poniedziałek, 16 września 2019

Z męskiej szafy...

 Nie tylko garnitur ale zbyt duża marynarka, pomimo męskiego rodowodu, stały się atrybutami kobiecości.
W stylu sportowym też sporo inspiracji prosto z męskiej szafy.
Na wieczór smoking zestawiony z dżinsem, zadziorny i zarazem romantyczny.
W dodatkach muszki, krawaty, zegarki i paski, wszystko jednak na naszą kobiecą modę.

Wystarczy jeden element i damski komplet nabiera męskiego charakteru.

Jedno jest pewne - zaglądamy do męskich szaf coraz śmielej.

Za garniturami nie przepadam ale lubię marynarki i właśnie dziś marynarka w roli głównej.
W drobna kratkę, z wyraźnie zaznaczonymi ramionami, długa do połowy uda.
Noszę ją rozpiętą żeby jednak nie zaburzyć zbytnio proporcji sylwetki.
Kratkę łączymy z ubraniami w podobnej gamie kolorów oraz z inną kratką w różnych wariantach.
U mnie kratka połączona z gładkimi spodniami, bo łączyć kilku rodzajów kratek nie potrafię.
Spodnie nieco szersze ale nie za bardzo, z podwiniętymi nogawkami, w pięknym odcieniu zieleni.
Buty kolorem dobrałam do spodni, trochę się naszukałam, nie było to proste.
Nie do końca takie jak chciałam, wolę obcas bardziej stabilny ale muszę przyznać, że są bardzo wygodne.
Bardzo modne są ciężkie buciska, dla tych co lubią jak najbardziej na TAK!
Nie lubię takich butów, stawiam na kobiece fasony, obcasy to moja słabość choć już nie takie wysokie jak kiedyś.
Sporo brązów w jesiennych kolekcjach, bo przecież to właśnie brąz idealnie wpisuje się w jesienną codzienność. 

Wyrafinowany, szykowny, w wielu odcieniach. Czekolada, cynamon, karmel, orzech - ale brzmi apetycznie.

Pochwaliłam brąz choć to nie mój kolor. Torebka, zegarek, pasek do spodni, którego nie widać i okulary - to mój brąz na dzisiaj.

Myślę, że z zielenią stanowi ciekawy duet.

 Pozdrawiam! Do następnego!

marynarka-Rosner,spodnie,bluzka-Orsay,torebka-Wittchen,buty-Lasocki,zegarek-Bisset,okulary-Code

46 komentarzy:

  1. Basiu, ale świetny zestaw stworzyłaś. Perfekcja ba 150%. :)
    I ten odcień zieleni - świetny.
    Sceneria zdjęć także :)
    Też nie przepadam za ciężkimi buciorami, chociaż kiedyś i owszem chadzałam... Stare czasy :)
    Basieńko, zadzwonię, tylko boli mnie gardło i nie chcę go przesilać. W pracy początek a ja już ledwo zipię. Na razie się trzymam, nie chcę zaczynać od L- 4.
    Moc buziaków posyłam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zakochałam się w tej zieleni, chciałam jeszcze marynarkę ale niewymiarowa jestem, musi być rozmiar większa ze względu na przody tylko nie było 😪. Zdjęcia na zamku, z niedzieli, tyle ludzi, że trudno było o zdjęcie bez nich 😄😜 a takie do publikacji nie bardzo 😜. Buciory nie dla mnie, zimą to z konieczności. Zdrówka Ci życzę Basiu 💞. Też jakaś słaba jestem po weekendzie a jutro mam gości i wieczny brak czas u mnie. Trzymaj się, buziaki 💋💋💋

      Usuń
  2. Basiu w młodości bardzo często nosiłam mężowską marynarkę, przez kilka lat. U mnie dziś na blogu też męska marynarka. świetnie Basiu wyglądasz, ładna marynarka i cała kolorystyka, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś mało zaglądałam do męża szafy, w czasach "za dużych ubrań" kupowałam pod siebie. Wyjątek stanowiły krawaty i czasami koszule choć z moimi "przodami"to trudny temat😜. Ta dzisiejsza nie jest męska ale nieco obszerniejsza, z męskim rodowodem. Jeszcze muszkę podkradane, bo mnie korci😄. Kolory raczej spokojne, chyba mam fazę na taki spokój. Pozdrawiam serdecznie ♥️

      Usuń
  3. Piękna stylizacja i Ty w niej Basiu. Pozdrawiam serdecznie ❤️❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Dorotko za Twoją opinię, pozdrawiam serdecznie ♥️

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Dzięki, cieszę się że Ci się podoba 👍, pozdrawiam, miłego dnia...

      Usuń
  5. Bardzo ładna jesienna stylizacja:))marynarka super i pięknie dobrałaś resztę:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesień 🍁🍂 lada dzień a w powietrzu czuć że nadchodzi. Ostatnio mam fazę na zieleń 💚, dzięki Reniu, buziaki 💋

      Usuń
  6. Wyglądasz Basiu cudnie, kreacja fantastyczna! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super zestawienie. Wygląda świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Torebka idealnie pasuje do całej stylizacji, a zielone buciki są oszałamiające :) Pozdrawiam Cię serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj tak, męskie marynarki są swego rodzaju must have tego sezonu, czasem przewiązane jeszcze w talii paskiem. Bardzo fajne zestawienie!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pasek u mnie nie bardzo, może kiedyś 😛. Dzięki, serdecznie pozdrawiam ❤️

      Usuń
  10. Sympatyczny zestaw i nawet taki jesienny. Serdeczne pozdrowienia znad sztalug malarskich przesyła Krysia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To przymiarki do jesieni 🍁🍂, tym bardziej że zimno się zrobiło i jakoś tak ciągnie mnie już do jesiennych zestawów 😜, pozdrawiam Krysiu...

      Usuń
  11. Piękna marynarka w stylu angielskim, ponadczasowa. Świetnie zestawiłaś to z zielonymi spodniami i brązem torebki. Dzięki temu, że buty są w kolorze spodni dodatkowo wysmukliłaś sylwetkę. Chyba w tym sezonie zieleń jest modna, jak to napisała o tym kolorze Margot - Eden. Rzeczywiście piękny kolor zieleni - ja też nabrałam na niego ochotę.Pozdrawiam Basieńko serdecznie. Anna50+

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Butów się naszukalam, trudno o ten kolor 💚, uparłam się że mają być prawie identyczne. Marynarkę już pokazywałam ale z innymi kolorami rok temu, teraz wyszło całkowicie inaczej. W tej 💚 to ja się zakochałam, po prostu uwielbiam 👍, wcześniej na FB pokazywałam 💚 z delikatnym, pudrowym różem. Polecam Ci, spróbuj... dzięki za bardzo ciekawą opinię, serdecznie pozdrawiam ❤️

      Usuń
  12. Teraz duże marynarki są na topie. Twoja jest genialna. Piękna krateczka w cudnych kolorach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, bardzo na topie. Moja jest duża ale nie za bardzo, żeby jednak zachować proporcje. Kratka jest bardzo ciekawa i w takich kolorach które lubię. Dzięki Grażynko, serdecznie pozdrawiam ❤️

      Usuń
  13. Zdecydowanie ta stylizacja pasuje do Ciebie. Duże marynarki są bardzo modne, a Twoja jest świetna. Zresztą ładnej kobiecie i uśmiechniętej zawsze we wszystkim ładnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miły komplement. Duże marynarki bardzo modne, warto dobrać odpowiednią dla siebie. Serdecznie pozdrawiam, miłego dnia...

      Usuń
  14. Przystojny, zgrany kolorystycznie, gustowny ałtfit, idealnie dobrany do sylwetki. Szacun, jak zawsze ;) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, staram się, żeby jednak pasowało do sylwetki, dla mnie ma to znaczenie. Dzięki, cieszę się że Ci się podoba, serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  15. Śliczny zestaw Basiu, kolor spodni i butów wprost śliczny. Marynarka świetna. Wyszedł Ci styl angielski bardzo elegancki!!! Buziaki:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, tak wyszło ale ja tak lubię najbardziej 👍. Zakochałam się w tym kolorze 💚. Marynarka z dna szafy, dobrze że została 😄😄, pozdrawiam serdecznie ♥️

      Usuń
  16. Wpadam z naszej dyskusji fejsbukowej o komentarzach na blogach:D
    No i okazuje się, że nie byłam i nie skomentowałam:D
    A podziwiałam fotki na fejsie!
    Piękna marynara i pięknie skomponowana pod nią reszta!
    Buziaki Basiu!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam małe zaległości na blogach choć ostatnio częściej tu zaglądam. Komentuję zawsze od góry listy ulubionych blogów nie wyrywkowo, bo bym się zgubiła gdzie byłam a gdzie nie. Czasami czytam ale nie komentuje, tak się dzieje jak oglądam z komórki, z komórki źle 😜 mi się pisze. Cieszę się że Ci się podoba, dzięki za odwiedziny, buziaki 💋

      Usuń
  17. Basiu po prostu pięknie, idealnie to wszystko zestawiłaś:) pozdrawiam , Teresa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Tereniu, że Ci się podoba, serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  18. Piękna ta ziele, do mnie też by chyba pasowała. Kiedyś lubiła za duże marynarki, teraz mniej. Ale ty Basiu świetnie wyglądasz. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja marynarka jest dość duża ale taka akurat jak mi pasuje. Do zieleni zachęcam.
      Pozdrawiam Iwonko, buziaki...

      Usuń
  19. Ostatnio polubiłam marynarki w tym typie. W słoneczne dni długą marynarką możemy zastąpić płaszcz. Do takiego zestawu pasują zarówno botki na obcasie, jak i sportowe obuwie. Możńa założyć do tego czarne rurki z modnymi przetarciami i siepanymi nogawkami oraz zabierz wygodny plecak.

    Stylizację warto jest jednak dobrze przemyśleć bo kiepsko dobrana moze poszerzać sylwetkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie marynarki możemy nosić z czym chcemy, pełna dowolność, szczupła osoba z paskiem, z szerokimi spodniami również, z małą biżuteryjną torebką na przykład. Teraz można poszerzyć sylwetkę, oczywiście nie do przesady. Każdą wybiera jak nosi takie marynarki. Pozdrawiam serdecznie...i jeszcze jedno, każdą stylizację trzeba przemyśleć 👍👍

      Usuń
  20. Piękne buty!!!! Podobne chyba widziałam ostatnio na https://bestbuty.pl/ i zastanawiałam się czy kupić czy nie. Nie wiem czy będę miała do czego je założyć. Może zamiast zielonych zamówię czerwone. Czerwone czółenka i szpilki zawsze są w modzie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie akurat pasowały zielone 💚, takich szukałam choć z kłopotami, bo jeszcze chodziło o odpowiedni odcień.

      Usuń
  21. Piękny, elegancki zestaw z zawadiacką nutą :D!!! Bardzo mi się podoba :D!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że Ci się podoba 👍💞, dzięki za opinię, serdeczności posyłam 🌹🌺

      Usuń
  22. Bardzo ładna i elegancka kreacja! Garnitury stają się coraz częściej nieodzownym elementem wielu szaf, nie tylko męskich ale również kobiecych. Garnitur żeby leżał i wyglądał dobrze, musi być odpowiednio dopasowany. Tak dobrze dopasowany garnitur można zamówić u Józefa Błońskiego który oferuje swoje usługi krawieckie w Warszawie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ta stylizacja i połączenie kolorów to strzał w dziesiątkę. Wspaniały komplet.

    OdpowiedzUsuń