sobota, 13 kwietnia 2013

Neonowa tęcza...

 Neonowa tęcza - to jeden z trendów na nadchodzącą wiosnę.

Dominować będą mocne, soczyste kolory, neonowe i metaliczne, zestawy monochromatyczne lub tzw.blokowanie kolorów.
Blokowanie kolorów czyli łączenie ze sobą gładkich ubrań w intensywnych, kontrastującech ze sobą kolorach.
/ze starego albumu/

/z cyklu - kolorowa szafa 50+/
Ten trend to żadna nowość, już od kilku sezonów mocne kolory królują.
Po szarej i burej zimie może i ulice staną się bardziej kolorowe.


Ze starego albumu - kolorowe lata 80-te /rok 1981/ 

choć zdjęcie już trochę straciło kolory
Zestawy monochromatyczne - w mocnych kolorach, od góry do dołu, dla mniej odważnych kolor jako dodatek.
Bardzo modne są kolorowe szpilki , torebki i biżuteria / to też żadna nowość/
więc jak coś mamy w swojej szafie to wykorzystajmy to.
Niech ta wiosna będzie również kolorowa.
Dzisiaj trochę monochromatycznie, zresztą u mnie nie pierwszy już raz /tu klik/.
Wyjściowo /z wczorajszego dnia/ dlatego dodałam perły /bardzo lubię/.
O perłach pisałam tu klik.
Biała torebka, nie wiem czy słusznie, może następnym razem będzie inna.
Buty nude, moje ulubione, coś nie mogę zdecydować się na kolor.
Rękawiczki to taka moja dzisiejsza fanaberia, nie były potrzebne, bo zrobiło się ciepło.
Są z cienkiej i miękkiej skóry.

Witaj wiosno!

Dzisiaj robię porządki wiosenne w swojej szafie i nie tylko /fryzjer i kosmetyczka/.
Wiele zabiegów zrobię w domowym zaciszu.
Na koniec dnia relaksująca kąpiel.
Myślę, że takie wiosenne zmiany potrzebne są każdej kobiecie.
Nie wiem czy pomoże wizualnie, psychicznie na pewno tak.

Pozdrawiam!


sukienka-Blus
marynarka-Kaliko
torebka-Market
perły-butik, I am
buty-Embis
rękawiczki-lata 80 vintage

61 komentarzy:

  1. Basiu super wyglądasz w tym zestawieniu. Ten drugi blog założyłam dla rozrywki, po prostu chciałam czegoś innego jak tylko o dzierganiu i domu. Przychodzi czasem taka chwila że człowiek się wypala i chce czegoś nowego. ;) Traktuję oba jako zabawę, dodatek do codzienności. ;) Pozdrawiam milutko. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami mam taką ochotę na kolorowe i na lato mam, pomarańczowe i malinowe. Dobra zmiana bloga, trzeba o czymś innym, tak dla odmiany. Mnie ostatnio na wszystko brakuje czasu...miłego weekendu Docia...

      Usuń
  2. Buty nude owszem są śliczne i praktyczne ale czasami fajnie by było coś zmienić na kolorowe. :) To tak ogólnie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. No No No .... Fiu fiu fiu ....
    Ot , pięknie jest i tyle !!!

    Kolor bardzo ciekawy , świetnie współgra z właścicielka , a szpileczki nude cudne !!!! A perły ?! Ja tez lubię , ale rzeczywiście oswiić ich do codzienności nie potrafię , więc niech dodają nam szyku na wyjściowo!
    Pozdrawiam
    A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To było wyjście ale piątkowe, to tak trochę codzienne, na pogaduchy, powiało wiosna to i chce się odmiany...

      Usuń
  4. Bardzo elegancko:) Tobie, Basiu chyba w każdym kolorze jest dobrze:)Co do torebki, to wybrałabym inną, ale to moje zdanie. Buty bosssskie, sama poluję na ten kolor; bardzo ładnie wydłużają nogi. Zazdroszczę kosmetyczki i fryzjera, na pewno dobrze Ci zrobią:) Miłego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolory mnie lubią no chyba, że brąz /nie lubię i prawie nie noszę/. Torebkę zawsze można zmienić, buty już są ulubionymi...również miłego weekendu Ci życzę...

      Usuń
  5. Stałam się ostatnio posiadaczką pereł i ośmielam się nosic je na co dzień. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...i dobrze robisz, ja też będe sięgać po nie do codziennych stylizacji...miłego weekendu Aniu...

      Usuń
  6. Pięknie wszystko współgra:) Nie bardzo lubię ten kolor, ale muszę przyznać, że Tobie w nim świetnie:)
    pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. You look amazing in your monochrome outfit! Shoes and jewelry are a pefect addition. You were beautiful when you were young and you still are, Barbara.

    OdpowiedzUsuń
  8. Great pics and beautiful outfit! Kisses dear.
    http://www.solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ach te kolory, ja stawiam na zielen tej wiosny:-) Wygladasz pieknie i elegancko, a ostatnie zdjecie -perelka!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wonderful purple look Barbara.
    You looked beautiful, but even more now, like good wines, yeahhhhhhhhhhh
    I love rhe cosy candles in your home.Must try.
    Enjoy your weekend.
    XXXXXXXXXXXXXXXXXXX

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yes, we women like a good wine, I am pleased that you like it...kisses...

      Usuń
  11. Te ostatnie zdjęcia dopiero teraz widzę. :) Cudna łazienka no i to Twoje zdjęcie na końcu. Taka młodziutka wtedy byłaś, miło się wspomina te lata. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo Docia za szybko mi się przycisło i nie dodało zdjęć, potem trochę się komputer zablokował i nie przechodziło. Już jest O.K. tak jak miało być. Szkoda tamtych lat, lat młodości...rozczuliłam się....

      Usuń
  12. Podoba mi się ubieranie w całości w jeden kolor - zawsze mi się to podobało. A to zdjęcie z lat 80'...Chcę wiecej! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo pięknie i elegancko wyglądasz. Biała torebka jest świetnym dodatkiem, pomyślałabym o innych, bardziej wyrazistych butach :)Perły to też dobry pomysł! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za opinie, pomyśle choć ostatnio to kolor nude jest moim ulubionym...

      Usuń
  14. Bardzo wyjściowo:)))elegancka jak zawsze:)))czytam Twojego posta i myślę sobie że bardzo modna będę tego lata hi hi bo uwielbiam kolory a szczególnie kolorowe buty i torebki:))))Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nic Ci Reniu wiecej nie jest potrzebne. Już te codzienniaki mnie nudzą więc jak jest okazja to i jest trochę na elegancko...miłego weekendu...

      Usuń
  15. Buty nude są jak najbardziej wskazane, trafny wybór!
    Perły i biała torebka dodają szyku, ładnie to zestawiłaś.
    A zdjęcie ostatnie przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buty nude to ostatnio, a właściwie już od 2 sezonów, uwielbiam, miłej niedzieli...

      Usuń
  16. To ty tez jeszcze nie spisz? :) fiolet to moj "sztandarowy" kolor do ktorego nawiazuje nawet nazwa mego bloga, nie moge wiec go nie lubic :) wygladasz niezwykle elegancko, mysle, ze torebka w bialym kolorze jest bardzo na miejscu - rozjaśnia całość. Buty nude - śliczne, ten neutralny kolor świetnie ze wszystkim współgra, dobranoc i miłej niedzieli :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie spię ale jutro niedziela więc można sobie na to pozwolić. Ja też miłośniczka tego koloru i to już od bardzo dawna...dobranoc...

      Usuń
  17. bardzo ładnie Ci w fiolecie:*uważam, że torebeczką i perłami fajnie przełamałaś ten fiolecik:))czekam na wiosnę i te kolorki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to już mamy wiosnę, dzisiaj piękny dzień, dziękuje za opinie...pozdrawiam...

      Usuń
  18. we fiolecie było Ci zawsze ładnie!!! chyba jako jedna z nielicznych nie miałaś trwałej w latach 80-tych;)) śliczna byłaś, a teraz promieniujesz dojrzałą kobiecością...o którą dbasz i tak trzymaj!!! marzy mi się kąpiel w pianie...ale w mojej wojskowej kwaterze są niestety prysznice;)
    zapomniałabym pochwalić fioletowej kreacji! dla mnie ekstra! z tymi perłami i rękawiczkami jest po prostu idealnie! biała torebka pasuje do pereł:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam Tara ale trochę później, chyba 83 albo 84 rok, na małpę czy simonkę, jak to się nazywało. Taka kąpiel to prawdziwa przyjemność no ale jak wojskowo to musi być prysznic...pozdrawiam wiosennie...u mnie dzisiaj prawdziwa wiosna...

      Usuń
    2. a nie masz fotki?:D ja nie miałam, ale brata namówiłam! hihihi, jak Elvis wyglądał;)))

      Usuń
    3. Mam i pokażę przy okazji, muszę poszukać bo zdjęć u mnie dużo ale dokopę się....

      Usuń
  19. Pięknie Ci w fioletach. Zazdroszczę umiejętności ubierania się w jeden kolor... Nie wiem, czy sama bym umiała i czy dobrze bym sie czuła cała w jednym kolorku...może czas spróbować? hm... w koncu wiosna przyszła i może by coś zmienić z tej okazji... ;-) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze można spróbwać, umiała byś napewno tylkochodzio samopoczucie...pozdrawiam już wiosennie...

      Usuń
  20. Pięknie,wytwornie i z dużą klasą!:)

    p.s.Doszedł mój @ ? :)

    OdpowiedzUsuń
  21. jak zawsze elegancka! pozdr i zapraszam na nowy post

    OdpowiedzUsuń
  22. Elegancko i z klasą.
    Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam miło.

    OdpowiedzUsuń
  23. Z tymi perlami niezwykle szykownie, bardzo mi sie podoba :)
    Pozdrawiam wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię perły a dawno nie zakładałam, bo ta zima mnie dołowała więc może teraz odzyję i będzie się chciało trochę bardziej wyjściowo...ja też Cię wioseenie pozdrawiam, miłego tygodnia...

      Usuń
  24. przepięknie Ci w fiolecie..
    a z reszta niby w czym Ci brzydko? chyba nie ma takiego koloru...
    a stylizacja cudna i elegancka:)
    ściskam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolory mnie lubią i ja lubię kolory, wyjątek to brązy, nie lubię i mało noszę...pozdrawiam i miłego tygodnia Ci życzę....

      Usuń
  25. Jak już wcześniej pisałam, nie lubię fioletów, ale Tobie to chyba we wszystkim dobrze. Sukienka świetna z tym kolorystycznie dobranym żakietem.
    Biała torba jak najbardziej, synchronizuje z białym naszyjnikiej i perłami.
    Wyglądasz ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Tess, miło mi, że Ci się podoba, nic specjalnego ale ja właśnie tak się ubieram, zwyczajnie ale kolorowo, choc kocham szarości i czerń...pozdrawiam wiosennie, zrobiło się ciepło, co bardzo mnie cieszy...

      Usuń
  26. Osz kurcze! Właśnie takie eleganckie sukienki moja mama nosi! Świetne! Blus powiadasz? Mam nadzieję, że będą mieli rozmiary 44+ :/

    OdpowiedzUsuń