . Pozdrawiam serdecznie 😊😊😊

      Usuń
  26. Świetna sukienka Basiu i wspaniale w niej wyglądasz :)
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Ewo, że Ci się podoba, to zestaw trochę pod folkowe wyzwanie...serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  27. Pięknie Basiu, bardzo Ci dobrze w tej sukience :)) Do tego piękny koszyk i piękna torebka :)) Obie wersje ładne ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię obie wersje ale z koszykiem jest praktyczniejsza. Pozdrawiam, miłego dnia Ewo...

      Usuń
  28. Folk nie jest taki straszny jak go malują, byle nie dosłowny :DDD Basiu, podeszłaś do tematu totalnie po swojemu, za co szacun z mojej strony ;) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, myślę podobnie, delikatne elementy folkowe nie zaszkodzą nawet tym, którzy go nie lubią.
      Miałam zrezygnować ale zdecydowałam, że zrobię po swojemu i delikatnie.
      To nie moje klimaty, mogę podziwiać tylko na innych. Dzięki za opinię...pozdrawiam Sylwia...

      Usuń
  29. Koszyk jest wspaniały! Widziałam w wielu gazetach, że teraz moda na takie kosze wraca co mnie cieszy, bo na lato są one niezastąpione. Same hafty też bardzo lubię i nawet jakby nie były modne to bym nosiła ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moda na koszyki trwa od roku, teraz jest ich coraz więcej. Niektóre bardzo ciekawe.
      Haftów nie lubię dlatego nie noszę, nie robię nic na siłę. Pozdrawiam, miłego dnia...

      Usuń
  30. Basiu, żadnego obciachu nie ma - fajnie wyglądasz, stylowo i na luzie. W obu wersjach. Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę mnie ta falbana, no wiesz! Dzięki Iwonko za opinię, wybór wersji zależy od sytuacji...pozdrawiam, buziaki...

      Usuń
  31. Zabawa to zabawa :-))) Bardzo podoba mi się koszyczek - sama obecnie rozglądam się za coraz to innymi modelami :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się rozglądam. Może coś się trafi za niewielką kasę ha!ha!
      Pozdrawiam serdecznie...

      Usuń
  32. Basiu, kiedyś... kiedyś... wszystko było inaczej. Takie wzory, taką modę rzeczywiście uznawało się za obciachowe. Nazywałam to "jeziorańskie". Wszyscy patrzyliśmy na inną modę. Podobało nam się coś innego. Jakby nie z tego świata. A teraz? Teraz jest naszą chlubą i potrafimy się z niej cieszyć. A stylistki, które mają dar połączenia i wyeksponowania tych walorów zbierają laury za trafne pokazy.
    Podoba mi się wersja z koszyczkiem i z torebką. Pięknie Basieńko wyglądasz. Fantastycznie bawisz się i świetnie odnajdujesz w tej zabawie. Gratuluję:) Cieplutko Cię pozdrawiam i przesyłam promyki słoneczka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całkowicie się z Tobą zgadzam Krysiu, motywów ludowych nie tolerowałam, zafascynowana byłam inną modą, trochę w latach 80-tych i 90-tych podróżowałam po Europie i obserwowałam /zwłaszcza Włoszki/. Taki świat mi się podobał, czasami coś się przywiozło z wojaży ha!ha! oczywiście na "miarę mojej kieszeni". Teraz i światowa moda czerpie z folkloru i innych kultur, bo przecież coś nowego trzeba wprowadzać. Nadal z folkiem jestem "na bakier" ale przecież nie wszystko muszę lubić. Zabawa fajna sprawa, jak już coś bardzo jest "nie po mojemu" to omijam wyzwanie.
      Pozdrawiam i buziaki posyłam do Wrocławia...

      Usuń
  33. Basiu, wyglądasz prześlicznie!!!

    Uwielbiam folklor i bardzo żałuję, że przegapiłam to wyzwanie :)!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że przegapiłaś. Dzięki za odwiedziny...pozdrawiam, buziaki...

      Usuń
  34. Można się zauroczyć <3 a torebeczki uwielbiam - chętnie pożyczę :D pozdrawiam słonecznie, Basiu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie pożyczę ha!ha! Cieszę się, że Ci się podobają...serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  35. Pani Basiu, przepięknie Pani wygląda w tym folkowym wydaniu! Sukienka jest cudna, ale ja zakochałam się przede wszystkim w tym pierwszym koszyku, z czerwonymi paskami - jest fantastyczny! Ściskam mocno i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak m, koszyk jest bardzo ciekawy, mnie też się podoba. Dziękuję za Twoją opinię Martusiu 😊😍. Serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  36. Jasne, że folk to nie obciach. Podoba mi się wersja z małą torebeczką. A koszyk przygarnęłabym na wakacyjne podróże.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dobrze, że folk to nie obciach /zwłaszcza dla tych co go uwielbiają/. Torebeczka urocza choć prawie nic nie pomieści 😉😊. Koszyk pewnie "pojedzie" ze mną na urlop ale w mieście też będzie mi służył...pozdrawiam serdecznie...cudownego weekendu Ci życzę ...

      Usuń