środa, 5 marca 2014

W kolorze nieba czyli pokochać błękit...

Kolor niebieski kojarzy się z wodą i morzem, z wakacjami i letnim wypoczynkiem. Niebieski to również kolor nieba.
Najzimniejsza z barw. Błękit królewski, paryski, pruski, chabrowy, kobaltowy i ciemny odcień barwy niebieskiej - granat.  Na wszystkie pory roku. Dla kobiet w każdym wieku, dla nas 50+ również. W odcieniach odpowiednich to typu urody, inny dla blondynek, inny dla brunetek.

Wybierajmy, przebierajmy i nośmy niebieski!

/ z cyklu - kolory/
Nieco jaśniejszy lazurowy, modry, turkusowy i grynszpan.
I ten najciemniejszy - atramentowy, granatowy.

Na wszystkie pory roku. Dla kobiet w każdym wieku.  

Pozdrawiam Was w kolorze blue.

82 komentarze:

  1. Basiu bardzo polubiłam twoją wycieczkę po kolorach .... Niebieski .... Cóż chyba obok różowego i fioletu najrzadszy kolor w mojej garderobie - chyba ze granat zaliczyć do niebieskiego to wtedy częściej . Lubie tez turkus w dodatkach :)
    Tobie turkus cudownie podkreśla oczy !!! Fajne tez inne propozycje ! Ostatnia sukienka bardzo ciekawa !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu! Robię przegląd szafy, przy okazji przeglądam kolory. Granat to odmiana koloru niebieskiego, ta najciemniejsza. Turkus na lato to świetny kolor, ja też lubię dodatki w tym kolorze. Ty nie lubisz fioletu i różu a ja uwielbiam ale to zależy od typu naszej urody, Ty kochasz brązy a ja nie. Myślę, że każda ma swoje ulubione, są osoby które unikają kolorów i też im z tym "do twarzy". Ważne, żeby dobrze czuć się sama ze sobą. Nieraz tak się zdarza, że przekona nas jakiś kolor i jest naszym ulubionym. Jedno wiem, wiosna u mnie będzie kolorowa, choć pochwalę i czerń ha!ha!...pozdrawiam Cię cieplutko...buziaki dla dziewczynek...

      Usuń
  2. Cudownie Pani wygląda w każdym odcieniu niebieskiego.
    Przepiękne stylizacje, szczególnie podoba mi się ta z białymi dodatkami.

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że Ci się podoba...pozdrawiam już prawie wiosennie...

      Usuń
  3. Pani jest osobą której w każdym kolorze jest dobrze. Mało jest takich ludzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, masz rację, chyba kolory mi pasują...pozdrawiam...

      Usuń
  4. Niebieski- uwielbiam! Moje najbardziej ulubione odmiany blekitu to royal blue i baby blue:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozdrawiam więc miłośniczkę koloru blue...miłego dnia...

      Usuń
  5. Bardzo do twarzy jest Ci Basiu w błękicie i granacie. Właściwie, to w każdym kolorze jest Ci dobrze. Zapraszam jutro /6.03/ na metamorfozę nr 3. Będzie spora niespodzianka. Serdecznie pozdrawiam.
    http://balakier-style.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Krysiu, będę...pozdrawiam...

      Usuń
  6. Świetny niebieski,bardzo lubię.A sukienka i żakiet chabrowy przepiękny!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu, żakiet będzie mi służył i tej wiosny...miłego dnia...

      Usuń
  7. Basiu w każdym kolorze potrafisz się odnaleźć. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właściwie to chyba w każdym, kolorowa dziewczyna ze mnie ha!ha!...pozdrawiam Grażynko...

      Usuń
  8. Niebieski i jego odcienie to jeden z moich ulubionych kolorów. Bardzo ładnie wyglądasz w niebieskościach i to we wszystkich odcieniach. Pozdrawiam Basiu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, Jolu, widziałam u Ciebie trochę niebieskości, miło mi, że Ci się podoba i pozdrawiam bardzo cieplutko....buziaki...

      Usuń
  9. I love you in blue, dear Barbara. It matches the colour of your eyes.
    Wonderfulllllllllllllllllllll

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam kobaltowy kolor;)
    pozdrawiam woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziwie się, bo to piękny kolor...pozdrawiam...

      Usuń
  11. Tak pięknie przedstawiasz kolory że każdy można pokochać:)))Pozdrawiam Basiu bardzo serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę Reniu, że można pokochać każdy, to taki trochę wiosenny przegląd mojej szafy. Przeglądam na blogu i zapewne wiele zestawów wykorzystam ponownie...pozdrawiam...

      Usuń
  12. świetne kobaltowe i nie tylko, zestawy :) ta ostatnia sukienka jest niesamowita !!! i wszędzie wyglądasz pięknie :)
    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Magdaleno za opinię i pozdrawiam cieplutko...

      Usuń
  13. Basiu,,ta ostatnia suknia nie da na siebie patrzec,,hihihi zlewa sie wzor i sie porusza,..albo ja mam zwidy..hihihihi..w moim wieku to juz mozliwe..a niebieski kolor lubie tylko na porcelanie a u Ciebie wszystko na niebiesko i Ci w tym ladnie...czy naprawde lubisz niebieski?...Mysle ze lubisz bo masz naprawde wlele niebieskosci w szafie...ale nie masz pierscionka z niebieskim oczkiem a ja mam..hihihihiPozdrawiam .)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ech..dopiero teraz dopatrzylam ze masz pierscionek z niebieskim oczkiem sorry...Buziaki.)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam i pierścionek i bransoletki, nawet dwie ha!ha!
      Tak, Ala, sukienka ma mocny wzór ale w realu nie daje tak po oczach, jest o wiele spokojniejsza....
      Lubie niebieskości, mam trochę rzeczy w tym kolorze choć nie mam do niego szczęścia, zawsze chciałam mieć kobaltowe buty i co? Nie mam! Pozdrawiam Cię już prawie wiosennie choć u mnie dzisiaj zimno...buziaki...

      Usuń
  15. u mnie tez troche kobaltowo dzisiaj, trzeba powiedziec ze Ty w niebieskim obojetnie jakim wygladaszprzeswietnie. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już idę zobaczyć, miło mi Iza, że Ci się podoba...pozdrawiam...napisałam...buziaki...

      Usuń
  16. Basiu, w każdym odcieniu niebieskiego bardzo Ci do twarzy. Po prostu ślicznie Ci w niebieskościach. Jak wiesz, też je kocham, ale ostatnio ciągnie mnie do innych kolorów. Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeszcze raz przejrzałam zdjęcia - kobaltowa długa sukienka jest boska!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem Basiu, że niebieski i turkusowy to Twoje ulubione kolory. To, że ciągnie Cię do innych kolorów to chyba dobrze, bo jest pewne urozmaicenie, ja to chyba lubię wszystkie kolory. Kobaltowa sukienka /czy szafirowa/ to sukienka bardziej wyjściowa, balowa /na ślub córki była/, miałam zamiar zrobić z niej spódnicę ale się rozmyśliłam i to była taka zabawa na przyjecie gości. W takiej długości plątam się strasznie, nie dane mi "damą być" ha!ha!
      Basiu, już piszę do Ciebie, wszystko wyjaśnię, buziaki....

      Usuń
  18. Kobaltowa maxi z jeansową kurteczką - rewelacja i mój faworyt :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, kolor ma piękny, muszę przyznać, ale nie potrafię chodzić w takiej długości....miłego dnia Ada....

      Usuń
  19. Fajnie dobierasz dodatki do ciuchów: pierścionki, bransoletki czy apaszki.
    Pozdrawiam
    eva

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, miło mi, że Ci się podoba...pozdrawiam...

      Usuń
  20. To zdecydowanie Twój kolor, bardzo ładnie w nim wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Olu, lubię ten kolor, zwłaszcza jego mocne odcienie ale nie mam do niego szczęścia, już od dawna /ok.4 lat jeszcze na Szafiarkach/ marzą mi się buty w tym właśnie kolorze i zawsze coś mi staje na przeszkodzie....pozdrawiam Cię wiosennie...

      Usuń
  21. Pieknie wygladasz w blekicie :) Basiu bardzo mi sie podobasz w maxi kabaltowej sukience I kurteczce jeansowej :)
    Pozdrawiam serdecznie xxx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Beatko...pozdrawiam cieplutko....

      Usuń
  22. Pięknie wyglądasz w tym kolorze. Najbardziej podoba mi się w zestawieniu z białym. Fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Krysiu, ja lubię kolor biały i często łączę go z innymi kolorami zwłaszcza mocnymi i wyrazistymi...pozdrawiam cieplutko...

      Usuń
  23. I love the blu color! Kisses.
    http://www.solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam kolor szafirowy, Tobie też w nim pięknie Basiu. :) Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Dorotko za opinie i również pozdrawiam....

      Usuń
  25. Pani Basiu, kolorowa seria na blogu bardzo mi się podoba! I tylko utwierdza mnie w przekonaniu, że w każdym kolorze jest Pani do twarzy! Pozdrawiam ciepło i już prawie wiosennie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz Martusiu trochę "martwy czas" u mnie, przyszedł czas na przegląd garderoby i przeglądam ją kolorystycznie, przy okazji zadecyduje co zostawić na sezon wiosna-lato, niebawem pochwalę następne kolorki....pozdrawiam Cię cieplutko....

      Usuń
  26. Basiu, w blekitach wygladsz rownie pieknie jak w zieleni, kolory stworzone dla Ciebie. Jestes prawdobodobnie i zima i latem i wiosa i jesienia, czyli 4 porami roku, podobnie jak ja. Ogladajac Twoj blog, zauwazylam, ze jest Ci pieknie we wszystkich barwach!! W blekitach i w innych wygladasz rewelacyjnie!! W szafirowej dlugiej suknii + jeansowa kurteczka wygladsz po prostu super!! Swietny pomysl!! Pozdrawiam Cie Basienko goraco i dziekuje pieknie za mile i cieple slowa na moim blogu:):)

    www.elisabeth-brzeski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że Ci się podoba Elisabeth, mam kłopot z określeniem jaka pora roku ze mnie i Ty masz rację, chyba wszystko po troszku, może z przewagą jednak zimy, bo lubię czerń i nawet nie jest mi w nim źle, lubię też mocne, chłodne kolory ale i cieplejsze mi pasują. Najgorzej mi w kolorach jesieni choć jak dobiorę odpowiedni odcień to może być. Ta sukienka długa, szafirowa to taka zabawa na przyjecie gości u mnie w domu, ja nie potrafię chodzić w takich długich...pozdrawiam serdecznie i miłego dnia Ci życzę....

      Usuń
  27. Ooo, tak błękit mi się podoba! Zaczęło się pod koniec lata i tak zaczynam kombinować pod tym kątem na lato które będzie:):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, kombinuj, bedzie Ci w tym kolorze bardzo ładnie...

      Usuń
  28. wow ! jestem pod bardzo pozytywnym wrażeniem <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi...pozdrawiam i zapraszam ponownie...

      Usuń
  29. Basiu, Tobie w każdym kolorze jest dobrze. Bardzo podoba mi się swetr w prostokąty w odcieniach od bieli przez szarości po niebieskości. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ten sweter też mi się podoba, podoba mi się gra kolorów i wzór, Soloar to dobra firma i choć sweter ma już parę lat to trzyma się nieźle.
      Myślę, że kolory są dla mnie, bo w wielu czuję się dobrze...pozdrawiam cieplutko...

      Usuń
  30. Odpowiedzi
    1. Miło mi, że Ci się podoba. Mam chyba i tak za mało rzeczy w tym ślicznym kolorze...pozdrawiam...

      Usuń
  31. Hola Barbara, bonito recopilatorio de looks, me encanta el vestido largo con la cazadora denim. Besos

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hola Lola! Muchos gracias por tu comentario...Besos...

      Usuń
  32. No i znowu pięknie! Świetny wybór zdjęć :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że Ci się podoba. Pogoda jest taka, jak jest, mam zakaz rozbierania się po ostatniej infekcji więc posty trochę wspomnieniowe a przy okazji robię przegląd garderoby....pozdrawiam...

      Usuń
  33. El color azul te favorece una barbaridad!!
    Un beso

    http://cocoolook.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  34. Chyba najbardziej spodobała mi się stylizacja z 13 zdjęcia... i wbrew pozorom nie jest to w twoim przypadku pechowa liczba. Po wcześniejszych zdjęciach... no nie poznałam, ta stylizacja... no naprawdę odmładza :) bajka! Kurcze, niech się zrobi wreszcie cieplej bym mogła wrócić do noszenie szpilek :) Ostatnie zdjęcie też mi się bardzo spodobało, widocznie przez tą "zabawę optyczną" nie mogłam się oderwać tak mnie ten wzór pochłonął :). Powodzenie w tworzeniu kolejnych pięknych kompozycji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Małgosiu za opinię, miło mi, że Ci się podoba.
      Ja też już chcę wiosny i też marzy mi się chodzenie w szpilkach.
      Pozdrawiam i zapraszam ponownie....

      Usuń
  35. Świetne zdjęcia, ja również lubię kolor niebieski.

    OdpowiedzUsuń
  36. Dziękuję i pozdrawiam serdecznie...kolor niebieski jest lubiany przez wiele osób....

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękne odcienie niebieskiego, kobaltu czy chabru. Podoba mi się wiele rzeczy bluzka koszulowa, sukienka, sweterek i komplet z żakietem- itp. Na prawdę piękne stylizacje i do tego nowe pomysły jako podpowiedź. Nic tylko coś stworzyć. Pozdrawiam i odświętnego Dnia kobiet życzę.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Halinko, że Ci się podoba, robię przegląd szafy na wiosnę i lato, wiele rzeczy zostaje, niektóre pozmieniam.
      Ty sama szyjesz to jest Ci łatwiej coś stworzyć, ja dokonuje małych poprawek sama albo korzystam z pomocy krawcowej...pozdrawiam i miłego weekendu życzę....

      Usuń
  38. Uwielbiam kobalt i dżinsowe odcienie niebieskości!!! i właśnie w tych dżinsowych wdziankach podobasz mi się najbardziej! od razu parę lat mniej z pleców:D
    Buziole:***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Tara za opinię, dżinsowa wdzianka będą obecne w mojej szafie i w tym sezonie...
      Pozdrawiam...buziaki posyłam....

      Usuń
  39. Jak zawsze wyglądasz uroczo , odcienie niebieskiego , granatu również Ci odpowiadają , pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Dusia, że Ci się podoba, pozdrawiam i miłego weekendu życzę....

      Usuń
  40. Lady Barbara you look lovely in blue! Nice blue options you show us. My favorite it the dark-blue floral dress.
    Have a great weekend dear!
    Sabine xxx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you Sabine. I'm gladf you like it.Kisses. Have a good weekend...

      Usuń
  41. Ale Ty mi się podobasz w tej dżinsowej kurtce i sukience... ale chyba już wtedy Ci pisałam :)
    Wspaniałe zdjęcia, pięknie Ci w niebieskim :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Asiu, niebieski lubię w wielu odcieniach ale chyba najbardziej tę mocna, zdecydowaną.
      Sukienkę może przerobie na spódnicę tylko nie bardzo potrafię chodzić w takim maxi do samej ziemi....pozdrawiam...

      Usuń
  42. Niebieski jest twarzowy i Tobie w nim ładnie, mnie bardzo sie podoba ta długa sukienka w ostrym niebieskim chyba kobaltowym nawet i dżinsowa kurteczka, chyba to najlepszy zestaw! W moim stylu oczywiście :)

    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Aniu za opinię, masz rację, niebieski jest twarzowy...pozdrawiam cieplutko, u mnie jutro ma być piękna niedziela, będę odpoczywać aktywnie...

      Usuń