niedziela, 15 lipca 2012

Plażowo i spacerowo...

Letni wypoczynek....

...plaża, piasek, woda...
...po prostu lato...
/relaks nad wodą/
Zdjęcia z 13-go / piątek/.
Niespodziewany dzień wolny, słońce, chmurki, lekki wiaterek a więc - spacerowo i plażowo.
Nie lubię tej długości spodni ale na letni spacer nad wodę są w sam raz.

Wyścig Tour de Pologne przemknął przez moje miasto.

Pozdrawiam, miłego tygodnia!


kostium kąpielowy-Market
pareo-sklep Indyjski
bluzka-sh
topik-atmosphere
spodnie-Targ
torba-nn
klapki-CCC Inblu
wisiorek-Targ
okulary-Vision Express

27 komentarzy:

  1. Jak ja kocham plaże.
    Plus: Świetny kostium plażowy. ; >

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie ci w tej mandarynce. Podoba mi sie takze twoj kostium kapielowy.

    OdpowiedzUsuń
  3. jak wakacyjnie, sielsko, anielsko...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie Ci w tym kolorze, fantastyczny zestaw, no i pochodzić sobie po plaży....Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekny plazowy zestaw, ale najpiekniejszy usmiech na twarzy!

    OdpowiedzUsuń
  6. lato??????????? jeszcze nie miałam ani jednego dnia. Dzisiaj tez tylko 13 stopni i leje. Bluzka piękna, uwielbiam ten kolor, nie wiem czy to łososiowy, morelowy? albo po prostu pomarańczowy? W kazdym bądź razie to co widzę u siebie, na ekranie, czyli morelowy, podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  7. prawdziwie wakacyjnie :). Pięknie Pani w tym ciepłym pastelowym pomarańczu !

    OdpowiedzUsuń
  8. Juz nie ma dzikich plaz ... ostatnio ten utwor Ireny Santor , wyszukalam sobie na You Tube , chodzil mi po glowie uporczywie :)
    Piekne kolory Basiu ! Elegancki zestaw . Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  9. Zestaw kobiecy i przepiekne kolory. Ten maly detalik koralikow dodaje wiele uroku dla calosci.

    OdpowiedzUsuń
  10. Przez tych kolarzy musiałam odwołać wizytę w pewnym gabinecie w Twoim mieście:D

    OdpowiedzUsuń
  11. I love you in those bright wonderful colors, ahhhhhhhhhhhhhhh
    Thank you for sharing the gorgeous pics.
    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

    OdpowiedzUsuń
  12. LOVE kolory - SUPER na lato!!! swietne zdjecia tylko dalczego kostium lerzy kolo Ciebie ha ha ha
    Tak mnie wzielo na humorek.
    Pozdrawiam cieplutko i zycze duzo duzo takich dni
    IwonKa

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny zestaw i kolory i Twój uśmiech Basiu. :) Zazdroszczę tej plaży. :) MIłego urlopu życzę. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie, naprawdę pięknie. Zazdroszczę wypoczynku, ja muszę się jeszcze trochę pomęczyć w pracy :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Piekne foteczki, i te energetyzujace odcienia pomaranczy!

    OdpowiedzUsuń
  16. Masz przepiękny strój kąpielowy! Nie potrafiłabym przejść obojętnie koło takiego w sklepie :) Podoba mi się Twoje połączenie bieli z pomarańczą, jest bardzo na czasie i bardzo Ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  17. super zdjecia:)

    zestaw w sam raz na spacer! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. nawet na plaży jesteś elegancka! przepiękny strój:)) w pomarańczy ślicznie wyglądasz!
    widzę, że w tym samym czasie plażowałyśmy:D ja pomimo kremu z filtrem nabawiłam się paru plamek na twarzy...ale damy radę:))

    OdpowiedzUsuń
  19. Och, jak zazdroszcze wypoczynku, bo ja niestety w pracy...:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Pieknie wyglądasz w pomarańczowym kolorze ;) bardzo ładnie rozświetla Ci twarz.

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow, Basiu, ladnie Ci w pomaranczach..a i pazurki chyba tez sa pomaranczowe...wygladasz na wypoczeta , zrelaksowana..no ale skoro oddalas sie lenistwu nad morzem to nie moze byc inaczej.)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alicjo, nie nad morzem tylko u mnie nad wodą/ wygląda jak nad morzem bo jest plaża i molo/, pogoda w piątek 13-go była taka jaką lubie czyli nie upalnie więc odpoczywałam a wypoczęta to jeszcze nie jestem ale wszystko przede mną....

      Usuń
  22. Ladnie Ci w takich jasnych barwach :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ooooh, you look great in this. The orange is terrific!

    OdpowiedzUsuń
  24. Oh I really like your swimsuit! Such nice colors!

    OdpowiedzUsuń