środa, 17 kwietnia 2013

Jedwabna bluzka...

 Jedwabna bluzka to jedna z rzeczy w damskiej garderobie, która nie wychodzi z mody.

O jedwabnej bluzce już pisałam / tu klik/.

Ze świata mody  Victoria Beckham

Victoria Beckham odkryła "królową optycznej iluzji", im większa torba tym szczuplej będziesz wyglądać!
/ze starego albumu/





/mój zestaw na Domodi tu klik/

...i trochę wspomnień, moja jedwabna bluzka rocznik 92' kupiona w firmowym sklepie Deni Cler...
Dzisiaj z klasycznym trenczem.

Ciekawostka ze świata mody

 /Glamour Nr4/121/kwiecień 2013/.

Już wiem dlaczego tak bardzo lubię tę torebkę!


bluzka jedwabna-Deni Cler
płaszcz-Miranda Collection
spodnie jeansy
buty-Embis
torebka-Zara
okulary Vision Express


Pozdrawiam!


72 komentarze:

  1. Śliczna bluzka i płaszczyk. :) Ten trick z torbą jest ciekawy. :)) Pozdrawiam Basiu. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I bluzka i płaszczyk bardzo mi się podobają. A torebka......zastanowię się jak to zastosować u mnie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, że podoba mi się taki sposób odchudzania...ha!ha!...

      Usuń
  3. Świetnie zestawiłaś bluzkę z fantastycznym wzorem, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, bluzka ma ciekawy wzór, a jaki świetny materiał, to była inwestycja na specjalną okazję, myślę, że jeszcze z niej pochodzę
      ...

      Usuń
  4. Jedwabna bluzka- klasyczna,niesmiertelna i zawsze modna:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. witaj zawsze mialas taki piekny usmiech,i wszystko pasuje do siebie. Niewiele siezmienilas od 92 Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj! Isabello, wiele, zwłaszcza jeśli chodzi o kg. i nie mogę wrócić do tej wagi, brak mi silnej woli, bluzka leżała dawniej idealnie, dzisiaj musiałam ratować się wypuszczeniem jej na spodnie, bo mam ostatnio gorsze dni...

      Usuń
  6. a ja mam jedwabna spódnicę,piękną,wiekową:PPP.
    Wprawdzie już do niej nie wejdę,bo czas "szczypiora" minął:-))))) ale ze względu na subtelność i sentyment i fakt,że zajmuje mało miejsca,zatrzymałam ją:-)
    pięknie wyglądasz Basiu w tej bluzce i teraz i wtedy :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo, ja mam taką ze skóry, ale jak napisałaś, czas "szczypiora" minął, zatrzymałam, bo mam do niej sentyment...pozdrawiam ...

      Usuń
  7. Śliczny płaszczyk:)To o torebkach już znałam, ale lubię duże torebki również z tego powodu, że zmieszczą się tam też zakupy, bo nie lubię chodzić z siatkami, reklamówkami. Pozdrawiam wiosennie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie wiedziałam, podoba mi się taki sposób wyszczuplania, w mojej torbie teraz w okresie wiosny i lata będą gościć buty zmienne, bo uwielbiam szpile ale czasami trzeba zmienić...

      Usuń
  8. ha ha czyli dobrze zrobiłam zamieniając torebki na coraz większe:) Ale to akurat działa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tak teraz patrzę, to wydaje mi się, że działa....pozdrawiam...

      Usuń
  9. Czasem warto coś zatrzymać na dłużej :) Piękna bluzka !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami warto, mam parę takich rzeczy...pozdrawiam Beatko...

      Usuń
  10. widzę, że ciuszek ponadczasowy:)fajnie, kiedyś zrobiłaś dobrą inwestycję i teraz masz piękną bluzkę, którą możesz fajnie kombinować:)z tą torbą niezły trik:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trik chyba działa, tak mi się zaczyna wydawać, kiedyś to była spora inwestycja ale okazja na która kupiłam tę bluzkę była bardzo ważna...pozdrawiam ...

      Usuń
  11. Piękny płaszczyk ,i reszta również urocza!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też płaszczyk się podoba i ważne, że świetnie się w nim czuję a to jest najważniejsze Aniu...

      Usuń
  12. Bluzka to prawdziwe cacuszko:)Niezmiennie zazdroszczę wspaniałego płaszczyka!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Ada, po tylu latach bluzka ma się świetnie a płaszczyk lubie i dobrze się w nim czuje, bo czasami jest tak, że kupujemy, wkładamy raz i...koniec, coś nie bardzo nam pasuje, mam takie rzeczy...

      Usuń
  13. Piękna bluzeczka :) A płaszczyk klasyk zawsze w modzie był i będzie :)
    I uśmiech który mnie zawsze zachwyca !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka klasyka co zawsze w modzie to coś dla mnie...pozdrawiam Beatko, miłego tygodnia Ci życzę, dużo słonka i ciepełka...

      Usuń
  14. Dziś to już wyglądasz najpiękniej! Taki płaszcyk to jest jednak piekna ozdoba kobiety!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, płaszczyk udał mi się, bo nie zawsze mam trafione zakupy, dziękuję za miłe słowa, nie mam ostatnio dobrych dni, może ta nagła zmiana pogody z zimy na prawie lato tak na mnie działa...

      Usuń
  15. Thank you very much for visiting my blog...best regards...

    OdpowiedzUsuń
  16. Znam trik z torbą. Zwróciłam już kiedyś uwagę (ale nie głośno), że komicznie wygląda osoba puszysta z malutką torebunią. Warto zwracać uwagę na szczegóły :) :) Jedwabnej bluzki nie mam, aczkolwiek wiem, że przyjemność wypływająca z dotyku takiej jest przeogromna! Sugerując się jednym ze zdjęć - czy Basia pracowała w salonie sukien ślubnych?????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małe torebusie, jak dla mnie, to głównie na wyjście wieczorne, ponoć im późniejsze wyjście, tym mniejsza torebka, teraz od pewnego czasu pokochałam te duże. Moja bluzka kupiona na specjalną okazję, dużo kosztowała ale było warto. Nie pracowałam w salonie, to jest moja siostrzenica a ja ją ratuję i...bokami podszywam sukienkę, bo w ostatniej chwili okazało się, mimo wielu przymiarek w pięknym Salonie w Krakowie,, że suknia zaczepia o buty i Młoda wpadła w rozpacz, to ciocia ratowała i udało się...

      Usuń
  17. klasyka wiecznie młoda i na czasie!!! miałam kiedyś bluzkę o podobnym wzorze, ale gorszą gatunkowo...pewnie dlatego ją wyrzuciłam;)
    a Panna Młoda, to córka? bo też jestem ciekawa:))))

    co do torebek, jestem mała, więc z dużą torbą wyglądam na jeszcze mniejszą - pewnie dlatego noszę torebeczki malusie;) instynktownie wiemy co dla nas dobre...Victoria Ameryki nie odkryła;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko zależy od okazji, pory dnia i ...mody, ja ostatnio kocham duże ...jak już napisałam Sivce, to moja siostrzenica, córka brała ślub w 2000 roku a ja miałam długą, kobaltowa sukienkę /góra z koronki, dół z szyfonu, może kiedyś pokażę/ ...pozdrawiam w ten piękny, prawie letni dzień...

      Usuń
  18. Bluzka ponadczasowa , jak widać :) mimo ze wzór oryginalny :) bardzo ciekawie z trenczem jak i bordowa spódnicą ;)
    Tricku Victorii nie znałam , ale patrząc na rozmiary mojej ostatnio ulubionej torby ... To był strzał w 10 !
    Mieści sie wszystko i nadal nie wyglada na napakowaną , plus efekt wyszczuplania ... Rewelacja więc
    !
    Pozdrawiam
    A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego tak ją lubię, reszta poszła prawie w odstawkę...

      Usuń
  19. piękna bluzeczka, śliczny ma wzór:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też się podoba, dziękuje Ci za opinie...pozdrawiam...

      Usuń
  20. Jak zawsze pięknie i elegancko:) bardzo ładna bluzka, ma ciekawy wzór:) a tego tricku to nie znałam:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też pierwsze słyszę ale podoba mi się takie wyszczuplanie...

      Usuń
  21. Bardzo ładne elegancko. Cudowny płaszczyk.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za opinie, miło mi, że Ci się podoba...pozdrawiam...

      Usuń
  22. super zdjęcia! piękny płaszcz! pozdr i zapraszam na nowy post

    OdpowiedzUsuń
  23. Basiu, bluzka jak bluzka, zastanawiam się tylko, że musiałaś się nie zmienić przez te odległe lata, skoro w nią weszłaś.
    Podziwiam tylko Twój płaszcz i to, że świetnie w nim wyglądasz.
    Już nawet mam stylizację dla Ciebie - spódniczka granatowa z poprzedniego postu, biała bluzka, ciemny naszyjnik i ten boooski płaszczyk.
    Oj, mam ja się z Tobą, mam..... ale dlaczego? - przecież ja nikogo tak nie przebieram, Ty moja klasyczna dziewczyno.
    Tess.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zmieniłam się ale nadal bluzka pasuje. Pomysł Twój super, właśnie dzisiaj tak się ubieram, dzisiaj trochę chłodniej więc płaszczyk będzie O.K. Ubieraj i doradzaj, miło mi bardzo. Fajnie prowadzić takiego bloga, bo można ocenić swój wygląd i wiele rzeczy poprawić, zdjęcia chyba jednak nie zrobię, bo mój M. nie będzie miał czasu...pozdrawiam Tess i miłego dnia Ci życzę a ja pędzę do pracy...

      Usuń
    2. Oj, może chociaż jedno.....

      Usuń
    3. Jest więcej, mąż się spisał, zapraszam...

      Usuń
  24. amazing outfit! I love it:)

    http://theprintedsea.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  25. Bluzka ponadczasowa:))wyglądasz w niej pięknie dzisiaj jak i przed laty:))))Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu, dawniej było lepiej, ładnije leżała, bo kg. było mniej...miłego dnia...

      Usuń
  26. Śliczna koszula, dobrze że zostawiłaś ją w szafie! Dziś powraca z wielkim sukcesem, bo znów w niej wyglądasz pięknie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam parę takich rzeczy w bardzo bobrym gatunku, które przetrwały...pozdrawiam i miłegfo dnia Ci Olu życzę...

      Usuń
  27. To ja zacznę nosić moją walizkę :p
    Tobie duża torba absolutnie nie jest potrzebna :) Ale trik bardzo ciekawy.
    Ładna bluzka i trochę wytrwała. Ciekawe, czy ubrania z tego okresu tyle przetrwają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asiu, nie przetrwają, no chyba, że te najlepszych firm, z bardzo dobrych materiałów ale nie z sieciówek. Trik mi nie był znany ale odpowiada mi, jak ma mnie wyszczuplić to czemu nie? W mojej dużej torebce zakochałam się i nie mogę się z nią rozstać...miłego dnia Ci życzę...

      Usuń
  28. Ostatnie zdjęcie jest przeurocze! Pięknie Pani wygląda w tej bluzce i teraz i wtedy. Bardzo mi się podoba wzór na materiale! Nigdy nie miałam w swej garderobie ubran z jedwabiu, za to moja mama posiadała kilka bluzek i apaszek i zawsze z wielką przyjemnością dotykałam tych rzeczy.
    Pozdrawiam i życzę miłego i słonecznego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dawniej trochę tego miałam, tak jak Twoja mama, byłam posiadaczką i bluzek, i apaszek...pozdrawiam wiosennie i miłego weekendu Ci życzę...

      Usuń
  29. Bluzka mi się podoba z tym wzorem, zresztą całe zestawienie. Mówi się że jedwab to luksus. Ale najbardziej lubię jego dotyk na ciele. Wdzięczny materiał - bo chłodzi w upały, a gdy zimno zatrzymuje ciepło.
    Choć z praniem może sprawić problem. A figura nienaganna-tylko dalej tak trzymać. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj! Z figurą to już gorzej, dziękuje Halinko za komentarz, pozdrawiam Cię wiosennie i miłego weekendu życzę....

      Usuń
  30. Bluzka jest śliczna - już ją widzę u siebie mmmmmm.... z białą marynarką .....mmmmm....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na Tobie z białą marynarą wyglądałaby super, miłego weekendu Ci życzę...

      Usuń
  31. Odpowiedzi
    1. Ja też tak uważam, są i są...i często do nich wracamy...

      Usuń
  32. Aaaaa i dlatego trzeba mieć ten przykurcz ręki :D
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń