wtorek, 4 czerwca 2013

Na maksa...

Długa, prawie do samej ziemi maxi.

W pięknym kobaltowym kolorze.

Z koronkową górą, dół z szyfonu, zamaszysta i powiewna.
Taki fason  dodaje  figurze lekkości.
Bardzo elegancka, na specjalne okazje,  choć  również na ulicę.
Dżinsowa kurtka miała przełamać trochę tę elegancję.
Przy moim wzroście/160/ konieczne są szpilki.
Sukienka miała być przerobiona na spódnicę, jednak zostaje ,chyba  i tak bym w niej nie chodziła.
Czy ja bym umiała w takiej chodzić?
Trochę się zaplątałam!

"Tak bym chciała damą być,

ach, damą być, dama być..."

Ale nie jestem, bo nie umie chodzić w aż tak  długich sukienkach czy spódnicach.
W niedzielę miałam gości więc  zaszalałam w domowym zaciszu.
Proszę nie traktować tej stylizacji zbyt poważnie.

Moda to zabawa więc się pobawiłam.

I jeszcze - zabawy kolorami na paznokciach dalszy ciąg.

Dzisiaj pastelowy róż.

Pozdrawiam!

sukienka-butik
kurtka-Pepper Corm
buty-Embis
pasek-nn
pierścionek-I am

108 komentarzy:

  1. Piękna sukienka i doskonale Ci pasuje. :) Uwielbiam ten kolor. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Docia, widzę u Ciebie nowy wpis, mam kłopoty techniczne, bedę jutro po południu, teraz zmykam, bo wstaje wcześnie...pozdrawiam, buziaki...

      Usuń
  2. Wow! - Basiu jak Ci ładnie w tym kolorze - a jak pasuje ona do tych cudownych niebieskich drobnych kwiatuszków na balkonie.
    Sukienka fajna ztą koronkową górą. A Ty nęcisz tą swoją nóżka, oj nęcisz Basiu.
    Ciepełka życzę.....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I częściej zakładaj tą kurteczkę!

      Usuń
    2. Dziękuje za życzenia ciepełka, bo bardzo potrzebne. Miło mi, że Ci się Tess podoba, masz rację, muszę częściej zakładać tę kurtkę, bo jakoś mało w niej chodzę...pozdrawiam cieplutko i miłego tygodnia Ci życzę...

      Usuń
  3. Przepięknie wyglądasz! bardzo podoba mi się kolor tej sukienki, jak i cała sukienka, koronka dodaje jej uroku:) pozdrawiam i miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja Droga to jest fantastyczna propozycja. Przełamanie długiej eleganckiej sukienki jeansową kurtką dało świetny efekt. Do. Tego jeszcze ten kolor... Naprawdę mi się podoba-:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolor mocny ale....podoba mi się, kurtka to też tak myslę, że dobry wybór, Twoja opinia jest dla mnie bardzo ważna...pozdrawiam Grażynko...

      Usuń
  5. Śliczna ta sukienka, nie przerabiaj jej. Faktycznie ma piękny kolor. Szkoda, że nie pokazałaś jej w całej okazałości.
    Słonka życzę, Basiu:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Soniu, na balkonie nie ma takich możliwości, żeby pokazać dokładniej, trochę ciasno...miło, że Ci się podoba...pozdrawiam...

      Usuń
  6. Ale ładna sukieneczka! Kolorek obłędny i ta koronkowa góra. Uwielbiam takie kiecuszki:) Podoba mi się przełamanie stylu jeansową kurteczką.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pani Basiu, alez to jest jedna z lepszych Pani stylizacji! Jeans nie tylko przelamal ale i dodal 'pazurka'. Mi sie ogromnie podoba. A dama i tak Pani jest, wzorem do nasladowania.
    POzdrawiam
    Edyta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Ci Edytko za opinię, miło mi, że Ci się podoba...pozdrawiam...

      Usuń
  8. Jest pięknie! I z długością i w jeansowej kurtce!
    Jak tak patrzę na Ciebie - może więcej stylizacji z tą kurtką, naprawdę jest bardzo dobra!
    No kolor sukienki. Stworzony dla Twojej urody :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ta kurtka będzie się częściej pokazywać....dziękuje Małgosiu za opinie...miłego tygodnia...

      Usuń
  9. a ja lubie takie dlugasne, i do tego ten kolor, mialam juz taki,( kostium ze spodniami) jedynie buty zostaly w tym kolorze, chyba nigdy juz nie wloze bo troche za eleganckie na wyjscia codzienne, wiesz, zloto przy obcasiku....
    ale w takiej sukni smigalabym po miescie, oj tak.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do butów, to złoto przy obcasiku może być, tak się nosi, dziękuje Jolu za opinie...pozdrawiam...

      Usuń
  10. Ha! A u mnie też dżinsowa katanka :D
    Co do maxi - zachorowałam nadłuuuugą kieckę i pragnę. Z resztą były już czasy, że się tak nosiłam...
    Kolor mocny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to czekam Sivka na Twoją dłuuugą kieckę, przy Twoim wzroście będzie super...pozdrawiam...

      Usuń
  11. pięknie Pani w tej maxi, więc proszę jak najbardziej chodzić na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  12. I sukienka i kurtka fajne ! I długość kiecki tez ! A w wersji eleganckiej prosze o miętową marynarkę do niej ( pisze to ja , która mięty nie lubi ;)
    Pozdrawiam Basiu !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mietowa marynarka , będzie super ale jeszcze nie mam, może poszukam...pozdrawiam Aniu...

      Usuń
  13. przepiękny kolor!!!! na pewno umiałabyś w niej chodzić! ja jestem niższa od Ciebie:D mam 158cm, ale nie mam kompleksów i do maxi nawet japonki zakładam;)
    ta sukienka ma potencjał...podejrzewam, że założysz ją jeszcze nie raz:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ..ale Ty Tara jesteś szczupa to możesz, ja muszę się wyciągnąć w szerokości i w długości, ha!ha!...pozdrawiam i miłego tygodnia Ci życzę...

      Usuń
    2. a Ty Basiu masz za, to inne atuty - biust!:))
      zawsze zazdrościłam dziewczynom ładnych dekoltów:)

      Usuń
    3. No tak, mam, ale czasami to bym chciała mieć mniejszy, o wiele szczuplej się wygląda...ale jest jak jest i już...buziaki...

      Usuń
  14. ojej przecież wygląda Pani rewelacyjnie! Prosze sie nie bać maxi :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Basiu alez Ty jestes dama w kazdym calu. Piekna jest ta Twoja maksi i ma cudowny kolor. Podoba mi sie, ze zalozylas do niej te jeansowa kurteczke. Basiu bosko wygladasz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za opinie, miło mi, że Ci się podoba, kurtkę jeansowa będe nosić częściej...pozdrawiam Cię i miłego tygodnia życzę...

      Usuń
  16. Fantastycznie Ci Basiu w tym kolorze,no napatrzeć się nie mogę:-)))
    Tak,moda to zabawa a to szaleństwo wyszło Ci idealnie,goście z pewnością to zauważyli?
    pozdrawiam i słonca życzę:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, zaszalłam i pobawiłam się, kolor jest ciekawy i bardzo na czasie a sukienka ma już 13 lat...pozdrawiam ...milego tygodnia, u mnie zimno i mokro...

      Usuń
  17. Jejjjj Basiu Kochana jak Cię zobaczyłam to oniemiałam, wyglądasz nieziemsko pięknie, sukienka jest cudowna i fajnie że dodałaś kurteczkę dżinsową, tak a propos mam prawie identyczną ...hah:)I właśnie dzisiaj mierzyłam fajną kieckę w sklepie właśnie z taką kurteczką :)))

    Masz rację moda to zabawa i baw się dalej :)))Ostanie foto Uwielbiam !!Zachwycona na MAXA:)
    Zaczęłam nie najlepiej dzień, Twój widok bardzo mi pomógł i za to serdecznie Ci dziękuję!!!

    P.S. Zazdroszczę Twojej córce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, Beatko, bawmy się, ja lubie się bawić, choć w ubraniach jestem ostrożna, nie chcę wygladać jak dzidzia piernik, ale małe szaleństwo nie zaszkodzi, prawda? Pozdrawiam i milego tygodnia, oby nam się pogoda zmieniła na lepsze...

      Usuń
    2. ,,dzidzia pierni'' haha, Basiu u Ciebie wszystko zawsze idealnie wyważone, także nie masz szans tak wyglądac !
      Zawsze z klasą dobierasz ubrania i tak samo w nich wyglądasz!
      U mnie dzisiaj słoneczko, więc zmykam się ładowac ..ha:)
      Uściski :*

      Usuń
    3. To dobrze, że tak uważasz, czasami samenu się nie widzi, dobrze jak ktoś luknie z boku, u mnie niestety prawie cały dzień deszczowy i zimny, brrr!

      Usuń
  18. Wygląda Pani w tej sukience wspaniale niczym księżniczka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, warto poczuć sie księżniczką w każdym wieku...dziękuje Ci za odwiedziny...pozdrawiam...

      Usuń
  19. Ta sukienka jest idealna dla Pani. :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Suknia godna właścicielki:)))śliczna sukienka i Ty w niej:)))kolor piękny:))Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale mnie Reniu zawstydzasz...pozdrawiam i miło mi, że Ci się podoba...słonka Ci życzę...pozdrawiam...

      Usuń
  21. Beautiful dress, I love the color and design. You look youthful and attractive.

    OdpowiedzUsuń
  22. Actually cobalt blue is a wonderful color and matches you very well. I love the dress and how you make it wearable for every day with the denim jacket.
    Sabine xxx

    OdpowiedzUsuń
  23. Pięknie Pani wygląda no i fantastyczny kolor sukienki:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zabawa zabawą ale to świetny zestaw i bardzo ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy okazkji zabawy wyszedł fajny zestaw...pozdrawiam i miłego tygodnia Ci życzę...

      Usuń
  25. Piękna sukienka :) ślicznie w niej wyglądasz i ten kolor bardzo lubię. Ja ostatnio zamówiłam przez allegro chabrową maksi spódnicę,ale była ciut za krótka, szukam takie na 107cm długości, tamta miała tylko 100 cm ;) Mimo,że jestem wielka, zamarzyła mi się maksi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja myślę, że będzie Ci świetnie, juz nie mogę doczekać sie stylizacji, miło mi, że Ci się podoba moja sukienka...pozdrawiam i miłego tygodnia, u mie zimno...

      Usuń
  26. ta sukienka jest obłędna i ten kolor :) warto się czasami przemęczyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto ale ja jednak wole bardziej swobobnie, dziękuje Kamilo i pozdrawiam...

      Usuń
  27. Piękna sukienka, rzeczywiście trzeba uważać przy takich długościach aby nie przydeptać sukienki.
    A dama jesteś bez dwóch zdań. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawstydzasz mnie Halinko, musze uważac, bo zaczepiam butem o sukienkę, no cóż, nie umie chodzic w takich zamaszystych i długich ...pozdrawiam....

      Usuń
  28. zachwycam się całością jak i każdym elementem z osobna!
    maxi w przepięknym kolorze o nie oklepanym fasonie, do tego uwielbiam przełamania jeansem! i te szpileczki miodzio <3
    ściskam

    OdpowiedzUsuń
  29. A mnie bardzo podobasz się w tej długiej sukience i ma piękny kolor, jak również świetnie że założyłaś do niej kurtkę jeansową, wyglądasz wręcz dziewczęco!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, kurtka dobrze tu wygląda a już prawie o niej zapomniałam, miło Olu, że Ci się podoba...pozdrawiam cieplutko, bo u mnie zimno...

      Usuń
  30. Jestem zachwycona tą stylizacją:))Maxi jest przepiękna a jeansowa kurteczka nadaje nonszalancji całości:)
    Sama z chęcią bym się tak ubrała:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Ada, chyba się przekonam i będe częściej nosić maxi...pozdrawiam...

      Usuń
  31. Bardzo ładną ma Pani sukienkę ;)

    POZDRAWIAM CIEPLUTKO I ZAPRASZAM DO MNIE NA NOWY POST ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Przepiękna sukienka - bardzo lubię takie długości! A połączenie chabru i mięty jest cudowne... Pozdrawiam serdecznie, u nas wreszcie świeci słońce!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że Ci się podoba...u mnie niestety ale nadal pogoda brzydka, zimno, pochmurno i mokro...pozdrawiam piękną Paryżankę...

      Usuń
  33. Precioso vestido, un color muy favorecedor. Besos

    OdpowiedzUsuń
  34. Kobalt to jeden z moich faworytow jesli chodzi o kolory! jest taki twarzowy, nigdy nie wychodzi z mody. Nawet kwiatki na balkonie zgraly sie kolorystycznie :) swietnie wygladasz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, jest bardzo twarzowy, ja jakoś mam mało rzeczy w tym kolorze...pozdrawiam....

      Usuń
  35. sukienka jest piękna- super fason i cudowny kolor:) świetnie się w niej prezentujesz:) i buty masz genialne!<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Ci za opinię, pozdrawiam i miłego wieczoru życzę...

      Usuń
  36. Przepiękny kolor sukienki, moją uwagę zwróciły też butki - urocze. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że Ci się podoba...pozdrawiam i miłego dnia życzę...

      Usuń
  37. Pamiętam Basiu że lubisz Hot. :) Ja też go lubię. :) Pozdrawiam cieplutko. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Razem z córką lubimy i kupujemy, raz ja, raz ona...miłego dnia Docia, u mnie nadal zimno, brrr!...

      Usuń
  38. Cieszę się, że Ci się podoba...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  39. Ty pewnie Basiu juz dajesz nowego posta a ja jeszcze w starym nie dalam komentarza...no ok..sliczna ta suknia , zwiewna i lekka i Boze bron nie zrob z niej spodnicy bo to bylaby katastrofa..Pozdrawiam milo.)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, Alicjo, masz rację, nie zrobię z niej spódnicy, zostaje więc i będzie czekać na odpowiednią okazję, a jak nie będzie okacji to i tak zostaje ze wzglądów sentymentalnych...ja ostatnio nie mam fotografa, wieczny brak czasu ale Ty to rozumiesz...pozdrawiam Cię cieplutko/od wczoraj u mnie poprawa pogody, prawdziwa wiosna a właściwie lato, bardzo mnie to cieszy, bo już miałam dość deszczu i zimna/...buzaiki...

      Usuń
  40. Basiu, strasznie mi się podoba :) Bardzo, bardzo fajnie wyglądasz i nie, mów, żeby nie brać tego zestawu zbyt poważnie. Jak to, przecież wyglądasz w nim super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach! Joanno! Zastanawiam się co to za Joanna a to moja Asia, zmieniłaś, widzę, podpis/mam sentynent do tego imienia, mam siostrzenicę Joannę/, dziękuje Ci za opinie, nie biorę tego zestawu poważnie bo to nie mój styl i na ulicę tak nie wyjdę, ale w domowym zaciszu to tak...pozdrawiam cieplutko, u mnie świeci słonko i jest pięknie, czego i Tobie życzę....

      Usuń
    2. Oj, kochane to, co napisałaś :)
      Ta zmiana nie była moją decyzją, tylko blogger po przełączeniu na ten paskudny Google+ wziął mi nazwę stamtąd, a nie tą podaną na blogu. Mam nadzieję, że szybko się przyzwyczaisz :)

      Szkoda, że na ulicę tak nie wyjdziesz, bo wyglądasz przepięknie. Ale rozumiem, po co się męczyć, czując się źle w danym ubraniu. Najważniejsze to czuć się dobrze, a potem cała reszta :) Skoro ten zestaw to nie "Ty" to nie ma co się zmuszać :)

      Usuń
    3. Już się Asiu przyzwyczaiłam.
      Dziękuje Ci za opinie ale na ulice to chyba jednak nie.
      Pozdrawiam...

      Usuń
  41. Dokladnie, Basiu!
    Tego zestawu nie mozna brac powaznie. Sukienka przesliczna ,kurteczka Cool, ale wszystko z osobna ! Przeciez to slepy widzi,ze ten zestaw to tylko na warunki domowe.Dlacczego wszyscy pisza ,ze to tak wspaniale pasuje , skoro nie ! Masz duzo przepieknych stylizacji ale ta to nie do nasladowania. Zbyt elegancka sukienka! Pozdrawiam Cie serdecznie. Zawsze chetnie tu zagladam i nie wez mi prosze tego za zle, ze tak otwarcie pisze.JANKA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Janko! Miło mi, że mnie odwiedziłaś, dziękuję Ci za opinie, masz racje, to na domowe warunki /zresztą to napisałam/i tak zapewne dziewczyny pisały o tej stylizacji. Moda to zabawa, trochę się pobawiłam. Pisz kochana otwarcie, to co myślisz, co zmienić, co poprawić, zawsze przydadzą się takie uwagi, na naukę nigdy nie jest za późno, ja też wiele uczę się od innych dziewczyn. Zapraszam ponownie, pozdrawiam cieplutko, u mnie piękna pogoda, miłego dnia Ci życzę...

      Usuń
  42. Jak to sie stalo ze przegapilam ta stylizacje?!!! Sukienka jest obledna:-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami tak bywa, miło, że Ci sie podoba moja maxi...pozdrawiam...

      Usuń
  43. Basiu droga - swietnie! Nie zgadzam sie zupełnie z oceną że nic nie pasuje do siebie ,wręcz przeciwnie- zamaskowałaś elegancką sukienkę dżinsową kurteczką i przełamałaś stereotyp .Czy tylko młode dziewczyny stać na taki żart? Otóż my też mamy poczucie humoru i dystans do siebie.(Niedawno pokazywałam muslinową spódnicę z ramoneską).Pięknie Ci w takim kobalcie (lub indygo)i bardzo "lekko".:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, masz rację, my też mamy poczucie humoru i lubimy się pobawic modą, czemu nie, podoba mi sie ten kolor a sukienka ma juz 13 lat, to prawie vintage...pozdrawiam i dziękuje za komentarz...

      Usuń
  44. och, własnie zuważyłam że masz czarny paseczek - Basiu do takiej zabawnej stylizacji załozyłabym czarne sandałki na małym obcasie.Masz piękne szpilki, ale one podkreślają eleganje tej sukienki. A w ogóle -BRAAAAAAAAAWO.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może następnym razem tak zrobię, dzięki za podpowiedź...

      Usuń
  45. Wow - super, jeden z najlepszych zestawów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, z zabawy modą wyszła fajna stylizacja...pozdrawiam...

      Usuń
  46. Moze i sie zabawilas ta kreacja, ale jaka ciekawa sukienka. Ja takie lubie i kolor i dlugosc, swietna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, musiałam pokazać tę sukienkę Aniu, taka trochę czerwonodywanowa ha!ha!...pozdrawiam...

      Usuń