środa, 10 kwietnia 2013

Fiolet - kolorowych marynarek dalszy ciąg...

Przywoływanie wiosny czyli dalszy ciąg kolorowych marynarek.

Fiolet - mój ulubiony kolor.

Dłuższa, prosta i cieplejsza marynarka  na pierwsze, wiosenne dni /była tu/ z kolorowymi dodatkami.
Do noszenia ze spodniami, z sukienką  ta długość nie wygląda dobrze.
U mnie z jeansami, bo nic tak nie odejmuje lat jak jeansy w odpowiednio dobranym fasonie. Ja wybieram modele proste, klasyczne i cały czas szukam tych idealnych a to nie jest wcale proste.
Marynarki lubię nosić rozpięte, zwłaszcza te dłuższe, proste, gdybym chciała, żeby się dopinała, musiałabym kupić o rozmiar większą a wtedy jest wszystko większe, za dużo pleców, za szerokie ramiona, za długie rękawy, przyczyną jest to, że szyje się rzeczy dla osób z mniej rozbudowanymi przodami, jedyne wyjście to szyć "na miarę".
Fiolet jest dość ciemny więc rozjaśniłam go białą bluzką koszulową.
Bluzka jest taliowana, lekko dopasowana pionowymi zaszewkami.
Kokarda zastąpiła dzisiaj biżuterię.

Dodałam beżowe dodatki / rękawiczki, bo jestem zmarzluch i buty na obcasie/.
Dużą torebkę, bo to zestaw codzienny.
Buty szpilki "powędrowały" do tej wielkiej torebki /i za to ją uwielbiam/.
Zastąpiły je zimowe botki, na marynarkę założyłam płaszcz - niestety nadal zimowo.

Otrzymałam wyróżnienie od przemiłej Rosy  Sewingadicta ze słonecznej Hiszpanii  /Canary Islands/.
Dziękuje Rosy, jest mi bardzo miło.

Pozdrawiam!


marynarka-Debenhams 
bluzka koszulowa-M&S
spodnie jeansy-butik
buty-Embis
rękawiczki-Market
torebka-Zara

76 komentarzy:

  1. Fantastyczny zestaw! fiolet to bardzo elegancki kolor, a wstążka jest dopełnieniem szyku!

    OdpowiedzUsuń
  2. The bright blue jacket paired with the white blouse suits you well Barbara. You look fabulous!

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi sie wszystko, i koszula i marynarka i kokarda i może przede wszystkim buty !!! Elegancja-Francja ! Co pokazuje mi niezbicie, że styl wieku nie ma ;) i Panno Anno do roboty , skoro inni potrafią ! Pięknie jest !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Panno Anno, panią zdobi młodość, miło mi, że Ci się podoba, właciwie w każdym wieku kobieta powinna dbać o siebie jak tylko potrafi najlepiej...pozdrawiam...

      Usuń
  4. Świetnie,świetnie:)Marynarka extra moja długość!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, spróbuj krótkie i dopasowane, to takie kobiece, może Ci się spodoba...pozdrawiam...

      Usuń
  5. no Basiu ,teraz to już koniecznie muszę nabyć kolorową marynarkę:-)
    fantastycznie wyglądasz w każdym zestawie,pozazdrościłam troszkę:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie, Viganna Papina dzisiaj w "Pytanie na śniadanie" pokazywała śliczne, dopasowane, kolorowe marynarki, super, polecam...

      Usuń
  6. Marynarka świetna!a ta kokardka, słodka, uroczo wyglądasz, Basiu:)Cudne buty:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Soniu, buty będą w tym sezonie moimi ulubionymi...

      Usuń
  7. You look like a powerfull womann in that ensemble, dear friend, ahhhhhhhhhhhhhhh
    Gorgeous.
    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowny kolor marynarki ! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobry pomysł z kokardą:)Piękny kolor marynarki. Eh, kiedy wreszcie przestaniemy przykrywać te piękne ciuchy płaszczami?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, kiedy? Może już w weekend coś się zmieni na lepsze...pozdrawiam...

      Usuń
  10. Piękny kolor marynarki :) Jak zawsze radosna i ten uśmiech :)
    Super dodatki !
    Pozdrawiam i miłego Dnia życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Beatko, jak mogę odganiam deprechę, chcę słońca i ciepła...

      Usuń
  11. zazdroszczę Ci tych marynarek!!! fiolet wydawał mi się zawsze smutnym kolorem...a Ty potrafisz działać z nim cuda! świetny zestaw! przez tę kokardę...taki dziewczęcy...w ogóle każdy element uzupełnia się nawzajem i tworzy bardzo kobiecą, nowoczesną całość...kurcze...zaplątałam się znowu;)))po prostu podoba mi się!:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten odcień fioletu jest trochę smutny, trzeba go rozjaśnić, żeby było jasno przy buzi, ja tak czuje się lepiej a kokardy to już były w zeszłym roku, u mnie są i w tym, a co! wolno mi, ha!ha!...pozdrawiam...

      Usuń
    2. Ty lubisz kokardy, a ja kwiaty na kapelutkach...a co se będziemy żałować!:D

      Usuń
    3. Jasne, co tam, ważne, że nam się podoba, uwielbiam Twój kapelusz i uwielbiam Tój kwiat...

      Usuń
    4. ...i jeszcze nie dopisałam, że uwielbiam Ciebie i Twojego bloga...

      Usuń
  12. Ale pięknie Ci w tym kolorze, a nie każdemu pasuję on pasuję. Nie wiem czemu, ale podobnie jak TARA miałam takie skojarzenie, ze to smutny kolor. Jak widać odpowiednio zestawiony może prezentować się naprawdę świetnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, trochę smutny dlatego trzeba rozjaśnić, fiolet to chyba mój kolor...

      Usuń
  13. bardzo ładny kolorek:)i taka jesteś elegancka:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Very cute and elegant look! Kisses dear.
    http://www.solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  15. I kolejny piekny kolor. Fiolet uwielbiam! Bardzo podoba mi sie zakiecik i torebka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Torebka pokazuje sie na blogu ostatnio często, bo to moja ulubiona...pozdrawiam...

      Usuń
  16. Bardzo ładne połączenie. Cudownie wyglądasz, aż miło się patrzy. Oczywiście obserwuję, bo nie mogę przeoczyć żadnego posta:-)

    Pozdrawiam:**

    KLIK--> http://fasterbetternicer.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  17. marynarka ma świetny kolor:) bardzo mi się podoba opcja z kokardą pod szyją- dodała charakteru całej stylizacji:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak pomyslałam, że z kokardą bedzie trochę inaczej...

      Usuń
  18. Basiu oczarowujesz wszystkich soba, ta kokarda to genialny pomysl,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Isabello, szał na kokardy był w zeszłym roku i troche mi zostało, musze Ci powiedzieć, że jest szansa na wiosnę, tę prawdziwą, prognozy są zachęcające...

      Usuń
  19. ja swego czasu miała manie fioletowego kolory, jednakże już sie trosze uspokoiłam,..
    Twoja stylizacja jest piękna, a użycie wstążki zamiast biżuterii super pomysłem:)
    pozdrawiam ciepło:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nadal lubię fiolety choć bardziej te jaśniejsze, dziękuje za miły komentarz...pozdrawiam cieplutko...

      Usuń
  20. Kolejna śliczna marynarka:))super dodatki a rękawiczki to ja uwielbiam:)))Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiwm Reniu, że lubisz rękawiczki, ja mam ich trochę i to w różnych kolorach...

      Usuń
  21. Do twarzy ci w tym fiolecie!
    Ciekawa jestem wygladalabys w szmince o podobnym odcieniu.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem jak bym wyglądała w takiej szmince, lubię zdecydowane kolory ale nie bardzo ciemne, jak widzę, że za ciemno to rozjaśniam jasnym błyszczykiem....

      Usuń
  22. Ładny zestaw, a z kokardką i ładnie i młodziej. Tak trzymać. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Halinko, miło mi, że Ci się podoba...pozdrawiam cieplutko i miłego dnia życzę...

      Usuń
  23. I kolejny świetny zestaw... długość marynarki jest idealna do tych spodni. I bardzo mi się podoba kokardka pod jej kolor :) I plus za beżowe (nie czarne) dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Asiu, taka długość marynarki jest świetna do spodni ale do sukienki wolę krótką i...dopasowaną, szał na korardy był w zeszłym roku, zapewne pamiętasz...pozdrawiam cieplutko...

      Usuń
  24. Great outfit! Beautifu color!

    You want to follow each other in th GFC and Bloglovin?

    Best wishes,
    http://vgolove1.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  25. Love the "chic" that you gave to your outfit with this bow, purple is one of my favorite colors! And answering your question ... I live in one of the Canary Islands, this group of islands belongs to Spain and they are located very close to Africa, you can find them on Google maps ... Happy day, dear friend.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you Rosy for your visit. Your island is beautiful, the dream of most Poles especially when the windows winter and snow...kisses...

      Usuń
  26. Fiolet bardzo Ci pasuje, szczególnie w takim zdecydowanym odcieniu.

    OdpowiedzUsuń
  27. Ślicznie się ubrałaś. Fioletowa marynarka bardzo do Ciebie pasuje. I w końcu przywołałaś wiosnę. U mnie już ptaki śpiewają i jest coraz cieplej.serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba przywołałam, robi się coraz cieplej, jest szansa na prawdziwą wiosnę. Już mam dość zimowych ciuszków...pozdrawiam...

      Usuń
  28. idelanie dobrane spodnie <3 patrze i podziwiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak ma się trochę więcej kg. to nie jest prosto dobrać spodnie, muszę się zawsze mocno nagimnastykować...pozdrwiam...

      Usuń
  29. Zawsze chciałam damą być, ach damą być, ale nie wyszło. Latam w dżinsach i adidaskach, aż wstyd.
    Pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze można to zmienić, może tego lata zostaniesz damą, czasami zmiany są wskazace, ja widzisz, nie lubie adidasów, no chyba, że na wycieczkę...pozdrawiam cieplutko...idzie wiosna upragniona, może obudzimy się z zimowego snu...

      Usuń
  30. Jak widać biała koszulowa zawsze zda egzamin. Kokarda zamiast biżuterii dodała tu ciepła.
    Fioletu nigdy nie lubiłam, ale to jest chyba odcień granatu.Torba świetnie pasuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest fiolet, w realu trochę inaczej wygląda ale, jak już pisałam, fiolet to kolor bardzo trudny do fotografowania, białe koszule bardzo lubie...pozdrawiam cieplutko...

      Usuń
  31. Bardzo fajne połączenie ;)
    Piękna torebka!

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo fajnie Pani ożywiła białą bluzkę granatową kokardą! SUPER!!

    OdpowiedzUsuń
  33. Baaardzo podoba mi się poprzedni zestaw, o czym napisałam w komentarzu.

    OdpowiedzUsuń
  34. Na zdjęciu wyszła jak kobaltowa, tak czy owak - śliczny zestaw!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam fiolet ale to jest trudny kolor do fotografowania....

      Usuń