poniedziałek, 29 stycznia 2018

Hot 2018 - ultrafiolet w dodatku! - Particularly ultraviolet...

"Odważny, tajemniczy, niekonwencjonalny - fiolet triumfalnie powraca na wybiegi i ulice".
Tak w październiku przekonywały nas do fioletu stylistki Avanti /NR10(163).
Obok intensywnych odcieni znalazły się również odcienie zgaszone i pastelowe.
W sezonie wiosna-lato 2018 królować będzie

ULTRA VIOLET

/z cyklu - kolorowa szafa 50+/

Symbolizuje tajemnice z kosmosu.
Kojarzy się z artystycznym geniuszem takich twórców jak Prince, Bowie czy Hendrix.
Uosobienie oryginalności i pomysłowości.
 Pełen emocji bo jedni go kochają inni nienawidzą.

Tylko dla młodych dziewczyn czy może też dla nas kobiet dojrzałych?

Grupa dziewczyn z Phenomenal Us postanowiła zmierzyć się z tym dość trudnym kolorem.
Jestem jedną z nich więc zapraszam na moje "ultrafioletowe wariactwo".
Choć kolor fioletowy bardzo lubię to ostatnio jest go mało w mojej garderobie.
 /pisałam o nim już w 2014 roku tu klik/

Z tego co mam zrobiłam taki oto zestaw.

Sukienka 

W trzech kolorach - dwa odcienie fioletu  /dół w ultrafiolecie, jaśniejsza góra/ z paskiem w kolorze fuksji.
Kolor ten nie pasuje do każdego typu urody ale wystarczy oddalić go od twarzy i efekt może być zadowalający.

Sprawdzi się też świetnie w dodatkach /torebkach, butach, szalach/oraz w makijażu.

Rękawiczki

Ponieważ jestem wielką miłośniczkę kolorowych rękawiczek znalazły się również te w kolorze fioletu.

Makijaż

Fioletowe paznokcie - przyznaję, że jeszcze nie miałam, bo na paznokciach to ja najbardziej lubię czernień.
/lakier HYPO Allergenic BELL 03/
Oko w kolorze fioletu - musicie mi uwierzyć "na słowo", bo zdjęcie makijażu nie wyszło.

Okulary

W kolorze ciemnego granatu z niewielkim dodatkiem fioletu.

Jasny płaszcz /to już propozycja na wiosnę/ rozjaśnia całość.

Ponieważ nadal zimno /mamy przecież zimę/więc opatuliłam się szalikiem w etniczne wzory.
Pogoda nie sprzyjała sesji zdjęciowej, zdjęcia z soboty, zimno, mglisto.
"Mglista" sesja", lekko "mglista JA".


Czekam z utęsknieniem na wiosnę. Też czekacie?

 Gdy tylko zrobi się cieplej szalik zamienię na apaszkę.

To zabawa modą 😉 😉 😉 - na potrzeby wyzwania grupy Phenomenal Us.

Moja wersja zabawy, bo przecież każda z nas ma swoją własną.

 / tu zostawiam miejsce na wspólne zdjęcie, Ola nas nie zawiedzie, Ola😍 - buziaki, z góry dziękuję za Twój trud/

Zdjęcie jest - brawo MY!

#phenomenalusinultraviolet #phenomenalus#phenomenalusparticularlyinultraviolet #phenomenaluschallenge  

Pozdrawiam! Do następnego! 


Sukienka-Melo,płaszcz-Carry,szal-Orsay,apaszka,rękawiczki-nn,torebka-Wittchen,buty-Embis

84 komentarze:

  1. Bardzo fajnie połączony fiolet i jego odcienie z resztą stylizacji. Czekam na wiosnę i czekam, a tu jeszcze luty, który może nas wymrozić. Ale i tak coraz bliżej do marca. Basiu. bardzo elegancko przedstawiłaś fiolet, pasuje Ci, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Marzenko, że podoba Ci się to połączenie. Fiolet to kolor, który ja bardzo lubię.
      Czekamy więc na wiosnę choć, tak jak piszesz, może nas jeszcze wymrozić.
      Pozdrawiam cieplutko, buziaki...

      Usuń
  2. Basiu pięknie te wszystkie odcienie fioletu ze sobą współgrają :) Dziś jesteś jak zwykle elegancka, ale całość ma też przez to blokowanie fioletów charakter casualowy, nawet sportowy, świetnie :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sukienka może być na elegancko ale też bardziej casualowo, dzisiaj właśnie miało być mniej elegancko.
      Fiolety w tej sukience fajnie się blokują, to właśnie w niej bardzo mi się podoba.
      Miało być ultra fioletowo ale ja "wyciszyłam" ten fiolet jasnym płaszczem. Taką miałam potrzebę ha!ha!
      Dzięki Olu...buziaki...

      Usuń
  3. No pięknie! Elegancko, po Twojemu! A płaszcz cudny!!! :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Płaszcz podoba mi się /za jego prostotę/, przyniosłam do domu i...zastanawiałam się...ale zostaje...
      Masz rację, jest "po mojemu". Pozdrawiam cieplutko...

      Usuń
  4. Przecudny płaszcz,Basiu!!
    Jestem zachwycona Tobą w fiolecie, swietnie do Ciebie pasuje!
    Całosc jak z katalogu. Pieknie!
    Ściskam mocno:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu za miłe słowa. Nad płaszcze się zastanawiałam bo wiesz jak to jest w sklepie, ja lubię dokładnie się pooglądać. Decyzja zapadła /po konsultacjach/, mam nadziej, że słuszna - płaszcz zostaje.
      Fiolety to moje kolory choć ostatnio nie mam ich za dużo, może teraz oferty sklepowe będą ciekawsze i znowu "coś" nabędę ha!ha! Coś fioletowego! Pozdrawiam Cię cieplutko, buziaki posyłam...

      Usuń
  5. Basiu, piękny ten Twój Ultra Fiolet! :) wyglądasz znakomicie!!! Fiolet bardzo Ci pasuje! a płaszczyk cudowny, porywam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Madziu za Twoją opinię...pozdrawiam serdecznie piękny Wrocław...

      Usuń
  6. Basiu, elegancko ,jak to u Ciebie ;-)
    Rękawiczki świetne,fajny dodatek w tym kolorze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rękawiczki mam od dawna, bardzo lubię ten dodatek nie tylko żeby grzał ale też żeby zdobił.
      Jest trochę elegancko, tak chyba lubię najbardziej...buziaki...

      Usuń
  7. Jasny płaszcz sprawił, że fiolet wysubtelniał( bo to ciężki kolor). Dodam, że połączenie jego odcieni wyszło po mistrzowsku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki był mój zamiar, żeby fiolet stał się bardziej delikatny, subtelny i...rozjaśniony - dlatego taki jasny płaszcz.
      Mam nadzieję, że mi się udało. Pozdrawiam cieplutko...

      Usuń
  8. Bardzo Basiu elegancko ogarnęłaś temat:))ślicznie wyglądasz:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Reniu, tak "po mojemu"...pozdrawiam...buziaki...

      Usuń
  9. Pięknie - sukienka jest fantastyczna - a z tym białym płaszczykiem całość wygląda niezwykle elegancko. Do tego fioletowe rękawiczki i lakier !!! takie właśnie dodatki uzupełniają wszystko do perfekcji :)))) Z apaszką już tak wiosennie :)))) Ślicznie :)) - kisses - Margot :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moc dodatków jest ogromna ha!ha! Wierzę w to! Lakier to eksperyment, bo ja kocham czerwień na pazurkach ale muszę przyznać, że udany, pasuje mi i będę takie nosić. Lekki powiew wiosny Małgosiu ale tylko lekki, jeszcze nie czas na takie cieniutkie apaszki. Pocieszam się, że już niebawem...pozdrawiam cieplutko /póki co, bo dzisiaj wieje, że głowę urywa/...buziaki...

      Usuń
  10. Basiu, pięknie zafioletowałaś rzeczywistość, z gracją i elegancją.
    Fioletowa zabawa trwa. Moc buziaków!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, zrobiło się fioletowo...pozdrawiam, ściskam, buziaki...

      Usuń
  11. Barbara you look gorgeous in this set !, I am too looking forward to Spring . Kisses

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo podobają mi się kolory sukienki. Z białym płaszczem wygląda wspaniale. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też się podobają te kolorki, fiolety to ja zawsze na TAK!
      Płaszcz stonował kolory, zrobiło się spokojniej. Tak właśnie chciałam, myślę, że cel osiągnięty.
      Pozdrawiam Krysiu, miłego dnia...

      Usuń
  13. Basiu przepięknie, bardzo mi się podoba dosłownie wszystko, pozdrawiam��Teresa



    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Tereniu, miło mi, że trafiłam w Twój gust. Pozdrawiam, miłego dnia...buziaki...

      Usuń
  14. Fiolet jest ciekawym kolorem i dobrze, że powraca na wiosnę. Tobie też bardzo pasuje Basiu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właściwie to ja też tak uważam, dobrze, że wraca a czy się przyjmie, czy panie go polubią - czas pokaże.
      Mnie pasuje...pozdrawiam Haniu, miłego dnia...

      Usuń
  15. Trudny, wymagający kolor. Świetnie sobie z nim poradziłaś Basiu. Tonacje fioletu bardzo ładnie skomponowane i śliczna fryzurka!!! Brawo!!! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, tak o nim mówią, że jest trudny. Nie każdemu pasuje, nie każdy lubi.
      Pozdrawiam cieplutko...

      Usuń
  16. Rękawiczki i lakier do paznokci cudowny :) Choć i cała reszta mi się podoba. Ciekawa ta sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rękawiczki mam od dawna, lakier to nowość, kupiony na potrzeby wyzwania ale przekonałam się do niego i będę częściej pokazywać się w fioletowych pazurkach. Pozdrawiam Ewo serdecznie...

      Usuń
  17. Lubie kolor fioletowy, ale w wydaniu wrzosowym; Twoj fioletowy wlasnie taki jest - wrzosowy. Pieknie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lakier w realu jest dość ciemny ale ładnie się prezentuje. Pozdrawiam...

      Usuń
  18. Basieńko, jak zwykle pięknie skomponowałaś zestaw. Jest subtelnie, radośnie i z klasą !!! Buziaczki kochana :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Krysiu, Ty jesteś mistrzynią w fioletach.
      Miło mi, że podoba Ci się moja propozycja. Buziaki...

      Usuń
  19. Basiu pięknie jest i twój fiolet bardzo elegancko wygląda. Też lubię kolorowe rękawiczki tylko, że gubię stale. Ciekawy post, buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z gubieniem jest problem, ja właściwie nie gubię ale zdarza się od czasu do czasu.
      Dziękuję Jolu za Twoją opinię. Pozdrawiam cieplutko...

      Usuń
  20. Basiu, sukienka jest fantastyczna!!! Jasny płaszcz pięknie rozświetlił całość!
    Ślicznie wszystko skomponowałaś...łącznie z makijażem:D
    A wiesz, że dzięki Tobie polubiłam fiolet? Bo często u Ciebie gościł...i przekonałas mnie do niego:))
    Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrobiłam ten zestaw z tego co w garderobie i jeszcze musiało pasować na tę porę roku /choć trochę ha!ha!/ bo zdjęcie w plenerze. Płaszcz - zastanawiałam się, nie wiedziałam - zostawić czy nie, taka jakaś marudna się zrobiłam /na stare lata/. Makijaż - od dawna lubię fioletowe cienie choć maluję się bardzo delikatnie a lakier to eksperyment, kupiony na potrzeby wyzwania. Cieszę się, że choć trochę przekonałam Cię do fioletów, ma tyle pięknych odcieni, że jest w czym wybierać. Pozdrawiam, buziaki...

      Usuń
  21. Woow , nawet rękawiczki masz fioletowe! Wspaniale wyglądasz w tej stylizacji, genialnie połączyłaś te kolorki :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za opinię Alice, mam fioletowe i jeszcze inne kolorowe, bo bardzo lubię.
      Pozdrawiam...miłego dnia...

      Usuń
  22. Do twarzy Pani w tym kolorze. Odmładza i rozjaśnia twarz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, jak odmładza to go lubię jeszcze bardziej.
      Pozdrawiam cieplutko...

      Usuń
  23. Ależ energetyczny zestaw kolorystyczny, rzeczywiście fiolet Ciebie ubiera. Widać, że dobrze sie w nim czujesz, dodatkami podrasowałaś cały zestaw. Mnie osobiście wersja z apaszką w kolorze fuksji bardziej się podoba. Wiem, wiem...., nie ta pora roku aby nosić taką apaszkę, ale z drugiej strony jak mamy cieplą zimę +7 to dlaczego nie. basiu piękna fryzura. Pozdrawiam serdecznie Anna50+

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, dobrze się czuję w tym kolorze tylko nie może być za ciemno koło twarzy, tam muszę rozjaśniać.
      Wersja z apaszką jest ładniejsza również dla mnie ale jeszcze troszkę trzeba poczekać, niby temperatura na plusie ale jednak zimno, w sobotę była straszna mgła i chłodno, tak że opatuliłam się szalikiem na wyjście a apaszkę zmieniłam tylko na chwilę /do zdjęć/, zresztą napisałam, że założę jak będzie cieplej. To zimowe "ciepełko" jest zdradliwe a w moim wieku trzeba bardzo dbać o zdrówko. Fryzura prosto od Agnieszki /mojej fryzjerki, bo w sobotę balowałam/. Pozdrawiam Anno50+, dziękuję za Twoją opinię, zawsze jest ciekawa...

      Usuń
  24. Oczywiście Basiu, z dużej litery. Najmocniej przepraszam. Anna50+

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Literówki zdarzają się, mnie najwięcej kiedy piszę z komórki...

      Usuń
  25. Basiu stworzyłaś cudownie energetyczny zestaw :) Pięknie połączyłaś odcienie fioletu i mistrzowsko wykończyłaś płaszczem :) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, zestaw jest wysoko energetyczny, to te kolory. Miałam jeszcze pomysł na szal czerwono-pomarańczowy ale może to by było za wiele. Płaszcz wszystko lekko "wyciszył", tak właśnie chciałam. Dzięki za opinię...cieplutko pozdrawiam...

      Usuń
  26. Pamiętam tę sukienkę - i pamiętam, jak bardzo mi sie podobała, nadal jestem nią zachwycona. I bardzo podoba mi się dopracowanie wszystkich szczegółow. Ty młodniejesz w oczach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się podoba, tym bardziej, że jest uniwersalna, nie tylko na wyjście ale też może być bardziej na luzie, wszystko zależy od dodatków. Lubię ją z jasnym płaszczem, również moim długim, który tu tyle razy pokazywałam, że obiecałam przerwę. Anno, chciałabym, chciała /młodnieć/ a tu wprost przeciwnie ha!ha! Ale niech będzie - młodnieje i tego będę się trzymać! Cieplutko pozdrawiam...

      Usuń
  27. Faktycznie, Twoja stylizacja przywodzi na myśl obraz we mgle, gdzie nie gdzie mocniejsze akcenty fioletu. Jest tak spokojnie i inaczej - a to mi się najbardziej podoba w naszej zabawie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak było właśnie, mglisto, jeszcze nigdy nie robiłam zdjęć w takiej mgle.
      Cieszę się, że Ci się to podoba, wyszło spokojnie i może trochę tajemniczo /tak jak tajemniczy jest fiolet/.
      Jak zabawa to zabawa. Pozdrawiam serdecznie, fajnie, że do nas dołączyłaś...

      Usuń
  28. Świetna stylizacja Basiu i prześliczne dodatki. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Jolu, że Ci się podoba...pozdrawiam...buziaki...

      Usuń
  29. Basiu u Ciebie jak zawsze - elegancja i kobiecość. Fajnie stonowalas ten fiolet jasnym płaszczykiem. Wszystko pięknie dopracowane - wyglądasz swietnie! Pozdrawiam. A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to mi właśnie chodziło Aniu, żeby fiolet był "w dodatku", płaszcz zrobił swoje.
      Dziękuję za opinię...pozdrawiam...buziaki...

      Usuń
  30. Wspaniałe zdjęcie!! Większość kobitek ze zdjęcia znam!! Super wyglądasz, też muszę coś uszyć z tego fioletu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uszyj koniecznie, to ciekawy kolor. Dziewczyny są świetne a zabawa się rozkręca.
      Serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  31. Basiu,jestem kolejny juz raz zachwycona :) Masz jakas niesamowita intuicje jak pokazywac najnowsze trendy z klasa i stylem:) Fioletowy trend ogralas po mistrzowsku :))) Buziaki ,Renata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu, fiolety to kiedyś były "moje kolory", ostatnio jednak nie było ich u mnie za wiele, trudno było kupić coś fajnego a stare rzeczy już nieaktualne, bo ile można! Z tego co jest jeszcze w mojej garderobie, na potrzeby wyzwania, zrobiłam ten zestaw. Fiolet miałam chwalić w kolejnym poście ale dziewczyny uprzedziły to jest tu, w wyzwaniu. Tej wiosny nadal będę chwalić kolory, zaczęłam od szarości, teraz fiolety, który następny - zobaczymy. Trendy /nie tylko kolorystyczne/ też się pokażą, po mojemu oczywiście. Dzięki za miłe słowa...buziaki...

      Usuń
  32. Basiu jesteś taka....wiosenna w tym zestawie. Ach aż zatęsknilam za ciepłem i słońcem. Pozdrawiam więc wiosennie Alicja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Alicjo, trochę wiosennie się zrobiło, to z tęsknoty za ciepełkiem ha!ha!
      Również pozdrawiam Cię "wiosennie"...buziaki...

      Usuń
  33. Basiu, fajne to wariactwo jak piszesz i super Ci w nim. Idzie wiosna chyba- Uwielbiam wiosnę i Ciebie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie dość spokojne wariactwo Danusiu ale kolorowe, fioletowe ha!ha!
      Lubię kolory a fiolet jest jednym z nich.
      Czy idzie wiosna? Chciałabym , chciała. Jeszcze troszkę musimy poczekać ale pomarzyć można.
      Pozdrawiam cieplutko...

      Usuń
  34. Bardzo fajny pomysł na wpis :)
    U mnie nie ma zbyt wiele rzeczy w tym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że podoba Ci się pomysł naszej grupy.
      Pozdrawiam serdecznie...

      Usuń
  35. Pięknie Basiu wyglądasz, zdobi Cię dodatkowo uśmiech. Fiolet też lubię, ale raczej z dala od twarzy :)

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak ja, ten ciemny ultra fiolet oddalam od twarzy, jaśniejszy może być. Bardzo ładnie /choć to ponoć banalne/ prezentuje się z bielą właśnie koło twarzy. Mnie marzą się buty w tym kolorze. Pozdrawiam, miłego dnia...

      Usuń
  36. Bardzo lubię fioletowy :) Ciekawe ma znaczenie :)Pięknie wyglądasz :) Jak zwykle z klasą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla miłośniczek tego koloru dobra wiadomość, to będzie kolor wiosny i lata 2018, dla mnie to również dobra wiadomość, bo lubię i cieszy mnie, że Ty też lubisz fiolety. Miło mi, że Ci się podoba. Pozdrawiam serdecznie...

      Usuń
  37. Przepiękna stylizacja Basiu :)!!!! Fiolet to jeden z moich ulubionych kolorów. Cieszę się, że będzie taki modny w nadchodzących miesiącach :D!!!

    Pozdrawiam serdecznie :)!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fajnie, że lubisz ten kolor, będziesz miała teraz wiele możliwości, żeby go nosić i będzie bardzo na czasie.
      Fiolet lubię od dawna choć ostatnio było z nim dość trudno, stare "zapasy fioletów" już mi się poniszczyły, jest więc okazja na odświeżenie garderoby. Pozdrawiam cieplutko, miłego dnia...

      Usuń
  38. Ja również z wielkim utęsknieniem czekam na wiosnę bardzo fajnie wszystko dobrane a fiolet czemu nie...:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, czemu nie fiolet? Na wiosnę będzie się działo, czekamy...pozdrawiam serdecznie...

      Usuń
  39. Basiu, bardzo pasuje Ci ten kolor :) Do stylizacji dobrałaś nawet lakier do paznokci, super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lakier do paznokci to celowe działanie na potrzeby ultra fioletowego wyzwania ale spodobał mi się, będę tak malować moje pazurki. Ten kolor lubię od dawna, cieszy mnie więc, że to kolor sezonu, będzie się działo...buziaki...

      Usuń
  40. hurra, mój ulubiony kolor trafił na salony. Bardzo lubię fiolet i jego odcienie. Za fuksją przepadam, nawet przy twarzy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak mogę krzyczeć...hurra! Lubię fiolet od dawna. Fuksja jest piękna. Pozdrawiam Iwonko, miłego dnia...

      Usuń