poniedziałek, 31 października 2011

Ciemny grafit...

Klasyczne płaszcze do kolan najbardziej sprawdzają się w beżu, granacie, szarościach lub czerni.
W prostych, pozbawionych zdobień fasonach najistotniejszy jest dobry materiał.
Taki płaszcz będzie służył przez wiele lat.

Mój płaszcz do kolan, z nietypowym kołnierzem, z tyłu na stójce, w kolorze ciemnego grafitu.

Kolorowe dodatki , biała koszulowa bluzka i spódnica ołówkowa.
Ciepły dzień jak na koniec października.

POZDRAWIAM!

płaszcz-Modena
spódnica-Sawka
bluzka koszulowa-M&S
buty-Embis
szalik-Solar
rękawiczki-lata 80 vintage
torebka-CCC Jennifer

32 komentarze:

  1. Bardzo pięknie i elegancko. :) Dopiero co zapisałam komentarz pod poprzednim wpisem widzę następny. :) Pisałyśmy w tym samym czasie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Klasyka górą!:)Świetny płaszcz i pięknie dobrane dodatki:)Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  3. ślicznie pani wygląda:) płaszcz cudowny jak i rekawiczki:D wszystko jak zwykle swietnie dobrane:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi sie spódniczka i buty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko pieknie skomponowane:) Taka plucha jesienna w tle a pani wyglada radosnie i elegancko:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczny płaszcz - przydałby mi się taki !
    Kolor dodatków idealnie komponuje się z grafitową szarością :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie ,elegancko itd.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczny strój, idealny na jesień, elegancja francja : )

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląda Pani rewelacyjnie! Świetne są te kolorystyczne dodatki. I do tego rękawiczki vintage. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. widzę, że kontynuuje pani zabawę ze wstążką;-))) i bardzo dobrze, bo wygląda mega ciekawie i bardzo trendy!

    OdpowiedzUsuń
  11. Fiu fiu fiu! Ale elegancko! A ten grafit... Napięcie rośnie(jak w reklamie) :D

    OdpowiedzUsuń
  12. super wyglądasz, podziwiam Cie w tych butach,( obcasy) dla mnie to już tylko marzenie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo elegancko, Basiu, Ty po prostu promieniejesz.I to dodaje uroku każdemu Twojemu ubiorowi. Jesteś dla mnie wzorem. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyglądasz rewelacyjnie:) No i ten płaszcz - posłuży wiele lat, klasyczny.
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  15. No i mamy jesien w Twoim wydaniu, Basiu..ladna torba, swietny plaszcz niby prosty ale nabral kolorow od dodatkow, buty mi sie podobaja..tylko szkoda ze na szpilce..ale Ty umiesz na nich chodzic wiec Ci pasuja..A dodatki , dodac musze ,idealnie zgraly sie z kolorem Twoich wlosow..swietnie to wyglada.Pozdrawiam milo :)

    OdpowiedzUsuń
  16. jestem najzwyczajniej w świecie zachwycona!!!
    wyglądasz nienagannie..każdy element dopieszczony - jak dla mnie mistrzowski zestaw!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Znowu elegancka i te dodatki kolorowe efektownie sie prezentuja z szaroscia plaszcza!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo elegancko Basiu:-) Dodatki wspaniale ozywiaja calosc:-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak zawsze zachwycająca!
    Zaprasza do mnie.
    Cukierasy z okazji roczku mojego BLOGA czekają!
    ŚWIETNE KOSMETYKI DO PRZYGARNIĘCIA:)
    Serdecznie zapraszam do zabawy!
    Ula

    OdpowiedzUsuń
  20. Witam serdecznie! Obejrzałam (całe!) oba blogi.Zachwyt wyrażam dla obu tutaj.Piękne zdjęcia i stylizacje.Będę wpadać częściej!
    Pozdrawiam cieplutko z Gdańska.

    OdpowiedzUsuń
  21. ach, wstążeczka pod kołnierzem, ślicznie:) wszystko mi się podoba :)
    warto go kupic:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Pięknie wszystko skomponowane !! Bardzo mi się podoba ! :))

    OdpowiedzUsuń
  23. Fantastycznie wyglądasz. Płaszcz jest rewelacyjny!
    Klasa!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Klasyka pod wszystko! pięknie! jesień na razie nas rozpieszcza i dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  25. bardzo elegancko! fuksjowe rękawiczki są super! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. śliczny strój, bardzo ładne buciki :):):)

    OdpowiedzUsuń
  27. Widzę, że znów wykorzystałaś to śliczne połączenie rękawiczek i kokardki.. jak już wcześniej pisałam bardzo mi się podoba, a z tym różowym szalikiem to nawet jeszcze bardziej... bardzo lubię grafitowy kolor i tutaj świetnie pasuje do bieli i różu. U nas ostatniego dnia października w samym swetrze było zbyt ciepło... oby zima jeszcze długo nie nadchodziła... pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  28. Dostojnie wyglądasz w tych kolorkach :)

    OdpowiedzUsuń
  29. I am following you now!!!
    XXXXXXXXXXXXXXXXXXX

    OdpowiedzUsuń