środa, 17 stycznia 2018

Szal - stylowy dodatek w kolorze Natural Geay...

Może być ważnym elementem naszego zestawu.

Należy pamiętać, żeby go odpowiednio dobrać i ułożyć, zarówno rodzajów szala jak i  sposobów jego wiązania jest bardzo dużo.

Szarmancko przerzucony przez ramię, zamotany wokół szyi,  z paskiem na płaszcz czy kurtkę  - każda z nas znajdzie coś dla siebie.

W zależności od pogody może tylko zdobić albo pełnić również funkcję "ciepłej kołderki".

W zimowe dni zdecydowanie ważniejsza jest ta druga rola.
/z cyklu - kolorowa szafa 50+/
Natural Geay to jeden z kolorów na jesień-zimę 2017-2018.
Ponieważ lubię wszelkiego rodzaju szarości dzisiaj prawie szary total look.
Projektanci polecali go od stóp do głów z czarnym przełamaniem.
Zastosowałam różne odcienie szarości, żeby nie zrobiła się ze mnie jedna wielka szara plama 😄😏.
Jest też "przełamanie czernią".

Płaszcz z zeszłego sezonu ma się jeszcze całkiem dobrze.
Wool blend czyli połączenie wełny /45%/ z akrylem, mimo to jest cieplutki,
o odpowiedniej długości, świetny do codziennej bieganiny.
W zależności od dodatków/klik tu i tu /może być również w wersji eleganckiej.

Dzisiaj jednak  wersja "na luzie" i na dodatek jeszcze na prawdziwie zimowe dni.

 Z  "prawdziwie" to chyba przesadziłam, bo tylko mroźno ale śniegu całkowity brak .
P.S. Małe sprostowanie, zdjęcia z niedzieli, teraz pokazał się nawet śnieg, u mnie w minimalnych ilościach.

Witaj zimo!

 
Do płaszcza dobrałam kaszmirowy szal, szary sweterek i oczywiście ciepłą czapkę z pomponem oraz rękawiczki.
Na zdjęciu poniżej trochę zabawy z motaniem szala i próba zdjęć w nowym miejscu /nie bardzo udana/.
Również w sezonie wiosna-lato 2018 będziemy nosić szarości tylko w nieco jaśniejszych odcieniach.
Harbor Mist - piękna, jasna szarość.
Kolejny raz chwalę szarości!
W pierwszym zamyśle post miał brać udział w kolejnym wyzwaniu DREAM TEAM ale kosmitka ze mnie żadna.
Będę więc tylko obserwować Wasze kosmiczne stylizacje.
 
Gwiezdny pył u mnie tylko na paznokciach. 
/wstawiam dodatkowe zdjęcie lakieru, bo na pazurkach słabo go widać/
 Zapomniałam o torebce - to już cały mój srebrzysty blask.
Lekko przemarznięta, mocno wtulona w cieplutki szal, otulona w szarości, z lekko niewyraźną miną, ...
Na blogu będę wieczorem.

Pozdrawiam! Do następnego!

szal-Cashmere,czapka-Perfekt,płaszcz-Reserved,rękawiczki-nn,torebka-Orsay,sweter-Soyaconcept,spodnie-C&A,buty-Embis

82 komentarze:

  1. Tak racja Basiu, szal, czapka, wszelkiego rodzaju apaszki ,chusty, rękawiczki to świetne dodatki, które niejednokrotnie "robią" stylizacje ;-)
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak właśnie, dodatki i jeszcze raz dodatki.
      Pozdrawiam Elu, miłego dnia..

      Usuń
  2. Śliczny płaszczyk Basiu i dodatki. Bardzo ładnie Ci w tych kolorach. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niezależnie od tego co niektórzy mówią o szarościach ja je lubię. Jak lubię to noszę!
      Pozdrawiam Dorotko "zrobiona na szaro"...

      Usuń
  3. Ja bardzo lubię szale i wszelkiego rodzaju chusty:))raczej ich nie motam wokół szyi bo jakoś duszno mi się robi:))ślicznie wyglądasz w tych szarościach:))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Reniu, że podobają Ci się moje szarości. Szale motam różnie, też wolę mniej zamotać wokół szyi ale...jak mocno mrozi i wieje to musi być ciepło, wtulam się wtedy w szal i myślę tylko o tym, żeby przetrwać zimno.
      Pozdrawiam cieplutko...

      Usuń
  4. Basiu wyglądasz cudownie i bardzo lubię szary kolor i często go noszę. Masz piękny szal i to prawda, że szal dodaje uroku. Ja też nie jestem kosmitką, ale fdodam stylizację :). Jak zabawa to zabawa. Basiu uściski i piękna pogoda u Ciebie chociaż zimno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak widzisz Jolu, kosmitka ze mnie żadna, robić zakupy na potrzeby bloga a konkretnie - wyzwania, nie ma dla mnie sensu, bo pokazuję tu to co noszę. Mocny, kosmiczny błysk na ubraniach to nie moja bajka więc odpuszczam.
      Szary lubię od dawna, nie wyobrażam sobie garderoby bez tego koloru. Szal jest piękny choć tu na zdjęciach nie widać tego. Pozdrawiam cieplutko, miłego dnia...

      Usuń
  5. Kosmita, kosmita Basiu, super zestaw i dobrze Ci w nim pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak mówisz Dusia, że kosmitka? Dzięki 😊😊😊 pozdrawiam serdecznie...

      Usuń
  6. Basiu bardzo zgrabnie połączyłaś szarości, szalik widać, że milusi, ale czapka - cudna!
    Mam Basiu prośbę, napisz mi adres bloga Ani z Belgii. Nie potrafię go odnaleźć.
    Moc buziaków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Basiu, ostatnio u mnie dużo spokoju, szal uwielbiam za jakość no i za kolor. Z tym adresem to kłopot, chyba nie ma Ani bloga, szkoda i ostatnio nie odzywa się 😢 ściskam...buziaki...

      Usuń
  7. Witaj.....ujmę to tak.Szalików nigdy za mało.Kupując kolejny myślę po co ? i wkładam do koszyka.Dlatego z przyjemnościa przeczytałam post
    Pozdrawiam z zaśnieżonej wioski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie to samo 😉 jak widzę coś ładnego to...kusi, oj!kusi...serdecznie pozdrawiam Olu...

      Usuń
  8. Uwielbiam wszelkie otulacze...jeżeli o mnie chodzi, mogą być cały rok;)
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak ja 😊😉też uwielbiam...pozdrawiam a kawki chętnie się napiję...

      Usuń
  9. uwielbiam szarości, to zdecydowanie mój najlepszy kolor jesienią i zimą :)

    _____________
    ♥ Blog dla kobiet daria-porcelain.pl ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię ten kolor i często do niego wracam, cieszę się że go uwielbiasz...pozdrawiam serdecznie Dario...

      Usuń
  10. Świetny płaszczyk i dodatki. Pięknie to wszystko połączyłaś. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Jolu że Ci się podoba 😊😊😊pozdrawiam serdecznie...

      Usuń
  11. Super Kosmitka z Ciebie Basiu ☺ Pięknie połączyłaś szarości i super mini srebrzystości ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę marna ze mnie kosmitka 😊😉 to raczej pochwała szarości a srebrzystości w strasznie minimalne. Pozdrawiam serdecznie..,

      Usuń
  12. Ja bardzo lubię szarości wszelkiego rodzaju, zarówno w total looku, jak i w dodatkach, Wszystko mi sie tutaj podoba, wszystko - i troszkę szkoda, że nie zamierzasz być taka piękną , stonowana Kosmitką - bo szczególnie ten srebrzysty dodatek to pięknie podkręca. I jakoś nawet bardziej odszala urzekła mnie czapka - a przeciez nie lubię czapek :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szarości są super, nie wiem dlaczego mają opinię "szaro, buro, nijako", ja je bardzo lubię i jak tylko mam ochotę - noszę, w większej czy mniejszej ilości ha!ha! Dzisiaj w większej.
      Kosmitka ze mnie żadna, jeśli już to baaardzo stonowana, pewnie za bardzo.
      Szal na zdjęciach nie prezentuje się tak, jak w realu, chyba dlatego, że nie wyróżnia się kolorem, ja cenię go za jakość. Czapka w mrozy u mnie musi być, koniecznie, zdrowie najważniejsze. Oczywiście na blogu mogę się w niej nie pokazywać ale to byłaby ściema, bo w realu noszę więc trzeba oceniać mój zestaw w całości choć może przez czapkę traci "na urodzie". Pozdrawiam Anno, miłego weekendu...

      Usuń
  13. Szarości piękne, najlepsze! Super ten płaszczyk, szal i ten sweterek spod spodu! ;) :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sweterek choć mało widoczny, bo fotograf zabronił zbytniego rozbierania, świetnie "wpisał" się w całość.
      Dzięki za opinię Sylwia...serdeczności posyłam...

      Usuń
  14. Uwielbiam szale, apaszki, i wszelkiego rodzaju zamotki. Sięgam po nie od późnego lata, poprzez jesień aż po ostatnie dni wiosny. Zmieniam tylko kolory i rodzaj materiału, z którego są wykonane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To podobnie jak ja, też lubię motać koło szyi, nie tylko ze względów praktycznych ale i estetycznych.
      Serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  15. Uwielbiam wszelkiego rodzaju szale, ogrzewają nas a dodatkowo stanowią ciekawy element stylizacji :)
    Basiu piękny i elegancki zestaw stworzyłaś :) KLASA :))) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W mroźne dni są niezastąpione /chyba, że ktoś uwielbia golfy/, ja zdecydowanie wolę szale.
      Miło mi, że podoba Ci się ten zestaw. Pozdrawiam, buziaki...

      Usuń
  16. Wyglądasz cudownie i super ciepło w tej pięknej, szarej stylizacji. Ja nauczyłam się nosić szale odkąd mieszkam we Francji, wcześniej wolałam golfy ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie jestem za szalami, moim zdaniem dużo wnoszą do nawet prostej stylizacji.
      Dzień był mroźny, musiało być ciepło ale tak u nas jest, taki klimat...
      Pozdrawiam Alice serdecznie...

      Usuń
  17. Szalem można zmienić całą zimową stylówkę:D
    Pięknie Basiu się prezentujesz...Pani Zima w całej swej okazałości i srebrzystości:))

    Mam nadzieję,że już jesteś zdrowsza:)
    Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pełna zgoda, jak jest ciekawy i kolorowy to rzuca się w oczy, mój nie rzuca się ale z racji jakości /moim zdaniem oczywiście/ dodaje zestawowi klasy. Pani Zima - o tak! trochę się "naubierałam", zamotałam a i tak lekko zmarznięta /co widać na zdjęciach/.
      Ze zdrowiem jest o.k. tylko muszę się pilnować, żeby nie wróciło "zło", cały czas "coś po mnie łazi", tu strzyka, tu rwie ha!ha! Dam radę, muszę dać!
      Pozdrawiam "kobietę pracującą", buziaki...

      Usuń
  18. O tak, szal to całe królestwo pomysłów i kombinacji. Twoje szare, ale jakże pastelowe odcienie tej stylizacji, uzupełnione tym przecudnym szalem, to szyk i elegancja w najlepszym wydaniu. Pięknie :))) Kisses - Margot :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu za Twoją opinię, bardzo sobie ją cenię.
      Szal na zdjęciach nie prezentuje się tak, jak w realu, nie widać tu jego jakości a kolorem nie wyróżnia się.
      Miałam pokazać go jeszcze w inny sposób ale było tak zimno, że fotograf strasznie marudził a ja też nie miałam zbytniej ochoty na takie zabawy i wyszło jak wyszło...buziaki posyłam...miłego weekendu...

      Usuń
  19. Piękny szal, a jak jeszcze kaszmir, to cudo, uwielbiam kaszmir. Bardzo ładnie Ci w tych szarościach, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, kaszmir to kaszmir, choć jest bardzo duży to cudownie się układa. Pisałam powyżej Małgosi, że chciałam jeszcze inaczej go pokazać ale zimno mnie wystraszyło ha!ha! Szarości lubię, noszę i w total look / prawie / jak i w dodatkach. To jest "mój kolor". Dziękuję Marzenko za opinię...pozdrawiam cieplutko...

      Usuń
  20. Basiu, ja uważam, że szale zimą pop prostu robią swoje otulają, ocieplają, zdobią i podkreślają look. Tobie super w tym zestawie, pełen podziw dla takiej pięknej całości, i torebka i paznokcie, po prostu bajka :) Ja kiedyś lubowałam się w szarościach, teraz wolę intensywniejsze barwy, chyba zmęczenie życiem robi swoje. Pozdrowionka, Teresa:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, taka jest ich rola zimą, /otulają, ocieplają - to zimą bardzo ważne/. Dobrze jak również zdobią.
      U mnie Tereniu jest tak - wiesz, że kocham kolory ale...przychodzi mi czasami ochota na wyciszenie, to wewnętrzne i zewnętrze, wtedy sięgam po spokojne kolory co nie oznacza, że w następnym dniu tak będzie, może być całkowicie odmiennie i wtedy "rządzą" kolory. Zmęczenie życiem chyba dopada każdego, mnie też...a kolory pomagają i dodają energii. Zerkam na moją garderobę - może dzisiaj będzie kolorowo? Pozdrawiam, miłego weekendu...buziaki...

      Usuń
  21. Kocham szale. Mam ich chyba z 15 i uważam że to niezbędny element zimowej garderoby. Basiu zestaw bardzo wysmakowany i na luzie. Uściski Alicja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kocham szale tak jak Ty Alicjo, może je kiedyś policzę ha!ha!
      Dzięki, pozdrawiam cieplutko, miłego weekendu...

      Usuń
  22. W taką pogodę jak jest ostatnio to bez ciepłego szala nawet nie wychodzę z domu. Dodatek obowiązkowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja, to obowiązkowy dodatek, też bez ciepłego szala nie wychodzę z domu...cieplutko pozdrawiam...

      Usuń
  23. Basieńko, ja tam szarości bardzo lubię, chociaż jestem raczej kolorowa ;) cudowny zestaw! takie szarości są bardzo pogodne ;DDD Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Należę również do tych co lubią kolory, te intensywne i te spokojne 😊😊, wszystko zależy od mojego humoru. Do szarości często wracam bo, tak jak napisałaś, są bardzo pogodne...pozdrawiam Madziu...miłego weekendu...

      Usuń
  24. bardzo lubię szarość:) ślicznie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam więc miłośniczkę szarości... pozdrawiam cieplutko, miłego dnia...

      Usuń
  25. Jak zwykle pięknie i mega optymistycznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzień był mroźny ale słoneczny więc jest optymistycznie.
      Miło mi, że Ci się podoba, serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  26. Basiu ja tez zakupiłam modny, długi i cieplutki szal. Takie w tym sezonie modne, no i czuję się super, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetny zakup, cieszę się że jesteś zadowolona, taki szal będzie służył przez wiele lat, ja też jestem swoim zachwycona. Pozdrawiam Urszula serdecznie ...

      Usuń
  27. Szarości uwielbiam, szale też. Zawsze mam jakiś na szyi zamotany, a już w zimno, to na sto procent. Piękny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak ja Ewo, szale uwielbiam, nie tylko zimą. Uwielbia też szarości i często do nich wracam choć jestem przecież "kolorowa"...pozdrawiam, miłego dnia...

      Usuń
  28. Basiu,wyszlo pieknie :) Tak jak piszesz szal mozna nosic na wiele sposobow a kazdy jest ciekawy :)Twoja stylizacja jest perfekcyjna ,zreszta jak zawsze,jak zawsze :))))Sciskam Renata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, motać można Reniu różnie, chciałam pokazać więcej możliwości motania ale fotograf był niecierpliwy i zmarznięty /pomimo słonka były -9/. To taka całkiem codzienna stylizacja, stawiam /z dużym naciskiem/ na wygodę. Miło mi, że Ci się podoba. O tej porze roku nie jest łatwo, nie przepadam za opatulaniem ale...byle do wiosny...buziaki...

      Usuń
  29. Szary to szlachetny kolor, który pasuje zawsze i każdemu. Często stroję się w mocne kolory, jednak szary też gości w mojej szafie i chętnie go noszę :)!!!
    Świetna stylizacja Basiu :)!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo koloru u mnie ale...szarości też muszą być...
      Miło mi, że Ci się podoba ten spokojny zestaw.
      Cieplutko pozdrawiam...

      Usuń
  30. Grey is such a good option. Particularly this light grey. You look elegant and stylish dear Barbara.
    Sabine xxx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you Sabine for the review. I am pleased that you like it. I love gray.
      Regards. Have a nice day...

      Usuń
  31. Też dołączę do zwolenniczek szarości. Tobie pięknie pasują, szal super, ale i sweter jest godny uwagi, no i ten idealny kolor paznokci. Super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że jesteś zwolenniczką szarości, dzięki miło mi że Ci się podoba. Pozdrawiam Madziu serdeczne...

      Usuń
  32. Zestaw jak najbardziej taki mój- bo i ja uwielbiam szarości pod każdą postacią <3
    bardzo podoba mi się płaszcz i ta czapucha- przeurocze są te dwie kokardeczki :)
    Świetny zestaw <3

    pozdrowionka :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szary ma u nas trochę "złą" opinię, ze niby szaro i buro i ponuro a tym czasem prawie w każdym sezonie pojawia się na światowych wybiegach. Czapucha to konieczność, nie lubię nakryć głowy ale jak mus to mus...mnie też urzekły te urocze kokardeczki. Miło mi, że Ci się podoba. Pozdrawiam Daria serdecznie...

      Usuń
  33. Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ava za komplement, aż się czerwienię ha!ha! Pozdrawiam, buziaki...

      Usuń
  34. Witaj Basiu w Nowym Roku, cały miesiąc siedzę na urlopie w kraju i zupełnie brakuje mi czasu na internet, ale powoli wracam do normalności.
    Ładnie Ci w tym szalu i szarościach tak w ogóle, ja też mam kilka rzeczy w tym kolorze, ale nie czuje się w nich najlepiej wiec to chyba nie jest mój kolor.
    Pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Aniu. Rozumie, życie w realu przecież najważniejsze. Cieszę się jednak, że wracasz.
      Jak nie czujesz się dobrze w szarościach to raczej unikaj, może kiedyś się przekonasz.
      Pozdrawiam cieplutko, buziaki...

      Usuń
  35. Piękny szary zestaw, co nie znaczy absolutnie nudny! Bardzo elegancko z zarazem młodzieńczo. Śliczna czapa!!! Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak uważam, że szare zestawy wcale nie są nudne.
      Miło mi, że podoba Ci się moja czapa.
      Dziękuję Lilu za Twoją opinię. Pozdrawiam...

      Usuń
  36. Ja też lubuje się w szarościach. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Very elegant and Grey's are lovely ! Best wishes Barbara xxx

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękne zestawienie, bardzo mi się podoba Twoja czapka i szalik Basiu :) Uściski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Dorotko, wiesz, że ja pokazuję to w czym chodzę a jak zima to czapka by musi /dla mojego zdrowia, bo ono jest najważniejsze/. Szal też jest koniecznością /choć ostatnio takie temperatury, że można zakładać cieńsze i mniejsze/.
      Pozdrawiam cieplutko...

      Usuń
  39. Cała na szaro wspaniale wyglądasz! Czapka bardzo fajna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba, lubię szarości i często noszę, nawet w dużej ilości.
      Czapka to mój ulubieniec, zimno u mnie więc to konieczność. Pozdrawiam cieplutko...

      Usuń
  40. Bardzo trafione zestawienie i super inspiracje z których na pewno chętnie skorzystam.

    OdpowiedzUsuń