niedziela, 15 października 2017

Poncho - przydatny i stylowy element garderoby...

Doskonałe do casualowych stylizacji.
 Będzie wygodnie, niezobowiązująco ale też elegancko.
Na co dzień, do pracy, na spotkanie ze znajomymi.

Lubicie ten przydatny i stylony element garderoby?

Nie jestem wielką jego miłośniczką ale mam i noszę. 

Zakładane przez głowę

 Bardzo praktyczne, nie zsuwa się z ramion, nie ogranicza więc ruchów, mogę się w nim poruszać swobodnie.

Na płaszcz /dla szczupłych i wysokich/ jako dodatkowa ochrona przed zimnem.
/ przy niższym wzroście i pełniejszej sylwetce - nie polecam/
Z golfem więc nie muszę zakładać szalika.
Za golfami nie przepadam ale ten jest szerszy i "nie dusi mnie".
/tak, golfy mnie duszą/

Poncho założyłam niewłaściwie, pasy powinny być w pionie, niestety, swoją pomyłkę zauważyłam dopiero na zdjęciach.
/pasy w pionie wysmuklają sylwetkę/

Zdarzają się Wam takie gafy?

/na popołudniowy spacer z siostrą założyłam już właściwie/
Z prostymi, wąskimi spodniami w myśl zasady - szersza góra węższy dół.
 Buty na obcasie, wygodny klocek sprawdza się znakomicie.

Poncho jako narzutka

Przypomina dużą chustę, lekko ogrzewa i zdobi.
/dla zmarzluchów - duże poncho XXL otuli całą sylwetkę a my poczujemy się komfortowo/
Z cienkim szalikiem w kwiaty - to pierwsza wersja.

Torebka - skóra Lizard stylizowana na skórę jaszczurki, klasyczny, minimalistyczny fason w kolorze ciepłego brązu.
Z ciepłym  szalikiem w etniczny wzór - to druga wersja na chłodniejszy dzień.
Było trochę zabawy z wiatrem - wiatr rozwiewał włosy a z ponchem robił co chciał.
Na spacerze z mężem nie było nudno.

Pięknego, słonecznego tygodnia, trzymajcie się cieplutko. Na blogu będę jutro.

Pozdrawiam! Do następnego!

poncho-włoskie, bluzka-M&S,spodnie-Quiosque,torebka-Wittchen,pierścionek-Orsay,zegarek-Gino Rossi,szalik-Orsay,buty-Embis

86 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia Basiu, jesteś taka radosna. Nie mam poncho, ale pamiętam, ze miałam kiedyś przed laty. I wtedy moja babcia powiedziała, że lubi to moje ... rancho:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie je babcia nazwała 😃 . Nie wszyscy lubią i może dlatego nie masz, może Ty nie jesteś fanką poncha. Zdjęcia nawet udane, było trochę zabawy i śmiechu 😉😊. Pozdrawiam Iwonko serdecznie...

      Usuń
  2. zastanawiam się ,jak założyć coś w poprzek, nie tak pasami, jak ma golf i rozcięcie....
    fajnie ci w nim, ożywczy kolor
    choć w drugom bardziej elegancko
    więc w zależności od okazji

    ja mam w sumie dwa... ale jakoś nie przepadam, po domu do wieczornej herbatki i sofy noszę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można tak założyć tylko trochę robi się mniej wygodnie. Czasami potrzebuję koloru a czasami stawiam na spokój i elegancję. Taka zamienna jestem 😉😊. Również ja nie jestem wielką fanką poncha ale czasami przychodzi mi ochota, tak dla odmiany...pozdrawiam Anno serdecznie...

      Usuń
  3. Pięknie Basiu wyglądasz w obu poncho. Piękny uśmiech i stylizacje :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Dorotko, miło mi, że Ci się podoba 😍serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  4. Świetne te poncha masz :)))) W paski takie energetyczne i zwracające uwagę, a to szare eleganckie. Co ja mówię, obydwa są eleganckie, hahah ale w innym stylu. Piękne szale - ten delikatny w różowe wzorki uroczy. Z ciemnymi spodniami i czółenkami niezwykle stylowo - kisses - Margot :)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szare eleganckie ale kolorowe z golfem przez głowę wygodniejsze, dobrze się trzyma i nie zsuwa się, tak więc są plusy i minusy 😊...Dziękuję Małgosiu za opinię 😊😊😊buziaki...

      Usuń
  5. Basiu, mam ponczo, czarne. Zakladam je wtedy tak jak napisalas jako dodatkowa ochrona przed zimnem,szczegolnie wiatren. Najczesciej nosze do ramoneski😃😃
    A lubiłabym je bardziej gdyby sie nie zsuwało😂
    Ogolnie nie przepadam ale lubie jak mi ciepło w plecy;)
    Twoje ponczo paskowe jest bardzo ciekawe, szale piekne a szare ponczo podobne do mojego.
    Pieknego dnia, Kochana. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szare jest na dwie strony, druga czarna, kiedyś pokazywałam. Moje też się zsuwa. Noszę tylko na bluzki, bo przy moich gabarytach to konieczność tak więc noszę raczej dla ozdoby 😉😊😊. To w paski jest o.k.tylko jak założę we właściwą dla mnie stronę. Miałam nie pokazywać /na powtórkę zdjęć nie było szans/ale co mi tam...gafa i już...czy to aż takie ważne? Pozdrawiam serdecznie 😍buziaki posyłam...

      Usuń
  6. Witaj Basiu, ja wybieram poncho w kolorze grafitowym z etnicznym szalem, bo stanowi jakby całość. Świetnie kolor torebki współgra z kolorem grafitowym. Gratuluję. Czerwień niewątpliwie jest dla Ciebie, bo to taki energetyczny kolor, ale te paski zaburzają mi proporcje sylwetki, no i torebka w tym zestawie kolorystycznym traci. Poncho z lekkim kwitowym szalem też jest bardzo trafione - wersja na ciepłą jesień. Pozdrawiam serdecznie Basiu, Anna50+

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O czerwonym w paski już nie mówię więcej, bo źle założyłam i propozycje zrobiły się jak widać na zdjęciach. Pasy w pionie - o wiele lepiej. Zgadzam się że tu torebka lekko traci, przed lustrem nie było to tak widoczne. Szare wyszło znacznie lepiej. Torebka kupiona całkowicie na luzie bez ekscesów,/wiesz o czym piszę?/. Dziękuję za ciekawą opinię Anno50*😊😊😊trochę piszę nieskładnie bo z komórki 😉😊pozdrawiam serdecznie...

      Usuń
    2. Fajnie Basiu, że udało się nabyć torebkę bez ekscesów, jest rzeczywiście jak dla mnie bardzo ładna i kolor (piękny kamel) i wielkość i ma krótkie uchwyty, dzięki temu jest zgrabna do obsługi, szczególnie jak wysiada się z samochodu to wtedy jest łatwo chwytliwa. Mnie nie udało się być w mninoną sobotę , aczkolwiek planowałam zajrzeć, z zamiarem: igrzyska - wycofuję się, jest spoko to zakupię. Aczkolwiek upatrzyłam sobie granatową na łańcuszku, no ale cóż nie dotarłam. Ale w pobliżu mam outlet, gdzie ta firma robi dwa razy w roku wyprzedaże za podobną cenę, więc może mi się też coś trafi. Pozdrawiam Basiu serdecznie. Anna50+

      Usuń
    3. Całkowicie "na luzie" pojechałam po godz.14 na inne zakupy i w spokoju zakupiłam i na dodatek to co chciałam. Było jeszcze bardzo dużo innych. Tak to rozumie, tak można. Chciałam taką ponadczasową i wygodną /masz rację, jest bardzo zgrabna w obsłudze, właśnie w samochodzie/. Oczywiście, że możesz poczekać i spróbować w outlet, nie ma co brać na siłę, tylko to co nam odpowiada. Przecież to jednak kosztuje! Co do samochodu to nadmienię, że właśnie mam awarię, odstawiłam do mechanika i nie wiem czy na naprawę wystarczy "torebka" ha!ha! Samo życie! Pozdrawiam i pięknego dnia Ci życzę...

      Usuń
  7. Świetne poncza, właścicielka wygląda rewelacyjnie , i te dodatki extra!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu, miło mi że Ci się podoba 😊😊😊pozdrawiam...

      Usuń
  8. Bardzo lubię, mam ich kilka. Najbardziej lubię nosi do spodni rurek. Zresztą to mój awaryjny ciuch w pracy kiedy w biurze zimno :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, bardzo przydatna część garderoby 😊 pozdrawiam serdecznie...

      Usuń
  9. Nie posiadam żadnego poncza choć podobają mi się na innych . Twoja stylizacja z grafitowym akcentem jest piękna, wyglądasz w niej bardzo stylowo :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za opinię, miło mi że podoba Ci się moje szare poncho. Też tak mam, że coś podoba mi się ale na innych 😊😊😊pozdrawiam...

      Usuń
  10. Bardzo wygodny element stroju, świetnie wyglądasz w nim,szczegolnie przypadł mi do gustu ten w paski!;-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W paski przez głowę bardzo wygodne, bo dobrze się układa i nie trzeba pilnować, że się co nieco zsunęło😉😊😃. Pozdrawiam i pięknego tygodnia życzę Elu...😎

      Usuń
  11. Ja mam w swojej szafie dwa i bardzo je sobie chwalę na pewno sa bardzo ciepłe idealne na takie chłodniejsze dni. Obydwa wkładane przez głowę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że wkładane przez głowę są wygodniejsze, bo nie zsuwają się ale dla osób o pełniejszych kształtach korzystniejsze są te narzucane na ramiona, bo /takie jest moje zdanie/ znacznie wysmuklają sylwetkę.
      Pozdrawiam serdecznie, miłego dnia...

      Usuń
  12. Dla mnie poncho to najfajniejsze wierzchnie odzienie na jesienny czas:))lubię i mam kilka:)))Twoje są bardzo ładne i wyglądasz w nich niezwykle elegancko:)))ale Ty we wszystkim pięknie wyglądasz:)))masz dar noszenia rzeczy a nie tylko ubierania się:))))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Reniu za komplement. Mam tylko te dwa, bo nie bardzo lubię, noszę więc czasami tak dla odmiany...pozdrawiam 😊😍😎 serdecznie...

      Usuń
  13. Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że się uda i znajdziesz odpowiednie. Serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  14. Basieńko super wyglądasz w obu, czerwień słusznie jest w tym sezonie królową, a dwustronne szaro-czarne szalowe to bardzo eleganckie rozwiązanie. Nie podpadają mi też poziome pasy, chyba przestaję w nie wierzyć ;) Sama mam teraz chyba 3 poncha i są dla mnie uciążliwe z powodu torebek, które lubię nosić na skos i wtedy dzieje się coś dziwnego, działa tylko mała torebunia założona pod spodem, albo właśnie taka do ręki jak u Ciebie :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, z torebkami jest problem, mnie najbardziej pasują do ręki ale ja tak noszę często. Na skos unikam ze względu na obfite przody😉😜. Pozdrawiam Olu 😎😎😎buziaki...

      Usuń
  15. Śliczne poncha Basiu i na jesienną pogode w sam raz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Haniu,masz rację, wlaśnie na jesień przychodzi mi na nie ochota 😉😃pozdrawiam serdecznie 💋💋💋

      Usuń
  16. Basiu w ponchach jest Ci pięknie, ja mam jedno, ale nie noszę. Bardzo mi się podobają Twoje zestawienia. Jak zwykle dodam. Bardzo mi się spodobała torebka, może dlatego, że sama szukam teraz bordowej, i się zastanawiam czy zainwestować w skórę naturalną czy wystarczy ekologiczna? pozdrowienia i życzenia słonka:) Teresa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko zależy Tereniu od kasy i czy lubisz z naturalnej ale z etologicznej można spotkać bardzo fajnie modele które świetnie się prezentują. Czemu nie nosisz poncha? Przypuszczałem, że nie czujesz komfortu, nie ma co się męczyć, jest tyle innych części garderoby, że jest w czym wybierać 😉😊 pozdrawiam serdecznie 😍😎

      Usuń
  17. Lubię, i też mam kilka na różne okazje. W szarym poncho wyglądasz świetnie. Takie proste, klasyczne zestawy lubię najbardziej. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację Jolu, proste, klasyczne zastawy mają klasę, też lubię. Dziękuję za opinię i serdecznie pozdrawiam 😊😊😊

      Usuń
  18. Super stylóweczki. Też lubię poncha. Posiadam dwa i często eksploatuję. Mama moja jest ich fanką i ma duuuużo. Za to chętnie pożycza, więc korzystam. Pozdrawiam serdecznie i dużo słońca życzę. Danka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dobrze mieć taką mamę, pożyczaj jak tylko masz takie możliwości. Miło mi Danusiu, że podobają Ci się moje zastawy 😊😊😊serdecznie pozdrawiam...😎

      Usuń
  19. Bardzo mi się poncza podobają ale trzymam się od nich z daleka. Bardzo poszerzają sylwetkę (bez względu na wzór). Ale może jeszcze znajdę takie, które będzie dobrze leżało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może Ci się uda i znajdziesz odpowiednie 😊😊😊serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  20. A ja to sama nie wiem... właściwie lubię, mam jakies jedno stare, raczej mało ciekawe, nieustannie oglądam w sklepach, i wciąz nowego nie nabyłam. Twoje pięknie wyglądają w tych różnych wersjach:), może mnie to zmobilizuje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może jednak coś Ci się spodoba, jest duży wybór ale nic na silę. Wersji jest o wiele więcej, można kombinować 😉. Pozdrawiam Anno serdecznie 😊😊😊

      Usuń
  21. Rewelacyjna stylizacja na jesienne dni! Niby elegancko, ale zarazem casual'owo :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za Twoją opinię, serdecznie pozdrawiam 😊😊😊

      Usuń
  22. Uwielbiam poncza i doceniam ich ogromne mozliwosci :) Jedno dyzurne mam zawsze w aucie i kilka razy uratowalo mi zdrowie :)) Nawet latem zabieram ze soba na wakacje .Mnie sie podobasz i w jednym i w drugim i jakos nie widze w tych stylizacjach wad :)Pozdrawiam bardzo serdecznie Renata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, poncho ma ogromne możliwości, warto je docenić, Ty Reniu doceniasz. Cieszę się że podobają Ci się oba zastawy choć w pierwszym trochę zawaliłam 😃😃😃, pozdrawiam serdecznie 😍

      Usuń
  23. Tobie bardzo pasuje :) Ja jednak się w poncho nie widzę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma co na silę, jak nie jesteś przekonana to unikaj. Pozdrawiam serdecznie 😊😊😊

      Usuń
  24. W szarym bardzo dobrze wyglądasz, ale to w paski (nawet w pionie) wygląda dość tandetnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może tak wygląda ale na pewno nie jest tandetne, to oryginalne włoskie poncho wzorowane na poncho Missoni /jeżeli wiesz o czym mówię/. Jednak możesz mieć swoje zdanie. Pozdrawiam, miłego dnia...

      Usuń
  25. Podoba mi się na kimś! Na Tobie Basiu szczególnie, bo pięknie je urozmaicasz:))
    I żadnej tandety nie widzę. Do każdego dobrałaś świetne dodatki!
    Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak mam, że podoba mi się ale na innych 😉. Dzięki za opinię...serdecznie pozdrawiam 😊😊😍...buziaki...

      Usuń
  26. Hi Barbara thank you for your message in my blog.
    I like the grey poncho and most of all your beautiful black heels. Hugs.

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ładnie i elegancko je pokazałaś! Ja mam kilka i bardzo je lubię, a nawet się uśmiechnęłam pod nosem, bo właśnie siedzę otulona w poncho bo w Japonii zrobiło się nagle bardzo zimno... tak więc noszę ten element garderoby od zawsze, kiedyś robiła je na szydełku moja teściowa wzór był ciekawy w spore dziury, bardzo je lubiłam, a teraz mam kilka innych.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Aniu, że Ci się podoba, wiesz że ja lubię elegancko i fajnie że mi się udało. Nie bardzo lubię ale mam dwa i będą nosić jak tylko przyjdzie mi na to ochota😊😊😊. Te robione na szydełku muszą być bardzo ciekawe. Może jeszcze coś zakupię, szukam, oglądam, zobaczę 😉. Pozdrawiam serdecznie...

      Usuń
  28. Przypomniałaś mi, że też gdzieś w szafie mam poncho :) Muszę znaleźć i będzie jak znalazł :0 Twoja stylizacja bardzo fajna i elegancka. Zainspirowałaś mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie poszukaj, jak już jest to warto je wykorzystać 😊😊😊. Dziękuję za opinię...serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  29. Lubie poncza, zawsze mi się też podoba u innych. Twoje wersje obie bardzo udane, bardzo fajne, druga może bardziej elegancka, ale obie są jak najbardziej w porządku, zależy gdzie się idzie i na co mamy ochotę. Spokojnie możesz tak śmigać:)) Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, drugie jest eleganckie i tak też się w nim czuję - elegancko 😉. Pierwsze całkowicie inne, wygodniejsze do biegania więc, tak jak napisałaś, zależy gdzie i kiedy. Dziękuję Ewo za opinię i sprawdzanie pozdrawiam 😊😊😊

      Usuń
  30. Odpowiedzi
    1. Cieszę się że Ci się podobają moje poncha, pozdrawiam serdecznie Aniu 😊...

      Usuń
  31. Lubię, podobają mi się...chociaż nie mam już, bo zniszczyłam to co sobie zrobiłam chyba dwa, albo trzy latat temu, Ale co tam :D Twoje fajowe, zwłaszcza w tym kolorowym wyglądasz pięknie, pasują Ci takie mocne barwy ;) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze możesz zrobić sobie nowe, co tam dla Ciebie! Kolor lubię i chyba te mocne do mnie pasują 😊. Pozdrawiam serdecznie...

      Usuń
  32. Basiu oba poncza bardzo mi się podobają. Jako etatowy zmarzluch mam kilka poncz w swojej szafie, są niezastąpione :)
    Pięknie wyglądasz w obu zestawach :) Cudowne zdjęcia :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam tylko dwa, bo nie bardzo lubię ale od czasu do czasu noszę. Miło mi, że Ci się podoba 😊😊😊serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  33. Basiu mam podobne jak Ty to grafitowe,w zeszłym roku o mało go nie zgubiłam wysiadając z autobusu.
    Wpadłam na pomysł i doszyłam zamek,teraz jest bezpieczne.
    Lubię poncza są eleganckie,mam w formie chusty,wełniane z golfem i grube z podpinką.
    Basiu pięknie reprezentujesz się na zdjęciach,a to że paski w poziomie mi nie przeszkadza.Gratuluję dobrego fotografa.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak! Trzeba uważać, dlatego bardziej praktyczne jest to przez głowę bo tego nie da się zgubić 😉. Z zamkiem dobry pomysł. W paski noszę ale w pionie /no chyba że się pomylę 😉😊/. Zdjęcia to zawsze u mnie problem ale mój fotograf radzi sobie coraz lepiej. Pozdrawiam Danusiu serdecznie 😎😍

      Usuń
  34. Na mały spacer i duże wyjście, zwłaszcza na ciepłą jesień, ponczo okryje i zachwyci, i zachwyci:):) Pięknie wyglądasz, oba zestawy są trafione.
    Miłego, słonecznego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, całkowicie się z Tobą zgadzam, poncho ma wiele zalet. Miło mi, że podobają Ci się moje poncha. Pozdrawiam serdecznie 😊😊😊również słonecznego weekendu Ci życzę...

      Usuń
  35. Dzięki Basiu,przypomniałam sobie o moim. Mam takie beżowe i obszyte futerkiem:) Twoje są śliczne i oba mi się widzą i te pasiaste i te szare. W obu wyglądasz zjawiskowo. Piękne zdjęcia,buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak masz Jolu to warto wykorzystać, właśnie o tej porze roku.
      Miło mi, że moje Ci się podobają. Za zdjęcia pochwalę fotografa.
      Pozdrawiam, udanego weekendu...

      Usuń
  36. a pani jak zwykle elegancka , spokojna , uśmiechnięta , zadbana , niezależna - dużo tych przymiotników - wszystkie prawdziwe. Zapraszam do mojej strony z moimi obrazami i zdjęciami. Bardzo jestem ciekawa pani zdania o nich.

    OdpowiedzUsuń
  37. http://krystynaczarnecka.pl/ a to ta strona

    OdpowiedzUsuń
  38. Jak zwykle Basiu wyglądasz bardzo elegancko!
    Miłej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewo, miło mi...pięknego tygodnia Ci życzę...pozdrawiam...

      Usuń
  39. Wszystkie zdjęcia na tym blogu są bardzo ciekawe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, miło mi, że zdjęcia podobają się...pozdrawiam...

      Usuń
  40. Super stylizacje. Kupiłam ostatnio piękna chustę w hurtowni. Szukam inspiracji jak ją nosić. Chusta jest w piękne kolorowe kwiaty. W hurtowni mieli duży wybór chust, w różnych rozmiarach i różne wzory.

    OdpowiedzUsuń
  41. Najbardziej podoba mi sie to, że ponczo pasuje kobiecie w kazdym wieku :)

    OdpowiedzUsuń