piątek, 14 października 2011

Coś starego, coś nowego....

Coś starego - coś  nowego czyli płaszcz i duże swetrzysko.

Płaszcze

Oprócz tych w tradycyjnych, jesiennych barwach, pojawiają się modele w kolorze czerwonym, kobaltowym i zielonym.
Fasony są różne, hity sezonu to minimalistyczna tuba z lat 60, obszerny przypominający miękki szlafrok / bez zapięcia tylko z paskiem / oraz inspirowany wojskowym szynelem z dwurzędowym zapięciem i metalowymi guzikami, z wykładanym kołnierzem lub stójką i z pagonami. 
Mój czerwony płaszcz  ma metalowe guziki, dwurzędowe zapięcie i wykładany kołnierz - to coś starego.  Jest w mojej garderobie od zeszłego sezonu .
  W tym sezonie pozostaje nadal.

Gruby, duży sweter  

z obszernym golfem w kolorze siwym i mała torebka to coś nowego.

Buty na platformie z kokardką, mimo obcasa są bardzo wygodne.

 Pozdrawiam cieplutko! Miłego weekendu!

Płaszcz-Windsmoor
sweter-George
spodnie-jeansy/BigSpade/
buty-Embis
torebka-mały butik
pierścionek, bransoletki-I am 

24 komentarze:

  1. Przepiekny plaszcz, w parze z szaroscia idealnie!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Stary-nowy plaszcz wyglada bardzo dobrze a z tym swetrzyskiem to juz hit-komplet..widze ze ladnie Ci w czerwieni i wcale nie widac by Ci bylo zimno bo podgladnelam ze paluszek duzy od nogi wyglada na swiat..znaczy ze wciaz masz u siebie cieplo i chyba bylas u fryzjera albo swiatlo mialas dobre w czasie sesji zdjeciowej..pozdrawiam milo.)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobasz mi się w swojej staro-nowej wersji:) Płaszcz ze swetrem świetnie się komponują kolorystycznie:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny płaszczyk !! Właśnie szukam płaszcza w tym kolorku :))
    pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  5. jaki piękny płaszczyk ! :)

    zapraszam do mnie
    http://vavava-broom.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. wow piękny płaszcz :))) ma piękny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny płaszcz,śliczny kolor i superowy sweterek.Bosko!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny płaszcz w pięknym kolorze:)Bardzo mi się podoba zestawienie go z tym cudnym swetrzychem!:):*

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny ten płaszcz, wyglądasz super :)

    zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowny płaszczyk w połączeni z jeansami...wyszło tak jak lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny płaszcz i uśmiech. :) Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Płaszcz jest śliczny i sama chetnie bym sie w niego ubrała : Ma piękny kolor i uwielbiam takie militarne guziki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ale pięknie wyglądasz! płaszcz i swetrzysko super!ale najbardziej podoba mi się Twój uśmiech! cała jaśniejesz:))

    OdpowiedzUsuń
  14. czerwony płaszcz gościł w mojej szafie 20 lat temu, od tego czasu nie mam w tym kolorze a właściwie bardzo mi się podoba. Bardzo ładne połączenie kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładnie Ci w czerwonym :) Takie płaszcze sa chyba ponadczasowe :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolorowy płaszcz chyba jeszcze bardziej rozgrzewa, niż te czarne i szare :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Plaszczyk bardzo ladny : )Pozdrawiam i zapraszam do mnie jeśli masz ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super płaszcz :) ładnie ci w czerwieni! swetrzysko też super :)

    OdpowiedzUsuń
  19. pięknie Pani wygląda w tym płaszczu ! sweter jest świetny !!! zestaw bardzo stylowy i z klasą!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Plasz wyglada na cieplutki i przyjemy a w dodatku ma piekny kolor :)
    Jesienne pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Pięknie wyglądasz! Płaszczyk jest genialny! Uwielbiam czerwień !

    OdpowiedzUsuń
  22. Płaszczyk ma przepiękny kolor, ładnie Ci w nim.

    OdpowiedzUsuń
  23. Genialnie Pani wygląda!:)
    Torebka i płaszcz cudny!
    zapraszam do mnie;)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń