poniedziałek, 24 sierpnia 2015

Groszki, kropki na lato...

Kropki, groszki

Pisałam już na wiosnę /tu klik/, że grochy to bardzo wdzięczny deseń. W szafach wielu z nas pozostały również na lato.


Zaczyna się ostatni tydzień wakacji, u mnie nadal letni nastrój.
Choć ostatni tydzień nie był dla mnie najszczęśliwszy /dopadła mnie choroba/ to nadal cieszę się dobrodziejstwami  lata.
/nasze krajowe warzywa i owoce są najlepsze, korzystam na maksa, 
naturalne witaminy pomogą wzmocnić organizm przed nadchodzącą jesienią i zimą/ 
 
Ubraniowo - kropki, groszki w roli głównej. 
 Klasyczne połączenie bieli i ciemnego granatu czyli moje małe granatowe kropeczki na białym T-shircie.

W dodatkach jestem tradycjonalistką, buty w jednym kolorze /srebrne koturny sprawdzają się świetnie ze względu na wygodę/ i ulubiona torebka na lato.

Z biżuterii  długi wisiorek /ostatnio mało u mnie biżuterii, głównie były to zegarki/.
 Bardzo prosty zestaw na niedzielny spacer.

Ze starego albumu.

Groszki 2006' bo groszki lubię od dawna /w małych ilościach/.
Miłego, słonecznego tygodnia Wam życzę!

Pozdrawiam! Do następnego!

T-shirt-Orsay,kardigan-M&S,spodnie-Miko,wisiorek-Market,zegarek-Gino Rossi,okulary-Vision Express,torebka-Gussaci,buty-Alano

97 komentarzy:

  1. Świetna bluzka. :) I piękny uśmiech. Chyba już choroba Cię opuściła i czujesz się lepiej. :)

    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Lidziu, zestaw całkowicie prosty ale ostatnio w takich czuję się najlepiej.
      Wolno wracam do sił...serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  2. A ja lubie umiar i w biżuterii i w ubiorze . Kolory idealnie letnie ;)
    Pieknie wygldasz ! Bardzo kobieco ! I lekko !
    PozdrAwiam .
    Tak cieszmy sie każdym słonecznym dniem , skoro upały już minęły

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś sroczka, teraz minimalistka, tak to jest z nam - kobietami, zmieniamy się Aniu.
      Umiar w ubiorze coraz bardziej mi odpowiada.
      Serdecznie Cię pozdrawiam...

      Usuń
  3. Basiu jak radośnie wyglądasz na tych fotkach. Pięknie, klasycznie, nie widać że dopadło Cię choróbsko. Białe zestawy są idealne na lato, można coś dodać i już jest inaczej. Świetne buty i bluzeczka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Marzenko, o to chodzi, żeby tu dodać, tu ująć i za każdym razem wyglądać inaczej.
      Cieszę się, że już mi lepiej ale ciężko mi się wraca do zdrowia a miałam jeszcze ciekawe plany na koniec wakacji...
      Pozdrawiam, miłego dnia...

      Usuń
  4. Twój uśmiech jest uzupełnieniem każdego stroju :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię się śmiać, pozdrawiam, miłego, uśmiechniętego dnia Ci życzę...

      Usuń
  5. ani troche nie widac, ze złapała Cie choroba! tak trzymaj! Cudne groszki :)
    buziaki, Monia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Monia. Zwykła infekcja wiec nie ma powodów do zmartwieć.
      Groszki w małych ilościach to jest to co lubię...buziaki...

      Usuń
  6. Wszystko świetnie zrównoważone w tej stylizacji. Groszki są fajne i zawsze na czasie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze parę lat temu kojarzyły się z Magdą M. Cieszę się, ze teraz jest ich o wiele więcej...pozdrawiam...

      Usuń
  7. Groszki to bardzo modny motyw, Takie delikatne najlepiej właśnie wyglądają ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja stawiam na te delikatne ale...kto wie?
      Serdeczności posyłam Grażynko...

      Usuń
  8. Groszki są piękne i takie romantyczne:)))Twój zestaw jak zwykle bardzo elegancki:)))szkoda że lato niedługo się kończy:))))Pozdrawiam serdecznie:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu, to całkowicie prosty zestaw, takie ostatnio lubię najbardziej, mogę sobie pozwolić na więcej luzu więc korzystam.
      Szkoda mi lata ale przecież jeszcze mamy cały miesiąc lata więc cieszmy się każdą chwilą.
      Miłego dnia...

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Dziękuję josep-maria za opinię, miło mi, że Ci się podoba...serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  10. Basiu, jak zwykle nie tylko groszki od dawna Ci towarzyszą, ale i piękny uśmiech, a jak mniemam co za tym idzie życiowy optymizm :).

    W groszkach wyglądasz pięknie, dodatki tradycyjnie dopasowane!!

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, mam wiele życiowego optymizmu /niepoprawna optymistka - mimo wszystko/.
      Groszki towarzyszą mi od dawna ale zawsze w małych ilościach.
      Nie lubię szaleństw, taka już jestem, to nie kwestia odwagi ale mojej osobowości.
      Uśmiech, no cóż, zawsze tak było. Serdecznie Cię pozdrawiam ...

      Usuń
  11. Bluzeczki obie świetne! podoba mi się dekolt tej sprzed lat ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ten sprzed lat jest o wiele lepszy dla mojej sylwetki ale...no właśnie to "ale". Kiedyś było więcej bluzek kopertowych, teraz uparli się na okrągłe dekolty.
      Szukam ale moje poszukiwania nie kończą się szczęśliwie.

      Usuń
  12. Basiu, pięknie Ci w groszkach teraz i sprzed lat :)

    http://lamodalena.blogspot.com


    OdpowiedzUsuń
  13. Znowu pięknie i z klasą. Zawsze podziwiam i biorę przykład. Pozdrawiam Teresa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Tereso, że Ci się podoba, widocznie podobają się nam podobne rzeczy.
      Pozdrawiam, miłego dnia...

      Usuń
  14. Groszki to bardzo wdzieczny desen i zawsze dodaje sporo uroku i ubiorom i nam, a poza tym prawie nigdy nie zawodza. Tym razem rowniez nie. Wygladsz w nich, Basiu bardzo radosnie i promiennie. Az milo popatrzec!

    Pozrawiam cieplutko i milego tygodnia zycze:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację Elu, to wdzięczny deseń, każda z nas powinna je nosić na swój własny sposób, ja wolę w małych ilościach.
      Ostatnio uwielbiam szale w grochy /większe i te mniejsze/. Po tygodniu choroby wracam radosna choć jeszcze nie do końca w pełni sił.
      Buziaki Elu...

      Usuń
  15. Groszki to nie jest mój ulubiony print, chociaż w takim wydaniu bardzo mi się podobają:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że nie każda je lubi, nic na siłę, ja lubie ale w niewielkich ilościach.
      Serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  16. Prosto,zwyczajnie i jak ładnie :) Pozdrawiam Basiu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Grażynko, bo ostatnio stawiam na prostotę i zwyczajność.
      Umiar we wszystkim. Pozdrawiam...

      Usuń
  17. Świetny zestaw, a groszki w nim bardzo bardzo git! ;) :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Great look and cute top dear Barbara! Kisses.
    http://www.solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam nadzieje Basiu, ze juz czujesz sie w pelni siel!
    Wygladasz kwitnaco, i jak zawsze na Twojej twarzy gosci przepiekny usmiech. Groszki na bluzeczce sa idealnym dodatkiem dla takiej sympatycznej i eleganckiej pani jak Ty, Basiu:):)
    Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie Aniu, coś długo się regeneruję ale dam radę! Szkoda, bo miałam jeszcze wiele ciekawych planów na koniec wakacji.
      Mówisz kwitnąco? To pewnie zasługa światła ha!ha! Jak zerkam w lustro to nie jest tak źle ale w środku gorzej...
      Buziaki posyłam...i dzięki za tę "sympatyczną i energiczną" ...

      Usuń
  20. Pięknie Basiu wyglądasz w tych groszkach, myślę że wszystkie kobiety maja słabość do grochów i groszków , ja po prostu uwielbiam :-) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę Krysiu, że wiele lubi ale są i takie, które nie lubią. Dzięki temu jesteśmy inne i bardzo dobrze, bo w przeciwnym razie świat by był taki nudny a tak jest różnorodność...
      Wiem, że Ty uwielbiasz...buziaki....

      Usuń
  21. groszki są takie slodkie.... :) nie potrafie im się oprzeć!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak! Słodkie są...po się się więc opierać, nośmy je i już...pozdrawiam Agnieszko, miłego dnia...

      Usuń
  22. Znowu pięknie wyglądasz, elegancko i letnio, bluzeczka w groszki na jasnym tle idealna. Cieszmy się wakacjami choć to ostatnie chwile :)
    Miłego tygodnia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszmy się każdym ciepłym dniem, przyjdzie jesień i zimno to będziemy narzekać, marudzić...
      Tak mi szybko zleciały wakacje, chyba za szybko...
      Dziękuję Elu za opinię, miło mi, że Ci się spodobał mój prosty zestaw.
      Serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  23. Uśmiechnięta dziewczyna w pięknych groszkach, które i ja lubię, buty super, ja tez postawiłam na srebrne koturny tego lata, tylko torebki do nich nie mogę dobrać :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Aniu moja natura, często się śmieje. Groszki w niewielkich ilościach mile u mnie widziane.
      Buty super wygodne, torebka może być neutralna i będzie O.K. Buziaki posyłam...

      Usuń
  24. Groszki są ponadczasowe i ponadwiekowe ;). Wydaje mi się, że każda z nas bez względu na typ urody, styl, wiek, kształty, itp. powinna mieć w szafie coś w ten dziewczęcy wzór. Choćby apaszkę w groszki, albo pasek czy bransoletkę (jeżeli nie lubi tego motywu na ubraniu). Groszki ujmują lat i do tego dodają dużo radości do wyglądu... Ale to chyba już sugestia Tobą, bo rzeczywiście Twój uśmiech tak rozjaśnia całą stylizację, że nie ma siły, aby groszki nie kojarzyły się pozytywnie. Prosto, stylowo i z uśmiechem - czyli zdecydowanie na TAK ;). Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, racja, ponadczasowe i ponadwiekowe, myślę, że każda może je założyć /jak oczywiście lubi/.
      Szale w groszki stały się od wiosny moimi ulubionymi. Czy groszki dodają radości? Pewnie tak, tylko trzeba mieć tę radość w sobie.
      To tylko strój, ma nas cieszyć a nie stresować. Tyle pięknych rzeczy koło nas, trzeba dokładnie patrzeć.
      Znam panią, która zawsze ma jakieś "ale", wszystko na "nie", ciuchy ma ładne ale...no właśnie "ale" i tak to ją nie bardzo cieszy.
      Sama mówi, radość dają jej zakupy a nie noszenie tego co kupiła, u mnie jest odwrotnie...

      Usuń
  25. Choroba to przykra sprawa, szczególnie latem. A bluzeczka super, tym bardziej, że kropki sa akurat na czasie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kichać i prychać latem to żadna przyjemność ale bywa, że nas dopada.
      Trochę kropek nie zaszkodzi. Pozdrawiam Cię serdecznie...

      Usuń
  26. Klasyka zawsze się obroni, a do tego groszki sprawiają, że całość jest nieco swobodna :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Pieknie I z klasa ! Bluzeczka jest sliczna :) pozdrawiam serdecznie :) x

    OdpowiedzUsuń
  28. Basiu..tak bardzo pozazdroscilam Ci groszkow ze uszylam sobie tez.Granat sie zawsze dobrze komponuje.A Ty jak zawsze wesola, usmiechnieta prawie zawsze i pogodna.Pozdrawiam .)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak? To lecę zobaczyć. Groszki są fajne, bluzka będzie do wielu zestawów również na chłodniejsze dni.
      Jeszcze piękne lato, oby jak najdłużej...pozdrawiam Ala serdecznie...

      Usuń
  29. Super Pani wygląda!! Promieniejesz
    zapraszam do siebie --> LoViseta.blogspot.com
    like on facebook

    OdpowiedzUsuń
  30. Basiu, ślicznie wyglądasz!!! Aż mnie się weselej zrobiło, gdy obejrzałam Twoje radosne zdjęcia.
    Groszki bardzo mnie urzekły. Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda, że groszki są O.K.? Miło mi, że mnie odwiedziłaś.
      Pozdrawiam serdecznie...miłego dnia...

      Usuń
  31. Piękna bluzeczka, bardzo Ci ona pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę, że mi pasuje. Będzie świetna na chłodniejsze dni jako baza pod inne, już cieplejsze, rzeczy.
      Pozdrawiam...

      Usuń
  32. naprawdę pieknie!!! Wyglądasz bardzo ładnie ,jak zawsze ale ta stylizacja szczególnie przypadła mi do gustu..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo się cieszę, że przypadła Ci do gustu. Całkiem prosty zestaw, nic szczególnego ale ważne, że bobrze się w nim czułam.
      Miłego dnia...serdeczności posyłam...

      Usuń
  33. Ja też mam sentyment do groszków. Ślicznie wyglądasz i ten uśmiech... :) Basiu, białe spodnie idealnie pasują do Twoich groszków.
    A zdjęcie z albumu urocze Pięknie wyglądałaś, tak jak dziś. Pozdrawiam Cię serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak! Groszki coś w sobie mają. Był czas, że kojarzyły się z Magdą M. Białe spodnie Krysiu noszę w tym sezonie "do bólu" ha!ha! Nie mogę się z nimi rozstać!
      Wyglądałam o wiele lepiej , wiele lat młodsza i wiele kg. lżejsza ale mam za sobą trudny czas. Teraz po chorobie też nie jest jeszcze wszystko O.K. ale...będzie dobrze...
      Pozdrawiam Cię Krysiu serdecznie i miłego dnia życzę...buziaki...

      Usuń
  34. Pooglądam ofertę w wolnej chwili...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetnie! Widać, że żyje Pani pełnią życia! :) Aż miło popatrzeć na ten ciepły, szczery uśmiech :) Pozdrawiam :* (W wolnej chwili zapraszam do siebie, może mój blog Panią zainspiruje...? :) )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny i miły komentarz. Bloga Twojego odwiedzę w wolnej chwili...serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  36. Czyżbyś, Basiu, była nauczycielką, że mówisz o ostatnim tygodniu wakacji? :)
    Mam nadzieję, że jesteś już zdrowa. Na zdjęciach wyglądasz bardzo fajnie, zestaw bardzo mi się podoba. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie Asiu ale jakoś tak życie kręci się wokół szkoły /ze względu na dzieci, już idą do szkoły to i moja pomoc będzie potrzebna a to dla mnie więcej obowiązków a więc koniec wakacji/.
      Ze zdrowiem jeszcze nie bardzo, ja tak mam, dość długo wracam po infekcji do całkowitej sprawności.
      Miło mi, że Ci się podoba, pozdrawiam również i pogodnego weekendu życzę...

      Usuń
  37. Basiu Ty jak zawsze elegancka babka jesteś. Zyczę Ci szybkiego powrotu do zdrowia, chociaż na zdjęciach wyglądasz rewelacyjnie, choroby nie widac

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Lusiuniu, na zdjęciach nie było widać ale tak mnie umęczyła infekcja w te upały, że...lepiej nie mówić /zaprawiłam się wodą z lodówki/.
      Czy elegancka? Staram się ale ja tak lubię, bardziej luzackie stroje nie dla mnie, taka "pańcia " jestem ha!ha!
      Dziękuję za życzenia i serdeczności posyłam...

      Usuń
  38. miło popatrzeć na tak sympatyczną i elegancką kobietę :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Barbara this is a lovely set , great top and I love your shoes and handbag !, I hope you are feeling better dear Barbara ,best wishes to you .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you very much, now it's better. I'm glad you like my styling. Regards Lesley. I wish you a beautiful weekend ...

      Usuń
  40. Bardzo ładny zestaw jak zwykle z klasą!! Uwielbiam patrzeć na Pani zdjęcia, zawsze jest Pani taka promienna<3 <3 Groszki super!! Życzę zdrowia i pięknego weekendu:**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się nadal latem moja droga rusałko. Groszki lubię w małych ilościach.
      Dziękuję za życzenia, już jest lepiej. Miłego weekendu...

      Usuń
  41. Uwielbiam kropki i wiem, że dobrze w nich wyglądam! Pani również świetnie się w nich prezentuje!
    puffa.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Ci za opinię. Wiele kobiet lubi ten wdzięczny deseń, są też jego przeciwniczki.
      Z trendów wybierajmy tylko to co nam pasuje. Pozdrawiam i zapraszam ponownie...

      Usuń
  42. Love your handbag,Thanks for your sharing

    http://www.2015shopslvbag.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Wakacje niech trwają jak najdłużej... Basiu. Uśmiech niech zawsze gości. Tobie życzę powrotu do zdrowia. Bluzeczka prosta i pasująca do większości zestawów, oto chodzi - aby móc ułożyć sobie kolory, wzory w różnych zestawach na każdą porę roku. Ten zestaw wygodny i w sam raz na wyjście. Harmonia sylwetki w kolorze i wzorze, ty to potrafisz :) Podobają mi się groszki, ale się ich trochę obawiam. Bo jestem niska, a groszki jednak poszerzają - choć zawsze zależy jak duże i ile ich na danej garderobie. Zamiast groszków mam rąby, na jednej bluzce z cieniowanym kolorem (granatowy z białym), więc może od nich zacznę moją przygodę z groszkami - ale poszukam drobnych. Pozdrawiam cieplutko życząc zdrowia i miłego tygodnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Halinko, szkoda, że to już koniec wakacji, zawsze w roku szkolnym mam więcej obowiązków.
      Dziękuję Ci za życzenia powrotu do zdrowia. Ciężko mi to idzie nawet dzisiaj znów zaliczyłam wizytę u p.doktora, na szczęście wszystko O.K.
      Bluzkę będę również wykorzystywać na jesień pod kardigany czy marynarki i grubsze swetry.
      Nie masz się co obawiać Halinko, groszki w niewielkich ilościach nie zrobią nic złego Twojej sylwetce.
      Dziękuję za ciekawą opinię i serdecznie pozdrawiam w jeszcze letni i upalny dzień /u mnie ponad 30 stopni/...

      Usuń
  44. Pięknie Basiu Ci w tych groszkach i dodatkach, pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Dorotko za opinię, kropki są O.K....serdecznie pozdrawiam, miłego dnia...

      Usuń
  45. Basiu, bluzeczka ma niesamowitą fakturę. Groszki, paski, kratki - to wiadomo klasyka.
    Pięknie, młodo i świeżo wyglądasz.
    Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, fajna faktura, przezroczysta, jakby koronka ale nakładana na gładką bawełnę, w realu ciekawiej to wygląda.
      Prosta, miła w dotyku, czego chcieć więcej ...
      Buziaki Basieńko...

      Usuń
  46. Thank you for your visit. Thank you for your feedback. Regards ...

    OdpowiedzUsuń
  47. Thank you for your comments and your visit ... greet ...

    OdpowiedzUsuń
  48. Groszki są i będą modne. Moda kręci się w koło i wszystko wraca po pewnym czasie jak bumerang. Świetnie wyglądasz Basiu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, całkowicie się z Tobą zgadzam, groszki wróciły, u mnie w zeszłym roku i są do dziś.
      Było jednak już tak, że były passe i kojarzyły się z "Magdą M."

      Usuń
  49. Basiu, wyglądasz pięknie i emanujesz taką pozytywną energią :) Dziękuje i życzę zdrówka :)
    Pozdrawiam serdecznie, Ola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dotarłam Olu do Twojego komentarza a ponieważ zawsze staram się odpisywać więc...dziękuję za odwiedziny...ściskam...

      Usuń