niedziela, 23 października 2016

Sharkskin - piękna, głęboka szarość...

O szarości napisano wiele . 

Od krytyki /że szaro, że buro, że nijako i nudno/ po jej uwielbienie /za elegancję i szlachetność/.
"Szara eminencja" jednak  coś w sobie ma, bo również w tym sezonie ma się całkiem dobrze.

Co to takiego? Może ukryta moc!

/szarość chwaliłam już na wiosnę 2014 r. tu klik/

Czy szarość można lubić?

Zdania będą podzielone. Ja lubię i to już dawno.
/z cyklu - kolorowa szafa 50+/

Sharkskin kolor sezonu

Jeden z najmodniejszych kolorów sezonu według specjalistów Pantone.
"Kolor skóry rekina" w dosłownym tłumaczeniu, kolor stonowany i praktyczny.
Moja szarość dużo jaśniejsza od tej najbardziej pożądanej w tym sezonie.
/jasno- szary krótki płaszcz z domieszką wełny 45%/

Spokój w kolorach - biele, szarości i czernie.

Ostatnio dużo u mnie takiego spokoju. 
Po ostatnich jesiennych szarugach piękny weekend. Można było wybrać się na krótką sesję zdjęciową.
Jeszcze lekko podziębiona powoli wracam.
Stawiam na wygodę tak więc dzisiaj buty na niewysokim, stabilnym słupku.

Wprawdzie świeci słońce ale temperatura przypomina nam, że to jesień. Koniecznie trzeba założyć coś na szyję.
Dzisiaj może  być cienki szalik. Konieczne okulary przeciwsłoneczne.
Biżuteria - zegarek z letniej kolekcji na białym pasku bo biel jest nie tylko ulubionym kolorem lata.
Zwłaszcza teraz gdy zrobiło się szaro taki dodatek mocniej zabłyśnie dzięki delikatnym kryształkom na pierścieniu koperty.
Z grubszym szalikiem /a właściwie kominem/ na chłodniejsze dni.
Na pochmurne dni - zmiana okularów. Trudno mi się przyzwyczaić!

Pozdrawiam! Do następnego!

Życzę Wam pięknego, słonecznego tygodnia.

płaszcz,torebka,komin-Reserved,bluzka,spodnie-Quiosque,szalik-Kraina Stylu,buty-Sagan,zegarek-Gino Rossi,okulary-Vision Express 

102 komentarze:

  1. Basiu pięknie wyglądasz, nie widać przeziębienia. Cała koncepcja ubraniowa na dziś super. Słonka i zdrowia życzę pozdrawiam:) Teresa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Tereniu! Ze zdrówkiem nie bardzo, myślałam, że już jest o.k. ale nie jest. Muszę jeszcze się kurować.
      Sama jestem zdziwiona, że na zdjęciach tak dobrze wyszło, zwłaszcza, że zdjęcia bez retuszu.
      Chyba to słoneczko tak na mnie podziałało ha!ha!
      Szarości lubię od zawsze, ostatnio z małą ilością koloru ale kto wie, może mi się to zmienić.
      Pozdrawiam serdecznie, miłego tygodnia...

      Usuń
  2. wszystko elegnckie i piekne, torebeczka zgrabniutka, pozdrawiam Antonina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Antonino za Twoją opinię.
      Masz rację, zgrabna ta torebka, ja lubię większe ale ta całkowicie mnie oczarowała, to teraz moja ulubiona.
      Pozdrawiam i zapraszam ponownie...

      Usuń
  3. Basiu, wyglądasz wcale nie jesiennie, a radośnie :) Jak widać, szarość wcale ne musi być smutna.
    Bardziej podoba mi się zestawienie z kominem, bo ma on w sobie szare akcenty, ładnie komponujące się z płaszczykiem
    pozdrawiam
    Gosia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, jesień, zwłaszcza jak jest słoneczna i ciepła, to jest bardzo radosna i mało w niej smutku.
      Tak też powinniśmy wyglądać - radośnie a nie smutno.
      Komin jest bardzo ciepły, ostatnio zrobiło się cieplej więc musiałam zastąpić go cieńszym szalikiem.
      Szare akcenty w kominie dobrałam celowo, chciałam właśnie taki szary tota, słusznie zauważyłaś, że ładnie komponuje się z płaszczykiem. Pozdrawiam serdecznie...

      Usuń
  4. Szary, czarny i biały wyglądają razem bardzo elegancko. Wyglądasz w tych kolorach wspaniale, obydwa szale pięknie się prezentują. Twoje wpisy z poprzednich lat bardzo ciekawe - a wersje z krawatami super. Pozdrawiam serdecznie - Margot :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mnie zaskoczyłaś Margot faktem, że oglądałaś wisy z poprzednich lat i to chyba dokładnie. Wersja z krawatem też mi się podoba, miałam fazę na krawaty ha!ha! Te trzy kolory są bardzo eleganckie choć może dla niektórych nudne.
      Szale zakładam w zależności od pogody, ostatnio zrobiło się cieplej więc zakładałam szalik w groszki. Komin na chłodniejsze dni. Dziękuję Ci za ciekawy komentarz i serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
    2. ...miało być - wpisy - jak piszę na laptopie, to zdarzają się literówki...

      Usuń
  5. Szarość -jeden z bardziej uniwersalnych ale i pięknych kolorów!!! ;-)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko mi sie w tym plaszczu podoba: kolor, kroj, dlugosc i sklad materialu (45% welny - no, super).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skład całkowicie mnie zaskoczył bo to przecież płaszcz z sieciówki. Jest ciepły i miły w dotyku.
      Prosty krój - to to co bardzo lubię a takiej jasnej szarości szukałam od dawna.
      Pozdrawiam...

      Usuń
  7. Płaszczyk w bardzo ładnym odcieniu szarości!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, odcień jest bardzo ładny...pozdrawiam Cię serdecznie...

      Usuń
  8. Basiu, pięknie wyglądasz, elegancko, a jednocześnie tak świetliście i pogodnie 🙂 Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie, Ola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ola, chyba ta jasna szarość jest tego powodem /tej świetlistości/ a na dodatek pogoda piękna, dużo słońca i pełna radość...pozdrawiam serdecznie i życzę dużo słonka na cały tydzień...

      Usuń
  9. Basiu, dziele z Tobą miłość do szarości :)))
    Uwielbiam! Lubię przełamać ją kolorem szala lub rękawiczek:)
    Piękny płaszczyk. Zdrówka Basieńko :* :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię szarość z kolorem w szalach i rękawiczkach, tak uwielbiam kolorowe rękawiczki.
      Ostatnio jednak postawiłam na samą szarość, tak dla odmiany.
      Widzę, że jest trochę miłośniczek szarości. Pozdrawiam Margo...buziaki...

      Usuń
  10. Lubię szarość coraz bardziej. Twój zestaw jest super, zarówno z cieplejszym kominem jak i delikatniejszym szalikiem. Torebka wyjątkowo przypadła mi do gustu, jest rewelacyjna. Całość elegancka, a takie buty uwielbiam. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem Magdaleno, że lubisz a Twoje szarości mnie zachwycają.
      Lubię tę torebkę, mocno się zastanawiałam nad jej zakupem ale dobrze wybrałam.
      Buty - nie daję rady cały czas na wysokim obcasie, ten stabilny słupek świetnie się sprawdza.
      Nie chce pokazywać nic na pokaz tylko to w czym chodzę i muszę przyznać, że moje obcasy lecą nieco w dół ha!ha!
      Pozdrawiam serdecznie...

      Usuń
  11. Fajny płaszczyk...lubię takie krótkie...Taki w brązie bardzo by mi pasował.....
    Pozdrawiam Cie Basiu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krótki płaszcz świetnie się sprawdza, jest bardzo wygodny a przecież na co dzień chodzi nam o wygodę.
      JA NIE LUBIĘ BRĄZÓW, to chyba jedyny kolor, który omijam. Dla mnie odpowiedniejsze są szarości.
      Jeśli chodzi o brązy to jakoś mało ostatnio je spotykam ale warto poszukać jak lubisz.
      Pozdrawiam Cię serdecznie...

      Usuń
  12. Basiu pięknie Ci w tej szarości i cudne zdjęcia. Bardzo ładnie Ci w okularkach, ja też muszę nosić na stałe mam +1.5 zaczęłam nosić i przestałam mieć codzienne problemy z oczami☺pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę nosić już na stałe, bo źle widzę, no cóż, muszę się z tym pogodzić choć zachwycona nie jestem.
      Szarości - lubię a teraz potrzeba mi spokoju w ubiorze, tak dla odmiany, kiedy mi się znudzi - nie wiadomo ha!ha!
      Pozdrawiam Jolu serdecznie...

      Usuń
  13. Bardzo lubię szarości :) Ładny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie, klasa i elegancka w najlepszym wydaniu <3

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za opinię, miło mi, że Ci się podoba...serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  15. Myślę Basiu, że zajdzie się tutaj wiele zwolenniczek i zwolenników szarości. Ja też się do nich zaliczam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Grażynko, masz rację, jest wielu zwolenników i zwolenniczek tego eleganckiego koloru.
      Pozdrawiam serdecznie...

      Usuń
  16. Elegancka klasyka Basiu, świetnie wyglądasz. Ja kocham szarości, taki płaszczyk jak Twój przydałby mi się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Płaszcza trochę się naszukałam, bo mimo takiego ogromu towaru nie jest to proste.
      Chyba ta właśnie elegancka klasyka to jest to, co kocham najbardziej.
      Pozdrawiam Paulinko...miłego tygodnia...

      Usuń
  17. Basiu pięknie Ci w szarościach, ja szary lubię, od delikatnego po stalowy, zawsze można go ożywić dodatkami. Płaszczyk bardzo elegancki i dobrze w nim wyglądasz, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właściwie lubię wszystkie odcienie szarości choć ostatnio stawiam na te jaśniejsze. Takiego płaszcza szukałam, myślę, że będę zadowolona i wykorzystam go na maksa. Pozdrawiam Marzenko...

      Usuń
  18. Muy elegante y guapa. Besos

    www.almamodaaldia.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny płaszczyk, Basiu! Szarości są super, nawet ja im uległam. Miło Cię widzieć :) Ładna fryzurka.
    Pozdrawiam Basiu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, Soniu, uległaś? Świetnie, bo szarość z bielą i czernią pięknie się prezentuje.
      Fajnie, że zauważyłaś moją nową fryzurkę. Pozdrawiam serdecznie...

      Usuń
  20. Wyglądasz dziś niesamowicie elegancko!! Ten delikatny szary odcień podkreśla Twoją urodę:-) Szalik to prawdziwa kropka nad i:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za opinię. Delikatny szary to "mój" kolor. Pozdrawiam serdecznie...

      Usuń
  21. Ładnie Ci w tej szarości... lubię wszelkie odcienie i też zestawiam tak jak Ty z czarnymi spodniami, to zawsze sprawdzony zestaw. Ładne zdjęcia, piękna jesień...
    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z czernią /i z granatem, bo też tak noszę/, lubię ciemne spodnie, w moim przypadku świetnie się sprawdzają.
      Pogoda w weekend dopisała, zaświeciło słonko to i jesień na zdjęciach piękna.
      Pozdrawiam Aniu serdecznie...

      Usuń
  22. Spokojna szarość. Na pewno połączona z kolorem wiele zyska i uwidoczni się bardziej. Cieplutka, wygodna kurteczka - połączona z czernią tworzy klasykę. Szalik w kropki rozwesela całość. Bluzeczka też ciekawa, zwłaszcza koło szyi-mały element a zmienia całość. Pozdrawiam i zdrówka ci życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapewne masz rację, kolor świetnie sprawdza się z taką spokojną szarością.
      Ja jednak celowo zrezygnowałam z koloru.
      Ten mały element koło szyi przy bluzce sprawia, że robi się ciekawa i nie wymaga dodatkowej biżuterii.
      Lubię kropki a mam ich tak mało.
      Pozdrawiam Halinko i dziękuję za życzenia zdrowia, tak mnie dopadło, że nie modę się wykurować...

      Usuń
  23. Thank you Maria for your feedback. Kisses...

    OdpowiedzUsuń
  24. Basieńko wyglądasz wspaniale:) Ja uwielbiam szarość chyba na równi z niebieskim pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niebieski jak najbardziej na TAK! Dziękuję za opinię i serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  25. Basiu, moc zdrówka!! Ta pogoda jest najbardziej zdradliwa. Moje chłopaki też się pochorowali...
    A szarość też lubię od zawsze... Kolor uniwersalny! Pasuje do każdego innego, podobnie jak czerń, ale ma działanie odmładzające:D
    Piękny płaszcz! I pięknie rozświetlił Ci buzię:)) Pomadka też dodała blasku:))
    Buziole!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo, coś z tym zdrówkiem nie bardzo, myślała, że już przeszło ale nie, nadal kaszel i samopoczucie na średnim poziomie. Dobrze, że chociaż pogoda dopisuje. Zdrowia dla Twoich chłopaków.
      A wiesz, że chyba masz rację, ładny odcień szarości, dobrany do naszej urody, potrafi odmłodzić.
      Ta jasna szarość bardzo mi pasuje, buzia dodatkowo rozświetlona słońcem, jak go nie ma to od razu robi się smutniej.
      W makijażu na jesień lubię mocne, zdecydowane kolory, oczy zawsze maluję słabiej ale usta...tu mogę poszaleć ha!ha!
      Pomadka nie może być za ciemna, ta trochę w kolorze wiśni ale takiej jaśniejszej, za ciemno na ustach nie dla mnie.
      Pozdrawiam Tara, miłego dnia...

      Usuń
  26. Basiu, ja też lubię szare kolory. Szary ma tyle odcieni, że można dopasować z nim różne inne kolory. I jasne i ciemne.
    Twój dzisiejszy strój bardzo mi się podoba, bo płaszczyk jest bardzo jasny i w zestawieniu z czarnymi spodniami idealnie pasuje. Serdecznie Cię pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, można łączyć jak tylko chcemy, z kolorem i i innymi odcieniami szarości, pełna dowolność.
      Lubię łączyć szarość z czernią i granatem, cała w szarym to chyba nie dla mnie ale na innych mi się podoba.
      Nie mówię jednak, że nigdy nie będzie u mnie szarego tolal look , bo przecież w poprzednich latach już tak nosiłam.
      My kobiety jesteśmy zmienne i chyba dobrze! Pozdrawiam Krysiu cieplutko, buziaki piękna Wrocławianko...

      Usuń
  27. Super płaszczyk Basiu, lubię taki szary kolorek. Basiu pięknie wyglądasz ...jak zawsze. Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię szarości Jolu, płaszczyk nowy, mam nadzieję, że będę z niego zadowolona /to się dopiero okaże w praktyce/.
      Miło mi, że mnie odwiedziłaś, ja mam trochę zaległości na blogach, powoli nadrabiam.
      Pozdrawiam, pięknego, słonecznego dnia Ci życzę...

      Usuń
  28. Świetna stylizacja, ja lubię szarości, są bardzo uniwersalne.

    OdpowiedzUsuń
  29. un abrigo precioso, te queda muy bien PRETTY

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Me complace que usted quiera. Los invito de nuevo. Saludos ...

      Usuń
  30. Bardzo lubię szarości, są subtelne. Oczywiście nie tylko, inne kolory też mnie "kuszą". W twoim uroczym i eleganckim płaszczu wyglądasz pięknie i wcale nie "szaro" a promiennie i energetycznie :) Pozdrawiam ciepło w tym deszczowym i szarym (jednak) dniu :) W pogodzie jestem zdecydowanie zwolenniczką błękitnego nieba i słonecznego koloru.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem wielokolorowa, lubię dużo kolorów ale czasami kuszą mnie te bardziej spokojne. Są eleganckie więc za to je lubię, nie jestem typem "kolorowego ptaka" tylko raczej zwolenniczką umiaru /we wszystkim/. Te wielokolorowe zestawy wolę podziwiać na innych. Dziękuję Za Twoją opinię, serdecznie pozdrawiam...
      Co do pogody to również wolę błękit nieba i słoneczne kolory...

      Usuń
  31. Ja tam lubię szarości, Twój płaszcz bardzo mi się podoba, komin też. Bardzo ładnie wyglądasz:))

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękna stylizacja. W płaszczu po prostu jestem zakochana <3 :D

    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  33. sharkskin to kolor dla mnie, piękny! ;) Twoj płaszcz jest cudowny. Kolor, fason - idealne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Basiu, że podoba Ci się mój płaszczyk.
      Szukałam czegoś w kolorze sharkskin ale nic na siebie nie znalazłam.
      Pozdrawiam...

      Usuń
  34. Basiu, to taki jasny popiel, bardzo lubie ten kolor, jest elegancki, z klasą i świetnie sie łączy z kolorami, Twoja wersją jest bardzo stonowana, taki wariant też bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę Magdaleno, że połączę go również z kolorem, teraz przyszła mi ochota na taki trochę szary total ha!ha!
      Połączenie z bielą i czernią to klasyka a ja lubię klasykę. Płaszcz zostaje w mojej szafie więc będę kombinować.
      Pozdrawiam cieplutko, miłego dnia...

      Usuń
  35. Twoje płaszcze zawsze mi się podobają. Ten jest super i w moim ulubionym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem Haniu, że lubisz ten kolor, widziałam. Dziękuję za opinię i serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  36. Dużo zdrowia Pani Basiu!

    Kolejny piękny płaszcz, bardzo mi się podoba! Również lubię szarości. Nie wiedziałam, że teraz jest modny kolor skóry rekina! Ale bardzo mi się podoba :-) Ściskam i ślę całusy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Martusiu, najbardziej pożądana szarość to ponoć kolor skóry rekina.
      Wracam do szarości nieustannie. Również ściskam i serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  37. kolejna świetna stylizacja w Twoim wydaniu ; )

    OdpowiedzUsuń
  38. Szarość to uniwersalny kolor pasuje do wszystkiego:))pięknie Basiu wygladasz a płaszczyk bardzo elegancki:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się Reniu, kolor uniwersalny.
      Od dawna szukałam takiego płaszcza ale zawsze miałam jakieś "ale".
      Serdecznie Cię pozdrawiam, miłego dnia...

      Usuń
  39. Szara nie był moim ulubionym. Ale na co dzień lubię najbardziej.
    Dobrze wymieszać, jest dyskretny i z pewnością może poprawić. Moje ulubione odcienie są perły szare i antracytowe.
    Twój płaszcz jest wspaniały i bardzo eleganckie.
    Jesteś wspaniały z nim
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szary ma tyle odcieni, że możemy wybierać te, które my lubimy najbardziej.
      Dziękuję Curra za Twoją opinię. Serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  40. Piękna jesienna stylizacja! Pozdrawiam cieplutko!:))

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również pozdrawiam cieplutko, miło mi, że mnie odwiedziłaś...

      Usuń
  41. Przyjemny kolor płaszczyka ,robi wrażenie miłego w dotyku i ciepłego, z czarnymi spodniami i dodatkami dobrze współgra. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, kolor przyjemny a płaszczyk miły w dotyku. Połączenie z czernią to sprawdzone połączenie.
      Pozdrawiam...

      Usuń
  42. Ja uwielbiam szarości i co chwile w nich chodzę, nie ma dla mnie lepszego koloru i równie uniwersalnego. Piękny płaszczyk, prezentuję się bardzo dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, ten kolor jest uniwersalny ale również bardzo elegancki.
      Dziękuję za opinię i serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  43. Niedawno kupowałam torebkę dla córki, wpadły mi w reserved w oko dwie, jedna własnie ta , która masz na zdjęciu . Akurat kupiłam tę drugą, ale i ta mi się bardzo podobała. A szare zawsze jest dobre...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szukałam takiej właśnie na ramię, a ta mimo, że nie jest duża trochę pomieści. Od razu zwróciłam na nią uwagę i muszę Ci powiedzieć Anno, że mojej córce też się podoba a jest dość wybredna.
      Masz rację, szary zawsze dobry, do mojej szafy wraca co jakiś czas /właściwie to jest tam zawsze ale w różnych ilościach/.
      Pozdrawiam serdecznie, miłego dnia...

      Usuń
  44. Odpowiedzi
    1. Zgadzam się tylko nie wiem jak sprawdzi się w praktyce, bo z jakością w sieciówkach coraz gorzej...pozdrawiam...

      Usuń
  45. Lubię szarości, ładnie podkreślają inne kolory i dodatki. Miłego weekendu Basiu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, szarość i innymi kolorami świetnie się sprawdza...pozdrawiam serdecznie i miłego tygodnia Ci życzę...

      Usuń
  46. Moje kochane szarości, nigdy nie zawodzą. Piękny szalik w szary deseń.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Ava, wiem, że kochasz szarości. Nigdy nie zawodzą, racja.
      Pozdrawiam cieplutko...

      Usuń
  47. Coco Chanel niegdys bardzo mocno lansowala szarosci, biele i czernie.I mysle ze taki zestaw jest idealny i to na kazda pore roku.Milo sie Basiu usmiechasz, wiec grypa pewnie juz sobie poszla.Bardzo elegancko wygladasz a mimo ze nie lubie kominow(mam na mysli szal) to u Ciebie sprawuje sie on bardzo dobrze.Pozdrawiam milo i czekam na kolejna odslone.)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, Ala racja co do tych kolorów. Ja cały czas do nich wracam /jak mam dość koloru/.
      Przeziębienie Ala, bo na szczęście to nie typowa grypa, cały czas trzyma, kaszel męczy ale ja tak mam.
      Komin noszę puszczony luźno ale jak powieje jeszcze bardziej chłodem /a już wczoraj powiało/ to opatulę się mocniej, już może nie dla urody ale dla zdrowia. Pozdrawiam serdecznie, miłego dnia...

      Usuń
  48. Bardzo ładna stylizacja! Szczególnie spodobał mi się płaszcz i torebka, choć ja osobiście preferuję cieplejsze kolory... a jednak szarości także są piękne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie jednak lepsze są chłodniejsze kolory chociaż te cieplejsze czasami też zakładam.
      Dziękuję za odwiedziny i opinię, serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  49. Barbara you look wonderful in this set and the colour of your coat is beautiful ! Best wishes xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lesley I'm glad that you like. Sheath color I really do like. Best wishes...

      Usuń