niedziela, 22 maja 2016

Sukienka wizytowa...

Życie nie składa się tylko z szarej rzeczywistości ale obfituje też w różnego rodzaju imprezy, mniej lub bardziej uroczyste.
W takich chwilach musimy wyglądać odświętniej.

 Chabrowa sukienka firmy SCARLETT - tu klik doskonale się do tego nadaje.

Asymetryczne formy i cięcia na rękawach pokazały się w kolekcji La Mania i Bohoboco.

/z cyklu - kolorowa szafa 50+/
W pięknym odcieniu niebieskości /mam sentyment do tego chabrowego koloru, w takim właśnie kolorze miałam suknię na ślubie córki/.
Baza sukienki ma ołówkowy fason, na górze narzutka.
Sukienkę wyróżniają asymetryczne formy i odważne ciecia /na bokach rękawów/.
 

Minimum biżuterii /zegarek i pierścionek koktajlowy/, nieduża torebka w moim ostatnio ulubionym kolorze Rose Quartz.

Z okularami przeciwsłonecznymi nigdy się nie rozstaje, do tej sukienki wybrałam niebieskie.

 Szpilki albo eleganckie buty na wygodnym słupku. 

Ja zawsze stawiam na szpilki ale z możliwością zamiany na te wygodniejsze.
Nie ma nic gorszego jak bolące nogi, czar pryska i nie ma już przyjemności z zabawy.
Czy była udana i będziemy ją miło wspominać zależy od tego jak się na niej czułyśmy.

Pozdrawiam! Do następnego!

sukienka-SCARLETT/tu klik/,torebka-Orsay,okulary-Vision Express,zegarek-Gino Rossi,pierścionek-I am,buty-Embis

86 komentarzy:

  1. Basiu, jak ślicznie Ci w tej chabrowej sukience. Fason w sam raz dla Twojej figury. Torebka i buty bardzo ładnie dobrane. Wbrew temu, co niektórzy sądzą, torebka i buty w tym samym kolorze, to wcale nie obciach, ale wracająca moda na elegancję w dodatkach. Pozdrawiam Cię serdecznie.
    http://balakier-style.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krysiu, to dla mnie bardzo dobry kolor, nawet 16 lat temu go uwielbiałam i miałam suknię w tym kolorze na ślubie córki.
      Buty mają inny kolor, są bardziej beżowe a torebka różowa pastelowa ale na zdjęciach wyszło, że są takie same.
      Ja nawet się cieszę, że wracają takie same buty jak torebka, bo to mi się bardziej podoba.
      Dziękuję za opinię i serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Starałam się pokazać jak najlepiej...pozdrawiam Agnieszko...miłego tygodnia...

      Usuń
  3. Fabulous in blue, dear Barbara.
    You look fantastic
    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie Basiu i baaardzo elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak miało być Jolu i chyba się udało...serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  5. Basiu, po prostu pięknie. Bardzo mi się podoba. Pozdrawiam Teresa:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Tereniu, że Ci się podoba...wiosenne pozdrowienia posyłam...

      Usuń
  6. Pięknie ci w tym kolorze. Idealnie dopasowałeś kolorystycznie okulary, całość bardzo elegancka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, kolor śliczny, bardzo mi pasuje a niebieskie okulary z mojej szuflady świetnie się "dopasowały" do całości.
      Pozdrawiam Lusiuniu, miłego dnia...

      Usuń
  7. Piekna, niebanalny kroj, w twarzowym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolor bardzo twarzowy, krój ciekawy...pozdrawiam Agnieszko serdecznie...

      Usuń
  8. Amazing dress dear Barbara! Kisses.
    http://solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  9. Basiu,też lubię ten kolorek i widzę,że okulary świetnie dobrałaś do sukienki. Bardzo ciekawy krój sukienki i pięknie się w niej prezentujesz Basiu. Pozdrawiam Serdecznie, buziaki...:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, okulary "wpasowały się" idealnie, kupiłam je rok temu, bo zaczęło pojawiać się u mnie coraz więcej niebieskich rzeczy.
      Krój ciekawy i w sam raz na większe wyjście. Pozdrawiam piękny NY...buziaki...

      Usuń
  10. Cudownie wyglądasz w takiej sukience! Ma piękny fason i kolor. Miłego dnia :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Alicjo za opinię...pozdrawiam, miłego dnia...

      Usuń
  11. Śliczna jest ta sukienka - wysmakowana w swej elegancji. Przesyłam cieplutkie pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miało być elegancko ale nie za bardzo, myślę, że się udało...pozdrawiam Ewo wiosennie, dużo słonka życzę...

      Usuń
  12. Sukienka ma wyjątkowo ciekawy fason. Wszystko wygląda lekko i zwiewnie, no i jeszcze ten piękny kolor. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, kolor piękny, ciekawy fason...pozdrawiam Grażynko...

      Usuń
  13. BArdzo dobrze zgrane z torebką, a buty nude to zawsze dobry wybór, wydłużają nogi. Jakiś wisiorek do tego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ja uwielbiam buty nude właśnie za to, że wydłużają nogi. Torebka ma trochę inny kolor /pudrowy róż/, taki element kolorystyczny ale bardzo delikatny. Z wisiorka zrezygnowałam na rzecz dużego pierścionka. Serdecznie pozdrawiam, miłego dnia Anno...

      Usuń
  14. Ładna i dobrze "pomyślana" sukienka , kolor fantastyczny. Pozdrawiam, Basiu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, dobrze "pomyślana", zgadzam się Grażynko a kolorem jestem zachwycona...pozdrawiam piękny Kraków...

      Usuń
  15. Ciekawy fason ma ta sukienka :) I ten wyrazisty kolor!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolor piękny /dla mnie idealny/...serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  16. Sukienka niezwykle elegancka i bardzo Ci ładnie w tym kolorze:)))śliczne okulary:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są w życiu uroczyste chwile, trzeba je uczcić "na elegancko".
      W kolorze się zakochałam a okulary "wpasowały się " idealnie.
      Pozdrawiam Reniu, miłego dnia...

      Usuń
  17. Basiu, bardzo pasuje Ci ten odcień niebieskości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę, że to kolor "dla mnie"...pozdrawiam serdecznie, miłego dnia...

      Usuń
  18. Basiu!
    zachwycam się Twoją sukienką!
    Sama bym ją chętnie założyła!
    jest piękna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też się podoba, zachwycił mnie kolor.
      Pozdrawiam serdecznie i miłego dnia Ci życzę...

      Usuń
  19. Basienko, wygladasz cudownie - powiedzialabym nawet...wytwornie <3 Dama.... A ten kolor - wprost stworzony dla Ciebie!
    Sciskam Cie mocno. Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Aniu, jest wytwornie ale są takie uroczystości, że tak właśnie trzeba.
      Od czasu do czasu Damą być - warto. Kolor - zakochałam się w nim.
      Również ściskam mocno i buziaki posyłam...

      Usuń
  20. A ja tak jak i Ty, lubię buty i torebki w tym samym kolorze :) Świetnie, że zestawiłaś tą sukienkę właśnie z pudrowym różem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, ktoś, kiedyś tak sobie powiedział - torebka i buty w innym kolorze, inaczej jest obciach a przecież przez lata było inaczej i znów to wraca. Jak mam ochotę na torebkę w tym samym kolorze co byty to po prostu tak noszę. Inna torebka do bytów to wygoda, bo jednak dopasowanie /zwłaszcza przy kolorze/ tych dwóch elementów nie jest proste. Pudrowy róż to mój nr.1 w tym sezonie. Pozdrawiam serdecznie...

      Usuń
  21. Bardzo ładny kolorek sukienki.

    Dodaje do obserwowanych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, kolor bardzo ładny...serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  22. Kolor śliczny, uwielbiam niebieski. A sukienka ma bardzo ciekawy fason, nie taki oklepany jak to się mówi. Te asymetryczne cięcia są takie przemyślane, bardzo ładnie wyglądasz:) Ale sukienkę wynalazłaś, masz nosa nie ma co. Dodatki również idealnie dobrane. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też bardzo podoba się ten kolor. Są uroczystości na których trzeba wyglądać odświętniej.
      Dodatki bardzo neutralne, nude buty wydłużają nogi a torebka w pudrowym różu dodała spokoju do mocnego koloru sukienki.
      Mało biżuterii bo sukienka ma ciekawą narzutkę i nic więcej nie było mi potrzebne.
      Pozdrawiam Ewo serdecznie, miłego dnia...

      Usuń
  23. Basiu, Tobie dobrze w bardzo wielu kolorach, w tym też. Bardzo elegancko, wytwornie ale nie za poważnie. Śliczne okulary, Bardzo mi się podobasz, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, trzeba uważać, żeby nie było "za poważnie". Kolor super, ja lubię kolory a ten pasuje do mnie idealnie /i tak się w nim czuję/.
      Okulary z szuflady ale pasuję, od jakiegoś czasu coraz więcej u mnie niebieskości więc rok temu kupiłam sobie "niebieski okulary".
      Dziękuję Marzenko za opinię i serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  24. Ukazał sie ten twój post o tydzień za późno , moze trochę więcej niz tydzień
    Kapitalna sukienka
    A ja szukam na wyjątkowe wyjście
    A ta ciekawa i krój i kolor
    Szkoda ze juz na pewno nie ma czasu zeby taka sciągnąć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, znajdziesz dla siebie tę idealną tylko trzeba się czasami mocno naszukać, bo choć oferta duża to i tak są trudności.
      Pozdrawiam serdecznie, miłego dnia...buziaki...

      Usuń
  25. Basiu wyglądasz bajecznie!!! Sukienka ma boski kolor i niezwykły krój! Piękna jest!
    Z tymi szpilkami i torebką cudnie wyszło... Bardzo elegancko i nowocześnie! 10 lat mniej, jak to mówię:))) I co zawsze lubię;))
    Buziole Basiu!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiemy, że jednak co szpilka to szpilka ale...jest też ale...
      Miło mi, że Ci się podoba, kolor boski, masz rację, fason w sam raz dla mnie na takie większe wyjścia.
      1o lat mniej - to mi się podoba ha!ha! Pozdrawiam, buziole...

      Usuń
  26. Sukienka jest bardzo wizytowa :) . Kolor przepiękny, a fason nietuzinkowy. Wszystko eleganckie, dostojne, z klasą. Dodatki i okulary w kolorze kobaltowym pięknie wszystko łączą. Pozdrawiam Margot :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po pewnym czasie okulary nie były potrzebne ale jednak spełniły swoja rolę. Nie lubię jak mi świeci w oczy.
      Z okularami praktycznie to ja się nie rozstaję, są w mojej torebce na stałe /nawet zimą/, nigdy nie wiadomo kiedy będą potrzebne.
      Dziękuję za opinię Margot, pozdrawiam...

      Usuń
  27. Precioso vestido!!! Estás muy elegante, Bárbara...
    Un beso
    http://cocoolook.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  28. Wow! Fruwająca suknia w mocnej kolorystyce, bardzo szykowna :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, fruwająca, mąż mówi, że pierwsze zdjęcie "na Małysza" ha!ha!
      Pozdrawiam słonecznie...

      Usuń
  29. Es un vestido muy bonito, tengo que decirte que ese color te sienta muy bien. Estas muy elegante y guapa. Besos.

    http://almamodaaldia.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gracias por su opinión. Me alegro de que te guste. Besos ...

      Usuń
  30. Sukienka świetna. Obecnie panuje czas wesel i innych uroczystośći, więc na pewno wiele kobiet weźmie pod uwagę Twoją propozycje. Śiczny kolorek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolor mnie zachwycił, bardzo mi się podoba, czas uroczyści to trzeba wizytowo. Pozdrawiam, miłego, słonecznego dnia...

      Usuń
  31. Pięknie Basiu. A gdzie Ty się wybierasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...a mam taką rodzinną uroczystość...pozdrawiam serdecznie Tess...

      Usuń
  32. Ciekawa wersja prostej czarnej, a jak lato to uważam weselsze kolory powinny królować. Elegancko a zarazem z pazurkiem. Tak trzymaj, baw się dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Halinko, piękna pogoda, wiosna w rozkwicie więc watro postawić na weselsze kolory niż czerń /choć ja bronie czerni/.
      Dziękuję za opinię, pozdrawiam serdecznie...

      Usuń
  33. Oj, jak elegancko! Świetny fason i kolor. Piękna propozycja na te większe i mniejsze uroczystości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że są takie uroczystości, bo wtedy możemy poczuć się wyjątkowo.
      Pozdrawiam wiosennie Magdaleno...

      Usuń
  34. Elegancko, kobieco, z klasą, energetycznie, uroczo... no cóż więcej dodać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za opinię, miło mi, że Ci się podoba...pozdrawiam...

      Usuń
  35. Ahhhh.. cudownie jak zawsze! Pani Basiu wyglada Pani lepiej niż ta modelka na zdjęciu! Perfekcyjnie..

    Pozdrawiam
    Patrycja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Patrycjo za opinię, pozdrawiam serdecznie...

      Usuń
  36. Bardzo ładna sukienka, tez bym taką chciała no i świetne dodatki, wszystko bardzo eleganckie...
    pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachwycił mnie kolor sukienki, bardzo dobrze się w niej czuję.
      Torebka w spokojnym pudrowym różu, bo to ostatnio mój ulubiony kolor na wiosnę i lato.
      Buty, jak napisałam, szpilki ale...z możliwością zamiany.
      Pozdrawiam Aniu, miłego, słonecznego dnia Ci życzę...

      Usuń
  37. Odpowiedzi
    1. Bardzo mi się podoba ten kolor...pozdrawiam, miłego dnia..

      Usuń
  38. Gorgeous colour blue , gorgeous bag , gorgeous lady ! Kisses

    OdpowiedzUsuń
  39. Krój i kolor bardzo ci służą. Wyglądasz bardzo elegancko!

    OdpowiedzUsuń
  40. Basiu, kolor sukienki piękny
    Ja ostatnio tez lubuję się właśnie w takim, pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, Ula, piękny kolor, bardzo twarzowy. Pozdrawiam, miłego weekendu życzę...

      Usuń
  41. Idealna na wizyty i chociaż kolor nie dla mnie Tobie Basiu w nim pięknie.
    Dawno nie miałam i nie zakładałam sukienki.

    Pozdrawiam słonecznie....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem wielką fanką sukienek /a właściwie byłam, bo ostatnio stawiam na spodnie/, kolor jest "mój", pasuje do mojej karnacji.
      Rozumie, że nie każdy lubi i nie każdemu pasuje a jak nie jesteśmy przekonane to nic na siłę.

      Usuń