wtorek, 26 maja 2015

Szerokie spodnie i życzenia dla wszystkich mam...

Szerokie spodnie na tegoroczną wiosnę i nadchodzące lato.
Ponoć wszystkie możemy je nosić, wystarczy tylko dobrze dopasować fason.
Długie, obowiązkowo z butami na wysokich obcasach, optycznie wydłużą nogi, ukryją biodra i zamaskują uda.
Możemy je nosić w wersji eleganckiej lub sportowej.
/ze starego albumu/

Moje szerokie spodnie są z cienkiego, miękkiego materiału, z podwyższonym stanem, w delikatne prążki co dodatkowo wydłuża nogi.
W wersji eleganckiej z trenczem. Trencz to jedna z niezbędnych części damskiej garderoby ale są osoby, które nie lubią i nie noszą więc zapewniam, nie musimy mieć w swojej szafie trencza, możemy zastąpić go parką lub grubym swetrem, czyli tym, w czym czujemy się najlepiej. Pogoda ostatnio nie rozpieszczała, szal  był koniecznością tak jak parasol.
Czarna lakierowana torebka i buty na wysokim słupku.


Makijaż - czerwona pomadka i pazurki tak czerwone jak te róże. 
Na fryzurę nie patrzcie, czeka mnie farbowanie.
Pod spodem miałam  jasny T-shirt.

Ze starego albumu.

Wrocław  rok 1960
Mamy nie mam od 30 lat ale zawsze pamiętam!
Mama i ja.
Ja i córka.

Z okazji Dnia Matki chcę złożyć życzenia wszystkim MAMOM.

Pozdrawiam, do następnego!


spodnie-C&A,trencz-Miranda Collection,T-shirt-Decathlon,szal-butik,torebka-Gallantry,buty-Embis

87 komentarzy:

  1. Basiu, ale jesteś do mamy podobna!!!! Obie macie przepiękne oczy!
    I widać, po tym zdjęciu z rynku, że nie tylko urodę, ale i elegancję odziedziczyłaś po mamie:)))
    Takie spodnie są niezwykle szykowne! Bardzo mi się podobają! I rzeczywiście można sobie nimi poprawić figurę... lub popsuć;)
    Twój zestaw jest idealny!

    Kochajmy te nasze mamy zawsze... Czas tak szybko ucieka..

    Pozdrawiam Cie Basiu cieplutko;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się , że nie jestem podobna, ja i mama na zdjęciu "mama i córka" a na tym poniżej to ja i moja córka i tu jest podobieństwo, mamy jednakowe oczy i usta i włosy /miałam takie dawno temu/. Na zdjęciu z Wrocławia ten krasnal to ja ha!ha!
      Szersze spodnie mogą poprawić albo popsuć, masz rację, tak jak wiele innych rzeczy.
      Tak, kochamy i pamiętamy, i nigdy nie zapomnimy choć ja sierotka od 30 lat, zostały mi wspomnienia i stare zdjęcia dlatego tak lubię je robić dla siebie i potomnych...buziole...pozdrawiam w bardzo deszczowy dzień...

      Usuń
  2. Lubię takie eleganckie i klasyczne zestawy. Takie spodnie nie sprzyjają każdej figurze. Czasem nawet nie pomogą wysokie obcasy. Zestawienie ich z trenczem jest bardzo korzystne. Miłego dnia Mamy. Pozdrawiam serdecznie.
    http://balakier-style.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. . Zdjęcia biało- czarne mają swój urok, a Ty Basiu z mamą, siostrą i córką wyglądacie pięknie. Trencz i spodnie bardzo mi się podobają. Kocham taki styl, a ty Basiu jak zawsze wyglądasz ślicznie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, Basiu, zdjęcia czarno-białe mają swój urok, ja jestem fanką wszelkiego rodzaju zdjęć.
      Lubię trencz i takie spodnie, tak dla odmiany po jeansach, trzeba jednak uważać na fason i odpowiednio wybrać.
      Dziękuję Ci za opinię i serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  4. Uderzajace podobienstwo do Mamy.... Dziekuje za zyczenia;)
    Alez Ty jestes elegancka babka - piekny, klasyczny zestaw, z wielka klasa!!!
    Pozdrawiam Basiu<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiaj trochę powspominałam Aniu...mamy swoje święto, fajnie być mamą...
      Ciesze się, że Ci się podoba, pozdrawiam, miłego dnia...choć u mnie leje od rana to i tak jest to piękny dzień...

      Usuń
  5. Pieknie pani wyglada a fryzura ez jest fajna

    OdpowiedzUsuń
  6. Basiu zestaw bardzo elegancki i twarzowy. Ja jednak nie potrafię napatrzeć się na zdjęcia czarno - białe... Piękne kobiety o cudownym spojrzeniu.
    Wszystkiego najlepszego Basiu. Wreszcie się zdzwonimy, ciągle coś stoi na przeszkodzie... Przepraszam...
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami przychodzi mi ochota na elegancję ha!ha! Zestaw z wyborczej niedzieli.
      Uwielbiam zdjęcia, zwłaszcza te stare. Dla Ciebie Basiu wszystkiego najlepszego w Dniu Mamy!
      Zadzwoń...buziaki...

      Usuń
  7. Wonderful always, dear Barbara
    XXXXXXXXXXXXXXXXX

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia, długo patrzyłam na te Mama i dwie córeczki, przepiękna pamiątka.
    Wszystkiego dobrego i miłego wieczoru.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Elżbieto, wszystkiego dobrego...pozdrawiam...

      Usuń
  9. Świetne pamiątki Basiu i świetny klasyczny zestaw. Wyglądasz pięknie i baaardzo elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, pamiątki świetne, ja zrobiłam się bardzo sentymentalna, lubię wspomnienia...
      Z klasyką mi po drodze, miło, że Ci się podoba Jolu...pozdrawiam...

      Usuń
  10. Pięknie wyglądasz :) Cudne zdjęcia i ta chwila zamknięta w kadrze ...Mama i dwie małe dziewczynki ...Ta fotografia, to pewnie Twój wielki skarb:)
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to mój skarb, mam ich jeszcze trochę, dawniej nie robiło się tylu zdjęć co dzisiaj to i wartość mają większą.
      Dziękuję za komentarz i odwiedziny, pozdrawiam serdecznie...

      Usuń
  11. Cute pics and great look dear! Kisses.
    http://www.solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you, I am pleased that you like ... best regards ... kisses ...

      Usuń
  12. Basiu pięknie i śliczne spodenki. Cudnie się prezentujesz i wspaniałe zdjęcia. pozdrawiam http://gray50plus50dresse.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spodnie szerokie tak dla odmiany Jolu, przyznaje, że dobrze się w nich czuję.
      Jestem fanką zdjęć, zwłaszcza tych starych. Pozdrawiam serdecznie...

      Usuń
  13. świetny post!
    będę zaglądać:))
    zapraszam do mnie: http://blousforyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Beautiful and elegant look. The family photos are beautiful.

    OdpowiedzUsuń
  15. Odpowiedzi
    1. Życzę powodzenia, jest teraz duży wybór tylko uważaj, mój jest włoski, miękki i dobrej jakości ale są prawie identyczne tylko z gorszego materiału, te już tak dobrze się nie układają, są sztywne i nie bardzo miłe w dotyku...pozdrawiam...

      Usuń
  16. Fajnie Basiu , myślę ,że spodnie będą jeszcze lepiej wyglądać jeśli będą o 2 cm dłuższe, tak żeby zakryły z przodu stopę . Do wysokich obcasów leżą jak ulał na Tobie,Więc chyba możemy nosić .Ja sobie zrobię z lejącego grubszego jedwabiu. Jesteś super. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem Grażynko ale jest problem, nie da się wiele zrobić, te są na niższy wzrost a na wyższy były tak długie, że po podwinięciu traciły swój fason. Jedyne co to trochę niższy obcas i ciemna, cienka skarpetka, jest wtedy O.K. ale tak je założyłam i tak pokazałam, poprawię następnym razem. Ja myślę, że dla odmiany możemy nosić.
      Czekam więc na Twoją wersję szerokich spodni...pozdrawiam piękny Kraków...

      Usuń
    2. Już mam problem rozwiązany, pomierzyłam i okazało się, że spodnie poszły zbyt wysoko, wiesz, wysiadłam z samochodu i chciałam poprawić, poszły za wysoko, bo przed lustrem wydawało mi się , że jest O.K. Mój fotograf nie zwraca uwagi na takie rzeczy a może myśli, że tak ma być ha!ha! Dzięki za uwagę...

      Usuń
  17. Bardzo ładnie w dniu mamowego święta :) Pieknie wyglądasz i wspomnień czar... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak ja lubię Agnieszko ten wspomnień czar...jak tylko mam więcej czasu to oglądam stare fotografie, to nie to samo, co te w komputerze...pozdrawiam serdecznie...

      Usuń
  18. Ale podobieństwo!!! Niesamowite:) Bardzo ładnie pani wygląda Pani Basiu! Uściski**

    OdpowiedzUsuń
  19. Basiu piękne geny odziedziczyłyście z córką po Twojej Mamie. Śliczne z Was kobiety. Macie piękne oczy. A biało-czarne zdjęcia nie kłamią.
    Dzisiejszy Twój zestaw jaki przygotowałaś dla nas przypomina mi czas kiedy ja nosiłam takie spodnie. Moda powraca. W pięknym stylu. To jest bardzo wygodny fason spodni i zawsze elegancko się prezentuje. Przyznam się, że nie mam teraz w szafie takich spodni, ale chętnie bym się w taki zaopatrzyła. Ślicznie wyglądasz Basieńko. Nie tylko z okazji Dnia Matki. Pozdrawiam Cię serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, przyznaje, że oczy były moim atutem / mojej córki też/, mam to po mamie.
      Takie spodnie dość ryzykowne, trzeba jednak spróbować, ja dobrze się w nich czuję więc dlaczego nie!
      Czy będą moimi ulubionymi, tergo nie wiem, zobaczymy. Jak się nie sprawdzą to nie będę nosiła.
      Dziękuję Krysiu za opinię i serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  20. Ależ Jesteście podobne i te oczy ..........wspomnienia wracają, ale to znaczy ,że w sercu ciągle są obecne nasze Mamy , pozdrawiam ciepło Dusia Super wyglądasz Basiu .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, wspomnienia wracają, zwłaszcza w takich chwilach, w sercu i w pamięci mamy naszych rodziców a ja czym jestem starsza to bardziej odczuwam ich brak...
      Dziękuję Dusiu za odwiedziny i pozdrawiam serdecznie...buziaki...

      Usuń
  21. Ja oczywiście dzwoniłam do mamy i jeszcze zadzwonię jak w Luksemburgu bedzie Dzień Matki :):) już niedługo :):)
    Piekne z was kobiety i matki i córki :):)
    Dziś w stonowanych kolorach bardzo ci dobrze :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dzieli odległość to każdy telefon jest ważny, ja z córką mieszkam "na wyciągnięcie reki" czyli bardzo blisko i cieszę się z tego bardzo, że tak właśnie to wszystko się poukładało.
      W stonowanych kolorach ostatnio dużo się pokazuje ale...następnym razem będzie inaczej....
      Pozdrawiam Aniu serdecznie...

      Usuń
  22. Też lubię szerokie spodnie. Ostatnio nawet zakupiłam kolejne w tym fasonie. Noszę je nawet wtedy kiedy nie są na topie. Dobrze się w nich czuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem Grażynko, że nosisz i bardzo dobrze, bo jak czujesz się w nich dobrze /i dobrze wyglądasz/ to czemu nie!
      Pozdrawiam i miłego dnia życzę...

      Usuń
  23. Basiu wszystkie trzy macie wiele wspólnego, z sentymentem oglądam takie fotografie :) Bardzo mi się podobasz w dzisiejszym zestawie, oprócz spodni trencz mi się podoba, kolor szczególnie, no wiesz bo ja teraz trenczem żyje ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam również sentyment do starych fotografii. Podobieństwo jest, to geny ha!ha!
      Bardzo lubię swój trencz, często noszę zwłaszcza, że pogoda u mnie taka właśnie na trencz i inne okrycia wierzchnie.
      Czekam na prawdziwe ciepełko.
      Pozdrawiam serdecznie Marzenko, miłego dnia...

      Usuń
  24. Pieknie, stylowo no i z klasą, cała ty.

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo elegancki zestaw ! Basiu podoba mi sie bardzo :) sliczne pamiatkowe zdjecia . Pozdrawiam :) x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stare zdjęcia to pamiątka, dawniej było ich mało i trzeba teraz bardzo o nie dbać. Chwile uchwycone w karze, które już nigdy nie wrócą.
      Miło mi, że podoba Ci się mój zestaw...pozdrawiam serdecznie...

      Usuń
  26. Piękne kobiety na zdjęciach. Twoje spodnie bardzo mi sie podobają, są takie ponadczasowe. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miły komentarz. Trzy pokolenia kobiet z mojej rodziny...
      Szerokie spodnie to eksperyment ale już wiem, że mi się podoba...
      Pozdrawiam serdecznie...

      Usuń
  27. Hi, Barbara. I like the trench and scarf with the black pants. Lovely photos of yourself and mother.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hello Lisa. I am pleased that you like. Thank you for your comment and visit ...

      Usuń
  28. co za klasa i elegancja! Powiem Ci,że te spodnie są świetne i ja sama bym się na nie skusiła! podoba mi się również płaszczyk - wyglądasz w nim rewelacyjnie :) Całośc jak najbardziej na plus!
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szerokie spodnie to eksperyment ale dobrze się w nich czyją a trencz bardzo lubię.
      Miło mi Sandro, że Ci się podoba...pozdrawiam serdecznie i dziękuję za opinię...

      Usuń
  29. Cómo os parecéis tu madre y tú!!! Las dos igual de guapas!!!
    Un beso Barbara
    http://cocoolook.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  30. Classy and chic dear Barbara. I love your striped pants.
    Sabine xxx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I am pleased to Sabine that you like my pants .... I cordially greet ...
      Barbara xxx

      Usuń
  31. Wydaje mi się, że jest Pani bardzo podoba o swojej mamy. Lubię oglądać czarno białe zdjęcia. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam stare fotografie, takie poukładanie w albumach, to nie to samo co te w komputerze, mam do nich wielki sentyment...
      Pozdrawiam serdecznie i miłego weekendu życzę...

      Usuń
  32. Prosto przyjemnie i elegancko tak mogłabym podsumować stylizację.

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękny szal! Wszędzie takiego szukam :) Zapraszam: melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szukaj, na pewno znajdziesz, miło mi, że mnie odwiedziłaś, pozdrawiam serdecznie...

      Usuń
  34. Piekny plaszczyk, bardzo elegancki. Bardziej podobasz mi sie wlasnie w takich plaszczach, niz w kurtkach...Do mamy jestes troche podobna, a Twoje rysy Basiu wogole sie nie zmienily...Corke masz sliczna, podobna do Ciebie. Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do mamy jestem mało podobna, córka do mnie bardzie.
      Ja też czuję się w dłuższych rzeczach a ten trencz bardzo lubię.
      Dziękuję Elu za opinię i pozdrawiam serdecznie...

      Usuń
    2. ...czuję się lepiej miało być...

      Usuń
  35. Basiu, ale jesteście podobne ze swoją mama, jak bliźniaczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardziej jesteśmy podobne z córka niż ja z mamą /oczywiście patrząc na moje stare zdjęcia, miałyśmy takie same włosy/...pozdrawiam Agnieszko serdecznie...buziaki...

      Usuń
  36. Na zdjęciach widzę trzy piękne kobiety, urodę przekazujecie sobie z pokolenia na pokolenie :D
    Basiu wyglądasz w tej stylizacji rewelacyjnie!!
    Ja uwielbiam właśnie ten fason spodni i cieszę się że wraca do łask, choć ostatnie kilka lat przekonało mnie również do spodni cygaretek, może dlatego ze z wiekiem mniej przejmuje się kompleksami i opiniami innych ludzi :) Pozdrawiam gorąco :) buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu za miłe słowa...
      Ja również lubię ten fason i cieszę się, że wraca, zawsze to jakaś odmiana.
      Trzeba pokochać siebie, kompleksy ma prawie każdy a ludzie jak będą chcieli to i tak powiedzą.
      Pozdrawiam serdecznie, miłego tygodnia, buziaki...

      Usuń
  37. Spóźniona jestem ale nadrabiam. Z przyjemnością oglądam Twoje zdjęcia i te stare i te nowe.. niesamowite jak jesteście podobne do siebie, trudno rozróżnić, która jest która, trzy piękne Dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem fanką zdjęć i to od dawna, choć dawniej nie było takich możliwości jak teraz. Te stare budzą we mnie wielki sentyment. Bezcenna pamiątka. Na tych zdjęciach wszystkie mamy po 18 lat...szkoda, że czas tak szybko mija...pozdrawiam Aniu...

      Usuń
  38. Obie z mamą Wyglądacie pięknie, piękne z Was kobiety Basiu :) Swojej mamy nie mam już od 14 lat, też nie zapomnę :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Och, Baśka!!! - jak Ty pięknie tu wyglądasz. Jaka elegancja i szyk.
    Wszystko wygląda jak z żurnala. Jeszcze ten parasol swoje zrobił - cudownie wprost.
    Ja też lubię buty na wysokim słupku, szkoda tylko, że tak mały mamy w nich wybór.
    Jeśli chodzi o stare zdjęcia, to sentyment. Nie jesteś podobna do mamy. Obie z córką jesteście podobne do siebie, jednak, gdybym miała wybierać -
    to wybieram Ciebie.
    Pozdrawiam Basieńko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zosiu! Parasol to konieczność, udało się zrobić zdjęcia "bez deszczu" ale wisiało w powietrzu...
      U mnie ostatnio większy wybór w butach na słupku /firma Embis, bo bardzo lubię i tylko tam ostatnio kupuję/, widziałam cudne w burgundowej czerwieni, trudno określić ten kolor ale były śliczne, kusiło mnie jednak ile można mieć butów? Ja "kobieta praktyczna" i oszczędna dałam sobie spokój i szybko uciekłam ze sklepu, żeby mnie nie kusiły ha!ha!
      Masz rację, ja do mamy nie jestem podobna /inne oczy, usta/ natomiast z córką jesteśmy podobne / a do nas młodszy wnuczek/.
      Jestem wielka fanką starych fotografii, to co mam a wiadomo, dawniej nie było tylu zdjęć co teraz, przechowuję w albumach i bardzo dbam o takie pamiątki, tym bardziej, że dziadków znam tylko z fotografii.
      Pozdrawiam serdecznie, miłego weekendu...

      Usuń
  40. Świetny gust. wszystko dobrane jak u rasowej blogerki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu, miło mi usłyszeć taką opinię...pozdrawiam serdecznie...

      Usuń