piątek, 20 czerwca 2014

Pomarańcz czyli oranżowa rewolucja...

"Jeśli masz odwagę postaw na pomarańczową całość".

                 HOT NR 05/82/

Kolor + kolor to silne zestawienie. Na tak piękny, słoneczny dzień, dla mnie za silne. Czerń wyostrza, beż gasi a biel?
 Biel tonuje, to coś dla mnie.

Jak na 50+ myślę, że i tak odważnie/zestawienie weekendowe/.

/z cyklu - kolorowa szafa 50+/
 

 Ważne, żeby strój dostosować do sytuacji, inaczej ubieramy się na weekend, na babskie pogaduchy, na imprezę a inaczej do pracy czy na oficjalne spotkanie.
Dotyczy to fasonu, koloru, długości, nie zapominajmy o dodatkach.
Ja lubię biżuterię ale są sytuacje, że muszę postawić na minimalizm.
Na szczęście nie usłyszałam:
-zwariowałaś
-to nie twój kolor
-gdzie ty w tym pójdziesz
Nie mam odwagi więc nie postawiłam na pomarańczową całość.

Za białymi spodniami nie przepadam, unikam,  rzadko się w nich pokazuję, o białych lnianych pisałam /tu klik/.
Dzisiaj jednak spodnie, bo taką miałam fantazję ha!ha!
Zwężane dołem, luźniejsze u góry,  bawełna 100%/, polskiej firmy odzieżowej  MIKO /tu klik/.
To dobry fason dla mnie, mam nadzieję, że je polubię.
Pomarańczowy kolor chwaliłam  /tu klik/, to żadna nowość, pojawia się już od paru sezonów.
Sprawcami większości moich pomarańczowych stylizacji są te oto buty.
Koszulowa bluzka wyszperana w sh, moim ulubionym TEXTILE HOUSE /tu klik/, 100% cotton, pod spodem topik też cotton /cała dzisiaj w bawełnie/.
W odcieniu mocnej pomarańczy zdecydowanie lepiej się czuję, pastele chyba nie dla mnie.
Kolor ma moc a więc:
"Niech moc będzie ze mną".
"Naprawdę możesz wyglądać tak, jak ty chcesz,
 nie musisz spełniać oczekiwań innych".
Monika Jurczyk "Bądź boska".

spodnie-Miko
 koszula-Textile House
topik-atmosphere
naszyjnik-I am
torebka-Gallantry
buty-Embis 

W okresie wakacyjnym będę pojawiać się rzadziej czyli
"pojawiam się i znikam".
Komentarze będę dodawać w miarą  wakacyjnych możliwości.
Lato to dla mnie czas na wypoczynek, również od komputera.
Życzę Wam dużo słońca, wspaniałych, letnich wrażeń i do następnego.

POZDRAWIAM!

111 komentarzy:

  1. Ślicznie wyglądasz w tym pomarańczowym. Pasuje Tobie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że Ci się podoba, taki odcień pomarańczy jest dla mnie...pozdrawiam...

      Usuń
  2. O! a ja dzisiaj kupilam pomarańczową bluzeczkę :)
    ładny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ....i bardzo dobrze zrobiłaś, na lato warto dodać sobie trochę energii, również strojem...pozdrawiam...miłej niedzieli...

      Usuń
  3. Piękny odcień pomarańczy. Wiem, że ten kolor ożywia całość i świetnie się w tym wygląda. Ja nie mam nic w ty kolorze. A Ty Basiu wyglądasz fantastycznie. Muszę sobie coś sprawić i przekonać, że też będę się dobrze w tym czuła :) Pozdrawiam Cię serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, koniecznie kup ale musisz się dobrze czuć, ja pomarańczy nie wkładam wszędzie tylko raczej jest to dla mnie kolor na weekend i wakacje /jak wszystko musi mieć swoje przeznaczenie/. Pierwszy raz przekonałam się do pomarańczy pod koniec lat 90 jak odpoczywałam w słonecznej Italii, potem była dłuuuga przerwa, teraz od 3 sezonów wrócił. Pozdrawiam również Krysiu, miłej niedzieli...

      Usuń
  4. Basiu niech kolor będzie z Tobą! Jak najbardziej jest dla Ciebie!!! Gdyby spodnie były pomarańczowe, to byłaby przesada, hehehe, ale w zestawieniu z białymi wyszedł bardzo elegancki letni zestaw:)))
    Monika Jurczyk ma rację! Tez tak uważam! :D
    Odpoczywaj Basiu ile się da!
    Buziole!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Edytko, my jesteśmy najważniejsze. Oczekiwania innych już mniej ważne.
      Biel ładnie tonuje, kolor łagodnieje i świetnie wygląda w słońcu.
      Kolor będzie ze mną /no chyba, że znów mi się zmieni ha!ha! Z nami, kobitkami, nigdy nie wiadomo/.
      Miłej niedzieli Ci życzę, szkoda, że pogoda nie bardzo /ostatnio takie właśnie są weekendy - a miałam być nad wodą/....

      Usuń
    2. Ja tam lubię tę naszą babską zmienność:D
      U mnie też zmiennie... Miałam jechać na wycieczkę, a siedzę w domu ;)
      :*

      Usuń
    3. Tak, jak też lubię, nie może całe życie być tak samo...u mnie pogodowa przeplatanka całkowicie mi pozmieniała plany...

      Usuń
  5. Basiu pięknie, a gdzie można kupić spodnie tej firmy, bardzo mi się podoba fason pozdrawiam Teresa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Tereso! Ja kupiłam w butiku, to jest polski producent i zapewne daje towar do małych, polskich sklepów, Trudno mi powiedzieć, bo trafiłam na nie przypadkowo. Pozdrawiam cieplutko, miłej niedzieli Ci życzę...

      Usuń
  6. Pomarańczowy, to mocno energetyczny kolor , idealny na lato. W hot wypatrzyłam koronkową spódnicę i szpileczki, które chętnie bym widziała u siebie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, spódniczka świetna, dla Ciebie idealna. Ostatnio same infekcje więc potrzeba mi dużo energii...pozdrawiam Grażynko...

      Usuń
  7. Świetnie wyglądasz w orange, nie przepadasz za białymi spodniami a innych do tej góry nie widzę, super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, najlepiej białe, zwłaszcza, że bluzka jest na ciepłe i słoneczne dni, bo orange pięknie prezentuje się w słońcu.
      Pozdrawiam Marzenko...

      Usuń
  8. Wyglądasz fantastycznie:)))kolor rządzi:)))spodnie też mi się podobają,chętnie bym je widziała u siebie:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolor rządzi Reniu, w tygodniu ostatnio nie mogę być aż tak kolorowa ale odbijam sobie w weekendy ha!ha!...miłej niedzieli...

      Usuń
  9. Fajne połączenie 2 kolorów. Moim zdaniem pomarańcz pasuje Ci.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, pasuje mi pomarańcz ale te mocniejsze odcienie, w pastelowych wyglądam za blado...
      Miłej niedzieli, pozdrawiam serdecznie...

      Usuń
  10. Ostatnio bardzo lubię pomarańcz (co w pewnym stopniu pewnie dało się już zauważyć) ale też bym chyba nie potrafiła cała na pomarańczowo. Podoba mi się róż z pomarańczem ale też nie jako total look.
    Przepięknie wyglądasz, pomarańcz Ci służy. I nie wiem, co chcesz od siebie w białych spodniach, prezentujesz się świetnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wiesz Asiu, biel trochę dodaje kg /aparat zresztą też/, ja mam taką budowę, że nogi mocne i tyły też ha!ha! więc zawsze mam "ale".
      Ten fason mi pasuje więc na weekendy jest super. Pomarańcz w całości nie dla mnie, z różem - kto wie /pokazywałam z wrzosem/ ale mam pazurki w kolorze fuksji /mało widoczne na zdjęciach/. Pozdrawiam i miłej niedzieli Ci życzę.

      Usuń
  11. Basiu, zaglądam, choć nie zawsze komentuję. Dziś przyglądam się uważnie, ba, wręcz krytycznie:), ale nie tylko pod względem koloru /pomarańczowa góra na PLUS/, ważny dla mnie jest też fason. I powiem Ci, że ten krój spodni jest zdecydowanie dla Ciebie. Bardzo korzystnie w nich wyglądasz. W porównaniu z lnianymi, te wygrywają bez dwóch zdań. Nie zapomnij ich więc zabrać na wakacyjny wypoczynek. Będą świetne do koszulowych bluzek / w których też jest Ci bardzo dobrze odnośnie ,,budowania" figury/ . Pozdrawiam serdecznie. Kr.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Krysiu,że mnie odwiedziłaś, dziękuję Ci za opinię. Często nosze rozpięte bluzki koszulowe na topiki /taliowane i o jeden rozmiar na małe, bo nie zapinam a przy moich dużych przodach, żeby się dopinało, muszę kupować rozmiar większe, producenci nie przewidują tego, że kobiety mają piersi/, wtedy jest bluzka za długa, za szeroka w ramionach i plecach. No cóż, nie mam łatwo ha!ha! Ten fason spodni mi pasuje, lniane, szerokie zdecydowanie "nie". Pozdrawiam serdecznie i zapraszam ponownie...miłej niedzieli...

      Usuń
  12. Basiu, fantastycznie wyglądasz! taki przygaszony pomarań jest bardzo dobry dla Ciebie, świetnie się komponuje z Twoja karnacja i kolorem włosów. całość śliczna a białe spodnie to obowiązkowa garderoba w naszej szafie!!! :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Wygladsz Basiu bardzo elegancko!! Bardzo pasuje Ci ten kolor, uwazam, ze i w ostrzejszym pomaranczowym byloby Ci doskonale, bo to Twoj kolor!!
    Podczas, gdy jedne kolory potrafia przygasic, inne dodaja blasku... to wlasnie kolor pomaranczowy dodaje Cie wiele blasku i uroku!! Pozdrawiam serdecznie i zycze milego wapoczynku:):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elu, ten kolor jest dość ostry, może w towarzystwie bieli lekko łagodnieje ale to mój odcień, w pastelach blada jestem.
      Masz rację, kolor powinien dodawać blasku choć czasami jestem mało kolorowa, czasami taką mam ochotę a czasami tak muszę.
      Jeszcze nie udaję się na wypoczynek /tylko w weekendy/ ale siedzę ostatnio w pracy po 8 godz. przy komputerze, więc muszę tu ograniczać i robić sobie przerwy...miłej niedzieli Ci życzę...

      Usuń
  14. Dołączam z moim głosem do tych koleżanek, które uważają, że bardzo ładnie wyglądasz w tym zestawie. To nie jest także mój kolor, wiec ja też sceptycznie podchodzę do niego... mam jakieś bluzeczki, łączę je z brązowymi spódnicami ale powiem szczerze, że nie czuję się w nich dobrze!
    A Ty białymi spodniami wyglądasz świetnie. Pantofle tez mi się podobają :)

    Życzę słonecznych wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To może połączysz z bielą, w okresie słonecznego lata to świetne połączenie, ja w pomarańczach chodzę głównie w weekendy, na spacery po pracy, nie wszędzie mi pasuje. Może z beżem, to ponoć też modne połączenie, zgasi trochę pomarańcz, no ale nic na siłę, trzeba się dobrze czuć. Pozdrawiam cieplutko, miłej niedzieli...

      Usuń
  15. Basiu, bardzo ładnie Ci w pomarańczowym. Nie wiem, jak w rzeczywistości ale na fotkach jest dość stonowany. Obawy niepotrzebne. To zdecydowanie Twój kolor. Bardzo dobre połączenie z białymi spodniami.
    pozdrawiam cieplutko :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na fotkach łagodniejszy, w realu mocniejszy i to dla mnie jest na plus, w bladych odcieniach nie wyglądam dobrze. Zresztą przy tak pięknej, słonecznej pogodzie musi byś super ha!ha! Pozdrawiam Soniu cieplutko, miłej niedzieli...

      Usuń
  16. Bardzo ładnie Pani wygląda.Wróciłam do was z nowym blogiem.Pamiętam Panią.Razem blogowaliśmy wszyscy.
    Miłego weekendu,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Agatko, ja też Cię pamiętam, odwiedzę Twojego nowego bloga....pozdrawiam...

      Usuń
  17. My beautiful Barbara, join our Share-in-Style pleaseeeeeee
    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you very much Sacramento...kisses...have a good day...

      Usuń
  18. Podoba mi się Basiu ten zestaw. Taki słoneczny.
    Całość bardzo gustowna i ładnie Ci w tym stroju.
    Szkoda, że ja jakoś nie mogę przekonać się do tego koloru.

    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic na siłę, może kiedyś się przekonasz. Wiesz, w taki piękny i słoneczny dzień to wszystko pięknie wygląda.
      Dzisiaj słonka brak, jakoś tak smutno się zrobiło...miłej niedzieli...

      Usuń
  19. Zostałaś otagowana, zapraszam do podjęcia wyzwania :)
    http://bigbeautifullulu.blogspot.com/2014/06/wyzwanie-ootd-za-100pln-25eur-33usd.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Lulu, zobaczę u Ciebie o co chodzi...pozdrawiam serdecznie...

      Usuń
  20. Pani Basiu cudowny, elegancki zestaw. Bardzo pasuje do Ciebie ten kolorek; Zestawienie z bielą to był strzał w dziesiątkę.
    Bardzo podobają mi się buty i torebka.

    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za przemiłe komentarze u mnie na blogu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj! Jestem Barbara nie żadna pani. Miło mi, że Ci się podoba. Z wielką przyjemnością pozwiedzałam Twojego bloga, bo jakoś mi się zgubiłaś, teraz już będę odwiedzać...miłej niedzieli...pozdrawiam cieplutko...

      Usuń
  21. Świetne zestawienie!!! :)białe spodnie bardzo mi się podobają,zwłaszcza,ze bardzo lubię firmę Miko.
    Pozdrawiam serdecznie :D
    ________________________________
    www.stylowo40.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Iwonko, miło mi, że Ci się podoba.
      Gdzie kupujesz spodnie Miko? Jedna z dziewczyn pytała /anonim Teresa/, ja w butik. Może Twoje informacje pomogą.
      Pozdrawiam i miłej niedzieli życzę...

      Usuń
  22. Przepiekny energetyczny zestaw. Doskonale dobrane dodatki- klasa sama w sobie. U mnie w najblizszym poscie takze nie zabraknie pomaranczy, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już nie mogę się doczekać Twojego zestawu. Miło mi, że Ci się podoba...pozdrawiam cieplutko...

      Usuń
  23. Dla mnie doskonały zestaw, oba kolory bardzo lubie . Cieszę z trendu ma pomarańcz .
    Co ciekawe dziś tez "występowałam " w pomarańczu , trochę z przypadku , jako organizator , więc wyszło do różu ;);) a takie połączenie ponoć tez HoT ;)
    Hahaha
    Pozdrawiam , Odpoczywaj i w miarę wakacyjnych chęci zaglądaj i do nas :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, takie połączenie jest hot, więc byłaś bardzo modna. Pomarańcz od kilku sezonów w modzie i co roku wraca, no może z małymi zmianami. Inwestycja 2 lata temu w pomarańczowe buciki opłaciła się, bo to one są sprawcami moich pomarańczowych stylizacji...
      Pozdrawiam Aniu cieplutko, u mnie dzisiaj chłodno a szkoda, bo miałam ciekawe plany /weekend nad wodą/....

      Usuń
  24. Śliczni wyglądasz Basiu. Serdecznie pozdrawiam.
    http://balakier-style.pl/

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo mi się podoba!

    W ogóle podoba mi się ostatnio pomarańcz, tylko nie wiem, czy do rudych włosów nie byłoby tego za dużo? ;-) Jak myślisz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie dobrze, tylko musisz dobrać odpowiedni odcień. Dziękuję Ci za odwiedziny...pozdrawiam serdecznie...

      Usuń
  26. Świetnie, energetycznie, wesoło i kobieco, cudnie:):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agnieszko, ten kolor dodaje energii, miło mi, że Ci się podoba...pozdrawiam...

      Usuń
  27. Jaka energia bije z tych zdjęć!. Połączenie z bielą jest fantastyczne!. Basiu wypoczywaj i uśmiechaj się pięknie, buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Ava, muszę odpocząć, bo ostatnio w pracy cały czas przy komputerze, będę więcej na powietrzu i w ruchu, przecież lato i pogoda sprzyja...pozdrawiam cieplutko, miłej niedzieli...

      Usuń
  28. Basiu, bardzo podoba mi sie ten zestaw. Nie mam pomaranczy w szafie, za to biale lniane spodnie, jak najbardziej. Bardzo czesto je wkladam.
    Milych wakacji Ci zycze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam Cię w białych spodniach, super...
      Pozdrawiam Jolu serdecznie, miłej niedzieli życzę....

      Usuń
  29. Wyglądasz przepięknie! Bardzo Ci do twarzy w pomarańczach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu, miłej niedzieli choć pogoda kiepska...

      Usuń
  30. Basiu, pięknie ci w pomarańczowym kolorze, świetnie zestawiłaś buty, koszule, dodatki, w białych spodniach spokojnie możesz chodzić, wyglądasz dobrze, dobra długość, cały zestaw odejmuje kilka lat, bardzo ładnie....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Marzenko za opinię, buty są sprawcami moich pomarańczowych stylizacji, bardzo je lubię, koszula 100% Cotton czyli znów tak jak lubię a na dodatek w atrakcyjnej cenie wyszperana w ulubionym sh. Najbardziej podoba mi się to, że "odejmuje lat" ha!ha!
      Pozdrawiam i miłej niedzieli Ci życzę...

      Usuń
  31. swietny zestaw- pomarańczowy górą w tym sezonie - jest o tyle niebezpieczny ze mozna wyjsc na pracownika MPO - Pani zdecydowanie udalo sie tego uniknac :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, może tak być ha!ha!...pozdrawiam i miłej niedzieli...

      Usuń
  32. Basiu i jest moc i energia. I bardzo Ci dobrze w soczystej pomarańczy. Też lubię ten kolor... Napiszę Basiu dzisiaj lub jutro na priv. Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, Basiu, jest i dobrze, bo się przyda. Tylko taka soczysta, mocna pomarańcza dla mnie, w tych pastelowych jestem "nijaka".
      Pozdrawiam serdecznie...

      Usuń
  33. Świetny zestaw! U mnie czeka podobny materiał na bluzkę :-) Dobrze wyglądasz w białych spodniach, na lato to idealny kolor a z pomarańczem stanowi świetne połączenie!! Pozdarwiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci za opinię, fajnie, że umiesz szyć....pozdrawiam...

      Usuń
  34. Idealnie wygląda w połączeniu z bielą. nabiera jeszcze więcej mocy i zarazem elegancji. Przez wiele kat podchodziłam do tego koloru jak do jeża, aż się zupełnie przekonałam, twój zestaw przekonuje mnie stuprocentowo! Jest idealny! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też miałam do pomarańczy wielką rezerwę, pierwszy raz na początku lat 70 miałam sukienkę w kwiaty, potem długo nic, dopiero w słonecznej Italii kupiłam bluzkę w kropy i spodnie, teraz od 3 lat pomarańcz powrócił i nawet dobrze się w nim czuję.
      Pozdrawiam cieplutko, miłej niedzieli...

      Usuń
  35. piękne połączenie bieli i pomarańczu <3 bardzo energetyczny set !

    OdpowiedzUsuń
  36. Swietnie Basiu! Bialy I pomaranczowy super polaczenie :) wygladasz pieknie :) bardzo mi sie podoba
    Pozdrawiam serdecznie xxx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Beatko, to ładne połączenie na lato, świetnie się prezentuje w słońcu, dodaje energii a ta zawsze się przyda... pozdrawiam miłej niedzieli...

      Usuń
  37. Zdecydowanie mocniejszy kolor, uważam że jest intensywniejszy i bardziej go widać. Ładnie pasuje i Tobie i z butkami w tym zestawieniu. Wygoda przede wszystkim na urlopie i weekendy. W takim razie wiele wrażeń i udanego odpoczynku.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Halinko, dla mnie mocny odcień pomarańczy, te blade nie dla mnie a byty bardzo lubię...pozdrawiam cieplutko...

      Usuń
  38. Piękne kolorki. Świetny pomysł na wakacje - chyba też powinnam ograniczyć komputer. Pozdrawiam Basiu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę ograniczyć Jolu ilość godz. przy komputerze, bo oczy wysiadają.
      Pozdrawiam...

      Usuń
  39. Bardzo dobry pomysł ,szczególnie z białymi spodniami .Pomarańczowy jest dla Ciebie! :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Me encanta tu camisa!! Tiene un color súper favorecedor!!!
    Un beso

    http://cocoolook.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  41. Me encanta el color naranja es un color muy para el verano, te sienta muy bien. Besos

    OdpowiedzUsuń
  42. Wg mnie też świetny zestaw, w takim fasonie spodni jest ci bardzo dobrze, a Twój pomarańczowy raczej taki spokojny, nie po oczach bijący(to dobrze). Bardzo, bardzo fajnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomarańcz dość mocny w realu ale ja w takim wyglądam lepiej niż w bladych pastelach ale po oczach nie bije...pozdrawiam...

      Usuń
  43. pomarańczowy to Twój kolor, zdecydowanie! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, pomarańcz to mój kolor, zwłaszcza w lecie do bieli i w promieniach słońca...

      Usuń
  44. Cudownych wakacji!! W pomarańczu wyglądasz pięknie!! Taki energetyczny kolor!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na wakacje jeszcze u mnie nie pora ale na wakacyjny i letni relaks to tak, w wolnych chwilach więcej na powietrzu jestem niż przed komputerem. Miło mi, ze Ci się podoba i że mnie odwiedziłaś mimo braku czasu Anula...pozdrawiam...

      Usuń
  45. Pomarańcz to kolor pełen energii i "witamin", a w połączeniu z bielą wygląda przepięknie. Bardzo mi się podoba cały zestaw Pani Basiu! Mam nadzieję, że pogoda dopisze, bo z tego co wiem, obecnie jest niezbyt wakacyjna, i że będzie Pani mogła porządnie wypocząć! Pozdrawiam serdecznie i ściskam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Martusiu, dodaje energii a czasami taka energia jest potrzebna i to w dużej dawce.
      Pogoda w kratkę ale ja jeszcze nie na urlop tylko do pracy choć na spacery i luzik wakacyjny przyda się wiele słońca i ciepełka.
      Robię sobie małą przerwę od komputera /będę zaglądać raz w tygodniu/...pozdrawiam cieplutko...miłej niedzieli...

      Usuń
  46. Bardzo ładnie Pani wygląda :)
    Pozdr i zapraszamy do nas www.swiatkarinki.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, milo mi gościć Cię u mnie, odwiedzę w wolnej chwili...pozdrawiam Ciebie i Karinkę...

      Usuń
  47. Tak, tak :) dodaje energi! uwielbiam pomarańcz. Podoba mi się połączenie z bielą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Kasiu, czasami bardzo mi potrzebna taka duża dawka energii, nie ma to jak kolory choć są i chwile, kiedy potrzebne mi wyciszenie i...spokój, także w ubraniach...pozdrawiam...

      Usuń
  48. Dopiero dziś trafiłam na tego bloga.Stylizacja ciekawa i wcale nie za odważna a raczej świeża i radosna.Mam prawie identyczną koszulę,kupioną w sh.Piszę prawie...bo moja jest niebieska.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Cię gościć, doczytałam, że jesteśmy w podobnym wieku i że jesteś fanką kawy, to tak jak ja, uwielbiam kawę i to mój jedyny nałóg. Niebieski kolor jest też świetny, ja nie mam go dużo, jakoś tak się składa. Koszula kupiona w moim ulubionym sh. Pozdrawiam Gogi i zapraszam ponownie....

      Usuń
  49. Pięknie wyglądasz Basiu w tym oranżu i białych spodniach :) Też lubię takie zestawienia :) Pozdrawiam serdecznie Basiu i życzę miłego wypoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Dorotko, ja po krótkim wypoczynku w górach.
      Dobrze się czuje w mocnych kolorach...miłej niedzieli...

      Usuń
  50. Basiu, wyglądasz w tym zestawie cudownie, osobiście kocham pomarańczowy kolorek. Jest to kolor radości no i kojarzy mi się ze słodkimi i jakże aromatycznymi owocami, pomarańczami. Pozdrawiam cieplutko.
    http://krynka.pyn.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak Krysiu, pomarańcze uwielbiam wiec uwielbiam też kolor pomarańczowy. Pozdrawiam serdecznie...

      Usuń
  51. Fajna fryzurka i dodatki. Orange to trudny kolor ale wyglądasz w nim rewelacyjnie, buziaki ślę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, trochę trudny, nie każdy lubi, nie każdy czuje się w nim dobrze. Ja lubię, chyba mi pasuje...pozdrawiam Ava serdecznie...

      Usuń
  52. Więcej odwagi Basiu. Nie ma koloru, którego nie należy nosić w Twoim wieku. To są przesądy. Nowoczesna dojrzała kobieta powinna korzystać z odmładzającej siły i energii żywych kolorów. Cały zestaw w tym odcieniu też byłby bardzo dobry. Ja również nie przepadam za białymi spodniami.Buty masz śliczne. Pozdrawiam serdecznie.
    http://balakier-style.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Krysiu, nie ma takiego koloru, ja chodzę prawie we wszystkich, no chyba, że jakiś mi nie pasuje, bo źle się w nim czuję. Całość w pomarańczu nie dla mnie i nie dlatego, że nie pasuje w moim wieku ale dlatego, że nie przepadam i nie czuje się tak dobrze ale kto wie, może mi się zmieni.
      Pisałam tego posta rok temu, nie przepadałam za białymi spodniami a teraz nie mogę się z nimi rozstać tak mi pasują jednak z dłuższą odzieżą wierzchnią, tak, żeby przykryć co nieco! Buty mam nadal i to w świetnym stanie ale to już wiesz, że bardzo szanuję. Dziękuję za opinię i serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  53. Basiu, pomarańczowy kolor jest jak najbardziej dla Ciebie, wyglądasz w nim prześlicznie! A ja lubię białe spodnie, w lecie są idealne ;)

    OdpowiedzUsuń