środa, 20 marca 2019

Nie tylko na niepogodę ...

"Ogłaszam wielki powrót sztormiaków, wiatrówek i ortalionów czyli ubrań do zadań specjalnych".

Teraz w wersji fashion!

                                                                 Avanti Nr 03 Marzec 2019
Dzisiaj u mnie "kurtka do zadań specjalnych", na niepogodę i nie tylko.

W wersji fashion. 

W kwiaty na granatowym tle.

 /wiosna bez roślinnych inspiracji - nie w tym sezonie,
 kwiaty ozdobiły romantyczne sukienki, apaszki, torebki i oczywiście moją kurtkę/

 Z dodatkiem mojej ostatnio ulubionej zieleni /szal/.

Tak żegnam zimę i witam wiosnę. Pod spodem jeszcze ciepły sweter, bo nadal chłodno a rano przymrozek.

Kolor - Pink Peacock /różowy paw/

 To jeden z najmodniejszych kolorów sezonu. Intensywny, głęboki róż jest ponoć dla odważnych.
U mnie odrobina tego pięknego koloru ale... niebawem w mojej garderobie będzie go więcej .
Bo ja lubię róż i już...

Torebka

Kuferek o oryginalnym fasonie z ozdobnym uchwytem. "Do ręki" albo na ramię /ma też długi pasek/. 
Trochę zamieszania wokół szala, już niebawem będę mogła odłożyć go na dno szafy.
Rękawiczki są z końca lat 80-tych, bo nie jest prawdą, że nosiłyśmy tylko nudne szarości.
Miałam jeszcze torebkę i kapelusz w tym cudownym kolorze. 
Są cienkie, bez ocieplenia, sama skóra, idealne na okres przejściowy między zimą i wiosną.
Dzisiaj krótko, bo weny brak i chęci też"😒😜. Na blogu będę jutro.

Pozdrawiam! Do następnego!

kurtka-Mohito,sweter-Primark,szal-nn,rękawiczki-dawno temu, torebka-Reserved,spodnie-C&A,buty-Embis

72 komentarze:

  1. Piękna jest ta kurtka Basiu i jej kolory 😍 Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Dorotko, te kolory są idealne dla mnie. Dzięki i serdecznie Cię pozdrawiam...

      Usuń
  2. Basiu, kurteczka jest po prostu przepiękna!!! Kupiłaś ją w tym sezonie??? Też chcę taką mieć :D!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to nowy sezon. Jest w Mohito. Pozdrawiam serdecznie, miłego dnia...

      Usuń
  3. Sama mam ochotę na taką kurtek. Już od dłuższego czasu szukam czegoś w tym stylu dla siebie.
    Twoja bardzo mi się podoba. Nie tylko ładna ale i funkcjonalna :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie na wiele okazji, tak jak teraz trochę w stylu sportowej elegancji ale też na sportowo, wiosna więc będzie coraz więcej wyjazdów, bliższych i dalszych, myślę, że wykorzystam ją na maksa. Lubię kurtki-patki, są korzystne dla mojej sylwetki. Pozdrawiam Grażynko...

      Usuń
  4. Bardzo kobieca, odmładzająca propozycja. Widać, że dobrze czujesz się w tym zestawie. Torebka Basiu piękna, taka nowoczesna i z pomysłem. Obiecałam sobie , że jak będę na emeryturze to będę ciągle zmieniała torebki, tak dla zabawy. Bo teraz w biegu łapię rano tą samą teczkę i biegne do pracy. POzdrawiam Basieńko wiosennie. Anna50+

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Anno50+, bardzo dobrze czuję się w tym zestawie, lubię takie kurtki-parki, są dla mnie bardzo wygodne i pasują do mojej sylwetki. No i fajnie, że jeszcze zestaw odmładzający ha!ha! Torebki to jedna z moich słabości /przecież jakieś trzeba mieć/, właściwie to zmieniam każdego dnia, tak dla zabawy /jak to trafnie napisałaś/. Wychodzę o 7.30 mam rano trochę czasu, bo jestem "ranny ptaszek" i dospać nie mogę ale bywało, że łapałam w biegu bo nie było czasu na zmianę. Mam znajome, które do torebek nie przywiązują wagi, mają jedną i noszą ją na okrągło. Stawiają na buty i inne ciuszki, bo w tym spędzają w pracy pół dnia albo i więcej a torebkę łapią w biegu i...do samochodu i do domu. Tak więc, różnie to bywa, ja jestem fanką torebek choć bardziej tych klasycznych niż szalonych. Dzięki za komentarz, serdecznie pozdrawiam Anno, miłego dnia...

      Usuń
  5. Basiu ta kurtka jest genialna. Pięknie Ci w tej kolorystyce. Tak radosne zdjęcia.:)
    Pozdrawiam wiosennie. Moc buziaków!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To moja kolorystyka Basiu, zdecydowanie...zdjęcia tak trochę "na siłę", bo fotograf był chory ale już mu się poprawiło więc wybraliśmy się na krótki spacerek. Również pozdrawiam wiosennie, buziaki posyłam...ściskam...trochę mam opóźnienia w komentowaniu, właśnie nadrabiam zaległości...

      Usuń
  6. Sztormiaki są niezastąpione wiosną, jesienią a nawet latem, duże kieszenie, kaptur albo wysoki kołnierz i już czujemy się gotowe na długi spacer ...
    Wyglądasz pięknie, model kobiecy dla każdej Pani.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak jak napisałaś Elu, na spacerek pełna gotowość. Bardzo lubię parki, dobrze się w nich czuję.
      Dzięki za opinię, serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  7. Ale ten Twój sztormiak piękny! :)) taki ślicznie kwiecisty i kolorowy ☺ pozdrawiam ☺💜💗💙

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki sztormiak, kurtka, na deszcz, wiatr i nie tylko...fajnie, że kolorowy...pozdrawiam Ewo, miłego dnia...

      Usuń
  8. Basiu piękna kurtka, rzeczywiście już na ten czas przejściowy w sam raz. Torebka też bardzo ciekawa, taka fikuśna. Energii i słoneczka Basiu życzę, pozdrawiam wiosennie :)Teresa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, fajna na okres przejściowy i na chłodniejsze /i deszczowe/ dni lata tylko pod spodem wtedy bluzka z krótkim rękawem, teraz jeszcze gruby sweter. Torebka ma ciekawy fason, takie "wiaderko" trochę ha!ha! Dziękuję Tereniu, dzisiaj bez słonka ale...czekamy...pozdrawiam, buziaki posyłam...

      Usuń
  9. Przyznam że ja do kwiatów jestem ostatnia... ale ten sztormiak skradł moje serducho- cudne te kolory. Normalnie zazdroszczę:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kocham kwiaty wszelakie choć na ubraniach nie do przesady. Miło mi, że Ci się podoba.
      Pozdrawiam, pięknego dnia Ci życzę...

      Usuń
  10. Bardzo piękna stylizacja, idealnie pasuje na początek wiosny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za opinię, całkowicie się z Tobą zgadzam...pozdrawiam serdecznie...

      Usuń
  11. Basiu, już wiesz, że na tę parkę też mam chętkę;D
    Od razu mi na stronie Mohito w oko wpadła:))
    Cudnie w niej wyglądasz!!! Do tego ma ona opcję, którą lubię, jak już też wiesz - odejmuje lat:D
    Pięknie Ci w niej! Promieniejesz!!!
    Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem i wcale się nie dziwię, bo jest fajna, te kolorki cudne i taka odmładzająca, no same zalety.
      Mnie od razu wpadła w oko. W sklepie, na żywo, od razu zmierzyłam, podotyklałam ale...nie kupiłam, musiałam to "przespać".
      Kup, koniecznie, Ty dopiero będziesz w niej cudnie wyglądać...pozdrawiam cieplutko i już wiosennie...

      Usuń
  12. Jaka piękna i praktyczna kurtka-też chcę taką:-) Wyglądasz cudownie w tej stylizacji, dodatki dobrałaś doskonałe :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za Twoją opinię, miło mi, że Ci się podoba...serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  13. Piękna kurtka Basiu. Torebkę porywam :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Jolu, torebkę uwielbiam...pozdrawiam cieplutko...

      Usuń
  14. Fajna kurtka, ładna i twarzowa, a nie buro szara. Bardzo kolorowo, lubię kolory. W latach 80 miałam spodenki krótkie ze skóry w tym kolorze, co Twoje piękne rękawiczki. Piknie Basiu wyglądasz, torebkę kradnę, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami trzeba dodać sobie energii kolorami choć nie mam nic przeciwko szarości. Ładnie zestawiona jest całkiem o.k. Lubię 👍 kolory , nie do przesady ale z umiarem, róż od dawna, właśnie ten mocny. Tak się przyjęło mówić, że poprzednie dekady były mało kolorowe, u mnie kolory były, szkoda, że zdjęć mało z tamtych czasów. Od dawna mam ochotę o tym napisać, może niebawem zrobię taki cykl. Dzięki Marzenko za opinię, pozdrawiam wiosennie 👍♥️

      Usuń
  15. Sztormiak - to brzmi groźnie :))) Przydatne oodzienie. Dla siebie oczywiście wolałabym w nudnych szarościach ;) :D Kuferek WOW! 🖤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak zwał tak zwał, ważne żeby było coś na niepogodę. I nie tylko, bo kurtka nie tylko na deszcz. Lubię szarości, czasami noszę ale lubię też kolory choć nie do przesady 😜😝. Dzięki Sylwia, pozdrawiam wiosennie, miłej niedzieli 🌞

      Usuń
  16. Basiu kurtka super, kolorowa i o to chodzi w deszczowe dni ;-)pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Elu, o to chodzi choć kurtka nie tylko na deszcz. Lubię te kolory, dobrze się w nich czuję i o to też chodzi. Dzięki 💚pozdrawiam wiosennie...

      Usuń
  17. Basiu, kurtka jest fantastyczna a rękawiczki - boskie. Uwielbiam ich kolor, a ty go świetnie dobrałaś do kwiatów na kurtce. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się spodobała, kolorowa, wesoła, rękawiczki idealnie do niej pasują, na dodatek nie są ocieplane więc na wiosenne dni służą jako ciekawy dodatek, bo ja bardzo rękawiczki 👍 lubię. Warto było trzymać je tyle lat ...dzięki Iwonko za Twoją opinię, buziaki 💋 posyłam...

      Usuń
  18. Twoj sztormiak Basiu, jest idealny na marcowa czy kwietniowa pogode.I przynajmniej nie jest bury i szary jak wiekszosc kurtek przeciwdeszczowych.Mam tez takiego sztormiaka.Fajna torebka, bardzo fajna.Pozdrawiam milo.)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ala, myślę, że nie tylko, nawet latem czasami pogoda nie bardzo więc będzie w sam raz. Na wczasy w czerwcu też ze mną pojedzie. Torebka moja ostatnio ulubiona choć muszę szczerze przyznać, że mało praktyczna. Pozdrawiam wiosennie 💚💚💚, buziaki 💋 posyłam...

      Usuń
  19. Kurtka na pewno pozytywnie zwracając uwagę wszystkich wokoło. Taka łąka w środku miasta. Serdeczne pozdrowienia znad sztalug malarskich Krystyna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że przyzwyczaiłam znajomych i sąsiadów, że dużo u mnie kolorów i nie bardzo zwracają na to uwagę. Jeśli nawet to nie przeszkadza mi to, ważne, że ja dobrze się w niej czuję. Dzięki Krysiu, pozdrawiam wiosennie 💚💚💚

      Usuń
  20. O stylową kurtkę przeciwdeszczową nie jest łatwo, tak ze zazdroszczę tego łupu :). A jeśli dodać, że Monstera jest jednym z moich ulubionych motywów to czego chcieć więcej :). Funkcjonalnie i stylowo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, kwiatowy motyw bardzo ciekawy, Monstera świetnie się tu prezentuje, też lubię. Jak ją zobaczyłam to od razu wpadła mi w oko. Dzięki za opinię, pozdrawiam wiosennie 💚

      Usuń
  21. Hej Basiu, przepraszam, że tak regularnie nie zostawiam komentarzy, chociaż poprzez fb i instagram widzę co się u Ciebie dzieje. Trochę czas, trochę osobiste historie mnie ograniczają. Kurtka jest cudnie wiosenna, kolory takie jak lubię i super dodatki (szczególnie torebka mnie zauroczyła). Pozdrawiam wiosennie Basiu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma sprawy Lilu, ja często komentuje z opóźnieniem, bo jakoś tak mi schodzi. Dzięki że jesteś...
      Kolory na wiosnę są mi potrzebne choć te spokojne również będą. Torebka ciekawa, też mnie zauroczyła choć obiektywnie muszę przyznać, że mało praktyczna w codziennym użytkowaniu no chyba, że na spacerek to tak. Pozdrawiam Cię wiosennie, buziaki posyłam...

      Usuń
  22. Piękna kurteczka, pasuje do Ciebie i Twojej kolorowej natury, chętnie bym taką założyła, a nie udało mi się takiej nigdy znaleźć. Pozdrawiam wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nowa kolekcja Mohito, od razu wpadła mi w oko. To moje kolory. Może się uda Aniu znaleźć coś takiego, tego Ci życzę, buziaki 💋 posyłam...

      Usuń
  23. Połączyłaś Basiu to co najtrudniejsze - elegancję ze sportowym stylem, trendy z funkcjonalnością i to jeszcze tak, by wszystko pasowało do Ciebie. Brawo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to dość trudne, takie małe misz, masz i jeszcze, żeby do mnie pasowało. Muszę przyznać, że dobrze czuję się w tym zestawie i będę często go nosić. Dzięki Madziu za Twoją opinię, serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  24. Bardzo pozytywnie i kolorowo. Stylizacja mi się podoba. Coś innego i zupełnie odmiennego na tle szaro czarnych stylizacji wiekszości ludzi. Sama uwielbiam tego typu kurteczki, są uniwersalne i przy odpowiednim dobrze dodatków jestem zdania, że można je dobrać zarówno do bardziej eleganckiej jak i do bardziej tradycyjnej stylizacji.

    Moją uwagę przykuły również buciki. Niby proste czółenka na czarnym grubszym obcasie, jednak dodatek ćwiekowania na obcasie, sprawia, że są oryginalne i nieszablonowe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę koloru na wiosnę jak najbardziej wskazane ha!ha! Kurtka od razu wpadła mi w oko. Podobają mi się kolory i wzór. Lubię ją też ze względu na fason. Parki to moje ulubione kurtki. Masz rację, można taką kurtkę nosić na wiele sposobów, w mieście i za miasto, na wyjazdy dłuższe i dalsze...
      Buty to kolejna moja słabość, lubię jednak proste, bez udziwnień, bez pasków i mocno wycięte, obcasy ostatnio już niższe i szersze a ten ma ciekawe ćwieki, mało rzucające się w oczy ale jednak widoczne. Dzięki Helenko za Twoją opinię, serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  25. Basiu ta kurtka i cała stylizacja jest rewelacyjna. Kolory zachwycają, są tak radosne, tak wyraziste i tak pięknie to wszystko połączyłaś, że można patrzeć bez końca :) ))))
    I do tego TA TORBA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :) ))))
    Pięknie :) )))))
    Kisses - Margot :) )))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiosną to przede wszystkim kolory /dla mnie oczywiście/, kocham kolor, stosownie do moich upodobań więc nie może być wiosny bez nich💙❤️💛. Torebka od dawna mi się podoba tylko u nas nie była osiągalna aż...jest 👍😀. Mało funkcjonalna muszę to przyznać, trudno się do niej spakować, trudno cokolwiek wyjąć...taka "spacerowa"a ja cały czas w biegu więc jednak liczy się wygodą. Dzięki Małgosiu za opinię, serdecznie pozdrawiam 👍💞 k

      Usuń
  26. Basiu ten sztormiak jest piękny a Ty wyglądasz w nim niezwykle promiennie. CUDOWNIE :))) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi że Ci się podoba. Dzięki za opinię. Pozdrawiam serdecznie...

      Usuń
  27. Zaintrygowały mnie te cieniutkie skórkowe rękawiczki, są takie eleganckie, w ślicznym idealnie dobranym kolorze. Rękawiczki to moja słabość, po prostu je uwielbiam i uważam że to przede wszystkim ozdoba, stylowy dodatek, taka kropka nad i dopełniająca strój, nie tylko gdy jest chłodno. Noszę rękawiczki od wczesnej jesieni do później wiosny, nawet latem zdarza mi się założyć. Pozdrawiam serdecznie, Dorota.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To też moja słabość /rękawiczki/, bardzo lubię i często noszę nie tylko do celów ogrzewczych ha!ha! ale jako ciekawy dodatek. Ten kolor zachwyca, choć mają tyle lat to są w doskonałym stanie. Dziękuję za ciekawy komentarz, serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  28. Ależ fajna, kolorowa, wiosenna stylizacja. Bardzo odważna. Parka bardzo nam się podoba i bardzo Ci ładnie w tych kolorach. Szczęście aż promieniuje ze zdjęć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za opinię, miło mi, że się podoba. Lubię kolory a wiosna tym bardziej powinna być kolorowa.
      Serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  29. W tej kurtce naprawdę pięknie wyglądasz. Co do samej kurtki to również jest naprawdę ładna. Wzór i kolory bardzo przypadły mi do gustu. Jutro jadę do Mohito zobaczyć czy jeszcze tam są :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, kurtka ma bardzo ładne kolory. Świetny krój, taki jaki lubię. Jestem z niej bardzo zadowolona. Serdecznie pozdrawiam 👍...

      Usuń
  30. Basiu pozdrawiam i życzę zdrowych i szczęśliwych świąt.Stylizacja wspaniała i Ty jak zwykle pięknie uśmiechnięta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danusiu za Twoją opinię. Tobie również życzę Wesołych Świąt, radosnego świętowania...pozdrawiam...

      Usuń
  31. Pięknie sie Pani prezentuje Pani Barbaro. Ładnie Pani w takich kwiatowych fasonach. Ta parka jest bardzo ładna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za Twoją opinię, cieszę się że Ci się podoba. Na komentarze zawsze odpisuję ale ostatnio była przerwa więc odpisuję z dużym opóźnieniem za co bardzo przepraszam i serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  32. Pięknie wyglądasz Basiu. Takie kolorowe ubrania bardzo do Ciebie pasują i emanują Twoja energią.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię kolory, dodają energii, po prostu dobrze się w nich czuję. Nie zawsze jednak jestem kolorowa, bo te spokojne też lubię. Pozdrawiam serdecznie...i dziękuję za odwiedziny...

      Usuń
  33. Z tego co ja widzę to bardzo dużo osób zagląda na ten blog.Moim zdaniem to na pewno jest bardzo dobrze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak uważam, pozdrawiam serdecznie i zapraszam ponownie...

      Usuń
  34. Super połączenie kolorów. Teraz każda stylizacja która zawiera mnóstwo kolorów, kwiatów jest dla mnie świetna! Do tego jeszcze kilka dodatków i jest idealnie! Ja ostatnio dużo szyję sama, świetne materiały kupuję tu https://ctnbee.com/pl/druk-na-materialach. Mnóstwo kolorów aż czasami nie mogę odejść od maszyny do szycia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę talentu krawieckiego. Serdecznie pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny...

      Usuń
  35. Powiem jedno, że prezentujesz zjawiskowo!

    OdpowiedzUsuń