niedziela, 1 czerwca 2014

Kolorowo...

Kolorowo mi za sprawą bluzki  Betty Barclay /tu klik/.
Po całym tygodniu ponurej i deszczowej pogody powróciła miłość do mocnych kolorów.

Ze świata mody

Manolo Blahnik twierdzi, że to buty, a nie oczy ukazują kobiecą duszę.
Moja dusza "postawiła" dzisiaj na casual, bo casual to swoboda, luz, wygoda, nieformalność.
Szpilki zamieniłam na wygodne buty na klocku, sukienkę na jeansy o prostym kroju, w kolorze jasnego granatu.


Bluzka mocno kolorowa więc jedyna biżuteria to zegarek.


Wywinięte rękawy kurtki dodały trochę swobody.
Torebka w gołębim kolorze, prosta, ze skóry ekologicznej, bo zrobiłam się eko.
Taka właśnie dzisiaj byłam /zdjęcia z soboty/.
Duże słoneczne okulary zawsze mam w torebce.
Chronią oczy a dodatkowo mogą dodać stylizacji trochę tajemniczości.
O okularach pisałam trzy lata temu /tu klik/. Trochę się zmieniło, teraz noszę inne fasony.
Czerwony pasek /mało widoczny/ miał za zadanie podkreślić lekko talię.

Pozdrawiam i miłego weekendu Wam życzę!

Wszystkim dzieciom, tym małym i tym dużym, wszystkiego najlepszego.


bluzka-Betty Barclay /butik/
kurtka-butik
torebka-Yi feng
spodnie jeansy-MissBotons
buty-Embis
zegarek-Gino Rossi
okulary-Vision Express

Z ostatniej chwili -ciekawostka
Zapraszam do przeczytania artykułu o blogerkach 50+ /tu klik/.
Parę skromnych słów o mnie.

105 komentarzy:

  1. Wszystkie dzieci maja dzisiaj święto ale my - rodzice także, to naprawdę fajny dzień, można z dzieckiem w majestacie prawa nawet pokręcić się na karuzeli :)

    Ładny Twój zestaw, podoba mi się bluzeczka, fajnie się komponuje razem z kurteczką, no a najbardziej zachwycam się pantoflami, takich mi trzeba :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Aniu, dzisiaj cudowne święto, u mnie akurat są karuzele więc może i uda mi się pokręcić ha!ha! jak tylko pogoda pozwoli. Od piątku u mnie w mieście są Dni Dąbrowy i jak zwykle pogoda się pogorszyła, wczoraj deszcz i słońce ale od rana zapowiada się, że będzie ładnie.
      Bluzeczka nie wszędzie się nadaje, bo mocno kolorowa ale przecież dzień nie kończy się na pracy. Na weekend świetna i buty, coraz częściej zakładam takie wygodne, na długie wyjścia "na piechotę" w sam raz. Obcasy robią się u mnie wyjściowe no ale trudno chodzić w nich po parku 2-3 godz.Dzisiaj też wybieram się na imprezy "na powietrzu" więc buty zostają. Ja myślę, że my kobiety, musimy mieć i takie wygodne, i eleganckie szpilki. Pozdrawiam Cię serdecznie, miłej niedzieli...

      Usuń
  2. W takim casualowym wydaniu bardzo ci dobrze ,jeszcze kolor ! Pozytywna energia !
    CZytalam wywiad , o modzie plus 50 ! Gratulacje !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, a ja jeszcze nie, wczoraj nie miałam czasu nawet na maila zerknąć.Nie wiedziałam, że już jest. Zaraz pędzę.
      Ja nie bardzo lubię mówić o sobie ale zdecydowałam, po raz pierwszy.
      Mam zaległości na blogach, oglądałam ale nie mogłam pisać komentarzy.
      Dziękuję Aniu i miłej niedzieli życzę...buziaki dla dziewczynek, u mnie Dzień Dziecka...

      Usuń
    2. Ja też czytałam wywiad! Gratuluję!
      W bluzeczce pięknie wyglądasz!

      Usuń
    3. Dziękuję Małgosiu...pozdrawiam piękny Kraków...

      Usuń
  3. Basiu, taki energetyczny zestaw od rana może poprawić humor... Bardzo Ci w nim do twarzy. Ja ostatnio zakręcona jestem, różne sprawy... nie za bardzo wiem, o jakim wywiadzie pisze Ania. Też chętnie bym go przeczytała... Pozdrawiam ciepło! Miłej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podałam link Basiu na dole, dopisałam, bo ja też zakręcona i nie wiedziałam, że już jest...
      Na szczęście wraca piękna pogoda więc i humor się poprawi...
      Buziaki posyłam...

      Usuń
  4. Witaj Basiu..milo Cie widziec,,,faktcznie energetycznie u Ciebie ..i bluzka i kurtka..swietny look..a torba super..po prostu swietna,,taka moja.Dzieki za mile slowko u mnie..chcialam dodac ze wiekszosac ciuszkow szyje sobie sama..a wczorej kupilam sobie skorzana leciutka kurteczke(ale w moim kolorze).Zaraz pokaze ja na domowym blogu.Przesylam usciski, najlepsze zyczenia z okazji dnia dziecka(dla Ciebie naturalnie..ponoc dzieckiem jest sie cale zycie).i zapomnialam dodac ze mi ulzylo jak zobaczylam lekko plaskie buty u Cienie..ech te szpile.Pozdrawiam .)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ala, ja kocham obcasy ale nie chodzę na okrągło, jak sytuacja wymaga to biegam w tych wygodnych. Ma być i ładnie, i wygodnie, lubie duże torebki, bo czasami zabieram buciki za zmianę.
      Kurteczkę Twoją widziałam, jest super, też szukam. Zdolna jesteś, że sama szyjesz.
      Po tygodniu deszczu zachciało mi się kolorów, musiałam dodać sobie energii.
      Masz rację, dzieckiem jest się całe życia, tak bym chciała ale ja sierotka od 22 lat, sama więc się dopieszczam ha!ha!
      Pozdrawiam Cię cieplutko...buziaki...

      Usuń
  5. Basieńko ale świetny luz, lekkość i swoboda. Pięknie wyglądasz na ostatnim zdjęciu. Dzisiejsza Twoja prezentacja bardzo trafia do mnie za sprawą bucików, które są moim ulubionym fasonem. Pozdrawiam Cię serdecznie i życzę słonecznej niedzieli :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Krysiu, nie będę pisać, że chodzę tylko w szpilkach i wysokich obcasach, chodzę często ale czasami te płaskie i na wygodnym obcasie też zakładam, bieganie po parku czy mieście 2 - 3 godziny wymaga odpowiedniego obuwia, że but bardziej "na luzie" nie oznacza, że musi być brzydki, musi być i ładny, i wygodny. Pozdrawiam cieplutko...buziaki posyłam...

      Usuń
  6. Dear Barbara,
    what a fantastic outfit! You look fabulous in this glam-rock chic! The red leather jacket is beautiful.
    Sabine xxx

    OdpowiedzUsuń
  7. pięknie, kolorowo, letnie i uroczo :) podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kamilo, miło mi, że mnie odwiedziłaś...pozdrawiam...

      Usuń
  8. Basiu najpierw gratulacje za wywiad, dobrze że coś się wreszcie dzieje...a co do tej stylizacji. Bardzo dobrze ci w takich kolorach, energetycznie, radośnie, pięknie, chyba coś zrobiłaś z włosami, bo bardzo korzystnie wyglądasz, torba i buty bardzo ładne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, my kobiety 50+ nie jesteśmy niewidzialne, jest nas tu coraz więcej...
      Włosy zrobione, byłam u fryzjera...
      Czasami stawiam na wygodę i szpilki idą w odstawkę ale...zaraz do nich wracam, taka moja słabość...
      Pozdrawiam Marzenko i miłego tygodnia życzę...

      Usuń
  9. Zawsze pięknie , gdzie jest ten wywiad? chętnie bym przeczytała, pozdrawiam Teresa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamieściłam link na końcu, parę skromnych słów o mnie. Jak przeczytałaś o Krysi artykuł w Warszawa, nasze miasto / jest na fb/ to już przeczytałaś i o mnie małą wzmiankę. Pozdrawiam serdecznie...

      Usuń
  10. świetny kolorowy zestaw i piękna torebka:)

    OdpowiedzUsuń
  11. przeuroczo Basiu wygladasz, kolory dobrze Ci robia serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Iza, kolory dobrze na mnie wpływają, mam dość ponurej pogody, może kolor doda mi energii...buziaki...

      Usuń
  12. You look like a true ROCK star dear Barbara
    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

    OdpowiedzUsuń
  13. bluzka ma moc, dodaje energii i rozświetla, cudnie Ci Basiu w takim wydaniu
    gratuluję!!!
    miłej niedzieli

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i cieplutko pozdrawiam...po tygodniu deszczu i zimna przyda się trochę energii...

      Usuń
  14. Ślicznie Basiu wyglądasz. Jak zawsze radośnie i promiennie. Pozdrawiam serdecznie i również życzę miłej niedzieli. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Dorotko, niedzielę przeznaczam na odpoczynek, bo jest mi potrzebny...buziaki...

      Usuń
  15. Z inną bluzką byłby bardzo fajny zestaw.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, masz rację, będzie z inną bluzką również...pozdrawiam...

      Usuń
  16. Kolory dodają nam radości:)))wyglądasz pięknie:)))bardzo podoba mi się też Twoja kurteczka:)))Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Reniu...pozdrawiam cieplutko....kurtka będzie mi dłuuugo służyć...

      Usuń
  17. Pieknie Pani wyglada Pani Basiu!! Bardzo swiezy i mlodzienczy look!! Gratuluje wywiadu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Ci bardzo, miło mi, że Ci się podoba...pozdrawiam i miłego tygodnia życzę...

      Usuń
  18. Zachwycila mnie torebka i buty :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ślicznie Ci w kolorach Basiu. Miło mi, że jesteśmy w tym samym artykule na naszemiasto.pl. Serdecznie pozdrawiam.
    http://balakier-style.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również Krysiu, choć wywiadów nie lubię i unikam.
      Ja chyba jestem typem mocno kolorowym, bo w pastelach ginę, takie mam wrażenie.
      Pozdrawiam również, miłego tygodnia...

      Usuń
  20. Pieknie wygladasz Basiu! Bardzo fajny I wygodny look:) w tych kolorach jest ci cudnie :)
    Pozdrawiam serdecznie I zycze milej niedzieli xxx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami trzeba postawić na wygodę, wczoraj sobota, dużo spacerów /moje miasto miało swoje dni, wiele imprez więc "na nogach" byłam parę godzin/, kolorów zapragnęłam po tygodniu zimna i deszczowej pogody, potrzebna mi była mocna dawka pozytywnej energii.
      Pozdrawiam również Beatko....

      Usuń
  21. Odpowiedzi
    1. Miło mi Ewo, że Ci się podoba, dawno Cię nie było ale cieszę się, że jesteś...pozdrawiam, buziaki...

      Usuń
  22. Gratuluję wyróżnienia:-) Takie kolory są stworzone dla Ciebie. Pięknie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak też mi się wydaje Grażynko, że mocne kolory są dla mnie, w pastelach ginę, dziękuję za gratulacje, ja nie lubię wywiadów, odmawiam ale, że ten dotyczy blogów 50+ to się zdecydowałam, nic wielkiego..pozdrawiam Cię serdecznie, droga blogowa koleżanko...

      Usuń
  23. Great color and pattern in your tee. I like what you've done with your photos and the close ups.

    OdpowiedzUsuń
  24. Great outfit and cute bag! Kisses.
    http://www.solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  25. Tu chaqueta de cuero es preciosa y te sienta genial!!!
    Un beso

    http://cocoolook.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny zestaw Basiu. Pięknie wyglądasz w tych kolorach. Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego tygodnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Jolu, miło mi...pozdrawiam również i miłego weekendu Ci życzę...

      Usuń
  27. Warto poprawić sobie humor energetycznymi kolorkami! a ten skórzany żakiecik jest swietny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Agnieszko, każdy sposób na poprawę humoru jest dobry, pozdrawiam Cię serdecznie...

      Usuń
  28. Ile w Tobie Basiu pogody ducha i optymizmu, aż się cieplej na duszy robi. Pięknie Ci w tym zestawie, buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ava, bywa różnie, w tym tygodniu dopadło mnie przeziębienie i gdzieś mi się optymizm zgubił ha!ha!...ale już lepiej...miłego weekendu Ci życzę...

      Usuń
  29. Czytałam wywiad:), Gratuluję!!!!!!
    Zestaw cudny, energetyczny, twarzowy, kobiecy, czego chcieć więcej, pięknie:):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Agnieszko i dziękuję...pozdrawiam Cię serdecznie...

      Usuń
  30. Basiu dziekuje za mily komentarz na moim blogu...Bardzo ladnie Ci w tych energetycznych, kolorowych, czerwonawych barwach. Okulary dodaja nie tylko tajemniczosci ale i wiele, wiele uroku!!
    Serce moje skradly mi Twoje buciki na "kolckach" uwielbiam takie, super wygodne, do latania ....z dziecmi, wnukami czy na zakupy, a na dodatek szalenie eleganckie!! Pozdrawiam Basiu Cie goraco i slonecznego tygodnia Ci zycze:):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, Elu, nie zawsze można na obcasach, czasami stawiam na wygodę, coraz więcej u mnie butów do latania ha!ha!
      Lubię kolory, czerwony to ciekawy kolor, ja często się w nim pokazuję.
      Okulary zawsze mam w torebce, trzeba chronić oczy.
      Pozdrawiam cieplutko...

      Usuń
  31. Pani Basiu, na początku chciałabym pogratulować wywiadu, czytałam go i bardzo mi się podobał! zestaw sobotni jest świetny, pełen energii, a okulary i torebka są przepiękne. Dobrze, że pogoda wreszcie sie ustabilizowała! U nas również chwilowo nie pada i mam nadzieje, że tak zostanie :-) Ściskam mocno!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj! Martusiu, tydzień był brzydki, jeszcze wczoraj burza ale zmienia się na lepsze...
      Miło mi, że Ci się podobało....pozdrawiam serdecznie i miłego weekendu życzę...
      Buziaki posyłam do Paryża...no i piekne słonko...

      Usuń
  32. Pani Basiu, gratulacje! Jak zawsze z klasą! :)) Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Love your jacket and bag:)
    ~Anne xx

    OdpowiedzUsuń
  34. Takie niezobowiązujące zestawy są super! Dobrze Ci w czerwieni!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, potrzeba nam i trochę luzu, lubię czerwień...miłego dnia... pozdrawiam...

      Usuń
  35. Jak juz wiesz lubie czerwony chociaz nie wiele ciuszkow mam w tym kolorze, ale to ladny zywy kolor, ladnie jest Tobie w nim, ja jednak porwalabym ci torebke, mam podobna.... ale nie taka sama. Gratuluje wywiadu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Jolu, miło mi, że Ci się podoba.
      Zawsze można dokupić coś w czerwieni ha!ha!
      Torebka nowa, spodobała mi się bardzo.
      Pozdrawiam cieplutko, miłego weekendu...

      Usuń
  36. Świetne połączenie kolorystyczne! Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Cudowne kolory i idealnie CI w nich :))) Żakiecik świetny i ponadczasowy !:)
    Artykuł przeczytałam z wielkim zainteresowaniem i Gratuluję CI serdecznie :)

    Uściski :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beatko, dziękuję za gratulacje, za nie lubię rozgłosu, to taki mały wyjątek.
      Pozdrawiam serdecznie, miłego tygodnia życzę.
      Nie było mnie długo ale dopadło mnie przeziębienie i tydzień był bardzo ciężki...
      Buziaki posyłam...

      Usuń
  38. Basiu, lubię Cie w czerwieni, wygladasz cudownie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Lusiuniu!
      Cieszę się, że jesteś i mnie odwiedziłaś.
      Buziaki...

      Usuń
  39. Gratuluję wywiadu, a czerwień jest tylko dla Ciebie- wspaniale Ci w tym kolorze, pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Dusiu, czerwień lubię i dobrze się w niej czuję.
      Miłego weekendu Ci życzę...

      Usuń
  40. Bardzo ładna bluzeczka we wzorki -miż- maż. Ta czerwień ładnie łączy i podkreśla całość. Podoba mi się cały zestaw, który rożnie można zestawiać. A w wywiadzie byłaś sobą i to daje Ci duży plus. Ja Ci dziękuję za prawdę w nim powiedzianą.Fajnie, że jesteś. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzorki Halinko trochę geometryczne, mocne kolory na bluzce ale czasami można zaszaleć, zwłaszcza w wolny dzień.
      Miło mi, że wywiad ze mną i innymi blogerkami 50+ Ci się podobał. Jestem Halinko i mam nadzieje, że będą jeszcze długo...pozdrawiam i wspaniałego weekendu życzę...

      Usuń
  41. Thank you for your visit and comment...best regards...

    OdpowiedzUsuń
  42. Basiu wspaniale wyglądasz w takim jeansowo-skórzanym wydaniu.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Grażynko, cieszę się, że Ci się podoba...pozdrawiam serdecznie, miłego weekendu...

      Usuń
  43. O i są zdjęcia z pleneru. Świetnie. Stylizacja bardzo dobra, odmładza o dobre 10 lat. Kolorystyka elegancka a jednocześnie z pazurem. Kurtka jest głównym elementem tego zestawu :) Nadaje styl.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj anonimie, miło mi, że Ci się podoba, zdjęcia z pleneru są i będą nadal choć mam ograniczone możliwości, czasu na specjalne sesje zdjęciowe to ja nie mam więc jest tak jak jest. Napisz jak mam się do Ciebie zwracać /może imię/ nie będziesz dla mnie już anonimem.
      Kurtka to udany zakup, czyli tak jak lubię, będzie jeszcze do wielu innych stylizacji.
      Pozdrawiam serdecznie i miłego weekendu życzę...

      Usuń
  44. Super kolorki! Basiu, naprawdę odjęły lat! Dodały za to energii!!!
    Mam nadzieję, że już masz słoneczną pogodę i wygrzewasz się na słoneczku:D
    Pozdrawiam cieplutko:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Tara! Zanim odpisałam to było słonko i upały, teraz zmiana pogody...ja pojawiam się i znikam....dopadła mnie infekcja i zmiany w pracy, czasu mało i jeszcze mniej chęci, mam ogromne zaległości za blogach ale wracam pełna energii ha!ha!...buziaki posyłam i pędze do Ciebie...

      Usuń
  45. Basiu - mamy po tyle samo obserwatorów, miłe nie , a może zróbmy sobie niespodzianki - co Ty na to ? 303 fajna liczba pa pa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dusiu, napiszę jutro, teraz szykuje się do wyjścia, będę się gościć ha!ha!...buziaki...

      Usuń
  46. Basiu ,świetna bluzeczka! torebka i "oczy" cudowne :)))

    http://lamodalena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Magdaleno, lubię kolorowo, "oczy" zawsze mam w torebce....pozdrawiam cieplutko...

      Usuń
  47. pieknie ci w tym czerwonym ,buty fajne ,calość super

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę przyznać, że mimo wysokiego obcasa, buty bardzo wygodne...pozdrawiam i miłej niedzieli życzę...

      Usuń
  48. Nowa pula bonów do rozdania :) http://tnij.at/18885

    OdpowiedzUsuń
  49. Bardzo fajny artykuł! Basieńko Wyglądasz w tych czerwieniach bosko :) świetne dodatki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasieńko, miło mi, że Ci się podoba...ja ostatnio mało na blogu, mam zaległości ale wracam...buziaki...

      Usuń
  50. Śliczny, bardzo twarzowy zestaw. A Ty w nim taka apetyczna jesteś. Pozdrawiam serdecznie.
    http://balakier-style.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Krysiu, wiesz, że ja lubię kolory, dobrze się w nich czuję więc noszę.
      Pozdrawiam...

      Usuń