niedziela, 17 października 2010

Zakupowy szał...

Będzie o szale zakupów,
a u mnie szaro, siwo i czarno, czyli mój stary płaszczyk.

...i stało się...
Gorący czas nastał a wraz z nim

  zakupowy szał

W marketach szalona, zakupowa niedziela, wszędzie moc ludzi, sprzedający zachęcają, kupujący wybierają.
Płaszcze, płaszczyki, kurtki, kurteczki, buty, buciki itp. itd .tłoczno, gwarno.
Zbliża się Święto, odwiedzać będziemy cmentarze, spotykać rodzinę i znajomych, to taka trochę nasza tradycja - mieć coś nowego a że coraz zimniej i myślimy o ciepłych rzeczach więc potrzeby ogromne.
Ja już zrobiłam dawno i nie muszę już tym zawracać sobie głowy, chociaż, kto wie!
U mnie szaro i czarno.
Płaszcz z poprzedniego sezonu, prezent od męża i córki
/kupiłam w C&;A, to jeden z moich ulubionych sklepów, można tam znaleźć rzeczy również w większych rozmiarach niż 36/.

Bluzka z kołnierzykiem bebe, też już jest od pewnego czasu w mojej szafie.

Tej jesieni  nie poddałam się zakupowemu szałowi, ten krótki płaszcz będzie służył mi nadal.
Świetnie nadaje się na okres jesieni /tej chłodniejszej/ i zimy bo przecież płaszcza nie kupujemy na jeden sezon. Pokaże się na blogu jeszcze nie raz.

Pozdrawiam serdecznie!


płaszcz-C&A
spodnie-jeansy / Miss Cherry /
buty-Embis
bluzka-mały butik

13 komentarzy:

  1. Zakupy Basiu jak najbardziej udane bardzo dustownie wyglądasz w tej bluzeczce.....jak zawsze uśmiechnięta:)
    Milutkiego niedzielnego popołudnia.....

    OdpowiedzUsuń
  2. Bluza z okrągłym kołnierzykiem jest przeurocza!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bluzeczka i spodnie to....moj koronny zestaw,lubie cale zycie spodnie,w spodnicy cuje sie jak....nieubrana:) Bardzo ladny plaszczyk:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne rzeczy, też lubię zakupy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo podoba mi sie płaszcz :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. super bluzeczka, uwielbiam takie z kołnierzykiem bebe, są takie delikatne a jednocześnie kokieteryjne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Plaszczyk spokojnie posłuży Tobie jeszcze w tym sezonie:) wiec nie musisz sobie zawracać głowy tymi zakupami;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bluzeczka ma super wzorek, plaszczyk jeszcze dlugo sie nie przeterminuje modowo, nie dziw ze na zakupy Cie nie ciagnie.
    Rekawiczki i torebka maja identyczny kolor z przypadku, czy to zestaw??

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za komentarze.
    Mrs_L - rękawiczki dobrane do torebki i udało się.
    Bellisima - a ja lubię spódniczki i sukienki również, choć nadeszła pora gdy chętniej zakładam spodnie.
    Stefviol - paszczyk musi jeszcze służyć jakiś czas
    Pozdrawiam Cię Sylwia cieplutko
    Thimble Lady, Panna Marta - lubię takie ko łnierzyki
    Martiarti , Agata P - pozdrwiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Haha, a ja koszulki nie oddam;)
    Też mam podobny ubiegłosezonowy płaszczyk, ale i ochotę na zmianę mam:) Tylko sponsora zakupów brak;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdjęcia, świetny strój.

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja uwielbiam biegać po sklepach, jestem już chyba uzależniona :) Świetna torba :)

    OdpowiedzUsuń