niedziela, 30 stycznia 2011

Koszulowa bluzka.....i granat z czerwienią....

Choć ma męski rodowód nie brak jej wdzięku. Ma uniwersalny krój i jest wygodna.

Dobrze mieć ją w szafie - koszulowa bluzka.

Moja jest granatowa w jasne pasy, taki trochę "pasiak".
Kupiłam w sklepie firmy Tina, czy ktoś pamięta taką polską firmę?
Mieli naprawdę ładne ciuszki, nawet nie wiem, czy jeszcze istnieje.
Na małe wyjście z czerwoną kopertówką i szaliczkiem.
Czerwona marynarka  to konieczność, bo za zimno
/ta długość marynarki lepiej wygląda do sukienki,
do spodni muszę poszukać trochę dłuższej,
żeby lekko zastawić biodra, będzie korzystniejsza do mojej figury/

Pozdrawiam!

bluzka koszulowa-Tina
spodnie-jeansy/MissBotons/
pasek-Orsay
szalik i torebka-Market
marynarka-Nicchi
pierścionek-I am
buty-Embis

21 komentarzy:

  1. z czerwienią świetnie się prezentuje

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo mi sie podoba to zestawienie :) I bardzo Ci do twarzy w czerwieni:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja Droga Basieńko!
    Dziekuję za wyrożnienie.Bardzo ,bardzo jest mi milo i czuję sie doceniona.To ukrzydla .Jednak przyłączyłam się do akcji -nie przyjmowania wyróżnień.Dzieki Ci kochana ze pomyslaŁas o mnie.
    Z przyjemnościa ogladam Twoje stylizacje.Wiele rzeczy jest bardzo ''moich''.Nade wszystko cenie to że Ci sie chce.Że mylisz ,kombinujesz i sprawia Ci to radośc i przyjemność.Jestes kreatywną DZIEWCZYNKĄ i ciesze sie ze potkałyśmy sie w tym blogowym świecie!!!!Buziolki ciepłe-aga
    ps.czekam na kolejne zakoczenia.ciumki

    OdpowiedzUsuń
  4. kobieta w męskiej koszuli zawsze dobrze wygląda :D
    bardzo mi się podoba połączenie kolorystyczne. Super!

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo lubię połączenie granat i czerwień :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Bluzka jest świetna. Czerwone dodatki sapują do całości.

    OdpowiedzUsuń
  7. czerwień to zdecydowanie Pani kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna koszula, pięknie Ci w tych kolorach.

    OdpowiedzUsuń
  9. granat z czerwienią tworzy ponadczasowy duet

    OdpowiedzUsuń
  10. super, trochę marynarsko..wiosna już tuż tuż

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię koszulowe bluzki, mam ich całkiem sporo i dobrze się w nich czuję:) Ostatnio poluję na klasyczną białą, taką bardziej męską:)
    Nie czuję się natomiast dobrze w paskach, a Ty wyglądasz w nich bardzo ładnie. No i ta czerwień - pasuje do Ciebie:)
    I niesamowicie mi się podobasz w pelerynie z poprzedniego wpisu:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam to połączenie kolorystyczne !

    OdpowiedzUsuń
  13. Kocham czerwien, z kazdym rokiem coraz mocniej! I nie moge sie nadziwic, ze darowalam sobie kupno pieknej lakierowanej czerowen kopertowki w SH, juz z tysiac razy tego zalowalam! Dzis, ogladajac Twoje zdjecia, po raz kolejny stukam sie w glowe...

    OdpowiedzUsuń
  14. zapraszam do mnie po odbior wyroznienia:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ameli-dziękuję
    z potrzeby wnętrza-ja również się cieszę, że Cię poznałam
    Kota Behemota,Lema,Talia,Nurka,ABC-lubimy te kolorki
    dika16-pozdrawiam Dominika
    Kayaretro-już nie mogę doczekać się wiosny
    Beti444-ja już upolowałam i była z nią stylizacja, powodzenia w szukaniu
    Mrs_L-jeszcze coś upolujesz.

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie... i tak inaczej troszeczkę,bardzo fajnie !! :)

    pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  17. Powiem szczerze, że koszula średnio przypadła mi do gustu, ale spoglądam na pierścionek i chyba powoli się zakochuję :)
    Również jestem zdania, że koszulę "prawie, że męską" każda z Nas powinna w swojej szafie posiadać. :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. BeAtta-czasami trzeba "inaczej"
    .rozchwiana emocjonalnie-dziękuję za komentarz.

    OdpowiedzUsuń
  19. Czerwień od razu rozjaśnia Ci twarz :)
    TAK PROMIENNIE wygladasz, lepiej niz w ciemnych kolorach :)))

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak dla mnie to wielki plus za kopertówke :)
    Piękna

    OdpowiedzUsuń