niedziela, 21 kwietnia 2019

Wesołych Świąt...

Wesołego Alleluja

Pogodnych Świąt Wielkanocnych, smacznego jajka, radosnego śmigusa - dyngusa, zdrowia i wiosennej atmosfery dookoła.
Niech wszelka harmonia i wesoły nastrój trwa cały czas i przynosi szczęście, pomyślność i pogodę ducha.

Tego Wam życzę z całego serca.

Moje Święta w rodzinnym gronie i pod znakiem aktywności fizycznej.
Pięknie od samego rana, wstaję więc od stołu, wskakuję w odzież sportową i do dzieła...
Dawno mnie nie było na blogu ale czas przejścia z zimy do wiosny to nie jest dla mnie czas najlepszy.

Teraz budzę się do życia tak jak budzi się przyroda. Sił coraz więcej i chęci również.

Odpoczywajcie, świętujcie, radujcie się /każda na swój sposób/.

Pozdrawiam! Do następnego!

50 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dzięki Elu, już po świętach ale były radosne, serdecznie pozdrawiam 👍💞

      Usuń
  2. Wesołych świąt Basiu, ������ Teresa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Tereniu, nie miałam czasu do tej pory odpisać, buziaki 💋 posyłam, miłego tygodnia Ci życzę ❣️

      Usuń
  3. Wesołych świąt Wielkanocnych życzy Krystyna zapraszam do mojej strony www.krystynaczarnecka.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Krysiu ❤️😍, zajrzę w wolnej chwili, pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  4. Pozdrawiam serdecznie i miłego dalszego świętowania życzę:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Reniu, już po świętach ale było radośnie, wesoło 👍💞 miłego tygodnia Ci życzę

      Usuń
  5. Świetnie że postanowiłaś spędzić święta w ruchu. Ja przez całą Wielkanoc pracuję..Radosnego i ciepłego Dyngusa Ci życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Alice, było dużo ruchu na powietrzu, mniej siedzenia przy stole, dlatego po świętach czuję się znakomicie 👍❣️,pozdrawiam serdecznie ❤️❤️❤️

      Usuń
  6. Basiu co prawda już prawie po świętach,ale życzę Ci abyś jeszcze te parę godzin spędziła miło i wesoło tak jak na zdjęciach.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak było Danusiu, radośnie, wesoło w rodzinnym gronie i dużo ruchu,mniej siedzenia przy stole ❣️👍. Miłego tygodnia Ci życzę...pozdrawiam...

      Usuń
  7. Właśnie widzę Basiu, że powstajesz do życia!!!! Prawidłowo!
    Biorę z Ciebie przykład i od jutra do dzieła! :D
    Mam nadzieję, żę święta spędziłaś w miłym nastroju:))
    Buziaki kochana!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, nowe siły mam😜👍... bardzo mnie to cieszy...Tobie też tego życzę, do dzieła 👍👍👍. Święta radosne, raczej na spokojnie, dużo ruchu, mniej jedzenia, dzięki temu świetnie się czuję. Buziaki 💋 posylam, miłego tygodnia ♥️♥️

      Usuń
  8. pięknie Basiu wyglądasz z kijkami, jesteś taka promienna, radosna, super. Odpisuję dopiero po świętach, ale też życzę Ci wszystkiego dobrego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odrodziłam się ha!ha! Siły wracają...wiem, że przed Świętami mamy mało czasu, u mnie też opóźnienia.
      Wszystkiego naj, naj, Marzenko, miłego tygodnia. Odpoczynek po Świętach należy się choć ja w tym roku baaardzo na spokojnie, z porządkami i z gotowaniem, pieczeniem, pełen luzik, postawiłam na inne wartości, było wesoło, radośnie i mało przy stole...

      Usuń
  9. Basiu ja dotarłam tu po Świętach już, więc poświątecznie życzę wszystkiego dobrego!! Ja też mam kije i chyba ten sam model nawet - zakupione w Decatchlonie, prawda ??? Popieram chodzenie na kijach, bardzo przyjemna sprawa (maszeruję na kijach, na zmianę z jazdą na rowerze, bo biegać za bardzo nie lubię ;) ). Życzę dużo radości z tej formy aktywności ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za życzenia poświąteczne, wiem, że czasu brakuje przed świętami, dużo pracy i wiele ważnych spraw. Wszystkiego dobrego Ci życzę ❤️❣️...kije nie wiem gdzie kupione, córka kupowała, bo moje złamała ale myśle, że masz rację, często tam kupuję wszystko co związane z aktywnością fizyczną. Rower-po kontuzji nogi trochę się boję ale kiedyś często jeździłam. Kije-tez mialam przerwę, teraz jest o.k. dobrze mi się chodzi tylko nie więcej niż 6 km /jedną rundka wokół jeziora/. Biegać też nie lubię... jeszcze siłownia na powietrzu 👍 ale przecież każda forma ruchu dobra... dzięki za komentarz, serdecznie pozdrawiam ❤️❣️

      Usuń
  10. Piękne zdjęcie Basiu, po prostu promieniejesz :)))
    Przesyłam poświąteczne pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Ewo, pozdrawiam poświąteczne ❤️. Zbieram siły po zimie 😜, jest coraz lepiej. Miłego tygodnia życzę.

      Usuń
  11. Co za power, co za energia! Szacun i podziw!💪👍 Też mam kije, ale jakoś mi się o nich zapomina notorycznie, zresztą jak łażę na spacery, to z aparatem foto, rąk mi brakuje 😃😄😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś chodziłam z aparatem, dużo fotek przyrody robiłam. Teraz już mniej dlatego ręce mam wolne😜👍. Budzę się po zimie, energia wraca... pozdrawiam serdecznie, miłego dnia...

      Usuń
  12. Wow! Nie wiedziałam że z Ciebie taka sportowa dusza! Brawo Ty:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś była bardzo sportowa, ostatnio zaniedbałam ale wiosna dobrze na mnie działa, chęci wróciły i siły też 😜😍. Pozdrawiam serdecznie i miłego dnia życzę ❣️🌹

      Usuń
  13. Basiu, szacun.... Ja wprawdzie nie lubię chodzić z kijami, ale chyba mnie przekonałaś. Wyglądasz tak promiennie i wiosennie, że powinnaś reklamować tę formę rekreacji. Jestem zachwycona tymi zdjęciami i wiesz co, nie wiem czy to moje oko, czy może sztuczka aparatu i wysokie umiejętności fotografa, ale jesteś szczuplejsza. Pozdrawiam Basieńko serdecznie. Anna50+

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam do tej formy rekreacji, mam ciekawe tereny nad wodą, wokół jeziora jest 6km, to dla mnie wystarczy 😜😀. To do tej pory w weekend a blisko siłownia na powietrzu ok.40-50 minut. Ostatnio "stroję się na sportowo" 😀. Brawo Anno, dobre oko, póki co 5 kg ale plamy są na więcej. Zdjęcie na szybko i z komórki więc jakość nie jest najlepsza ale nie o to chodzi w tym poście. Pozdrawiam, milmił dnia ❣️❤️

      Usuń
    2. Przepraszam za błędy, literówki ale piszę z komórki i tak czasami zdarza się 😜

      Usuń
  14. Pozdrawiam Cię poświątecznie:)
    Szacun Basiu. Piękne energetyczne zdjęcia :)
    Buziaków moc!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również pozdrawiam Basiu 💞😍... dzięki kochana, buziaki 💋 posyłam...

      Usuń
  15. Basiu nie wiem, jak to się stało, ale umknął mi ten światczny post. Składam Ci w takim razie najlepsze życzenia wiosenne ;) :) ))))
    jak na blogerke przystało, nawet do spaceru ubrana jestes w najmodniejszym koralowym kolorze !!!! SUPER !!!
    A efekt Twoich sportowych działań baaaardzo widać :) ))) Wyglądasz rewelacyjnie !!!!
    Kisses - Margot :) ))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie szkodzi, mało ostatnio jestem na blogu. Też wiele mi umyka. Również składam Ci wiosenne życzenia. Lubię ten kolor, cieszy mnie, że jest w nim odzież sportowa. Dzięki 🌞, serdecznie pozdrawiam, buziaki 💋 posyłam...

      Usuń
  16. Basieńko, ale z Ciebie sportowa dziołcha ;D zestaw sportowy bardzo atrakcyjny, super kolorki! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Co prawda już po Świętach, ale dziękujemy :) Świetnie dobrany sportowy Look. Gratulacje dla Ciebie za odwagę noszenia tak kolorowych ubrań.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze nosiłam kolory, myślę, że wiek nie ma znaczenia, albo lubimy kolory albo nie. Dziękuję za opinię i serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  18. Ten blog w stu procentach jest idealny.Takie jest moje bardzo skromne zdanie na ten cały temat.Taki właśnie jestem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za opinię, miło mi że Ci się podoba mój blog, pozdrawiam serdecznie...

      Usuń
  19. Halo halo a cóż to za wagarki ? :P
    Czekamy na wiosenne nowości :) :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie małe wagarki😜😀, zobaczymy kiedyś się skończą 😜. Dzięki za odwiedziny, serdecznie pozdrawiam 💕💖

      Usuń
    2. No tak, trochę mnie nie było ale już wracam 👍❤️. Z wiosennych nowości zrobiły się letnie 😜. Pozdrawiam serdecznie, buziaki 💋

      Usuń
  20. Super wpis. Na pewno tutaj wrócę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi że Ci się podoba, zapraszam ponownie, niebawem będą nowe wpisy, pozdrawiam...

      Usuń
  21. Super zdjęcia! Również czekam z niecierpliwością na nowe wpisy i stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny, po przerwie będą nowe wpisy. Ten mały reset jest mi potrzebny po prawie 9 latach. Serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  22. Ja poczekam jak wpisów na tym blogu będzie trochę więcej.Wtedy się odezwie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam, zaglądaj jak tylko będziesz miała ochotę, pozdrawiam serdecznie...

      Usuń
  23. Basiu pozdrawiam i życzę pogodnego wejścia ... w coraz szybciej nadchodzące lato :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Ula, trochę mnie nie było ale przerwa była konieczna, już wracam, lato piękne więc trzeba, serdecznie Cię pozdrawiam ❤️😍

      Usuń