wtorek, 10 września 2019

Cała w dżinsie...

W sezonie jesiennym jeśli dżins to raczej ciemny, maskujący, w męskim stylu.
                                /AVANTI - raport z wybiegów, tu wyczytałam te mądrości/
Nadal inspirujemy się latami 90-tymi, możemy nosić marmurki, poprzecierany dżins oraz spodnie typu mom.
/mom jeans - wysoka talia i luźne nogawki lekko zwężające się ku dołowi/  
Dla miłośniczek rurek dobra wiadomość - powoli wracają do łask.
Ciemny dżins to mój faworyt, lubię od dawna. Do jasnego czy poprzecieranego nie jestem przekonana.
W dzisiejszym zestawie dżins "po całości"😉 , zaszalałam...
Spodnie o prostym kroju z wyższym stanem dla mnie są idealne. Kurtka - katana nieco jaśniejsza, tak dla kontrastu.
Kolejny kontrast to bluzka, połączyłam dżinsowy luz z odrobiną elegancji.
Z biżuterii oprócz pierścionka i zegarka/to stałe elementy mojej biżuterii/ łańcuch.
Kwadratowe okulary przeciwsłoneczne, po deszczowym poniedziałku zaświeciło słońce.
Torebka na łańcuchu i buty na wygodnym słupku.

Co założyć do dżinsów jesienią? 

Wśród najciekawszych wybiegowych duetów są sweterki z guzikami noszone jak bluzki, romantyczne koszulki w stylu boho.
Oczywiście klasyka zawsze się sprawdzi czyli klasyczna ramoneska i piaskowy trencz.
Buty - białe sneakersy, klasyczne sztyblety, botki z wężowym motywem i ciężkie buty /na zasadzie kontrastu z białą koszulą/. 
Tak więc możliwości wiele, kto wie z czy jeszcze założę mój dżinsowy kompleciek 😉 .

 Pozdrawiam! Do następnego!

Ze spotkania z Basią /kto śledzi mnie na fb już widział/

http://iscwstroneslonca.blogspot.com/

Było radośnie, było pysznie😆😅, pogaduchy w nieskończoność...
 Basiu 😍, dziękuję za spotkanie i czekam na następne.
  kurtka-George,spodnie-C&A,bluzka-Orsay,buty-Embis,torebka-Reserved

34 komentarze:

  1. Pięknie obie wyglądacie 😍 Lubię dżins, mam tylko spodnie. Pozdrawiam serdecznie 🙂❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy Dorotko za komplement. Też lubię dżins ale nie mam go za wiele, spodnie, sukienkę, nawet dwie i kurtki...

      Usuń
  2. Cudne stylizacje, a z Basią wyglądacie jak siostry! :D Cudowne spotkanie... Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to było cudowne spotkanie. Dzięki, serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  3. Basieńko, pięknie Ci w dżinsowym komplecie.:)
    U mnie czasu wolnego jak na lekarstwo...
    Zadzwonię, jak się ogarnę.
    DZIĘKUJĘ TAKŻE ZA PRZEMIŁE SPOTKANIE:)
    BUZIAKI!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Będzie o Naszym spotkaniu także na moim blogu :)
    Może wreszcie w weekend przygotuję wpis :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu, u mnie wszystko"na szybko", ledwo zrobiłam nowy wpis, córka zadzwoniła i poszłyśmy na kije, wróciliśmy po ciemku😝😄a ja byłam padnięta, buziaki 💋, napiszę nieco później...

      Usuń
    2. Basiu, pisałam o naszym spotkaniu więcej na FB, są chętne dziewczyny na spotkanie z nami, może się uda w większym gronie 😄😄👍👍

      Usuń
  5. Bardzo lubię dżins, a właściwie prawie w nim nie chodzę... A teraz najlesza pora roku na niego, bo latem za gorąco a zimą za zimno ;) Bardzo przystojnie i super wyglądasz! A dwie żółte Basie, to już w ogóle <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie najlepszy sprawdzają się spodnie, resztą też nie gardzę 😜👍, mam fazy na dżins, teraz noszę częściej, bo jak napisałaś to najlepsza pora żeby go nosić. Pozdrawiają dwie żółte Basię👍👍💛💛

      Usuń
  6. Fajnie dziś wyglądasz Basiu!!! Ja też uwielbiam dżins!!! Noszę go często i z wielką chęcią :D!!! Oby jesień była słoneczna i ciepła :D!!! Buziaki :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki czas, faza na dżins 😂😂. Też tak chcę, dużo 🌞 jesienią, oby... pozdrawiam cieplutko 💞

      Usuń
  7. Basiu ja też wolę spodnie z wysokim stanem, chyba te biodrowki już się wszystkim znudziły. Serdeczne pozdrowienia znad sztalug malarskich przesyła Krysia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie nosiłam biodrówek, w czasach ich świetności miałam problem kupić spodnie ale zawsze po wielu poszukiwaniach jakoś się udawało. Muszę "czuć" spodnie nie żeby mi z ... się zsuwały i jeszcze może odsłaniały nie to co trzeba. Pozdrawiam Krysiu, miłego dnia...

      Usuń
  8. Basiu, można się jedynie zachwycić, sportowo, kobieco i z klasą. To połączenie sportowego dżinsu z eleganckimi dodatkami wyszło super. Nadmiar dodatków "sroczki" zrównoważyłaś pięknym, ciemnym kolorem dżinsu. Brawo Basieńko. Pozdrawiam Anna50+

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak trochę w stylu sportowej elegancji, tak lubię, bo za bardzo elegancko czy sportowo to nie zawsze i nie wszędzie. No tak 😜, ostatnio po fazie na minimalizm / w biżuterii/ mam fazę na sroczke😜😄. Ciemny dżins podoba mi się najbardziej. Dzięki za Twoją ciekawą opinię, serdeczności posyłam 💋

      Usuń
  9. Dżins nigdy się nie znudzi:)))Twój zestaw super:))spotkania z Basią są cudne:))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam już na następne 😄😄, Basia jest 👍👍♥️♥️. Masz rację, on nigdy się nie znudzi, buziaki 💋 Reniu

      Usuń
  10. Jestem na tak, dzins zawsze dobry, lubię bardzo ☺👍💙 Fajnie połączyłaś kurtkę z jasną, elegancką bluzką. Świetnie to wygląda ☺ No i cudowne zdjęcia Was obu, słoneczne dziewczyny ☺🌞

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słoneczne dziewczyny pozdrawiają 💛💛. Ostatnio staram się, żeby koło twarzy był jasny kolor, tak wyglądam o wiele lepiej niż w ciemnym. Dzięki za opinię serdecznie pozdrawiam ❤️♥️

      Usuń
  11. Nawet nie zauważyłam, że dżins miał słabszy czas. Dla mnie zawsze był na czasie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ma, raz bardziej na czasie innym razem mniej, jasny, ciemny, poprzecierany ale klasyczne fasony zawsze będą 👍👍. Nie bardzo się przejmuję tym jaki ma być w danym sezonie, noszę tak jak lubię. Serdecznie pozdrawiam Iwonko...

      Usuń
  12. Taki kolor dżinsu jest bardzo elegancki! Spodnie można w zasadzie założyć na każdą okazję:))
    Świetnie Ci w całości Basiu!!!

    A spotkać się z Wami obiema, to moje marzenie!!!
    Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli tak jak lubię 😜😄, na wiele okazji... spodnie noszę na sportowo, wycieczkowo i bardziej elegancko, chyba ten ciemny jest dla mnie najlepszy. Może kiedyś się uda, szkoda że mieszkasz tak daleko. Buziaki 💋💋

      Usuń
  13. Basiu bardzo ładnie, dżins sienie zestarzeje, a nas wręcz odmładza. Super buciki, pozdrawiam :):):) Teresa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...i o to chodzi, o tę odmładzająca moc dżinsu 👍👍... pozdrawiam serdecznie Tereniu, buziaki 💋💋

      Usuń
  14. Basiu świetny zestaw. Kobiecość, wdzięk i nuta zadziorności. Bosko :)))
    Cudownie wyglądacie z Basią :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basię pozdrawiają 💛 💛... dzięki za Twoją opinię, buziaki 💋💋

      Usuń