sobota, 6 kwietnia 2013

Kolorowa marynarka...


KOBIECA SZAFA - MARYNARKA

Jest elegancką i klasyczną alternatywą dla swetra. Uniwersalny fason sprawia, że pasuje niemal do wszystkiego.
Marynarka  będzie w tym sezonie  krótka, obcisła i w żywych kolorach.
Do spodni i sukienek, do pracy i na wyjście.
W ciepłe, wiosenne dni świetnie będzie wyglądać z sukienką w kwiatowy print.

Ze świata mody

Logo na ubraniach to, ponoć, ostatnio obciach /usłyszałam w Dzień Dobry TVN/ .
Światowe marki bez logo? Moda na obcinanie metek?
Czy Wy obcinacie?
 Ja obcinam jak mnie drapią, jak nie, zostawiam.
Logo na ubraniach, obciach? A więc dzisiaj jestem obciachowa!
Mam takie więc wykorzystam na wiosnę /jak tylko zawita/.
Pokazałam już niebieską /tu/ i zieloną /tu/.
Teraz czas na czerwień .
Czerwona marynarka - z czarnymi jeansami i czerwonymi dodatkami.
Krótka, dopasowana w talii.
Jeszcze w wersji mało wiosennej, bo za oknami nadal szaleje zima.
Czarny T-shirt ze srebrnym napisem.
Nie lubię T-shirtów z  napisami, ten kupiłam dawno temu /lata 90-te/  w firmowym sklepie Morgan
a ponieważ jest bardzo dobrej jakości  to przetrwał do dziś.
Czasami zakładam /żeby ukryć napis/ tył do przodu.

Apaszkę z  Milanówka można zamotać wokół szyi dowolnie.
Buty na obcasie ale takie lubię najbardziej.
Torebka-koperta,  bo idę wieczorem na "babskie pogaduchy"
/im późniejsze wyjście, tym mniejsza torebka/.
Jeszcze tylko ciepła, puchowa kurtka i solidne, zimowe buty /szpilki zabieram na zmianę/.
Ciąg dalszy kolorowych marynarek nastąpi....

Pozdrawiam! Miłego weekendu Wam życzę.

marynarka-Nicchi
T-shirt-Morgan
spodnie jeansy
torebka-M manoHand mane/vintage/
apaszka-Milanówek
pasek-Stradivarius
rękawiczki-Market
buty-atmosphere

77 komentarzy:

  1. świetnie Ci w czerwieni - uwielbiam kolorowe marynarki. bardzo elegancko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolor dodaje energii a teraz bardzo mi jest potrzebna...dziękuje za opinie....

      Usuń
  2. I find this outfit full of positive energy! Red is like vitamin for my soul and I'm happy when I see that color ... You look spectacular! I hope you enjoyed meeting friends ...
    http://sewingadicta.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie! Czerwień to mój ulubiony kolor. Bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam:*

    http://fasterbetternicer.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubie czerwień i to od dawna...dziękuje i zapraszam...

      Usuń
  4. You look nice, the writing on the t-shirt looks like jewelry

    OdpowiedzUsuń
  5. o widzę że Pani też postawiła na energetyczny żakiet :) podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny look !!! Młodzieżowo i czadowo :)

    Oj metki jak drapià to ic nie widać ,
    a wiele blogerek stawia na obciach - eksponując metki kaloszy ;)) bez hunterów jesienią ani rusz , a teraz Baleriny rządzą ;) poza wielkim napisem HuNTEr wyglądają jak obcięte kalosze ale i tak są powoli przebojem .... Cóż ....Dyskusje o metrach trwają od 10 lat i pewnie nigdy nie ustaną i za 10 lat ;))
    Pozdrawiam
    A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak! Czy wycinamy czy nie, czy eksponujemy, nasz wybór, dyskusje zawsze będą, jak metka jest widoczna to staram się wyciąć, no chyba, że się nie bardzo da i mogę uszkodzić ubranie, to wtedy zostawiam, na torebkach to już trzeba zostawić bo zniszczymy, więc wszystko z umiarem i zdrowym rozsądkiem, takie jest moje zdanie...dziękuje Ci za ciekawy komentarz...pozdrawiam...

      Usuń
  7. *dyskusje o metkach

    A marynarki piekne !!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta czerwien faktycznie przegoni zime , jest taka energetyczna,,ladnie ci Basiu w czerwieni..widze ze sie wybierasz do kolezanek..czyli bedzie wesolo..a metki,,no coz, chyba jestem snobka,,uwielbiam swiatowe marki(szkoda tylko ze sa takie drogie),a te gryzace metki odcinam.Widze ze masz mnostwo kolorowych rzakietow.Moja szafa kolorystycznie jest uboga,,mam w sumie tylko 4 kolory,,,czern, biel, bez, popiel.Zycze Ci, Basiu cieplego weekendu.)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też uwielbiam marki światowe ale nie mam. Kolorowe marynarki i żakiety pokochałam, mam takie okresy przejściowe, kiedy nie lubie koloru, ale za chwile wracam i tak jest już od wielu lat. Zachęcam Alicjo, postaw na kolor, małymi kroczkami, w dodatkach albo jedej części garderoby...może Ci się spodoba...pozdrawiam cieplutko, bo zima szaleje dalej, aż do znudzenia...

      Usuń
  9. OCH Basiu moja tesciowa by powiedziala jaka szykowna kobieta, nie zawsze sie zgadzamy! Ale teraz tak mam photoshopa wiec zamienie glowe i moge to byc ja, pieknie nawet nie wiem jakich slow uzywac zeby sie nie powtarzac, powiem po prostu podoba mie tak bardzo, ze przypomnialam sobie od razu moja czerwona marynarke, o ktorej nie pamietalam, ciekawa jestem jak masz w szafie rzeczy pouladane, jakis system? Milego dnia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No widzisz, jest czerwień więc do roboty, możesz nawet coś w niej zmienić, przecież umiesz szyć i wcale nie bedzie potrzebny photoshop bo bedziesz Ty szykowna kobietą. W szafie układam kolorami, żakiety i marynarki, bluzki oddzielnie, płaszcze też kolorami i sukienki. Zmieniam wystrój mojej szafy /a marzy mi się duuuża garderoba/ około 4-6 razy w roku. Tak, jak zmieniają się pory roku, płaszcze i marynarki zawsze zostają, zmieniją się bluzki, koszule i sukienki oraz kurtki. Właściwie to cała sypialnia jest moja, mój M. tylko przychodzi na spanie, śmieje się, że go wyeksmitowałam i nie zostawiłam mu ani jedne szafeczki....pozdrawim Cię cieplutko i miłego weekendu...

      Usuń
  10. Basiu, ślicznie wygladasz w żakietach, masz ich imponującą ilość:)Od kilki dni "chodzi" za mna kolor czerony, chyba się skuszę... Co do metek, tak jak Ty, Basiu, obcinam tylko jak drapią, ale żadko.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobra decyzja, skuś się, może Ci się spodoba. Co do obserwatorów to nie bardzo mogę pomóc, może ktoś, kto bardziej się zna...pozdrawioam...

      Usuń
  11. Thank you very much Sola...best regards...

    OdpowiedzUsuń
  12. grunt, to być sobą i nosić to co się lubi! niech sobie gadają w TVN co chcą, jak dobrze się czujesz w koszulce z logo, to noś, a co!
    a taki zestaw z marynarką jest wyjątkowo nowoczesny i odejmuje lat - też lubię ten styl:))
    czerwoną marynarkę już mam...zielonej i niebieskiej jeszcze nie...:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak! Lubie marynarki. W TVN muszą o czymś mówić, ja za logo na ubraniach nie bardzo przepadam ale jak mam z dawnych lat, to noszę, więcej tył do przodu i nie ma napisu....pozdrawiam...

      Usuń
  13. Jaki wspaniały zestaw!Jestem zachwycona:))) Ja z metkami mam podobnie-jak mnie drapią to obcinam hihi ale np.swój pasek z ewidentnym logo Moschino - uwielbiam ;)))

    p.s.Chciałam wkleić tutaj kod html potrzebny do zamieszczenia informacji na blogu o ciasteczkach,ale komentarz z kodem nie chce przejść...
    Może wyślę na maila?:) Tylko nigdzie nie widzę adresu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...i masz racje, jak go lubisz, to noś...podaje adres - baar12@wp,pl, napisze na maila i dzięki za pomoc...

      Usuń
  14. mimo, że zwyczajna ale fajna stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie są głównie zwyczajne stylizacje bo pokazuje to, w cym chodzę ....pozdrawiam i miło mi, że mnie odwiedziłaś...

      Usuń
  15. Mi tylko w tej stylizacji nie pasuje bluzeczka z napisem. Reszta wygląda wspaniale Pani Basiu. :-)
    Pozdrawiam i życzę miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też bluzka nie pasuje dlatego zakładam ją głównie tył do przodu ...pozdrawiam....

      Usuń
  16. Niezwykle elegancko, mimo bluzeczki :)Piękna apaszka i rękawiczki!

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak drapią też obcinam inaczej nie widzę potrzeby chyba że te skórzane naszywki z dżinsów. Za napisami też nie przepadam choć często wracają do mody, czasem kupuję to oddaję córkom.. Cudna apaszka i te kolory. :) Miło się ogląda takie zdjęcia, pozdrawiam Basiu. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Docia, czewień i żywe kolory pozwalają mi przetrwać tę zimę bo mnie deprecha popada...pozdrawiam cieplutko...

      Usuń
  18. Kolorowe zakiety rzadza tej wiosny!

    OdpowiedzUsuń
  19. Dear Barbara,
    it is a wonderful red jacket. Exactly the red I love. With the black jeans and the stylish gloves you look very elegant. I also love your wonderful scarf, it brings so much warmth in a cold winterly day. My dear you are defending against winter gorgeously.
    Sabine xxx

    OdpowiedzUsuń
  20. Wyglądasz fantastycznie:))piękny ten żakiet:)))widzę niezłą kolekcję żakietów,ja też je lubię i chętnie zakładam:)))Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam ich Reniu trochę, lubie i już a że modne i w tym sezonie to dobrze, wykorzystam...pozdrawiam cieplutko i czekam na wiosnę...

      Usuń
  21. Ladny i widac dobrze skrojony zakiecik, robi linie bardzo fajnie. No i kolorowa co wazne, czerwien pasuje do Ciebie wiec idealny wybor. W ogole Twoj zestaw marynarek powalajacy! Zazdroszcze!
    Bluzeczka pod spodem swietna, mnie napisy zadne nie przeszkadzaja, ani wzory, nie lubie pod maynarka bluzeczke z kolnierzykiem bo mnie draznia,a tak dobrze sie komponuja z marynarkami. No niestety, ja omija takie estawy, natomiast jesli o metki idzie to jak drapia i przeszkadzaja to jak wiekszosc widze, obcinam, zostawiam zwykle opis prania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też wolę bez kołnierzyków, no chyba, że zakładam białą koszulę, ale lubie dodać szalik albo apaszkę. Marynarek trochę się nazbierało ale to pewnie z powodu tego, że nie lubię pozbywać się swoich rzeczy i są w mojej szafie dość długo....miłego weekendu...

      Usuń
  22. Dobrze Ci w czerwieni i żakiet wyjątkowo dobrze skrojony,nie za długi- nogi masz do szyi- super! :0

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, miło mi, że Ci się podoba, ...miłego weekendu...

      Usuń
  23. Ja beż żakietów czy marynarek nie mogę się obejść. Tym bardziej, że w mojej pracy jest to mile widziane, czasem tylko szaleję z kolorami :-). Marynarka, podkoszulka i elegancki spodnie to jeden z moich ulubionych zestawów. Twoja marynarka ma piękny kolor. Połączenie takich spodni i butów jest perfekcyjne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że lubisz marynarki i żakiety, zawsze wyglądasz perfekcyjnie, piękna klasyka z nowoczesnością, możesz być inspiracją dla wielu dziewczyn i to nie koniecznie tych "nieco starszych"...

      Usuń
  24. bonito blog!!
    bonito trabajo!!

    un besote

    OdpowiedzUsuń
  25. Zawsze jak oglądam Ciebie w spodniach, to obiecuję sobie, że też w nich zacznę chodzić. Bardzo mi się w tym zestawie podobasz.Żakiet świetny.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zacznij, spodnie są wygodne, ja głównie nosze zimą, jesienią i wczesną wiosną, w lecie, jak upał to wolę sukienki bo za spódnicami to nie przepadam, a zakiety, marynarki bardzo lubie...pozdrawiam...

      Usuń
  26. Świetny zestaw/ ładnie Ci w czerwieni, a metki obcinam obowiązkowo [zazwyczaj przeszkadzają] pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Dusia, staeam się przywołać wiosnę, może się uda...pozdrawiam...

      Usuń
  27. Basienko jak zwykle slicznie wygladasz. W kolor czerwony bardzo Ci odpowiada. Pozdrawiam ... :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękny zestaw! Zazdroszczę kolekcji marynarek :-) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  29. Zawsze obcinałam metki! Teraz nie zwracam uwagi, chyba że drapią:D Nie lubię małych kolorowych marynrek - wolę większe, bardziej męskie, płaszczowe... Ale powiem Ci, że - jak zawsze - stworzyłaś bardzo gustowny zestaw ciuchowy! Piękny odcień czerwieni! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Sivka, ja wolę te mniejsze ale i większe, czasami, zakładam...

      Usuń
  30. a ja lubie takie male, mam nawet taka, co nie znaczy ze nie lubie duzych. Ta czerwona bardzo mi sie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  31. piękny zestaw:) bardzo ładnie Pani w czerwonym kolorku:)
    metki obcinam tylko jak drapią:)
    pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  32. pięknie Pani wygląda! pozdr i zapraszam na nowy post

    OdpowiedzUsuń
  33. Aneta Kowalska-już zaraz zobaczę.
    buka-dzięki, ja też jak drapią a tak to mi wcale nie przeszkadzają
    u Alojka-ja też wolę małe Jolu, bo mi się wydaje, że jestem w nich "mniejsza".

    OdpowiedzUsuń
  34. There are an Award on my blog for you, dear friend...

    OdpowiedzUsuń
  35. Śliczna marynarka i jak CI pięknie w każdym kolorze:) W tym czerwonym cudownie wyglądasz !
    Ściskam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och! Beatko, trzeba się ratować kolorami, słońca mi baaardzo brakuje...

      Usuń
  36. Basiu ten zestaw (i zieleń z cielistym) to chyba najpiękniejsze zestawy jakie widziałam u Ciebie.
    Ten jest niesamowity! Taki odmładzający, dodający świeżości i energii! Świetnie, świetnie i jeszcze raz świetnie!!!! Nie mogę się napatrzeć, poważnie :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Basiu, tu podobasz mi się szczególnie - Pełna klasa!!!!!
    Wszystko świetnie dobrane. Podstawą jest czerń, którą to świetnie połączyłaś z czerwienią. ąle nigdy bym na to nie wpadła, że pomarańczowa apaszka tak świetnie połączy się z czerwienią.
    Wysoki obcas świetnie Cię wysmukla.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kocham wysokie obcasy właśnie za to, że wysmuklają, chodzę w nich baaardzo często choć czasami do biegania noszę bardziej funkcjonalne buty, zwłasza zimą, przechodziła na płaskim obcasie, bo postawiłam na spacery i samochodem jeździłam mało. Połączenie czerni i czerwieni to jedno z moich ulubinych. Apaszka ma wiele możliwości połączeń, zależy jak się ją zamota, ten pomarańcz jest trochę z odcieniem czerwieni, ja myślę, że to wszystko zależy od odcieni, ja sobie przykładam i wtedy stwierdzam czy pasuje czy nie a tu mi pasowało, tak trochę na "własnego nosa". Miło mi, że Ci się podoba, czasmi moje zestawy są mniej udane ale pokazuje, przecież nie jesteśmy idealne, raz jest lepiej a innym razem gorzej, czasami w realu lepiej a na zdjęciach coś nie jest tak i na odwrót, czasami intuicja zawodzi, samo życie ale ja się tym nie przejmuje, to tylko zabawa....pozdrawiam już wiosennie...

      Usuń
  38. Piekny, twarzowy kolor marynarki, a apaszki - tez kocham!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Apaszki i szaliki zawsze kochałam, te jednokolorowe i ze wzorkami, marynarka zaraz wygląda ciekawiej...

      Usuń