poniedziałek, 17 sierpnia 2015

Zawsze elegancka biel - nawet w deszczu...

W duecie z kolorem, najlepiej niebieskim, pomarańczowym albo w pełnym looku z kontrastującymi dodatkami. 
Akcesoria w kolorze naturalnej skóry, srebra, złota, odcieni nude, pudrowego beżu  czy szarości.


Moja dzisiejsza biel to cienka bluzka z wiskozy bez rękawów i bawełniany żakiet.

 Z kolorem - niebieskie spodnie z bawełny. W dodatkach złoto, nude i pudrowy beż.
Całkowicie niespodziewanie dołączył jeszcze jeden kolor, pogoda zrobiła mi małego psikusa.
Okulary przeciwsłoneczne, z którymi ostatnio nie rozstawałam się, zamieniłam na parasol.
Na chwilę udało się złożyć parasol w nadziei, że już nie będzie potrzebny.


Jednak nie na długo. Dzisiaj od południa deszczowa niedziela. Odpoczynek od upałów a deszcz bardzo potrzebny.

Miły spacer w deszczu.



Pozdrawiam! Do następnego!


bluzka-Mohito,żakiet-Mikel,spodnie-Quiosque,torebka-Gussaci,buty-Aga,zegarek-Gino Rossi,parasol-Market

89 komentarzy:

  1. Moją uwagę zwracają zwłaszcza spodnie. Basiu świetny krój wybrałaś i kolor.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, myślę, że spodnie mają właściwy krój, pasują mi i kolor również, nie lubię kolorowych spodni na sobie /na innych tak/ ale ten kolor jest spokojny, ładny odcień niebieskiego.
      Dziękuję Grażynko za opinię i serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
    2. Z zainteresowaniem i przyjemnością śledzę Wasze blogi i prosze o więcej!! Proszę napiszcie panie gdzie można oglądać stylizacje Niewidzialnej Kobiety, czy może zmieniła "adres"? Pozdrawiam serdecznie Emilia

      Usuń
    3. Miło nam, że do nas zaglądasz, zapraszamy ponownie.
      U mnie na samym dole jest lista Blogi polskie, poszukaj "Niewidzialna kobieta ...i życie", jest zmiana adresu ale blog nadal istnieje.
      Serdecznie pozdrawiam Emilio...

      Usuń
    4. Droga Emilio ,wtrącam sie do rozmowy:), mój nowy adres już działa,jak miło czytać ,że ktoś się zmartwił :) Basiu dziękuję Ci bardzo za "współpracę". Buziaki.

      Usuń
    5. Nie ma za co Grażynko, zawsze chętnie pomagam...miłego dnia...

      Usuń
  2. Basiu piękny, elegancki zestaw:). Piękno tkwi w prostocie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację Ewo, piękno tkwi w prostocie, czasami kombinuję ale i tak najlepiej czuję się w takich prostych zestawach.
      Pozdrawiam i miłego tygodnia Ci życzę...

      Usuń
  3. OOOO.."Deszczowa piosenka" filmowy klasyk, ale mi zrobiłaś uciechę :)))). Białe elementy garderoby są niezastąpione :). Sama mam i jeansy białe, i kilka par spodenek, t-shirtów i koszul, w upały skwapliwie z nich korzystałam :)). Uwielbiam przewiewną bawełnę, zawsze ja wybieram zamiast alternatywnie tańszego poliestru :)).

    Pięknie jak zwykle, a złoto w dodatkach podkręca elegancję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piosenka w sam raz na wczorajszy i dzisiejszy dzień.
      Ja zawsze stawiam na biel, zwłaszcza latem.
      Długo nie mogłam znaleźć odpowiednich białych spodni bo z innymi częściami garderoby nie mam kłopotu.
      Dokładnie czytam metki, sprawdzam skład, szukam rzeczy z naturalnych materiałów, żeby sztucznych dodatków było jak najmniej.
      Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za opinię...

      Usuń
  4. Basiu ten parasol, bardzo pasuje do Twojej stylizacji. Dodał koloru i jest pięknie. Idealnie dopasowane spodnie do Twojej figury i kolor i krój i długość. Ślicznie to wszystko wygląda, widać, że wolne Ci służy, bo promieniejesz. Pozdrawiam i zapraszam do mnie, u mnie książkowy konkurs. Babooshka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Parasol musi Marzenko pasować, bo coś ostatnio u mnie mały ich wybór. Ze spodniami mam kłopot, trudno mi dobrze dopasować. W większości spotykam za krótkie /taka moda ponoć, panie sprzedawczynie mi tłumaczą/ ale mnie nie pasują. Jeszcze jak nie są dobrze uszyte to wygląda to strasznie. Czy wolne mi służy? Nie wiem! Trochę za dużo refleksji...
      Pozdrawiam w deszczowy dzień...

      Usuń
  5. Piękna stylizacja i parasol Basiu. Jak zawsze pięknie :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. So cute blazer dear Barbara! Kisses.
    http://www.solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  7. Przy takich upałach to az chetnie wymiania sie okulary przeciwsłoneczne na parasol :)
    Te spodnie świetnie na tobie leżą! :)
    Pozdrawiam, Monika :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ze spodni jestem zadowolona. Deszcz potrzebny, chwila ochłody...pozdrawiam...

      Usuń
  8. Bardzo lubię połączenie bieli i tego odcienia niebieskiego. Elegancko i szykownie! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze proste rozwiązania są dobre, niebieski w lecie kojarzy się z morzem, wodą /mnie się tak kojarzy/ a do tego czysta biel, czego chcieć więcej!
      Miło mi, że Ci się podoba...serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  9. parasol idealnie wkomponował się w ten zestaw! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Biały pasuje właściwie do wszystkich barw, ale to zgranie kolorystyczne beżu i brązu z tylnym planem wprost mnie urzekło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, biel jest uniwersalna, możemy ją łączyć praktycznie z każdym kolorem.
      Miło mi, że Ci się podoba, ja nie szukam plenerów, robię tam gdzie nie ma ludzi, głównie w weekendy.
      Dziękuję za odwiedziny...miłego dnia...

      Usuń
  11. Piękna stylizacja. Bardzo ładny krój spodni. Wyglądasz Basiu wspaniale. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Basiu, miło mi, że Ci się spodobała moja stylizacja, prosta, klasyczna z pięknym odcieniem niebieskości...miłego dnia...

      Usuń
  12. Barbara this is a great colour combination , and the outfit is very classy best wishes to you .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lesley Thank you visited me and like my outfit. Blue and white is a great combination. Regards...

      Usuń
  13. Piękny zestaw. Bardzo podobają mi się spodnie. Kolor rewelacyjny i krój tez. Pozdrawiam, dzisiaj też z parasolem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak! Też Ci popadało? Jest czym oddychać a przyroda ożyła.
      Nie lubię kolorowych spodnia ale ten kolor mało rzuca się w oczy, dość spokojny a z bielą zrobiło się bardzo letnio.
      Pozdrawiam, miłego tygodnia Ci życzę...

      Usuń
  14. Świetnie nosi Pani biel! :)

    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili,
    VANILLAMADNESS.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Biel jest bardzo elegancka i Ty Basiu ślicznie wyglądasz:))))bardzo fajne spodnie:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu, to chyba jakaś magia bieli, mnie bardzo pasuje koło twarzy, rozjaśnia i tym samym...odmładza ha!ha!
      Ze spodniami to jest tak, że mam kłopoty przy ich zakupie, zawsze jest coś nie tak.
      Pozdrawiam Cię serdecznie, miłego dnia...

      Usuń
  16. Basiu, wyglądasz wpaniale w tym zestawie a parasolka dodała niesamowicie dużo uroku, napatrzeć się nie mogę ! Pozdrawiam Cię serdecznie z upalnego NY :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krysiu, przez dwa dni była potrzebna ale dzisiaj już pogodnie. Postanowiłam zrobić zdjęcia w deszczu, przecież i tak wychodzimy z domu, nie zawsze w słońcu i "zapięte na ostatni guzik", czasami lekko zmoknięte i nie takie idealne - samo życie! Serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  17. Ładnie Ci w bieli i zestaw też bardzo przyjemny. Pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo praktyczny zestaw. Nie tylko na wakacje. Podoba mi się Basiu fason spodni. Widać, że są bardzo wygodne i zarazem eleganckie. A biała góra dodaje lekkości, świeżości. Jest po prostu pięknie. Kolor parasola świetnie wpasował się swoimi kolorami. Serdecznie Cię Basiu pozdrawiam jeszcze z moich wakacji.... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Krysiu, mnie też ten fason odpowiada i długość, bo miałam kłopoty z zakupem spodni /uparli się chyba i wszędzie mocno przed kostkę, źle to na mnie wyglądało/.
      Musze przyznać, że ten rok u mnie pod znakiem spodni ale trochę się u mnie zmieniło to i ubieram się inaczej. Lubię biel właśnie za tę świeżość. Parasol musiał się wpasować /mam ostatnio braki/.
      Również pozdrawiam, miłego wypoczynku Ci życzę...buziaki...

      Usuń
  19. Każdy kolor ma swój urok, ale zestaw z trzeciego zdjęcia dla mnie bomba chociaż sama niezbyt dobrze bym sie w kolorze góry czuła to jednak Tobie Basiu w tym zestawie jest świetnie.

    Jeszcze raz pozdrawiam....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, mnie chyba pasuje pomarańcz choć z niebieskim to teraz mój faworyt.
      Zawsze powtarzam, że najważniejsze, żeby dobrze się czuć, czy to w fasonie czy kolorze.
      Miłego dnia...

      Usuń
  20. Bardzo piny zestaw. U mnie by się przydało trochę deszczu. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za opinię. U mnie po deszczy przyroda ożyła.
      Pozdrawiam serdecznie...

      Usuń
  21. Basiu, pięknie śpiewasz i tańczysz! ;D i jak zawsze ślicznie wyglądasz! a parasolka rewelacja! :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Magdaleno, we wszystkim trzeba poszukać pozytywów, w deszczu też. Teraz ożyła przyroda i ja też...
      Miłego dnia, serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  22. Biel uwielbiam z niebieskim ale właściwie każda kombinacja jest dobra:) Piękne zestawy <3 Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, biel pasuje do wszystkiego /prawie do wszystkiego/. Miło mi, że Ci się podoba mój zestaw...serdecznie pozdrawiam z chłodniejszej Polski...buziaki...

      Usuń
  23. Bardzo twarzowe kolory. Nie gryzą się z sobą, a urozmaicają zestaw. Te kolory sama bym założyła, natomiast pomarańcz - osobno z bielą owszem. Do innych, to już kwestia nasycenia koloru. Dobrze, że popadało-bo już wszystko potrzebuje wody - a my oddechu. Pozdrawiam Basiu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Halinko, ja bardzo lubię biel koło twarzy, wtedy mogę ją łączyć prawie z każdym kolorem. Pomarańcz z bielą /koło buzi/ wygląda o wiele lepiej /dla mnie oczywiście/.
      Mnie lepiej w kolorach mocniejszych. Po deszczu lepiej się oddycha, niestety załatwiłam się w te upały zimną wodą i teraz muszę się męczyć z katarem i kaszlem.
      Pozdrawiam serdecznie...

      Usuń
  24. Kazdy z Twoich zestawow jest przepiekny, elegancki i kobiecy... Jednak najbardziej lubie ten z kobaltowymi spodniami - zdecydowane barwy swietnie kontrastuja z biela!
    Pozdrawiam Basienko!!! Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też to połączenie bardzo się podoba Aniu. Chyba najbardziej /ostatnio/.
      Po upałach nieco ulgi a ja przeziębiona. Przekora losu a miałam tyle planów na ten tydzień!
      Pozdrawiam Cię cieplutko, miłego dnia życzę...byłam, widziałam, jeszcze nie napisałam komentarza...

      Usuń
  25. Basiu ,jak zwykle wszystko gra i śpiewa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Grażynko, deszcz był potrzebny, teraz już nie śpiewam i nie tańczę tylko...leżę, niestety ale mocno się przeziębiłam, chyba jednak skończy się na wizycie u pana doktora......

      Usuń
  26. Bardzo elegancko: biały żakiecik i bluzeczka no i te granatowe spodnie. No i oby deszczu jak najwięcej, bo słońce-słońcem ale przyroda woła pić!
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też myślę Aniu, że dobrze wyszło, w tym zestawie główną rolę grała biała bluzka ale przy takiej pogodzie jak była w niedzielę nie dało się jej pokazać...
      Kolor spodni bardzo mi się podoba...serdecznie Cię pozdrawiam

      Usuń
  27. Bardzo łądna i elegancka stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Odpowiedzi
    1. Gracias Lola, me alegro de que te guste mi paraguas ... besos ...

      Usuń
  29. Biel zawsze będzie elegancka i pięknie się komponuje prawie ze wszystkim. Biała góra ładnie rozświetliła Twoją cerę. W ogóle bardzo fajna ta bluzeczka z frędzelkami. Modnie i elegancko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie spodobał mi się ten bardzo delikatny frędzelek. Dziękuję za ciekawą opinię.
      Serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  30. Have a good weekend Barbara:)
    ~Anne xx

    OdpowiedzUsuń
  31. Pięknie ! Biel komponuje się znakomicie z każdym kolorem. Wspaniałe dodatki. Promienieje Pani ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że Ci się podoba. Masz rację, biel pasuje prawie do każdego koloru.
      Pozdrawiam, miłego dnia...

      Usuń
  32. Bardzo ładny zestaw. Pasują do Pani te kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Andzia, myślę, ze te kolory pasują każdemu...pozdrawiam i miłego dnia Ci życzę...

      Usuń
  33. Klasyka to się zawsze obroni. Bardzo zacnie się prezentujesz. Nawet w deszczu;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, klasyka zawsze się obroni dlatego właśnie ją lubię.
      Czy deszcz czy słońce trzeba wychodzić do ludzi i jakoś wyglądać /w deszczu trochę trudniej/.
      To buty przemokną, to ktoś nas ochlapie, fryzura nie taka jak chcemy - samo życie...pozdrawiam serdecznie...

      Usuń
  34. Basiu, pięknie Ci w bieli. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też myślę, że biel jest dla mnie odpowiednia...
      Pozdrawiam i miłego weekendu Ci życzę...

      Usuń
  35. Ślicznie Ci w bieli, mnie niestety nie jest zbyt dobrze, dlatego unikam blisko twarzy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za opinię. Może się wydawać, że biel pasuje każdemu a Ty piszesz, że Tobie w niej nie jest dobrze.
      Może to kwestia odcienia bieli. Pozdrawiam serdecznie, miłego weekendu...

      Usuń
  36. Oj tak biały kolor ma ogromny potencjał. Nie wypbrażam sobie abym w szafie nie maiła białych bluzek i to zarówno koszul jak i t-shirtów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, biały ma potencjał dlatego lubimy białe bluzki...pozdrawiam serdecznie, miłej niedzieli...

      Usuń
  37. wygladasz szalenie elegancko, swieżo, energetycznie! co tam deszcz! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy słońce czy deszcz Agnieszko trzeba się cieszyć...Coraz częściej stawiam na prostotę...buziaki posyłam...

      Usuń
  38. Wygladasz pieknie Basiu ! Sliczne zdjecia :) pozdrawiam :) x

    OdpowiedzUsuń
  39. I'm glad you like it ... I greet and welcome again ...

    OdpowiedzUsuń
  40. Pięknie, elegancko i klasycznie. Buziaki Basiu!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biel ma coś w sobie, zawsze świeżo w niej wyglądam /tak mi się wydaje i tak się czuję/.
      Nawet deszcz nie dał rady popsuć mi humoru...

      Usuń
  41. Bardzo udana stylizacja. Idealnie do ciebie pasuje :) zapraszam do moniqueinfashionland.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za opinię. Odwiedzę w wolnej chwili...pozdrawiam serdecznie...

      Usuń