wtorek, 3 maja 2016

Wiosenny przegląd tygodnia 2016...

Pogodowa przeplatanka ale jak mówi przysłowie 

"Kwiecień plecień, bo przeplata, trochę zimy, trochę lata".

Zapraszam na tygodniowy przegląd.

Tak też u mnie, trochę wiosny, trochę zimy, bo lata to raczej nie było. 
/zdjęcia z bloga, nie mam ostatnio czasu na sesje zdjęciowe ale tak wyglądają moje tygodniowe stylizacje, 
czasami wprowadzam zmiany i czekam na ciepełko, bo znudziły mi się już wiosenne okrycia wierzchnie/

Poniedziałek

Duża dawka pozytywnej energii, przed  nami przecież cały tydzień pracy.

Fiesta - energia na wiosnę


Wtorek

Trochę kraciastego luzu. 

Koszula w kratę


Środa

Środek tygodnia w kolorze - granat z pastelowym niebieskim Serenity i odrobiną żółci Buttercup.

Trochę wzoru - na bluzce


Czwartek


Powiało chłodem. Wróciły pastele. W roli głównej duet - Ouatz Rose i Serenity /w dodatkach/.

Nadal pastelovo


Piątek

Na niebiesko /Snorkel Blue/.

Sobota

To nie była "robocza sobota", raczej wyjściowa, mój ulubione kolor na wiosnę to Rose Quartz.
Rano zimno, nawet przymrozki, piszę  tak na wszelki wypadek gdyby ktoś pytał po co mi rękawiczki. 

Niedziela

Coraz częściej pojawiają się u mnie sukienki. Dużo Buttercup /energia słonecznego dnia/.
 
Żegnam kwiecień a najpiękniejszy miesiąc pełen optymizmu wita mnie pięknym kwieciem.

Ach! Ten maj!

Życzę Wam pięknego, słonecznego dnia, na blogu będę wieczorem.

Pozdrawiam! Do następnego!

86 komentarzy:

  1. Basieńko każdego dnia wyglądałaś pięknie i elegancko. Baardzo!!!
    Bluzeczka w "ciapki" i sukienka w kwiaty skradły mi serce.
    Cudne zdjęcia kwiatów. Wiosna, a szczególnie maj to niezwykły czas w roku.
    Pozdrawiam Cię bardzo ciepło! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Basiu, maj zawsze piękny i wita nas pięknym kwieciem
      /te zdjęcia kwiatów to bloga z 2011 roku ale maj zawsze przecież taki cudowny, ostatnio mam mniej czasu na obserwacje przyrody/.
      Wiesz, że tak lubię, bardziej na elegancko niż na sportowo.
      Pozdrawiam serdecznie, miłego dnia...

      Usuń
  2. Bardzo fajne zestawy Basiu. W każdym wyglądasz świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. BAsiu, zdecydowanie wszelkie pastele to Twoje kolory!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz., że od niedawna lubię pastele, zawsze mi się wydawało, że lepsze są dla mnie mocne kolory.
      Miłego dnia...pozdrawiam...

      Usuń
  4. Bardzo stylowy tydzień!! Życzę aby pogoda była piękna i nadeszło to wyczekiwane ciepełko:) Bzy piękne. Pozdrawiam serdecznie:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, mam nadzieje, że ciepełko zawita do mnie i będzie można bardziej się porozbierać ha!ha!
      Pozdrawiam wiosennie...

      Usuń
  5. Ja również nie mogę doczekać się ciepełka :-) Piękne stylizacje, wyglądasz perfekcyjnie w jasnych kolorach.Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Alicjo za opinię, jasne kolory mi służą a ciepła poczekamy się, już wkrótce...
      Miłego, ciepłego i słonecznego dnia Ci życzę...

      Usuń
  6. Najbardziej spodobała mi się środa:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię ten zestaw, miło mi, że Ci się spodobał Anno...serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  7. Energetyczny poniedziałek mnie zauroczył, ładnie Ci w czerwieni Basiu, podoba mi się ten zestaw, no i pozostałe również, ale ta czerwień w połączeniu z ecru czy beżem - super.
    Majowe, słoneczne pozdrowienia przesyłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na początek tygodnia zawsze przyda się trochę więcej energii. Lubię czerwień choć ostatnio mniej noszę.
      Pozdrawiam Aniu majowo...

      Usuń
  8. Świetny ten niebieski płaszczyk :)Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Moniko, że podoba Ci się mój niebieski płaszczyk...serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  9. Bardzo lubię takie posty, gdzie jest przegląd stylizacji z tygodnia/miesiąca. Twoje zestawy są takie kobiece, spójne i konsekwentne. Jesteś prawdziwą damą. Pastele to kolory dla Ciebie. Fotografie wiosennej przyrody prześliczne. Pozdrawiam Danka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie robię często takich postów ale może to zmienię i będzie jeden w miesiącu.
      Miło mi, że podobają Ci się moje zestawy. Masz rację, jestem konsekwentna w tym co noszę.
      Może czasami wydawać się to nudne ale przecież nie będę pokazywać tego czego nie lubię.
      W tym sezonie zakochałam się w pastelach i nie tylko dlatego, że to kolory wiosny 2016 ale, że odkryłam ich moc.
      Fotografie wiosennej przyrody z 2011 roku ale maj zawsze tak samo piękny.
      Pozdrawiam Danusiu, miłego dnia...

      Usuń
  10. Każdego dnia wyglądałaś pięknie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za Twoją opinię, miłego, słonecznego dnia...

      Usuń
  11. Basiu, co za szałowy tydzień! :) bardzo mi się podoba płaszczyk z poniedziałku i soboty! :) Ty, Basiu, zawsze wyglądasz elegancko! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło to usłyszeć od Ciebie Magdaleno. Ten płaszczyk to też mój faworyt.
      Serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  12. Super! Każdy dzień pełen niewymuszonej elegancji, klasy i najnowszych trendów;) Żeby wszystkie kobiety tak dbały o ubiór to świat byłby przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komplement, miło mi, że Ci się podoba.
      Czasami kobiety zapominają o tym, że to one są najważniejsze.
      Warto pomyśleć o sobie. Serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  13. Super stylizacje i ślicznie w nich wyglądasz. Pozdrawiam, już prawie wiosennie :)
    Gosia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, miło, że Ci się podoba.
      Wiosna na całego więc wiosenne pozdrowienia posyłam...

      Usuń
  14. Basiu pięknie w każdym dniu i w każdym detalu Twojej garderoby. Jesteś ozdobą tych miejsc, w których się pojawiasz. Wszystko, co założysz ma styl i klasę. Podoba mi się bardzo. Pozdrawiam Teresa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Tereniu, lubię klasykę i tego się trzymam.
      Pozdrawiam Cię serdecznie, miłego dnia...

      Usuń
  15. Na takie dziewczyny jak Ty Basiu, ja mówię, dopięta na ostatni guzik - czyli, PEDANTKA.
    To nie tylko Ty, ale też Twoje mieszkanie, (oglądałam wcześniej) jest pedantyczne, ba... nawet Twoja szafa.
    W tym tygodniu najbardziej podoba mi się czwartek. Stylizacja najbardziej korzystna dla Ciebie.
    W tym płaszczu wyglądasz jak dama.
    ___Tess.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację Tess, trochę jestem pedantka, nie wiem czy to dobrze czy nie, bo czasami w życiu to przeszkadza.
      Z drugiej strony to tak lubię a szafę to naprawdę mam uporządkowaną i to każdego dnia ha!ha!
      Czwartek mówisz! No tak, ten płaszcz to mi się udał. Serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  16. Piątek bo płaszcz. Sobota, bo całokształt i czarne kryjące rajstopy ;) Przyroda w rozkwicie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, przyroda cudna ale zawsze tak jest w maju i za to go lubię.
      Dzięki za opinię...serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  17. W pastelowym stylu, bardzo kobieco i lekko, elegancko i niezobowiązująco, jednym słowem w dobrym stylu.
    Piękne Twoje kreacje. Miłego najlepszego maja.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pastele zagościły w tym sezonie w mojej szafie na dobre, myślę, że to dobra decyzja.
      Pozdrawiam majowo...dużo słonka życzę...

      Usuń
  18. Cały tydzień elegancki i z klasą:)))masz bardzo ładne płaszczyki:))))Pozdrawiam serdecznie i również miłego tygodnia życzę:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę tego jest ale nie za wiele, bo trzeba wykazywać się rozsądkiem Reniu.
      Wiesz, że lubię elegancko i uwielbiam obcasy, dopóki mogę to chodzę.
      Pozdrawiam, miłego dnia...

      Usuń
  19. Basiu w każdym dniu byłaś bardzo elegancka! Masz wrodzona klasę i nawet w bardziej lużnym zestawie wyglądasz szykownie:))
    Serdecznie Cie pozdrawiam! Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, raczej ze mnie elegantka ha!ha! niż typ sportowy, tak już mam.
      Pozdrawiam, buziole posyłam...

      Usuń
  20. Najbardziej lubię Cię w pastelach. Przegląd tygodniowy imponujący. Najbardziej podoba mi się zestaw z soboty. Miłego tygodnia Basiu.
    http://balakier-style.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krysiu, w tym sezonie zakochałam się w pastelach. Miło mi, że podoba Ci się sobotni zestaw.
      Pozdrawiam, miłego dnia życzę...

      Usuń
  21. Basiu Ty zawsze jesteś elegancką babeczką.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Lusiuniu za komplement...serdeczności Ci posyłam...

      Usuń
  22. świeżo, wiosennie, jak zawsze z gustem, Basiu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiosna zawitała, czasami jeszcze chłodna ale będzie coraz lepiej Aga.
      Pozdrawiam wiosennie...

      Usuń
  23. Elegancko, świeżo i modnie. Takie jest moje podsumowanie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Grażynko za to podsumowanie...serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  24. W beżowym płaszczyku i różowym szaliczku i z takąż torebką.....z czernią ....to mój wybór......

    Wiosennie Pozdrawiam Basiu...chociaż za oknem pogoda nijak nie może się ustalić......

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za opinię, miło mi, że podoba Ci się beżowy płaszczyk, róż pastelowy to mój kolor na ten sezon.
      Pogoda może się ustabilizuje i będziemy mieli prawdziwą wiosnę, czego Tobie i sobie życzę...miłego dnia...

      Usuń
  25. Wszystkie zestawy świetne, jak to mówią, ładnemu to we wszystkim ładnie
    Pozdrawiam Babooshka Style.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...ale mnie zawstydzasz Marzenko...pozdrawiam i miłego dnia Ci życzę...

      Usuń
  26. Odpowiedzi
    1. Tak, wiosenne, miło mi, że Ci się podobają moje stylizacje...pozdrawiam...

      Usuń
  27. Ale jesteś elegancka Basiu! Wszystkie zestawy świetne. Bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Basiu pięknie,elegancko i poprostu super wszystko dobrane
    Basiu podziwiam twoje wyczucie dobrego smaku
    Zawsze świetnie i nic dodać nic ująć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jolu, tak po mojemu, tak, jak ja lubię. To miłe, że Ci się podoba.
      Pozdrawiam Cię wiosennie, miłego dnia...

      Usuń
  29. Widzę, że również lubisz wiosenne kwiatki :) . Wszystkie propozycje są eleganckie i bardzo ładnie zaprezentowane. Wyglądasz wiosennie, pogodnie ... ale jednocześnie dostojnie. Śliczne kolory. A po więcej kwiatków, ;) którymi zachwycam się na moim blogu już od kilku tygodni zapraszam do www.iameverywoman.eu . Serdecznie pozdrawiam Margot

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Margot, lubię kwiaty i nie tylko wiosenne ale wszystkie dlatego na moim blogu kwiaty pojawiają się od samego początku czyli od 2010 roku. Zawsze cieszą oko...
      Dziękuję za Twoją opinię, staram się zaprezentować to co noszę jak najlepiej. Pozdrawiam serdecznie, miłego dnia...

      Usuń
  30. Piękny przegląd Pani Basiu, bardzo mi się podoba też jak zdjęcia zestawów są przeplecione zdjęciami kwiatów! Każdy zestaw jest kobiecy i elegancki, a moje serce skradł kardigan z piątkowego zdjęcia. Ma świetny wzór i kolory! Pozdrawiam serdecznie i ściskam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten kardigan bardzo lubię, najbardziej za jego wzór.
      Wiosenne kwiaty cieszą oko, przyroda rozkwita. Ach! Ten MAJ!
      Rzadko robię takie przeglądy ale może teraz będą częściej.
      Serdecznie pozdrawiam Martusiu...

      Usuń
  31. no.... jednym słowem elegancka wiosenna BAsia :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Widać, że bardzo dbasz o siebie jak i szczegóły swojego ubioru... detale.. podoba mi się! Szczególnie stylizacje poniedziałkowe i środowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, masz rację, dbam o detale i o siebie w miarę moich możliwości.
      Cieszę się, że podoba Ci się poniedziałek i środa...serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  33. Basiu każdy dzień jest ciekawy w stroju. Dużo kolorów i wiosny wokoło. Bardzo ładne zestawy, można ciebie podglądać i tworzyć coś nowego dla siebie. Tak trzymaj i słonecznego weekendu życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Halinko, lubię urozmaicać ale cały czas w swoim stylu.
      W tych zestawach też wprowadzam zmiany, bo lubię żeby za każdym razem było inaczej.
      Kolory noszę przez cały rok ale na wiosnę chyba więcej.
      To pora roku, która zachęca do kolorów i do zmian po zimie.
      Pozdrawiam i również życzę Ci pięknego i słonecznego weekendu.

      Usuń
  34. zabiorę Ci ten płaszczyk błękitny :) jest cudowny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że jest cudowny, dużo w nim chodzę, bardzo go lubię.
      Dzisiaj chciała mi go podebrać córka ale na nią o wiele za duży.

      Usuń
  35. Odpowiedzi
    1. Lola Gracias por su visita. Me complace que usted quiera. Besos ...

      Usuń
  36. Great looks ! Kisses.
    http://solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  37. Pięknie i z klasą<3 pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Zoya za Twoją opinię...serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  38. Pieknie i ewlwgancko Basiu zawsze ,każdego dnia..W czerweieni bosko!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, czerwień to dla mnie dobry kolor i dla innych pań również, nie należy się go bać tylko dobrać odcień do swojej urody.
      Zawsze u mnie była czerwień, w tym sezonie też będzie. Lubię tak trochę na elegancko, styl sportowy o wiele mniej ale pojawia się.
      Na wycieczkach, na wyjazdach zakładam płaskie buty i ...w drogę ha!ha!
      Pozdrawiam Cię serdecznie i w adidasach pędzę na siłownię na powietrzu a potem na kije...buziaki...

      Usuń
  39. Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ava za komplement, już się czerwienię ha!ha!
      Pozdrawiam wiosennie, miłego weekendu...

      Usuń