niedziela, 15 czerwca 2014

Wiatr i woda ...

Połączenie świetne nie tylko na lato. Moja sukienka właśnie w takich kolorach
/polski producent Elizabeth tu klik/.


Wyjściowo, bo na imieniny do koleżanki.
Po dwóch tygodniach nieobecności nie bardzo udany powrót.
Jak już mam czas na małą sesję to zawodzi pogoda.
Bezskutecznie wypatruję poprawy.

Wypatrywanie poprawy opłaciło się. Cały tydzień był ładny.

Pozdrawiam Was cieplutko!


sukienka-Elizabeth  /polski producent/
kardigan-Old Navy
torebka-Gallantry
buty-Embis
zegarek-Gino Rossi
bransoleta-srebrna z lat 80-tych /jubiler/

105 komentarzy:

  1. Uwielbiam ten kolor Basiu. Pięknie wyglądasz w tej sukience. Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, kolor jest ładny, sukienka nowa i myślę, że będę z niej zadowolona, nie zawsze tak jest, że trafiany na coś fajnego, czasami, mimo, że się mocno zastanawiam i analizuje co z czym, rzecz nie cieszy się moją sympatią i nie jest lubiana ale cóż, nie wszystko da się przewidzieć....pozdrawiam Dorotko, miłej niedzieli, ja odpoczywam po imprezie...

      Usuń
  2. Sukienka nowa ?! Bardzo udana :)
    Czy powrót udany ?!?! Jak najbardziej - pięknie wyglądasz , w tych zimnych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, Aniu, sukienka nowa, choć ostatnio nie kupuję dużo. Mam taką nadzieje, że się sprawdzi i będę z niej zadowolona.
      Trudno było zdobić wczoraj zdjęcia, te robione już wieczorem i po mocnej burzy.
      Kolor dla mnie dobry, pani mnie skusiła na tę sukienkę a wiesz czym? Tym, że pasuje mi do koloru oczów ha!ha! Rozbawiła mnie i...sukienka jest...miłej niedzieli Ci życzę...a u mnie dopiero teraz wyszło słońce...

      Usuń
  3. Basiu wyglądasz pięknie, jak zawsze ! Fakt pogoda się popsuła, szkoda ...ale równowaga musi byc :)
    Ja też teraz niewiele czasu mam, zbiór truskawek się zaczął, jagoda kamczacka też do zbioru ojjj mnóstwo pracy, jak każdy :) I też mało mnie tu, ale myślę i pamiętam o TOBIE :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Beatko, że myślisz i pamiętasz, praca najważniejsza, blog to tylko przyjemność, zawsze mówię, najpierw obowiązki, potem przyjemności. Co do pogody to się zgadzam, równowaga musi być...wczoraj cały czas burze u mnie, dzisiaj słońce wyszło dopiero teraz a ja odpoczywam po imieninach koleżanki...pozdrawiam cieplutko, miłego tygodnia Ci życzę...

      Usuń
  4. Znów moje barwy! Rewelacyjna Basia w perfekcyjnym zestawieniu, buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Ava, że Ci się podoba.
      Dobrze się czuje w tych kolorach, wczoraj było na spokojnie, bo nie zawsze dopada mnie mania kolorów ha!ha!
      Pozdrawiam, miłego dnia...

      Usuń
  5. Kocham granaty.Powtarzam to wszędzie do znudzenia :-)Podoba mi się, że założyłaś dłuższy sweterek do tej sukienki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio uwielbiam takie właśnie długie kardigany.
    Też coraz bardziej lubię te kolory, coraz więcej ich w mojej szafie.
    Pozdrawiam Grażynko...

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie Pani wygląda! Bardzo kobieco i z pomysłem. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu, miło mi, że Ci się podoba...pozdrawiam....

      Usuń
  8. Pani Basiu, to imieninowy zestaw idealny! Elegancki i w letnich kolorach. Wzór i kolor sukienki są piękne i oryginalne. Pozdrawiam cieplutko i życzę miłej niedzieli!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Martusiu, kolor jest ciekawy i...letni...sukienka raczej na wyjścia...pozdrawiam cieplutko...miłego dnia...

      Usuń
  9. takie połączenie bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Połączenie bardzo spokojne, czasami lubię taki spokój....pozdrawiam...

      Usuń
  10. fantastyczna sukienka!!! ślicznie! :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie Basiu! Świetny zestaw - uwielbiam to połączenie kolorystyczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Jolu, miło mi, że Ci się podoba, miłego dnia Ci życzę...

      Usuń
  12. Jej! Pięknie!!! Uwielbiam zestawy w odcieniach niebieskiego:) Bardzo Pani pasuje taki look!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też podoba się ten zestaw kolorów, w sam raz na lato...pozdrawiam...

      Usuń
  13. WOW!! jaka piekna gra kolorow. Sukienka- marzenie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak dla mnie powrót barrrdzo udany!!! Sukienka jest rewelacyjna! Te kobalty są piękne! Basiu rozjaśniłas ten dzień samą sobą!
    Udanej imprezy u koleżanki!
    Buziole!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Impreza była udana, sukienka sprawdziła się. Jest wygodna tylko zrezygnowałam z paska, może kiedyś napiszę dlaczego....dzień rozjaśniony i...pogoda poprawiła się na cały tydzień...ja ostatnio mało w necie..buziaki...

      Usuń
  15. Oj tak piękne połączenie tych dwóch kolorów :)))wyglądasz ślicznie i bardzo mi się podoba sukienka:))u nas dzisiaj bardzo zimno:)))Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Reniu, miło mi, że Ci się podoba, to bardzo spokojne ale i ładne połączenie kolorów, ostatnio lubię granaty i niebieskości...miłego dnia...

      Usuń
  16. Bardzo ładnie zgrany komplecik. Cieniowana sukienka super się prezentuje i pomaga uatrakcyjnić daną figurę. Jak najbardziej na spotkanie z koleżanką i nie tylko. Promieni słońca życzę dla wszystkich.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Halinko, ciemny dół to dobre rozwiązanie, góra trochę za jasna, uwydatnia moje przody, zrezygnowałam z paska, jest o wiele lepiej....pozdrawiam...

      Usuń
  17. Ładna sukieneczka ,kolory dla Ciebie bardzo odpowiednie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. I love your dress, very elegant dear!
    http://www.solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładna sukienka. Podoba mi się i kolor i fason. Świetnie wglądasz Basiu. Dobrałaś fantastyczne buciki, jak zwykle :) POzdrawiam Cie serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Krysiu, ja lubię sukienki, mam do nich słabość ale nie zawsze tak było, mam też słabość do obcasów...miłego dnia...

      Usuń
  20. Ależ stylizacja! Wyglądasz przepięknie Basiu :) kiecka rewelacja!!!!!!!!
    Pozdrawiam gorąco :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu, miło mi, kiecka jest fajna, chyba będę z niej zadowolona, bo jak się kupuje to nie zawsze jest to takie oczywiste...pozdrawiam cieplutko...

      Usuń
  21. Swietna stylizacja Basiu:) sukienka jest sliczna :)
    Pozdrawiam serdecznie xxx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Beatko za odwiedziny /wiem, że masz migrenę, zdrówka Ci życzę////buziaki...

      Usuń
  22. ślicze kolory! Ty w każdą pogodę wyglądasz dobrze :-) A na imieniny do koleżanki to musowo musi być elegancko!! Pokażesz się też w wersji ogień i ziemia??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, zawsze staram się, żeby tak było /chyba, że imieniny w ogrodzie to wtedy "sportowa elegancja"/.
      Myślę, że i w takiej wersji się kiedyś pokażę...pozdrawiam Cię serdecznie...

      Usuń
  23. Ja również uwielbiam nosić sukienki, a najczęściej latem w upalne dni.
    Jaśniejsze górą, a ciemniejsze na samym dole są bardzo ładne. Twoja jest cudowna i bardzo mi się podoba.

    Pozdrawiam ciepło. U mnie na blogu sukienka w kształcie tulipana. W wolnej chwili serdecznie zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam więc miłośniczkę sukienek....byłam, widziałam, ślicznie u Ciebie...pozdrawiam...

      Usuń
  24. Super Basiu, zestaw świetny- baw się i uśmiechaj jak najwięcej , pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Dusiu, bawiłam się świetnie, tak świetnie, że nie było mnie tu trochę ha!ha!....
      Pozdrawiam Dusiu...miłego dnia...

      Usuń
  25. Pieknie Ci Basiu w tych dwoch zywiolach: bardzo wesolo i zywiolowo!! Sukienka i kardigan cudowne! Pozdrawiam serdecznie i zycze milego tygodnia:):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło m i Elisabeth, że Ci się podoba, kolory spokojne ale mają moc...
      Miłego dnia ...pozdrawiam....

      Usuń
  26. Wszystko co niebieskie zawsze bedzie mi sie podobalo. Ladnie Ci w tych kolorach, sukienka tez bardzo mi sie podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Jolu, to ładne kolory, nie mogą się nie podobać.
      U mnie coraz więcej tych kolorów...pozdrawiam Cię serdecznie....

      Usuń
  27. No coś Ty, jak to nie bardzo udany, wyglądasz przepięknie, sukienka śliczna, dla mnie bardzo udany powrót:):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodziło mi o to, że zdjęcia nie najlepsze, pogoda była kiepska ale poprawiła się i dodałam parę nowych zdjęć , już bardziej optymistycznych bo w słońcu...pozdrawiam i dziękuję za miłe słowa...

      Usuń
  28. Prześliczne zestawienie, kocham niebieski kolor więc jak dla mnie bosko :) No pogoda nie była rewelacyjna... przy nadchodzącym długim weekendzie ponoć też ma nie być zbyt ciekawa :(

    OdpowiedzUsuń
  29. Glad to see you so radiant in blue, dear Barbara.
    Happy Monday
    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

    OdpowiedzUsuń
  30. Sukienka piękna, bardzo mi się podoba jej fason i wzór, do tego kardigan, bardzo mi się w tym zestawie podobasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie długie kardigany ostatnio bardzo lubię, sukienka ma bardzo kobiecy fason i pasuje do mojej sylwetki...pozdrawiam Marzenko...

      Usuń
  31. Piękna sukienka. Basiu, potrafisz jak nikt inny dobrać strój do swojej sylwetki, zawsze modnie i zawsze z klasą

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Lusiuniu, muszę dobierać do sylwetki i schować i to i owo ha!ha! choć nie wiem, czy mi się to zawsze udaje...pozdrawiam i miłego dnia Ci życzę...

      Usuń
  32. Wcięłó mój wczorajszy komentarz :(
    No to powtórzę że powrót bardzo udan! Sukienka z tym dłuższym swetrem i biała torebka-idealnie dobrane towarzystwo :) Szczególnie podoba mi się to przechodzenie od jasności do ciemności na sukience, świetny efekt wizualny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też tak czasami mam, że dodaje komentarz i nie ma.
      Miło mi Sylwia, że Ci się podoba.
      Ja lubię takie sukienki, ta dzięki temu przejściu z jasności koło twarzy do ciemnego na dole, jest ciekawa.
      Wraz ze mną wróciła pogoda ha!ha!
      Ostatnio mało jestem na blogu ale...jestem i będę, choć mniej...pozdrawiam...

      Usuń
  33. Bardzo ładna, elegancka sukienka, pięknie się w niej prezentujesz. Bardzo duży plus

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Marzenko za opinie i miło mi, że Ci się podoba...pozdrawiam...

      Usuń
  34. Bardzo udana stylizacja! Wielki szacunek za odwagę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za opinie, jest nas, starszych blogerek coraz wiecej...pozdrawiam...

      Usuń
  35. cudowne połączenie sukienki z kardiganem, cudowny zestaw! ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Tu vestido tiene un estampado precioso!!!!
    Un beso

    http://cocoolook.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  37. Basiu pięknie Ci w niebieskościach. Sukienka jest przecudnej urody. Wiesz, jak lubię wszystkie niebieskości. Pozdrawiam Cię ciepło. Czytałam. Odpiszę wieczorem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basieńko, że mnie odwiedziłaś, sukienka chyba mi się udała, byłam dopiero raz na imieninach w sobotę. Cieszą mnie udane zakupy, bo mało ostatnio kupuję.
      Pozdrawiam ...buziaki...

      Usuń
  38. Bardzo ładnie Basiu wyglądasz. Elegancko. Sukienka świetna i super wygląda z tym sweterkiem. Kiedyś tez lubiłam ten kolor.
    Pozdrawiam cieplutko :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też kiedyś miałam dużo tego koloru, potem nastąpiła zmiana ale teraz wracam, kobieta zmienna jest więc się zmieniam Soniu...pozdrawiam serdecznie...

      Usuń
  39. bardzo ładna sukienka a torebka juz dawno zwróciła moja uwagę. ..jak zawsze na 5

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że Ci się podoba, torebkę lubię a jak coś lubię to chodzę i chodzę...
      Miłego dnia Ci życzę....

      Usuń
  40. A beautiful dress, der Barbara! And lovely pictures of a lovely woman.
    Sabinexxx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I'm glad you like it.
      I greet the Polish.
      Have a good weekend...kisses...

      Usuń
  41. Bardzo mi się podoba Twoja sukienka i kolory boskie! No i Ty Basiu zawsze tak elegancko wyglądasz, jak z żurnala, sukienka bardzo twarzowa i ładnie w niej wyglądasz :)

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu za opinię. Kolory do mnie pasują, ostatnio je zaniedbałam ale teraz mam do nich szczęście, same mi w łapki wpadają ha!ha!
      Musiało być elegancko, bo do najlepszej koleżanki na imieniny. Pani sprzedawczyni powiedziała, że sukienka pasuje mi do oczów wiec nie mogłam jej nie kupić. Pasuje czy nie i tak mi się podoba....pozdrawiam Cię cieplutko...

      Usuń
  42. świetne zestawienie kolorów ! szyk i elegancja !

    OdpowiedzUsuń
  43. Basiu! Ale ładnie!! Przepiękne połączenie kolorystyczne!!!!!! Uwielbiam takie, a ta sukienka jest przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Asiu, że Ci się podoba, sukienka ma bardzo kobiecy krój, to też mi się w niej spodobało...pozdrawiam...

      Usuń
  44. To jedno z moich ulubionyvch kolorystycznych połączeń. Sukienka swietna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojne połączenie ale lubię coraz bardziej...pozdrawiam...

      Usuń
  45. Bardzo ładna sukienka :) Nie bardzo lubię białe torebki, ale w nawiązaniu do białych części sukienki wygląda to po prostu dobrze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię białe torebki więc mnie nie przeszkadza, pozdrawiam serdecznie...

      Usuń
  46. Piękna sukienka.Ślicznie pani w tych niebieskich kolorach. Sweterek tez fajny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje anonimie za odwiedziny, miło mi, że Ci się podoba i zapraszam ponownie...

      Usuń