czwartek, 4 czerwca 2020

Jeansy - czarna marynarka czy jeansowa koszula...

Jasne jeansy - mom jeans

O luźniejszym kroju w okolicy bioder, zwężające się ku dołowi, z wysokim stanem, o długości 7/8. 
Kontrowersyjny kolor, kontrowersyjny krój, ponoć to krój niezbyt kobiecy i my, kobiety nie wyglądamy w nim dobrze.
/o mom jeans już pisałam  - tu klik /

 W dwóch wersjach, która lepsza, w której czuję się bardziej komfortowo?

To pytanie zadaje sobie od wczoraj.

Marynarka

Czarna marynarka to klasyk i zapewne ma swoje miejsce w garderobie wielu z Was.
Obecnie królują  duże jakby "po starszej siostrze" albo z męskiej garderoby.
Moja nie jest zbyt oversize choć jest luźniejsza i dłuższa, noszę ją głównie do spodni.

Bluzka

Czarna z nadrukiem motyla.

Dodatki

Ostatnio moja ulubiona torebka /więcej o tym modelu możecie przeczytać /tu klik/.
Buty na wygodnym słupku w wężowy print i również ulubione okulary z perełkami.

Jeansowa koszula

Kolorem dopasowana do spodni,  ma przydługie i rozszerzane rękawy, pod spodem ta sama bluzka.

Dodatki

Zamieniłam buty na słupku na lekkie sandałki w kolorze blue.

Square toe czyli buty z kwadratowymi noskami od roku nie wychodzą z mody.

Na wiosnę i lato w żywych kolorach i na przeróżnych obcasach /moje blue square toe na kaczuszce/.
Moją faworytką jest ta wersja, z czarną marynarką /jak dla mnie/ za smutno, za ponuro, za ciężko.

   Jeansowa koszula zdecydowanie wygrywa!

Jeansy pasują każdej z nas, w każdym wieku i w każdym rozmiarze, ponoć "odejmują lat" i tego będę się trzymać.
Możemy wybierać kolory, fasony i nosić  jak tylko mamy taką ochotę.
Pisałam o tym w 2015 roku  /tu klik/ i od tamtej pory nic się nie zmieniło, tak myślę 😏. Choć nie, zmieniło się, już wywijam  nogawki i nie przejmuję się tym czy mnie skracają czy nie 😜. 
Byłam u fryzjera, włosy lekko podcięłam, zamierzałam zapuścić ale chyba wrócę do dawnej fryzury.
  Pierwsza sesja w plenerze w czasie pandemii, w blasku zachodzącego słońca☀☀ /ostatnie zdjęcie/. 

Pozdrawiam! Do następnego!

spodnie-H&M,marynarka-Kristalina/sh/,koszula-Cecil,torebka-H&M,bluzka-Pimkie,buty-Reserved,Gino Rossi,okulary-Layoners

31 komentarzy:

  1. Piękny zestaw, bardzo lubię dżinsy :) Pozdrawiam Basiu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Dorotko, jeansy zawsze były w mojej garderobie, częściej jak jest chłodniej, bo w lecie to mi w nich za gorąco 🤗. Teraz jest, jak dla mnie, najlepsza na nie pora.

      Usuń
  2. W obydwu zestawach wyglądasz super:))w marynarce bardziej elegancko w koszuli na luzie:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Rynku, cieszę się, że Ci się podoba, mój faworyt to koszula, chyba rozleniwiłam się w tej kwarantannie 😜😜 bo na luzie wolę. Serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  3. W jeansowej stylizacji bardzo Tobie do twarzy :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za Twoją opinię, cieszy mnie, że Ci się podoba, serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  4. Dla mnie lepiej wyglądasz w koszuli jeansowej. Zestaw z czarne marynarka bardzo to bardzo poważnie w nim wygladasz, a w końcu jest wiisna. Serdeczne pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie Krysiu, w czarnej marynarce trochę za poważnie, zresztą takie są właśnie moje odczucia i choć wiosna ale dzień był mało wiosenny to jednak było za smutno. Może ta czerń jednak nie dla mnie w takiej ilości, może coś weselszego pod spodem? Póki co chyba marynarka zaczeka na jesienne dni ha!ha! Cała w jeansie - tu czułam się o wiele lepiej. Dzięki za opinię, serdecznie pozdrawiam i miłego dnia życzę...

      Usuń
  5. Obie wersje piękne ale preferuję marynarkę,robi choć. Lubię Cię w takim stylu. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę mi "przyciężko" w marynarce, może to kwestia pogody, może o tej porze roku lepiej czuję się w bardziej luzackich zestawach a może w tych niespokojnych czasach potrzebuje więcej luzu? Dzięki Grażynko za Twoją opinię, serdecznie pozdrawiam piękny Kraków...

      Usuń
  6. Obie wersje ładne, ale teraz na wiosnę, w tym smutnym czasie błękit z czernią zdecydowanie wygrywa. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak też mi się wydaje Jolu, smutny czas trzeba jakoś rozweselić, serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  7. Gdyby nie opis to nie wiedziałabym że to mom jeans. Rewelacyjnie wyglądasz w tych zestawach!!! Stylizacja z czarną marynarką to mój faworyt :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam masywniejsze uda i biodra więc u mnie w tych partiach mniejszy luz niż być powinien może dlatego Ci się nie skojarzyły z mom jeans, dla mnie ważne było, żeby pas był dopasowany dlatego większy rozmiar nie wchodził w rachubę.
      Dzięki za Twoją opinię. Serdecznie pozdrawiam, miłego dnia...

      Usuń
  8. Świetnie dopracowane stylizacje. Uwielbiam jeans, jest zawsze na topie i odmładza:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak, zawsze jest, był i będzie, oczywiście trochę się zmienia ale to normalne, tak jest w modzie. Klasyczne jeansy możemy nosić latami. Obejmuje nam lat i tego się trzymajmy, serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  9. Stawiam zdecydowanie na dżinsowy zestaw,jest optycznie lżejszy i radośniejszy.A spodnie bez wahania bym przygarnęła. Serdecznie pozdrawiam Hanna Tołczyk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, pełna zgoda, z jeansową koszulą jest lżej i o tej porze roku bardziej mi pasuje. Ta wersja to mój faworyt. Dzięki za Twoją opinię, pozdrawiam, miłego dnia życzę...

      Usuń
  10. A mnie się ta marynarka podoba :) Chociaż, tutaj, do tych jasnych dżinsów i błękitnych sandałków, faktycznie, koszula jest chyba adekwatniejsza... ;) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś tak o tej porze roku, w ☀słoneczny dziś bardziej mnie przekonała jeansowa koszula, do marynarki założyłam inne buty, bo do tak lekkich sandałów całkowicie mi nie pasowała. Dzięki za opinię, serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  11. Świetna katanka i będzie zawsze na czasie nawet do letnich sukienek w groszki. Pięknie wyglądasz, sportowo i elegancko i młodo.
    Zestaw z czarnym żakietem też dobry, a ja zwróciłam uwagę na Twoje stópki /nie wiem czy wypada tak napisać ale jak już są pokazane/ Masz ładne, zgrabne nóżki, w każdych sandałkach są super.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, jeans będzie też do sukienek, będę kombinować...
      Tu na zdjęciach trochę "ukrywam" stópki ha!ha! bo to dzień przed zrobieniem ale już są śliczne, czerwone, takie jakie lubię.
      Trochę z opóźnieniem przez tego "w koronie". Dzięki Elżbieto, serdecznie pozdrawiam, miłego tygodnia...

      Usuń
  12. Faktycznie, w jeansowej koszuli promieniejesz. Czarna marynarka jest bardzo fajna, ale też smutna. Ja jestem team jeans :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, w czarnej marynarce trochę smutno ale tak też noszę choć mój faworyt do jeans.
      Dziękuję za Twoją opinię, serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  13. Dżinsowy zestaw super! Bardzo ładnie ci w tej kolorystyce.:)
    A ja ciągle nie mam spodni dżinsowych....
    Buziaki Basieńko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja garderoba bez jeansów nie istnieje, mam na nie fazy, czasami noszę częściej czasami rzadziej. Do tej pory raczej w ciemnym kolorze, teraz jaśniejsze, tak mi się zmienia. Dzięki, ściskam...

      Usuń
  14. Basiu bardzo ładnie i zgrabnie wyglądasz. Jeans ma to do siebie, że pasuje wszystkim i to w różnych wersjach tak jak to pokazałaś. pozdrawiam serdecznie:):):) Teresa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeans zawsze na Tak, pasuje nam na 100℅ 🤗. Chodzimy 👍👍... Pozdrawiam serdecznie Tereniu...

      Usuń