poniedziałek, 21 kwietnia 2014

Wyjściowo i kosmetycznie - olejki orientalne Marion...

Ta sama sukienka, ta sama kurtka ale w innych zestawach i może być całkowicie inaczej, czyli z serii 

ale to już było i stylista radzi

Małe zmiany na blogu.
Wpisy będą nie tylko szafiarskie ale również kosmetyczne.
Będzie o pielęgnacji twarzy, ciała, włosów i o makijażu a pisać będę o kosmetykach, których używam.

Takie wpisy pojawiają się na moim blogu już od dawna, prawie od początku istnienia bloga.
Teraz będzie ich więcej.
Na początek pielęgnacja włosów i

olejki orientalne Marion.

/uroda/

/zdjęcie z Netu  archiwum.allegro.pl/

Olejek orientalny regeneracja włosów

Tego używam aktualnie.

SKŁAD

jojoba - odżywia i nawilża
słonecznik - regeneruje, dodaje naturalnego blasku, chroni przed szkodliwym działaniem promieni słonecznych
Niewielka buteleczka /30 ml/, zachęcająca cena ok.7 zł .
Wystarczy kilka kropel /2-3/ nałożyć na wilgotne włosy /przed suszeniem/  lub po wysuszeniu, na wykończenie fryzury aby wydobyć piękny blask włosów.
Ma przyjemny zapach, na włosach prawie niewyczuwalny.
Olejek stosuję od dwóch tygodni, są już widoczne zmiany.
Włosy są bardziej lśniące i ładniej się układają.
Było kosmetycznie teraz będzie szafiarsko .
Zestaw na  świąteczny spacer - zdjęcia z pierwszego dnia Świąt Wielkanocnych.
Wymyślanie nowych połączeń, miksowanie, dobieranie dodatków i biżuterii to dla mnie wielka przyjemność.

Ale to już było

Porównanie stylizacji.
SUKIENKA - połączenie  bieli  i   granatu.
Szaleństwo printów tonuje minimalistyczna forma sukienki i prosty fason. Z granatowym płaszczem w wersji jesiennej /tu klik/.
Już pisała, że sukienka ze względu na mocny wzór, nie wszędzie pasuje ale to są stylizacje niedzielne,  na spacer lub na kawę do znajomych.
Z czerwoną kurtką, która krojem przypomina ramoneskę to wersja wiosenna.
Kurtka była niedawno na blogu z czarną sukienką /tu klik/.
Buty nude, co ja zrobię, że tak je lubię!  Za kolor je lubię i za wygodę!
Stylizacja z dzisiejszego dnia - paskiem lekko podkreśliłam talię.
/z paska można zrezygnować, ja jednak miałam taką fantazję, żeby jednak był, może następnym razem zrezygnuję/
Przy tak pięknej pogodzie postawiałam na białą torebkę.
Apaszka z Milanówka /lubię takie dodatki/ inaczej zamotana wokół szyi.

UWAGA /stylista radzi/

 Tak  zamotana apaszka czy szalik skraca i poszerza, nie każdemu pasuje.
Moja apaszka jest cienka więc pozwoliłam sobie na takie rozwiązanie.
Dodatkowo to rozwiązanie wymusiła pogoda, był dość silny wiatr i apaszkę musiałam zawiązać tak, żeby było mi wygodnie.
Wersja poprzednia z luźno puszczoną apaszką dzisiaj nie była możliwa.

Mocny wzór na sukience wymaga umiaru w biżuterii, ja jednak jestem sroczka, założyłam więc bransoletkę i pierścionek koktajlowy.

Pierścionek koktajlowy

 Wyróżnia go wielkość, kolor i kształt.
Jak myślicie, która wersja wyszła lepiej?
Ulubione buty nude.

Pozdrawiam! Miłego tygodnia Wam życzę!


sukienka-Xana Collection
kurtka-butik
apaszka-Milanówek
pierścionek-I am
pasek-nn
torebka-Mahel, Gallantry
buty-Embis

96 komentarzy:

  1. Takie olejki to dla mnie nowość! Fantastyczna sukienka Basiu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie też, zaczynam stosować, zobaczę jak się sprawdzają...pozdrawiam...

      Usuń
  2. A beautiful dress, I love this pattern psychedelic sixties. I like the outfit with the red jacket.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna stylizacją , sukienka i kurtka są naprawdę obłędne.
    Szczerze mówiąc nie lubie kosmetycznych postów , i tak 99% z tych kosmetyk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ów jest dla mnie niedostępne ;)
      Wole kuchenne - twój Basiu przepis na jabłka na kruchym cieście a la szarlotka króluje na stole ;)

      Usuń
    2. No to się cieszę, że szarlotka króluje, bo u mnie też, córka strasznie lubi i zawsze jej robię. Teraz na święta też była /z lodami/.
      Miło mi, że podoba Ci się moja stylizacja, ostatnio dużo kombinuję z tego co w szafie ha!ha!
      Co do kosmetyków, to rozumie, po prostu, pominiesz je, nie będę się zbyt rozpisywać, bo to nie blog kosmetyczny.
      Pooglądasz i poczytasz szafiarsko.
      Pozdrawiam Aniu...

      Usuń
  4. Piekna czerwona kurteczka! a pomysl na urozmaicenie bloga ciekawy i przydatny dla czytelniczek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak myślę, że może się przyda takie urozmaicenie.
      Pozdrawiam...

      Usuń
  5. Basiu, wyglądasz rewelacyjnie. :) Cieszę się że opisujesz też kosmetyki, na pewno i nam przydadzą się Twoje recenzje.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Dorotko za miłe słowa.
      O kosmetykach pisze już od dawna, teraz będę pisać częściej ale to nie będą recenzje, będzie raczej krótko i może więcej porad niż opisu kosmetyków...pozdrawiam cieplutko...

      Usuń
  6. Great jacket and cute dress! Kisses.
    http://www.solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  7. Też używam olejku do włosów ale innej firmy, pomaga mi okiełznać moje włosy.
    Podoba mi się bardzo sukienka, a połączeniu z czerwoną kurteczką wygląda naprawdę bardzo dobrze. Tak wolę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Grażynko za opinię.
      Myślę, że olejek dobry jak na tę cenę.

      Usuń
  8. Ciekawe te olejki. :)
    Świetna kurteczka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ciekawe, ja używam regeneracyjnego od 2 tygodni.
      Pozdrawiam...

      Usuń
  9. Absolutely love this psychedelic dress! It brings a breeze of nostalgia to my ... love your look today, dear friend!

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzięki za opis olejków.Ta kurteczka czerwona rewelacja!!!Pozdrawiam Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, można wypróbować, może podpasuje.
      Kurtkę bardzo lubię i mam na nią wiele pomysłów.
      Pozdrawiam Cię i miłego tygodnia życzę...

      Usuń
  11. sukienka razem z kurtką wyglądają obłędnie... świetny strój :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kamilo. Kurtka będzie do wielu zestawów.
      Z tą sukienką nie wszędzie, bo sukienka daje po oczach.
      Pozdrawiam...

      Usuń
  12. Basiu wszystkie wersje sa swietne, wygladasz bardzo szykownie, I prosze o posty losmetyczne, chociaz dostep do nich mam rowniez ograniczony. Sciskam mocno

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Iza, że Ci się podoba. Każda wersja na inną okazję.
      Posty będą łączone, trochę kosmetyczny, trochę będzie porad jak dbać o siebie prostymi sposobami, makijaż, no i ciuszki oczywiście.
      Pozdrawiam Cię cieplutko i czekam na Twój powrót Izuś...buziaki...

      Usuń
  13. I love your red jacket over the dress:) Hope you have a lovely week!
    ~Anne xx

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ciekawa sukienka. Świetnie w niej wyglądasz. Basiu coraz młodsza jesteś!!! Jak Ty to robisz. Może to te olejki:):):) Serdecznie pozdrawiam.
    http://balakier-style.pl/.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sukienka niby kratka ale wzorem daje po oczach, nie na każdą okazję, na spacer, na spotkanie z koleżanką i wizytę u znajomych znakomita.
      Krysiu, coraz młodsza? Duchem tak! Olejki są do włosów ale używam arganowego. Robię co mogę prostymi sposobami i unikam stresu jak patrzę w lustro. Akceptuję i jestem zadowolona z tego co jest. Cieszy mnie nawet najmniejsza rzecz. Może to mi pomaga! Bawię się modą na swój sposób. Pozdrawiam Cię serdecznie...

      Usuń
  15. Bardzo ładny wzór sukienki, świetnie podkreśla figurę, olejki znam, ale używam innej firmy, olej arganowy robi ostatnio furorę i do ciała i do włosów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, robią furorę ale warto próbować.
      Sukienkę lubię, taka w moim stylu, choć wzór mocny/w realu łagodniejszy/, nie na każdą okazję.
      Pozdrawiam Marzenko...

      Usuń
  16. O, chyba poszukam jakiegoś olejku do włosów dla swoich! Sukienkę pamiętam, ma świetny wzór! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie, jest ich wiele, coś sobie dopasujesz...
      Pozdrawiam....

      Usuń
  17. Ładne zestawy, ta czerwona kurteczka bardzo mi sie podoba, pomysł z kosmetykami - ciekawy :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kosmetyki są u mnie od dawna ale teraz będzie więcej, no i może trochę porad. Tak dla urozmaicenia, jak komuś nie będzie pasowało to po prostu nie przeczyta. Kurtka jest już moją ulubioną. Pozdrawiam Aniu, miłego tygodnia...

      Usuń
  18. Mam ogromną ochotę wypróbować tych olejków. Widziałam jew naturze i czekam aż biosilk mi się skończy, wtedy sięgnę po marion:) Bardzo ładne stylizacje. Czuć wiosnę:):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, wypróbuj, może się sprawdzą, ja jestem zadowolona.
      Wiosna coraz piękniejsza, co mnie bardzo cieszy...pozdrawiam...

      Usuń
  19. świetny zestaw, kurtka po prostu rewelacja!
    co do olejków - od jakiegos czasu mam taki tylko z olejem arganowym, pachnie cudnie, ale zobaczymy za jakiś czas na efekty działania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Arganowy też mam, używam do twarzy ale był drogi, mała buteleczka ok.50 zł.
      Trzeba czekać na efekty, ja używam dopiero 2 tygodnie.
      Kurtka jest już moją ulubioną, miło mi, że Ci się podoba...pozdrawiam cieplutko...

      Usuń
  20. Basiu, lubię patrzeć na Twoje stylizacje. A dzisiaj jesteś zmienna i pięknie wyglądasz w każdym zestawieniu. Po prostu rewelacja. Do tego pięknie się uśmiechasz. Co do rozwinięcia Twojego bloga, to uważam, że każdy bierze dla siebie, czego szuka. A Ty serwujesz nam to co uważasz za ciekawe i przydatne. Pozdrawiam Cię serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, Krysiu, kobieta zmienną jest wiec dzisiaj się zmieniam ha!ha!
      Bardzo się cieszę, że Ci się podoba.
      Masz rację, urozmaicić można a każda z Was poczyta o tym , co ją interesuje.
      Nie będzie tu recenzji kosmetyków, pokazywać będę moje kosmetyki i to co mnie odpowiada, to nie znaczy,że każdemu będzie pasować. Proste metody dbania o siebie, takie na "moją kieszeń", bo nie liczy się cena ale systematyczność.
      Pozdrawiam Krysiu i miłego dnia życzę...

      Usuń
  21. Piękny zestaw, a kurtką znowu się zachwycam! A z tego, że postów kosmetycznych będzie więcej, bardzo się cieszę! Lubię poczytać o tym, co się sprawdza i co warto wypróbować. Ja również używam olejków, najczęściej arganowego (na włosy i ciało, często dodaję odrobinę do balsamu) i z awokado - bardzo dobry zamiennik kremu pod oczy na noc. Pozdrawiam ciepło z - niestety - deszczowego Paryża!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Martusiu, kurtka podoba się nawet mojej córce a to wielki sukces ha!ha!
      Może moje kosmetyki też kogoś zaciekawią, nie będę się zbyt rozpisywać, krótko i na temat będzie /jako dodatek do ciuszków/.
      Olejek arganowy też mam, używam na twarz jako zamiennik kremu.
      Pozdrawiam cieplutko i poprawy pogody życzę...

      Usuń
  22. Estas guapisima, la chaqueta roja es preciosa. Besos

    OdpowiedzUsuń
  23. Ta kurtka jest niesamowicie piękna. Podoba mi się jej połącznie z lekko pomarańczową chustką. Sukienka też jest piękna i świetnie się wpasowuje do reszty. Bardzo fajnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Asiu, że Ci się podoba, apaszka ma parę kolorów, w pomarańcz też wpada, zależy jak się ją zakręci.
      Sukienka ze względu na wzór nie wszędzie pasuje ale są okoloczności, gdzie sprawdza się świetnie.
      Pozdrawiam i miłego dnia Ci życzę...

      Usuń
  24. Basiu bardzo elegancko pomiksowałaś. Wyszło rewelacyjnie. Olejki do włosów też stosuję. Ja już prawie na walizach. Pozdrawiam ciepło. Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj! Basieńko, powodzenia, proszę o paciorek za mnie również...
      Ty masz niesamowicie lśniące włosy, moje jeszcze słabe ale może się wzmocnią, zawsze tak mam po zimie i czapkach.
      Pozdrawiam cieplutko...buziaki...

      Usuń
  25. wyglądasz Basiu ślicznie i bardzo kobieco ! ...a tego typu olejki po prostu uwielbiam <3 !

    pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też już lubię te olejki a stosuje 2 tygodnie, jeszcze za krótko, żeby były duże zmiany ale...już są...
      Miło mi, że Ci się podoba moja stylizacja...pozdrawiam serdecznie...

      Usuń
  26. Sukienka z kurteczką wygląda pięknie:))ślicznie wyglądasz:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo lubię olejki i chętnie używam, zarówno do włosów jak i do pielęgnacji twarzy i ciała. Fajny wiosenny zestaw. Piękna sukienka - z kurtką wygląda idealnie. Pozdrawiam Basiu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też używam Jolu do twarzy /arganowy/.
      Miło mi, że Ci się podoba...pozdrawiam wiosennie...

      Usuń
  28. Sukienka wzorzysta i czerwona kurteczka! Dla mnie - bomba!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Małgosiu, że Ci się podoba, ja też dobrze czuję się w tej stylizacji choć, ze względy na wzór sukienki, nie wszędzie pasuje....pozdrawiam...

      Usuń
  29. Basiu, świetna sukienka i torebka, i kurteczka, i buty! piękny zestaw! a olejki wypróbuje :)
    http://lamodalena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Magdaleno, miło usłyszeć od Ciebie, że się podoba...
      Olejki nadal testuję /od 2 tygodni/ jestem zadowolona...
      Pozdrawiam...

      Usuń
  30. Przepraszam Basiu, że tak dawno mnie u Ciebie nie było...wszystko przez brak internetu:( Ale zmieniłam już operatora, teraz powinno być lepiej:))
    A zestaw świetny! Ten mix podoba mi się najbardziej! Sukienka ma fajny wzór - aż w oczach się mieni:D
    Buty nude, ale nie nudne - fajny tył mają!
    A tych olejków nie znam! Jak mi wpadną gdzieś w oko, to kupię!
    Pozdrawiam cieplutko:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że już jesteś, bo brakowało mi Tary, wesołej i pogodnej koleżanki.
      Olejki są w drogeriach Natura.
      Sukienka daje po oczach, nie wszędzie się nadaje ale czy musi?
      Pozdrawiam serdecznie...buziaki...

      Usuń
  31. Tu chaqueta de cuero tiene un color precioso que te favorece muchísimo!!!
    Un beso

    http://cocoolook.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  32. komplet fantastycznie leży i wygląda ..super:) a olejki musze kupic i wypróbować ..ciekawe..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie olejki pasują ale jeszcze chyba za krótko używam choć widzę zmiany.
      Miło mi, że Ci się podoba, pozdrawiam, miłego dnia, u mnie leje...

      Usuń
  33. Świetny zestaw! A olejki do włosów uwielbiam :)) Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypróbuj, może będą Ci pasowały.
      Pozdrawiam, miłego dnia....

      Usuń
  34. pretty nice blog, following :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ładna biało-czarna sukienka Basiu, psychodeliczny print wprawia mnie w oczopląs :) super efekt.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Grażynko, cieszę się, że Ci się podoba, sukienka daje po oczach dlatego nie na każdą okazję /jest biało-granatowa - ostatnio ograniczam czerń, choć i tak ją lubię/ .
      Pozdrawiam i miłego dnia Ci życzę, u mnie od rana leje...

      Usuń
  36. piękna jak zawsze!
    nie miałam jeszcze okazji wypróbowanie olejków, ale nie powiedziane że się na nie nie skusze :)
    ściskam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz spróbować, cena niska więc nawet jak Ci nie będą pasować, to mała strata...pozdrawiam...

      Usuń
  37. Soooooooooooooo fabulous, dear barbara.
    I hope you will join Share-in-Style today.
    Love and sunshine and thank you so much for your friendship
    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. We are happy to join.
      I.m glad I met you.
      I greet the Polish.
      Kisses...

      Usuń
  38. You look stunning in your red biker jacket! Rocking but every inch a lady.
    Have a great weekend my dear
    Sabine xxx

    OdpowiedzUsuń
  39. Cały pic polega, żeby z niewielu rzeczy umieć tworzyć wiele :) świetnie wyglądasz w tej kurteczce, a i olejki też mnie zainteresowały :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, Marzenko, na tym to polega, przynajmniej w moim przypadku, lubię kombinować. Kurtkę bardzo lubię i będę często nosić.
      Ja z olejków jestem zadowolona...pozdrawiam serdecznie...

      Usuń
  40. Bardzo fajny zestaw wyszedł z tą kurtką. Nie wiem czemu, ale czerwień zawsze mnie przyciąga gdziekolwiek ją widzę. Do tej sukienki jak najbardziej pasuje, jakby ją trochę uspokaja - a czerwień...pierwsza rzuca się w oczy. Co do kosmetyków to tych nie znam, nieraz używam jedwabiu, też wtedy włosy są zupełnie inne. Nie puszą się. Miło mi będzie poczytać o nowinkach i nie tylko. Pozdrawiam i miłej niedzieli życzę.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czerwień ma chyba taką moc, że przyciąga, ja lubię czerwień, oczywiście nie wszystkie odcienie.
      Sukienka lekko uspokojona, masz rację. Pozdrawiam Halinko, miłego tygodnia Ci życzę...

      Usuń
  41. Pisze dopiero teraz, bo milalam 5 dniowa awarie, bylam zablokowana.
    Pieknie wygladasz w czerwonej skorzanej kurteczce i bialo-granatowej sukni, ktora cudownie jest uszysta, z bocznymi ciemnymi pasami. Ten kroj optycznie wyszczupla, ale rowniez i wzor pop- artu na sukni mimo, ze powoduje troche oczoplasu, to tez swietnie wysmulka sylwetke.
    Dziekuje pieknie Basiu za polecenie tych olejkow, szukam wlasnie cos takiego do wlosow. Jak bede w Polsce z pewnoscia je zakupie. Pozdrawiam goraco i zycze milego tygodnia:):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To się nazywa złośliwość przedmiotów martwych ha!ha! Trudno, trzeba to przeczekać, dobrze, że już jesteś.
      Dziękuję Ci Elisabeth za opinię, racja, ciemniejsze boki wyszczuplają, a mnie to pasuje.
      Mnie olejki pasują ale zapewne nie wszystkim bo to zależy od włosów, ja próbuję, cena niska więc nawet jak nie pasują to strata mała. Używam też oleju arganowego.
      Pozdrawiam i buziaki posyłam...

      Usuń
  42. zachwycający wzór na sukience, przyciąga wzrok! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu, masz racje, przyciąga...pozdrawiam i miłego tygodnia Ci życzę...

      Usuń
  43. bardzo stylowo i elegancko :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Nigdy nie jest za późno na zmianę wyglądu. Najbardziej popularny sklep z perukami w Polsce oferuje klientom peruki naturalne oraz peruki syntetyczne, a także liczne akcesoria i kosmetyki, które ułatwią ich pielęgnację. W naszej jakże bogatej ofercie czekają różne modele, więc każdy znajdzie coś odpowiedniego dla siebie. Gorąco zachęcamy Cię do sprawdzenia naszej oferty!

    OdpowiedzUsuń