niedziela, 29 czerwca 2014

Biała sukienka w roli głównej...

U mnie spokojnie i...nudno jak na lato. Po mocnym pomarańczu kolejny raz biel i czerń, taki mój kaprys - kapryśna się zrobiłam ha!ha!
Witam Was drogie blogowe  koleżanki po tygodniowej nieobecności.
Mam dużo zaległości, jednak dzisiejszy wieczór poświęcę na buszowaniu po waszych blogach.
Czeka mnie więc wiele przyjemności.
Biała, prosta sukienka  o ciekawym splocie z niewielkim dodatkiem czerni  /czarne lamówki/ akryl z lnem i niewielką domieszką poliestru dzięki temu nie gniecie się, bez rękawów, z okrągłym dekoltem i oddzielną halką z bawełny.
To ona jest sprawcą dzisiejszej stylizacji.
Atrakcyjna cena w promocji, kupiłam  ją w butiku w Markecie Real /blue shadow tu klik/. 
Dzisiaj z czarnym kardiganem. Niedzielnie a więc ozdobny  choker /pisałam tu klik/.
Drugi element biżuterii to zegarek ze srebrną bransoletką.
Ulubione buty nude i  dla odmiany czarna torebka, bo ostatnio za dużo  białej  na blogu.
Okulary raz były potrzebne, raz nie, pogoda kapryśna jak ja,  ze słońcem i chmurami.
 Specjalnie dla Tess pokazuję jak wygląda góra sukienki.

Pozdrawiam!

Słonecznego tygodnia Wam życzę!

sukienka-blue shadow /butik Market/
kardigan-Zara
naszyjnik choker-I am
zegarek-Gino Rossi
srebrna bransoletka-jubiler
okulary-Vision Express
torebka-MariaC
buty-Embis 

129 komentarzy:

  1. Białym sukienkom nigdy nie mówię nie ;)
    Piękny krój , bardzo elegancko wyszło :) pogoda jak pogoda ;) za to ty niezmiennie Promiennie ! Pozdrawiam Basieńko !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Aniu, krój prosty i...wygodny a czasami tak trzeba.
      Pozdrawiam cieplutko...

      Usuń
    2. AleŻ tak najlepiej :):)

      Dodatkami można poszaleć i nosić nosić nosić :)

      Usuń
    3. ...i tak właśnie robię Aniu i tak lubię najbardziej, jak coś mi podpasuje to noszę i noszę, bo cenie sobie również rozsądek, lubię cuszki ale...to nie jest najważniejsza rzecz w moim życiu...

      Usuń
    4. Bardzo ładna biała sukienka> Stylizacja elegancka. pozdrawiam i zapraszam http://dziupla.blog.pl

      Usuń
    5. Miło mi Jolanto, że Ci się podoba, odwiedzę...pozdrawiam...

      Usuń
  2. Piękna ta sukienka, prosta, klasyczna- naprawdę dobry zakup!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje, że sprawdzi się na lato, na te gorące dni i na te trochę chłodniejsze, pozdrawiam i miłej niedzieli Ci życzę...

      Usuń
  3. Piękna sukienka Pani Basiu, prosta, elegancka i nowoczesna, dzięki czarnym lamówkom, które dodają jej graficznego aspektu! Bardzo mi się podoba taki biało-czarny zestaw! Mam nadzieję, że pogoda w naszym kochanym Zagłębiu już jest lepsza, prawdziwie letnia i bez deszczu. U nas leje trzeci dzień i nie zapowiada się na to, żeby przestało... Miłej niedzieli życzę i ślę uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Martusiu, dzisiaj prostota, trochę "straciłam " talię zamiast ją "zbudować" ale co tam, za to wygodna i nie krepuje ruchów.
      U mnie dzisiaj nawet dość ładnie, sobota też była ładna za to jutro ma lać, zobaczymy, może się nie sprawdzi. Koniec tygodnia ma być śliczny i...upalny, czego i Tobie życzę. Pozdrawiam piękną Paryżankę, miłej niedzieli mimo deszczu....

      Usuń
  4. Jaka jesteś elegantka w tej sukience Basiu. Ostatnio też nie miałam czasu, aby Was odwiedzać. Niebawem nadrobię zaległości. Serdecznie pozdrawiam.
    http://balakier-style.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Krysiu, dzisiaj na elegancko, innym razem będzie na luzie.
      Mam zaległości, teraz nadrabiam...miłej niedzieli...pozdrawiam...

      Usuń
  5. Swietna sukienka i Tobie jest w niej rewelacyjnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Lusiuniu, że Ci się podoba, miłej niedzieli...pozdrawiam...

      Usuń
  6. Śliczna jest ta sukienka:)))lubię biało czarne zestawy:)))wyglądasz świetnie:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu, ja też lubię, po kolorach trzeba się trochę wyciszyć a biel i czerń zawsze się sprawdza...pozdrawiam Cię serdecznie...

      Usuń
  7. Ale mam tyłu w blogosferze:)))
    Basiu cudnie wyglądasz! Świetny krój tej sukienki:)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nieobecna cały tydzień i tak będzie przez całe lato, ograniczam...
      Miło mi, że Ci się podoba, wprawdzie sukienka "nie robi" talii ale brzuszek chowa skutecznie ha!ha! - bez wciągania....
      Pozdrawiam serdecznie, miłego wieczoru...

      Usuń
    2. moze i talii nie robi ale wyglądasz w niej SUPER i szczupło!!!

      Usuń
    3. Dziękuję kochana...za to szczupło ha!ha!...buziaki...

      Usuń
  8. Sukienka piekna i kardigan!! Wygladsz Basiu zachwycajaco!! Sukienka i jej czarny wzor bardzo przypomina mi moj sweterek z majowego postu ELEGANCJA W KOLORZE ECRI. Pozdrawiam Cie goraco z Saarlandu i zycze milego popoludnia:):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Elu, masz rację, przypomina Twój sweterek. Miło mi, że Ci się podoba, pozdrawiam cieplutko, miłego tygodnia i dużo słońca...buziaki...

      Usuń
  9. Pięknie Pani wygląda :)
    staringatmywardrobe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Basiu, Basiu najpiękniejszy to masz uśmiech, ale w tym zestawie dobrze Ci , kolory pasują do Ciebie i prezentujesz się super , pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Dusiu za opinię...pozdrawiam serdecznie....miłego dnia...

      Usuń
  11. pIEKNA SUKIENKA I BARDZO MI SIE PODOBAJA BUTY. NASZYJNIK TEŻ!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że Ci się podoba, buty to moje ulubione, bardzo często pokazuję je na blogu...miłego dnia...

      Usuń
  12. Piękny zestaw, choć jak dla mnie o jeden dodatek za wiele. Naszyjnik lub zegarek do odstrzału. ;) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Kasiu, że mnie odwiedziłaś i dziękuję za opinię...pozdrawiam...

      Usuń
  13. Ostatnio podoba mi się coraz bardziej łączenie sukienek i długimi, rozpinanymi swetrami. Basiu bardzo fajna propozycja :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od pewnego czasu lubię takie długie kardigany i o dziwo, właśnie takie wpadają mi w łapki...pozdrawiam Grażynko...

      Usuń
  14. Basiu, czy jest coś w czym nie byłoby Tobie pęknie? Znów pokazujesz elegancką sukienkę. Teraz klasyka w białym wydaniu. Bardzo mi się podoba :) Pozdrawiam Cię serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj! Krysiu, zawstydzasz...a sukienka chyba mi się udała, lubię takie, żeby było na wiele sposobów, praktyczna kobitka ze mnie ha!ha!
      U mnie dzisiaj od rana leje brrr!!! Miłego dnia Krysiu...

      Usuń
  15. Bardzo fajna ta sukienka, super krój :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Sukienka jest wyjątkowa!!! Przez te czarne paski kojarzy mi się z latami 20-stymi. Możesz w niej Basiu charlestona tańczyć! :D
    I nawet na ostatniej fotce wyglądasz jakbyś była w tańcu!:)))
    Tak trzymaj! Nie wiem jak Tobie, ale mnie taniec robi dobrze na poprawę humoru:D
    Buziole!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też taniec poprawia humor, kiedyś dużo tańczyłam, powiem nawet, że taneczny prowokator był ze mnie...ostatnio za dużo nie bardzo fajnych rzeczy dzieje się w moim towarzystwie kolegów i przyjaciół i...taniec poszedł w odstawkę...ale wracam, będę tańczyć "do lutra".
      Mnie też ta sukienka kojarzy się z szalonymi latami 20-stymi. Za oknami leje ale i tak życzę Ci miłego dnia...

      Usuń
    2. Po tych ognikach w oczach widać, że z Ciebie prowokator:D Nie daj im zgasnąć... pomimo wszystko...Ja też często do lustra tańczę... Okazji mi ostatnio brak;)
      Ciepłe pozdrowienia ślę!!!!

      Usuń
    3. Tak, będę się starać, może wrócę do formy i wszystko,inne też choć już nigdy nie będzie tak, jak było....mam okazje ale... ale to nie temat na bloga...u mnie już zaświeciło słońce, właśnie w oko mi świeci ha!ha! Od razu lepiej! Pozdrawiam, miłego dnia...

      Usuń
  17. Jestes mistrzynia kolorów! Nie można się z toba nudzić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Agnieszko, milo mi...pozdrawiam cieplutko...buziaki...

      Usuń
  18. Ale piękna sukienka!!! Ślicznie Pani wygląda tak elegancko i bardzo bardzo stylowo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Milo, że Ci się podoba, sukienka mam nadzieję, że będzie mi długo służyć...pozdrawiam...

      Usuń
  19. Basiu, śliczne zdjęcia!!! jesteś taka radosna, miło popatrzeć :))) co do zestawu: nic dodać nic ująć - jest perfekcyjny! bardzo ciekawa sukienka dzięki tym fantazyjnym paskom; jak już postawiłaś na czarno - biały zestaw to buty tez mogłyby być w tej tonacji :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, mogłam dać czarne buty ale jak przymierzyłam, to coś mi nie pasowało, te nude bardziej mi się spodobały do tego zestawu ale nic straconego, następnym razem dodam czarne...pozdrawiam Magdaleno i pomimo wstrętnej pogody /u mnie leje od rana/ miłego dnia Ci życzę...

      Usuń
    2. I miałaś rację Basiu.

      Usuń
  20. Pogoda kapryśna, to i zestawy w ciemnych, stonowanych kolorach. Ale sukieneczka mimo wszystko bardzo mi się podoba, elegancko i z klasą :)
    Również słonecznego tygodnia życzę, miejmy nadzieję, że taki w końcu będzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj! Dzisiaj u mnie leje od rana, niestety...
      Tak, wczoraj było bardzo spokojnie jeśli chodzi o kolory...
      Pozdrawiam cieplutko...

      Usuń
  21. Bardzo ładna sukienka. Elegancka stylizacja. Pozdrawiam i zapraszam http://dziupla.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, że mnie odwiedziłaś, zapraszam ponownie...pozdrawiam...

      Usuń
  22. Ciekawy fason ma ta sukienka i ładnie się prezentuje. Z dodatkami tworzy wygodny zestaw. A kobieta ponoć zmienną jest, więc wszystko w normie. Mam nadzieję, ze pogoda ustabilizuje się trochę po tych burzach i wszystko wróci do normy, a my z nią. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też Halinko, mam nadzieje, że pogoda zrobi się letnia i znów zaświeci słonko, bo od rana u mnie leje.
      Sukienka prosta ale z fajnego, ciekawego materiału, ładnie się układa. Kobieta zmienną jest i może to i dobrze.
      Pozdrawiam serdecznie...

      Usuń
  23. Przepiękny zestaw, bardzo mi się podoba i prezentujesz się w nim świetnie!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Asiu, miło mi, że Ci się podoba...pozdrawiam, miłego dnia...

      Usuń
  24. Super propozycja, pięknie i elegancko wyglądasz.
    Dobrego nowego tygodnia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Elu, dzisiaj leje od rana, czekam na poprawę.
      Milo mi, że Ci się podoba moja stylizacja...pozdrawiam cieplutko...

      Usuń
  25. sukienka prosta ale dzięki czarnym wstawkom bardzo ciekawa ...niezwykle elegancko !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, cały urok /moim zdaniem/ właśnie w tych czarnych wstawkach...pozdrawiam...

      Usuń
  26. Pięknie i elegancko! Biało czarne zestawy są "wiecznie zielone" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, Małgosiu, to zawsze się sprawdza, warto wrócić, od czasu do czasu, do takiej kolorystyki...pozdrawiam, milłgo dnia...

      Usuń
  27. Witaj Basiu :)
    Na początku przepraszam że niewiele komentowałam ostatnio ale jakoś nie ogarniam wszystkiego, za dużo obowiązków a czasu za mało :)
    Wyglądasz cudnie, a sukienka jest świetna :)
    Pozdrawiam Cię bardzo gorąco :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Beatko!
      Nie ma za co przepraszać, czasami bywa, że czasu brak albo chęci, ja też ostatnio byłam mało na blogach.
      Miło mi, że Ci się podoba...pozdrawiam Cię cieplutko, miłego tygodnia Beatko życzę i buziaki posyłam...

      Usuń
  28. Szacun! Za ten look, pieknie jest! Szałowa sukienka i idealnie zestawiona! :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi to od Ciebie usłyszeć Sylwia....pozdrawiam serdecznie ....

      Usuń
  29. Basiu piękny zestaw , bardzo ładnie w nim Wyglądasz :) sukienka ekstra!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasieńko, myślę, że sukienka sprawdzi się i będzie do wielu stylizacji...buziaki posyłam...

      Usuń
  30. Piekna sukienka o bardzo oryginalnym kroju! Ja rowniez kocham biel zwlaszcza latem, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, biel latem świetnie się prezentuje i ponoć nie pogrubia, to fason pogrubia, sprawdziłam i zgadzam się z tym.
      Cieszę się, że Ci się podoba...pozdrawiam Londyn...

      Usuń
  31. Przepięknie wyglądasz! Zresztą to moje ulubione kolory.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że Ci się podoba, dziękuję za odwiedziny na moim blogu i zapraszam ponownie...pozdrawiam...

      Usuń
  32. Cudownie!! Podziwiam Twoją sukienkę - rewelacyjna!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też się podoba, zobaczę, jak się sprawdzi, mam nadzieje, że będę zadowolona...
      Nie mogę u Ciebie dodawać komentarzy, nie wiem dlaczego...pozdrawiam...

      Usuń
  33. bardzo podoba mi się to połączenie. Szkoda tylko, ze sweterek nie jest długości sukienki lub ciut dłuższy. Naszyjnik piękny! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To raczej musiałby być płaszczyk albo ja w mini ha!ha! Dziękuję Basiu za opinię...pozdrawiam...

      Usuń
  34. Świetna stylizacja, sukienka bardzo ładna . Może nawet skuszę się na uszycie podobnej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uszyj, bo fason ładny choć bardzo prosty...pozdrawiam...

      Usuń
  35. Cudna sukienka, świetnie wygląda z przedłużanym sweterkiem :) rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Marzenko, ostatnio bardzo lubię takie długie kardigany...miłego dnia...

      Usuń
  36. Sukienka jest rewelacyjna i na wiele okazji się sprawdzi, dzisiejszy zestaw fantastyczny:)
    Pozdrawiam Agnieszka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Agnieszko, myślę, że będzie na wiele okazji, będzie tu na blogu jeszcze nie raz, dzisiaj "na poważnie" z czernią ale będzie też z bielą, na luzie i nie wiem jak jeszcze.
      Miłego dnia Ci życzę, zaświeciło słońce więc samopoczucie od razu mi się poprawiło /i zapewne nie tylko mnie/...
      Pozdrawiam...

      Usuń
  37. Basiu, znów elegancko i z klasą się prezentujesz. Śliczna ta sukienka. Odpiszę kochana, ja ciągle do tyłu, ze wszystkim... Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O.K Basiu, będę czekać...
      Niedziela więc się wystroiłam ha!ha!
      Pozdrawiam cieplutko, buziaki...

      Usuń
  38. A ja widzę kolory biało-granatowe a nie biało czarne! I tak mi się podoba. Dziękuję za zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie, to jest jednak czerń nie granat.
      Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam...

      Usuń
  39. Nie wiem czy to cięcia czy lamówki na sukience ale są rewelacyjne!!! Buziaki Basiu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To są lamówki Ava. Milo mi, że Ci się podoba...pozdrawiam, słonecznego dnia, u mnie już świeci...buziaki...

      Usuń
  40. Ładna ta sukienka Basiu - te lamówki pięknie ją ozdabiają. Bardzo mi się podoba. Z kardiganem wygląda idealnie. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Jolu, cenie sobie Twoje zdanie.
      Cały urok w tych lamówkach.
      Sukienka prosta, trochę "tracę" talię ale za to skutecznie "chowa" brzuszek.
      Pozdrawiam Cię serdecznie...

      Usuń
  41. Odpowiedzi
    1. Od razu wpadła mi w oko i musiała być moja...pozdrawiam...

      Usuń
  42. Estás muy elegante con ese vestido!!!
    Un beso

    http://cocoolook.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  43. Biel plus czerń - moje ulubione kolory. Elegancja w najlepszym wydaniu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba, do bieli i czerni wracam bardzo chętnie, choć kocham kolory, pozdrawiam, miłego dnia...

      Usuń
  44. Bardzo ładna sukienka, prosta - dzięki czemu elegancka. Ciekawi mnie jak ona wygląda bez swetra.
    W całości wyglądasz świetnie. Pzdr. Basieńko.***))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, sukienka bardzo prosta ale dzięki lamówkom ma wiele uroku.
      Sukienka jest bez rękawów, zapewne kiedyś będzie w całości choć ja nie lubię pokazywać ramion i głównie planuje ją nosić ze sweterkami lub innymi narzutkami /no chyba, że na letni spacer po parku, za rączkę z mężusiem ha!ha!, do pracy to raczej " z czymś"/.
      Pozdrawiam Cię Tess i miłego dnia życzę...buziaki...

      Usuń
    2. Wiesz, że ja też raczej zakrywam ramiona, za bardzo je kiedyś rozbudowałam ćwiczeniami. Teraz dodatkowo tłuszczyk i jest nie za ładnie.... (*_*)

      Usuń
    3. ..o to właśnie chodzi, jak nie za ładnie to lepiej zakrywać, jest do tego wiele możliwości, pozdrawiam Tess i miłego dnia...

      Usuń
  45. Bardzo ładna sukienka :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  46. Fantastyczna sukienka! "Moje kolory" i świetnie uszyta. Bardzo fajnie z takim długim kardiganem. Okulary przeciwsłoneczne zawsze noszę; po pierwsze bo lubię, po drugie zawsze może wyjść słońce.
    Pozdrawiam cieplutko :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Soniu, wiem, że to Twoje kolory ale ja tez lubię i czasami wracam to tej kolorystyki.
      Tak, okulary to konieczność, no przynajmniej dla mnie. Pozdrawiam cieplutko...

      Usuń
  47. Bardzo stylowa sukienka. Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  48. Dear Barbara,
    it is nice to see you being back so elegant and stylish. The dress is awesome, the necklace fantastic and both are worth a lady like you.
    Sabine xxx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you for your comment Sabine. I'm glad you like it. Kisses...

      Usuń
  49. Un look muy elegante, el vestido es precioso. Besitos

    OdpowiedzUsuń
  50. świetna sukienka modelująca optycznie figurę, podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, sukienka prosta ale modeluje sylwetkę dzięki czarnym wstawkom, pionowa linia wydłuża....miło mi, że mnie odwiedziłaś...

      Usuń
  51. elegancka... pełna klasy! podoba mi się zdobny naszyjnik:) ściskam

    OdpowiedzUsuń
  52. Jesteś boska!! Elegancka, szykowna i stylowa! Sukienka jest śliczna,pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  53. Mamy podobne sylwetki [przeczytałam opis Twojej] i z chęcią oglądam Twoje stylizacje.Muszę sporo zmienić u siebie
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że mnie odwiedziłaś, zapraszam ponownie i pozdrawiam serdecznie...

      Usuń
  54. Bardzo stylowe Basiu! Sukieneczka sliczna I ciekawa :) pieknie :))))
    Pozdrawiam I sle buziaczki xxx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Beatko, miło mi, że Ci się podoba, pozdrawiam...

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  55. Piękny zestaw kolorystyczny. Sukienka świetna.
    Bardzo Ci w tym zestawie do twarzy.
    Podoba mi się .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci za opinie, miło mi, że się podoba, ja już lubię tę sukienkę...pozdrawiam...

      Usuń