środa, 31 sierpnia 2016

Sportowa sukienka z napisem ...

Prosta, a zarazem bardzo kobieca sukienka o dopasowanym kroju w ciekawy wzór gazetowych napisów, to połączenie eleganckiego stylu i sportowej elegancji. "Retro", bo właśnie ten napis jest najbardziej widoczny.

Tak wiec mam sukienkę retro /no nie, to tylko taki żarcik/.

Z rękawem lekki opadającym na ramiona.
Dekolt w literę V nie tylko z przodu ale też z tyłu, na boku fantazyjne wiązanie i wiszące troczki.
Sukienka dzisiaj na małe wyjście więc w wersji bardziej eleganckiej - ze szpilkami.
Trochę biżuterii - długi srebrny wisiorek, pierścionek z dużym oczkiem /takie pierścionki to ostatnio moja słabość/ i tradycyjnie - zegarek.
Zdjęcia robione  przy zachodzącym słońcu.
A tu moje stałe miejsce do robienia zdjęć, niestety już bez słońca.

Jutro wyjazd do Gdyni /wyjazd trochę wypoczynkowy, trochę turystyczny i trochę towarzyski /dużo tych "trochę", co z tego wyniknie - nie wiadomo/.  Jedno wiem, będę relaksować się na maksa i dobrze się bawić! Relacja po powrocie.
Teraz zmykam, bo jutro pobudka o 6.00. Będę do Was zaglądać w miarę możliwości.

Pozdrawiam! Do następnego!

sukienka-Anette Studio Mody,wisiorek-Kraina Stylu,pierścioneOrsay,torebka-Reserved,okulary-Vision Express,zegarek-Gino Rossi,buty-Aga

94 komentarze:

  1. Biała sukienka, z napisami retro - świetny fason z dekoltem V który wyszczupla i dodaje kobiecych kształtów.
    Pięknie się w niej prezentujesz :)

    Udanego odpoczynku nad morzem:) Podobno ma być ładnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, zapowiada się piękny weekend, mam nadzieję, że wypoczynek mi się uda.
      Dziękuję za opinię, serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  2. Basiu, sukienka fantastyczna, świetnie w niej wyglądasz! odjęła Ci co najmniej 10 albo i więcej, lat! :)i życzę Ci udanego "trochę" w Gdańsku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie i Gdańsk choć czasu nie za wiele bo tylko 5 dni ale zawsze coś!
      W sukience czuję się znakomicie, z balerinami może nie tak elegancko ale za to jak wygodnie.
      Serdecznie pozdrawiam Magdaleno...

      Usuń
  3. Cudna i świetna na dzisiejszy upał!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nadal upał więc sukienka bardzo mi się przydaje.
      Serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  4. Bardzo twarzowa sukienka. Wyglądasz w niej świetnie, widać też że się w niej dobrze czujesz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, czuję się w niej bardzo dobrze a to już połowa sukcesu...serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  5. Ale fajna ta sukienka! Uwielbiam taki krój, luźny, ale dzięki głębokiemu dekoltowi bardzo kobiecy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krój lekko luźny ale nie za bardzo, dekolt jest świetny, bardzo takie lubię i to już trzecia sukienka z takim dekoltem.
      Pozdrawiam Ewo, miłego weekendu...

      Usuń
  6. Swietna suknia, Basiu, naprawde "retro"i te szpilki..a wogole to chcialam zauwazyc ,ze sie pieknie opalilas,przynajmniej na moim kompie wyswietla sie Twoja piekna opalenizna.Pozdrawiam .)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak Ala, "retro" choć tak ha!ha! Szpilki zakładam, odkąd nie pracuję to znacznie mniej. Muszę Ci powiedzieć, że nawet dzisiaj tak byłam ale potem szpilki zamieniłam na baleriny.
      Choć się nie opalam to trochę jestem opalona, to skutki częstych wizyt nad wodą, niby siedzę w cieniu i pod parasolem a jednak, lekko opaliło...pozdrawiam serdecznie, miłego weekendu...po powrocie z krótkiego urlopu nie mogę się pozbierać dlatego tak mnie mało na blogu...

      Usuń
  7. Pisze "Retro" ale jest bardzo nowocześnie. Fajnie i oryginalnie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, masz rację, retro tylko napis ale ja za retro nie przepadam.
      Pozdrawiam serdecznie Grażynko...

      Usuń
  8. Bardzo podoba mi sie ta sukienka. Zycze milego wypadu do Gdanska.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, już po wypoczynku, bardzo udanym.
      Miło mi, że sukienka Ci się podoba...pozdrawiam serdecznie...

      Usuń
  9. Fajna, młodzieńcza sukienka. Bardzo podoba mi się jej nadruk jak i krój. Pozdrowionka :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajna, odmładzająca, wg mnie może też być do spodni i płaskich butów, taka fajna , na luzie. Bardzo ładnie Basiu wyglądasz, jesteś taka radosna, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację Marzenko, z płaskimi butami też jest dobrze, ze spodniami nie próbowałam.
      Pełen luzik więc i humor dopisuje...miłego weekendu a zapowiada się pięknie...

      Usuń
  11. Urocza. Zachodzące słońce przebarwia ją na beżowo, i na Tobie taka beżowa nawet chyba jeszcze ciekawsza od oryginalnej, białej:). Taka jeszcze wakacyjna...ech...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niech ten nastrój wakacyjny trwa...tak jak lato...
      Pozdrawiam Anno serdecznie...

      Usuń
  12. Basiu, pięknie wyglądasz w tej sukience, te wszystkie wycięcia podkreślają figurę, fajnie, że białe dodatki nie konkurują z sukienką 🙂 Pozdrawiam serdecznie, Ola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, te wycięcia to jej atut. Lubię białe dodatki latem...pozdrawiam serdecznie, miłego weekendu...

      Usuń
  13. Czyli jednak udało Ci się móc pojechać nad morze :)!
    Super, Basiu - bardzo się cieszę!
    Odpoczywaj i korzystaj z ostatnich letnich dni!

    Sukienka bardzo fajna - trafnie określiłaś ją jako ciuch pasujący do pojęcia sportowej elegancji!
    Ona sprawdzi się i na nieco bardziej oficjalne okazje i na swobodne spacery po mieście :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, udało się choć na krótko ale i tak się cieszę. Pogoda nawet dopisała tylko jeden dzień był deszczowy.
      Tylko po powrocie trudno mi się pozbierać i mam duże zaległości ale powoli nadrabiam.
      Sukienkę wykorzystuję na maksa tym bardziej, że pogoda dopisuje.
      Pozdrawiam serdecznie i miłego weekendu życzę...

      Usuń
  14. Genialna sukienka, sama chętnie bym ja założyła. : )

    OdpowiedzUsuń
  15. "Do twarzy Ci w tej sukience" :) bardzo ładnie.
    Baw się dobrze i nie, nie napiszę, że zazdroszczę buuuuuuu
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Było super tylko szkoda, że tak krótko. Niebawem post z pobytu.
      Pozdrawiam Olu...

      Usuń
  16. OMG !!! That wearing this print is so funny !!! You look great in it (no doubt it's perfect garment for summer !!)

    OdpowiedzUsuń
  17. Basiu, bardzo mi się podoba ta Twoja sukieneczka.
    Pozdrawiam:) Teresa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tereniu, muszę przyznać, że mnie też, a jaka wygodna...pozdrawiam, miłego weekendu...

      Usuń
  18. Och, jak mi się podoba ta kiecka - CHCĘ TAKĄ SAMĄ!!!!
    Wyglądasz w niej Basiu świetnie, do obcasów jednak lepiej.
    Miłego wypoczynku Ci życzę.

    ___Tess.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, że do obcasów lepiej /właściwie to prawie wszystko do obcasów lepiej/. Czasami jednak stawiam na wygodę.
      Już po wypoczynku, było super...serdecznie pozdrawiam Tess...

      Usuń
  19. Sukienka świetna! Tez bym chciala taka! Wyglądasz na luzie, promiennie, stylowo ... Pozdrawiam Basiu!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak też się czuję Aniu, wygodnie, promiennie...lato trwaj, dzisiaj prawie 30 stopni...buziaki...

      Usuń
  20. Fajna sukienka, modernistyczna. Doskonała na upał. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, na upał doskonała, dzisiaj upałów ciąg dalszy, oby jak najdłużej...pozdrawiam Grażynko...

      Usuń
  21. Estas fantástica, un vestido precioso. Besos
    http://almamodaaldia.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam takie nadruki :) . Sukienka jest bardzo ciekawa - niby prosta, ale wzór i lamówki powodują, że wygląda intrygująco i bardzo elegancko. Przepięknie dobrałaś dodatki - ten pierścionek jest rewelacyjny :) . Miłego wyjazdu - pozdrawiam serdecznie Margot :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To moja pierwsza sukienka z nadrukiem, bardzo mi się spodobała a na dodatek już przeceniona, bo ostatnia sztuka, niby pod koniec sezonu ale pogoda piękna i korzystam z niej na maksa. Ostatnio mam bzika na punkcie pierścionków ha!ha!
      Pozdrawiam Margot, miłego weekendu...

      Usuń
  23. Świetna sukienka, można się w niej zaczytać, a też kolory są bardzo twarzowe :) Jak zawsze wyglądasz kwitnąco Basiu, pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, że lubię kolory ale i B&W też lubię. Masz rację, można się "zaczytać" ha!ha!
      Miłego weekendu Dorotko...

      Usuń
  24. Basiu, sukienka taka, jaką sama chciałabym mieć. Jest fantastycznie ładna, elegancka i z takimi zalotnymi rozporkami po bokach.... No, po prostu super.
    Miłego weekendu Basiu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, zalotne wiązanie na boku na duży plus. Miło mi Krysiu, że Ci się podoba.
      Pozdrawiam, miłego weekendu, ma być piękny więc trzeba korzystać...buziaki...

      Usuń
  25. Basiu świetna sukienka !!! Wyglądasz w niej rewelacyjnie, dodała Ci bardzo dużo uroku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marzenko za opinię...serdecznie Cię pozdrawiam...

      Usuń
  26. Piękna sukienka Basiu, świetnie w niej wyglądasz. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Jolu, że Ci się podoba, ja jestem z niej bardzo zadowolona, zakup bardzo udany...serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  27. Świetna ta sukienka, spokojnie bym w takiej śmigała! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, pasowała by Ci, do śmigania świetna...serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  28. Ładna letnia sukienka, ostatnie zdjęcie z Twoim uśmiechem, takie naturalne, bardzo mi sie podoba - odwzajemniam uśmiech i macham do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uśmiech specjalnie dla Ciebie Aniu, też macham do Ciebie...
      Pozdrawiam i buziaki posyłam...

      Usuń
  29. Bardzo zgrabnie Ci w tej sukience Basiu!!! Noś ją do woli! Fajna z humorem, na luzie... Takie ciuchy odejmują lat:)) Jak wiesz, ja tę cechę bardzo lubię:D
    Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisałam długi komentarz i komp się zablokował, złośliwość przedmiotów martwych...
      Sukienkę noszę do woli tym bardziej, że pogoda odpowiednia, lato trwaj!
      Również lubię tę cechę /znaczy - odejmuje lat ha!ha!/
      Pozdrawiam, buziole posyłam...
      p
      Powoli nadrabiam zaległości, ciężko mi to idzie, bo nie mogę się pozbierać po powrocie...

      Usuń
  30. Witaj Basiu :D Bardzo ładnie Ci w tej sukience, prosty krój a jaka efektowna!:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację Kasiu, prosty krój ale ma coś w sobie, od razu wpadła mi w oko ale czekałam na przecenę...
      Serdeczności posyłam...

      Usuń
  31. Bardzo mi się podoba Twoja sukienka:)))ślicznie wyglądasz:)))Pozdrawiam serdecznie i udanego wyjazdu życzę:)))

    OdpowiedzUsuń
  32. Ciekawa sukienka, podoba mi się ten "dekolt" z tyłu. Sama bym chętnie taką przywdziała. Imponujący jest też Twój pierścień. Fajnie, podoba mi się:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, dekolt bardzo ciekawy, pierścienie ostatnio to moja słabość.
      Pozdrawiam Ewo...

      Usuń
  33. Bonito vestido con un estampado muy original. Besos

    OdpowiedzUsuń
  34. Super sukienka! Pięknie w niej wglądasz. Wersja sportowa (sportowe butki) też będzie na miejscu.
    Dekolt z tyłu na czasie, zwłaszcza jak plecki ładnie opalone:):)
    Udanego wypoczynku na wyjeździe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę, że bardziej sportowe buty też będą o.k., ja wolę wersję ze szpilkami choć noszę też z balerinami, całkiem sportowe to nie dla mnie choć są przecież ich miłośniczki. WPRAWDZIE NIE OPALAM SIĘ ALE JEDNAK...trochę plecki opalone...
      Było cudownie, szkoda, że tak krótko...pozdrawiam Elżbieto, miłej niedzieli...

      Usuń
  35. W sam raz na miły wypoczynek, bardzo mi się podoba. Udanego pobytu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, pobyt udany, sukienka była ze mną w Trójmieście.
      Pozdrawiam serdecznie...

      Usuń
  36. Nadruki są modne nie tylko na ubraniach, ale również na wielu przedmiotach domowego użytku. Sukienka jest bardzo oryginalna i fajnie prezentuje się na Tobie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, mam na poduszkach a ostatnio nabyłam serwetki, nadrukowa manie mnie opanowała ha!ha!
      Dziękuję Haniu za opinię...serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  37. Bardzo podoba mi się Twoja sukienka, krój ma ciekawy no i nadruk. Lubie nadruki "gazetowe", jednak nie mogę trafic na nic fajnego. Twoja sukieneczka bardzo na TAK!!! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na tę sukienkę miałam ochotę już dawno, czekałam jednak na przecenę i udało się.
      Myślę, że trafisz na odpowiednią choć wiem, że nie jest to takie proste.
      Serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  38. Love this look on you, Barbara! Cool print and hemline. xo

    OdpowiedzUsuń
  39. Basiu sukienka super i bardzo ładnie wyglądasz. Podoba mi się taki gazetowy wzór. pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od dawna chciałam taką sukienkę, znalazłam tylko cena mi się nie spodobała, poczekałam na końcówkę sezonu i na przecenę.
      Tak się składa, że lato trwa i sukienka wykorzystana na maksa. Pozdrawiam Jolu...

      Usuń
  40. Sukienka najfajniej się zaprezentowała na Twoim stałym miejscu, gdzie nie było słońca.....i pokazała sie w całej krasie na Tobie....ładnie Ci w niej było.....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za Twoją opinię. Z sukienki jestem bardzo zadowolona, wielką jej zaletą jest wygoda a to podczas upalnych dni jest bardzo ważne. Pozdrawiam serdecznie. Miłego dnia...

      Usuń
  41. A cute summerly dress dear Barbara! I love the hem detail and your bag.
    Sabine xxx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sabine I'm glad that you like my dress. Thank you for your visit. Regards....

      Usuń
  42. Basiu, ja też uwielbiam takie suknie z minimalną ilością koloru, Tobie w niej świetnie :)
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię kolory ale ostatnio trochę mniej, ograniczam do minimum.
      Sukienkę bardzo lubię, kupiłam na sam koniec sezonu ale jeszcze długo było pięknie więc wykorzystałam ją do maksimum. Serdecznie pozdrawiam...

      Usuń