niedziela, 14 października 2012

Pomarańcz na jesień...

Mocny i ognisty oraz w pastelach - jeden z nielicznych kolorów, który tej jesieni występuje w obu wariantach.
Z serii

  ale to już było

Mój pomarańcz na jesień to kurtka Burberry, była już tu i tu.  
Ponieważ jeszcze piękny weekend /zestaw z soboty/ więc dodatkiem do mocnego pomarańcza/ kurtka/ jest bluzka w odcieniu pastelowym, która latem służyła mi jako narzutka tu, dziś jest bluzką koszulową.
 Szalik i pasek jest czerwony ale myślę, że pasuje do kratki - a Wy jak sądzicie, pasuje?

Mała torebka, bo to spacer do siostry/ miała urodziny/.

Pozdrawiam i miłego tygodnia!


kurtka-Burberry 
bluzka-sh 
spodnie jeans-Big Spade 
torebka-Burberry 
buty-Embis
pasek-Stradivarius
pierścionek-I am

50 komentarzy:

  1. Fantastyczna kurtka!Chętnie bym taką widziała w swojej szafie:)I ta kawusia mmmmniam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna kurtka i fantastycznie dobrana torebka:)))Pozdrawiam i również miłego tygodnia życzę

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojjjjjj na początek wypijam kawusię i dziękuję przepyszna :))Kurteczka świetna, ale koszula, chciałabym taką !:)
    Ty zawsze promienna i uśmiechnięta :)Miłego Tygodnia zatem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! Następna wielbicielka kawusi, dziękuje Ci za miłe słowa....pozdrawiam...

      Usuń
  4. Takie pikowane kurteczki widzę coraz częściej i zaczynam się zastanawiać nad zakupem takowej :)
    Świetnie wyglądasz !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Basiu Kochana, przeziebisz sie jak nic...masz odkryte buty a tu zima za pasem..przymajmniej u mnie.Podszewka od kurtki pasuje z torebka idealnie..udalo Ci sie tak dobrac czy to zakup zamierzony?.I znow sie musze powtorzyc ze swietnie w dzinasch wygladasz, wyzsza i mlodsza..A ja we wtorek jade na zakupy..upatrzylam sobie kurtke w kolorze lila rozbielona z kapuza i prawdziwym futerkiem wokol.No i musze kilka par spodni kupic oraz torebke bo bez tego ani rusz.Kawke wypilam i ide sie kapac bo ja wlasnie z pracy wrocilam,Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ala, wczoraj było u mnie 15 stopni, ciepełko więc nie ma mowy żebym zmarzła a ziemia po lecie wygrzana więc do kozaków mi się nie śpieszy. Dzisiaj też ciepełko było więc korzystam jeszcze z lżejszej odzieży. Torebka to zakup zamierzony do kratki Burberry. Kawusia dla Ciebie Ala, dzisiaj z pomarańczem ...udanych zakupów Ci życzę, napisz co kupiłaś...ja ostatnio mam postanowienie- zero zakupów, sięgam głęboko, do samego dna szafy, nie wiem czy mi się uda wywiązać z postanowienia...pozdrawiam i miłego tygodnia...

      Usuń
  6. Pomarancz- jak najbardziej! U mnie jutro na blogu tez zapowiada sie pomaranczowo:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko fajnie dopasowałeś. Przypominałeś mi tym postem, że tez mam podobną kurteczkę tylko beżową. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczna kurtka, a torebkę dobralas idealnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobierałam torebkę, chciałam trochę większą ale wpadła mi ta w ręce i tak już zostało...

      Usuń
  9. kurtka jest świtna, ma piękne mankiety i jeszcze dobrałaś do tego tak identyczną torebkę- fantastycznie:)
    Twój uśmiech przesyła bardzo pozytywne emocje:)
    pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie Ci w pomarańczu, cera nabiera blasku i cała promieniejesz. Świetna kurtka, no i koszula mnie też zachwyca.

    OdpowiedzUsuń
  11. Torebeczka to kropka nad "i"! Kolor energetyczny i rozgrzewający - zrobiłam sobie czapę w podobnym odcieniu :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Do twarzy Ci w tych kolorach. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zazdroszczę kurtki z Burberry :)
    Moim zdaniem czerwień pasuje do kratki. Zresztą jest to jeden z kolorów najlepiej do niej pasujących.
    Podoba mi się Twój pomarańczowy zestaw wspaniale wpisuje się w jesienną aurę. Oby więcej było takich osób, co wybiorą kolor zamiast burych odcieni.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz Asiu, ja mam tak, czasami kolor a czasami przychodzi ochota na spokojne kolory ale to chyba każda z nas tak ma, następny zestam będzie właśnie taki sopkojny...

      Usuń
  14. Oj- podoba mi sie ta kurtka bardzo..:-)

    OdpowiedzUsuń
  15. super,tak mandarynkowo:-)
    bardzo ciepły zestaw,baaaaaardzo mi się podoba:-)

    OdpowiedzUsuń
  16. You left your balcony, yeahhhhhhhhhhhhh.
    So nice to see you in the park by the autumn leaves.
    Gorgeous in orange, my dear friend
    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

    OdpowiedzUsuń
  17. zapraszam serdecznie na mój blog znajdziesz tam codziennie ciekawe posty oraz masz szanse wygrać wspaniałą nagrodę http://www.kamson.pl/2012/10/prezent-od-kamsona-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie ma to jak rozświetlanie jesieni wyrazistymi kolorystycznie ubraniami! Super:) Bardzo promiennie wyglądasz, aż miło popatrzeć. Przepraszam, że dawno nie komentowałam, poprawię się:)

    OdpowiedzUsuń
  19. No, no...pierwszy raz tu jestem...bardzo ciekawy blog. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam jak robisz stylizacja z ta przepiekna kurtka. Bardzo ale to bardzo mi sie podoba kolor cudny! Czerwien jak najbardziej pasuje. Wszystko Basiu slicznie i perfekcyjnie dobrane.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Udsało mi się ją kupić dość tanio, miałam opory co do koloru ale teraz jestem zadowolona i służy mi już kolejny sezon...

      Usuń
  21. Super wszystko dobrane, pięknie jesiennie i lekko.
    Torebeczka trafiona, super elegancko!
    Słonecznego tygodnia życzę.

    OdpowiedzUsuń
  22. Widzę, że lubimy te same kolory. Bardzo sympatyczny zestaw,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń