niedziela, 28 kwietnia 2013

Na szaro...

Spódnica z cienkiej wełenki, wąska, fasonem zbliżona do ołówkowej, z kieszenią na jednym boku i bawełniana bluzka w identycznym odcieniu.
Ten komplet pokazywałam już /tu klik/ czyli z serii

ale to już było

Bluzka ma  ciekawy haft.
Szalik to konieczność, bo bluzka ma  duży dekolt.
Zrobiło się u mnie dzisiaj chłodno, wczoraj 25 stopni, dzisiaj tylko 12.
Fotograf odmówił mi dzisiaj współpracy, pozostał tylko balkon.
Moje zdjęcia są z serii "Ubieram się i wychodzę", zabieram więc jeszcze trencz i w drogę.

"Zrobiona na szaro"

przez  pogodę
 a miał być taki piękny weekend 

Pozdrawiam i życzę  miłej niedzieli.

Mam nadzieję, że  pogoda nie zrobiła Was tak  " na szaro" jak mnie.

bluzka,spódnica-Troll
szalik-butik Market /blue shadow/
torebka-butik Market
buty-Embis
trencz-Miranda Collection

86 komentarzy:

  1. I love your elegant look! Kisses dear.
    http://www.solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja znam twój balkon !!!! Z przepisów na łatwe ciastA ! Z malinami i jablkami po pianą !!!!
    Na szaro tez pięknie , zwłaszcza i kolorowymi butami ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to mi bardzo miło, dawno nie byłam na drugim blogu, może jak zrobi się cieplej ale najpierw zrobię remont na balkonie....pozdrawiam wiosennie...

      Usuń
  3. Chyba już kiedyś pisałam, że bardzo mi się Pani podoba w szarościach.:) Zdania nie zmieniłam, jestem zachwycona. Komplet jest cudowny, a haft dodaje uroku. I bardzo podoba mi się kolorystyczny wybór butów!
    Miłego popołudnia! W wlkp również chłodno i słońca brak, ale miejmy nadzieję, że to się zmieni i w całym kraju wkrótce będzie przepięknie i ciepło! Pozdrawiam serdecznie!
    ( a balkon niesamowity! )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja czasami lubię na szaro, buty kolorowe to taki mój kaprys, nie wiedziałam czy będą pasować bo haft trochę od czerwieni ale jakoś się zgrało. Pięknej pogody Ci życzę, myślę, że to tylko dzisiaj taka zmiana...pozdrawiam...

      Usuń
  4. Ten haft pięknie wygląda na tej szarej bluzce. Myślałam, że to komplecik ze spódnicą. Jestem zachwycona tym zestawem.
    U mnie podobnie, wczoraj 26 stopni , a dzisiaj pochmurno i momentami pada.Plany co do zdjęć przepadły ale za to nadrabiam zaległości na blogach :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spódniczka była z inną górą ale...wyrosłam z niej a spódniczka "rośnie"ze mną, udało się dokupić prawie jak do kompletu. Moje plany zdjęciowe i wycieczkowe też przepadły, pozostał balkon ,,,,pozdrawiam,,,,

      Usuń
  5. Prześlicznie wyglądasz!!! Ten haft, ten szaliczek!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. NO niestety mnie pogoda zrobiła na szaro, a miałam takie plany ...hah:) Ale deszczyk jest potrzebny, wszystko pięknie się zieleni i pąki już są:)Jak zakwitną jabłonki i inne drzewa owocowe ...ajjj to dopiero widok :)

    Basiu cudownie wyglądasz, zawsze pięknie i promiennie!W szarościach tak samo Ci ślicznie jak i w kolorach, a może lepiej ...hmmm :)
    Uściski :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Beatko, deszczyk potrzebny, u mnie już przed oknami kwitnie śliwa, szybko się zazieleniło....super....miło mi, że Ci się w szarościach podobam...pozdrawiam i miłego wypoczynku w długi weekend Ci życzę...

      Usuń
  7. Basiu wdziek urok i elegancja bije od Ciebie, z butami pomysl przedni... w porownaniu z Bonn masz upal u nas jest 5 stopni i musielismy zalaczyc ogrzewanie,niemniej jednak cieplo pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięku Isabella, buty pomarańczowe stoją w szafie więc...korzystam...życzę Ci poprawy pogody i słoneczka...pozdrawiam cieplutko...

      Usuń
  8. Ładny zestaw, u nas wczoraj +27 stopni, dziś chłodniej +18/19 i słońca troszkę i deszczu trochę, lenię się więc w domu przy szarlotce ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak! Trzeba się i polenić, zwłaszcza jak pogoda "barowa"...pozdrawiam i miłego długiego weekendu Ci życzę...

      Usuń
  9. Cudne szarości . Pięknie w tym zestawie wyglądasz. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny komplecik ożywiony pomarańczem - rewelka Basiu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. How beautiful you are! I love the grey skirt suit and especially the jacket with the pretty embroidery.
    You have a nice springlike balkony.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thanks Sabine, I am pleased that you like it...best regards...

      Usuń
  12. urocza bluzka, ogromnie mi się podoba:) i buty idealnie pasują do całości:)

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie dziś też zimno. Pięknie Basiu wyglądasz, śliczna bluzka. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Docia, taka zmiana z dnia na dzień, pogoda szaleje...pozdrawiam cieplutko...

      Usuń
  14. Do twarzy ci w tych szarosciach, a kolorowe butki to idealny akcent wiosenny no i pieknie ozywiaja zestaw;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładny komplet; urzekły mnie te czerwone guziczki:)W szarościach Ci bardzo ładnie:)
    U nas dzisiaj też chłodno, tylko 10 stopni...
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Guziki były szare ale jeden się zgubił i zmieniłam na czerwone, i nawet mi się tak bardziej podoba...miłego tygodnia Ci życzę Soniu...

      Usuń
  16. Jak na szaro, to lecę w te pędy oglądnąć!
    I piękny zestaw widzę! Moje ukochane szarości zawsze się pięknie prezentują! Pogoda? Ja miałam dziś rocznicowy obiad w knajpce, w której się bawiliśmy na naszym weselu - no i pogoda się nie postarała:( Ale i tak było miło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, Twoje ukochane szarości ale ja też czasmi zakładam /moja córka kocha szarości/, a co to za rocznica? Może ślubu? Wszystkiego NAJ!Wam życzę, ja miałam 2 dni temu...pozdrawiam....

      Usuń
    2. Ślubu:) 26.04. stuknęło nam 10 lat, czyli Aluminiowe Gody. Dzięki :D

      Usuń
    3. No nie! Coś podobnego Sivka! Ja też mam rocznicę 26.04. tylko, że tych lat jest tyle, że lepiej nie pisać ha!ha!...

      Usuń
  17. Śliczny ten komplet szczególnie bluzka mi się podoba:))do tego kolorowe buty pasują idealnie:)))u nas też się chłodno zrobiło niestety:)))Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Reniu, bluzeczka też mi się podoba, bardziej by pasowały tu buty czerwone ale nie mam odpowiednich więc ten lekki pomarańcz też dał radę...miłego tygodnia, ja od środy odpoczywam...

      Usuń
  18. Bardzo ładny ten szary, jako komplet. A nie taki szary - bo wzór jest i kolor. Podoba mi się.
    Ja nie mam osobistego fotografa i męczę się sama, sztuka dla mnie zrobić odpowiednie zdjęcie.
    Balkon to też odpowiednie miejsce, zwłaszcza że z przystrojeniem. Życzę słońca na nadchodzący tydzień.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też muszę się męczyć ze zdjeciami, wiele rpbie sama, mąż nie zawsze chce albo może, dzisiaj miał dla mnie tylko 3 min./dosłownie 3 min/ bo już był spóźniony więc parę fotek udało się zrobić, plany były inne ale pogoda zawiodła...również słońca Ci życzę, ja od środy mam długi weekend...pozdrawiam...

      Usuń
  19. piękne szarości, bluzeczka ma przecudny haft:)
    ściskam

    OdpowiedzUsuń
  20. Wyjatkowy piekny komplecik i wyjatkowo pieknie w nim wygladaz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Jolu, że Ci się podoba, pogoda dzisiaj szara jak ja...pozdrawiam...

      Usuń
  21. Super te szarości!! Bluzeczka jest rewelacyjna!

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo gustowny zestaw!:)Świetnie zagrały tu pomarańczowe buciki:*

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ładnie. Uwielbiam szarości♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest wiele wielbicielek szarości, ja czasami zakładam choć ostatnio opanowały modę /i mnie/ kolory...pozdrawiam...

      Usuń
  24. Basiu, wyglądasz znakomicie!!!
    Szarość ożywiona czerwienią przy żakiecie, do tego szalik tak zamotany przy szyi, że to maistersztyk.
    Ten szalik zrobił dużą robotę w tej stylizacji.
    A ja znów spędziłam kilka godzin, oglądając Twoje posty. Chętnie bym wykorzystała kilka Twoich zdjęć, ale do tego musi być Twoja zgoda.
    Do miłego____Tess.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Tess! Miło mi, że Ci się podoba, co do zdjęć to oczywiście możesz wykorzystać, teraz spadam, bo zaspałam i musze pędzić ale jeszcze jutro i mam długi weekend...pozdrawiam i miłego dnia Ci życzę....

      Usuń
  25. Przepiękny zestaw! Takie szarości uwielbiam. Detal haftu to cudna sprawa, taki niewielki element a ożywia całość! Nas niestety też pogoda zrobiła na szaro i po ostatnich słonecznych dniach przyszedł czas na deszcz i zimno, ale wierzę, że wszystko się już niedługo na nowo odmieni! Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego poniedziałku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja córka Marta też uwielbia szarości, pogoda szaleje ale ma być lepiej, mam plany na weekend /nad Pogorie/ może rower ale to zależy od pogody...pozdrawiam, miłego dnia Paryżanko....

      Usuń
  26. oj mial byc hehehe ale za to jest piekny zestaw <3

    OdpowiedzUsuń
  27. lubię Cię taką "zrobioną na szaro":))) śliczny komplecik...troszeczkę jakby w ludowym klimacie...całość super!
    mnie niestety te zmiany temperatury wykończyły...choróbsko mnie dopadło...;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haft trochę na ludowo ale taka bluzeczka się trafiła bo to nie jest komplet, do tej spódniczki był sweterek rozpinany ale...wyrosłam z niego, spódniczka rośnie ze mna...zdrowiej Tara, zdrowiej, bo brakuje Twoich wpisów,,,pozdrawiam,,,,

      Usuń
  28. takie właśnie wzorki ludowe:) swietnie.całość fajnie ożywiłaś butami:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Jestem niezaprzeczalnym fanem Twojego balkonu i dlatego poproszę o więcej zdjęć , bo widzę małe nowości : )))) Co do wyglądu to jestem zachwycona bez dwóch zdań - nic bym tu nie zmieniła ! pełna elegancji i uroku - jak zawsze cudownie . Pozdrawiam serdecznie !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będą zdjęcia z balkonu ale będzie mały remont, jak zrobie to pokaże, teraz są bratki bo sezon trochę się opóźnił. Tak miłe słowa od Ciebie to zaszczyt, bo jesteś bardzo elegancka i masz świetny gust a jak by Ci się coś nie bardzo podobało to pisz, chętnie skorzystam z każdej rady....pozdrawiam i miłego dnia życzę...

      Usuń
  30. Bardzo fajny zestaw,Uroczo w nim Wyglądasz :D Ja też od czasu do czasu lubię zrobić się na ,,szaro" :))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Kasiu, miło usłyszeć, że Ci się podoba...miłego dnia....

      Usuń
  31. Kochana! Witam Cie po dlugiej przerwie! Wygladasz pieknie, jak zawsze wszystko swietnie do siebie pasuje, kolor Twojej skory wskazuje, ze dobrze przygotowalas sie do sezonu! Lucy zawsze upomina mnie, zebym brala beta-karoten od zimy i w ten sposob "zaprawiala sie" przed nadchodzacym w sezonie sloncem... A ja zapominam lub zaniedbuje to "przykazanie". Twoja dzisiejsza stylizacja przypomniala mi o wpisie Lucy na temat koloru szarego, nic sie nie przejmuj jesli teraz zostalas zrobiona na szaro przez zmienna aure, juz niedlugo bedzie ladnie- mam nadzieje!!!:) pozdrawiam serdecznie, Martyna. Lucy rowniez pozdrawia. Przepraszam za brak polskich znakow, pisze z telefonu, usunelam w nim slowniczek z polskimi znakami...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też Cię witam! Wiem, że miałaś przeprowadzkę więc nie było czasu na przyjemności. Tak, trochę się przygotowałam, beta-karoten brałam ale jeszcze jak zdejmuje rajstopy po zimie to smaruje nogi balsamem samoopalającym z drobinkami złota, ja słońca unikam nawet w lecie, pozdrowienia dla Lucy...miłego dnia....

      Usuń
  32. Fantastyczny komplecik ! Ten hafcik świetnie dodaje uroku całości ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Ci Beatko...pozdrawiam i miłego dnia oraz słonka i ciepełka bo widzę, że u Ciebie chłodno...u mnie dzisiaj pięknie...

      Usuń
  33. That pretty, delicate and sweet outfit. I love the design and the colors, you look beautiful with it. The scarf is very pretty and looks great on you. Great look.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Josep-maria Thank you for visiting, I am pleased that you like it, best regards...

      Usuń
  34. popiel Pani pasuje, całość jest obłędna :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Szarości uwielbiam! Uważam, że to niezwykle elegancki, stonowany kolor, żaden szarak!
    Cudownie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Olu, to piękny kolor, ma przecież wiele odcieni i nie jest szaraczkiem...miłego długiego weekendu Ci życzę, ja od jutra odpoczywam...

      Usuń
  36. Bardzo milutki zestaw ale widzę w tle moje klimaty jest biało!!! to lubię!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, biel to też moje klimaty, dziękuje za opinie...pozdrawiam...

      Usuń
  37. Bardzo ładny komplet :)
    U mnie pogoda taka w kratkę - raz cieplej, raz zimniej
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak u mnie, udanego weekendu Ci życzę mimo, że pogoda zmienną jest...

      Usuń
  38. i love the whole look, head to toes

    http://fashioncadet.com/
    www.alwand.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  39. Lovely pop of orange with the grey.
    I see the weather is getting warmer.
    XXXXXXXXXXXX

    OdpowiedzUsuń
  40. Thank you for visiting, already is getting warmer, best regards...

    OdpowiedzUsuń
  41. Basiu , jesteś bardzo zadbaną i elegancką kobietą, uwielbiam Twoje stylizacje, zawsze dopracowane.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Elu, że Ci się podoba, ja też bardzo lubię do Ciebie zaglądać...pozdrawiam...

      Usuń
  42. Ciekawy komplecik, mimo jego szarosci wygadasz efektownie :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Komplecik jest przesłodki!!!!!
    Fajnie, że wybrałaś kolorowe buty :) Czerwone świetnie korespondowałyby z czerwonym wzorkiem na sweterku :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Zrobienie szaro służy Ci! Wyglądasz super w tym stroju! Zachwyca też Twój balkon :-) Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń