niedziela, 21 października 2018

Róż na jesień i niesamowite spotkanie...

Blady róż to nie jesienny kolor, ja jednak lubię niezależnie od pory roku.

Róż na jesień? Czemu nie?

Sweter ze splotem

Jesień bez swetra? To chyba niemożliwe. 

Tej jesieni zrobiło się "swetrzyście"😃😉. Mocne kolory, zdecydowane wzory, gruby splot.

Grochy i kropki

Na jesiennych wybiegach było ich sporo /również na akcesoriach/.
Moje wykropkowane apaszki-gawroszki "męczę na okrągło" 😊.

"Jesteś modową ascetką? To nie jest sezon dla Ciebie".

Biżuteria i inne dodatki 

Dobrze dobrane sprawią, że nawet prosty zestaw stanie się ciekawszy.
Oprawki okularów to również modny dodatek.

Płaszcz

Gładki czy we wzory? Stonowany czy w mocnym kolorze?
Dzisiaj wybrałam stonowany, jasny, o prostym kroju.
Dodatek mocniejszego różu. 

Niesamowite spotkanie z Basią z bloga "Iść w stronę słońca"tu klik.

/udało mi się dołączyć jeszcze jedno zdjęcie Basi/

Basiu, dziękuję!

Na blogu będę jutro.

Pozdrawiam! Do następnego!

płaszcz-Carry,sweter-Olsen,apaszka,torebka,biżuteria-Orsay,spodnie-C&A,buty-Embis,rękawiczki-Mohito,okulary-Vision Express,

52 komentarze:

  1. Róż w dodatkach króluje o każdej porze roku. Jednak wiosną widzę go najlepiej;)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, najlepiej prezentuje się na wiosnę. Jednak lubię i jesienią też noszę. Pozdrawiam serdecznie 😍😊 Agnieszko...

      Usuń
  2. Znowu pięknie Basiu wszystko skomponowałaś. Od Ciebie można się uczyć szyku, gracji o dobrego smaku. A spotkanie pięknych Baś pewnie było udane ...Obie promienne radosne i pełne uroku.Cudnie wyglądacie :)Pozdrawiam serdecznie, Teresa:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Tereniu, miło mi 😊😍. Spotkanie cudowne, udało się bo do tej pory zawsze coś nam przeszkadzało. Pozdrawiam serdecznie i miłego dnia Ci życzę 😎

      Usuń
  3. Co za przemiłe spotkanie! A płaszczyk, Basiu, jest cudowny!!!! :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Madzia, było nam bardzo miło. Deie gaduły się spotkały. Prosta forma płaszcza bardzo dla mnie korzystna. Pozdrawiam 😀😍

      Usuń
  4. Cudowne spotkanie, mam nadzieję, że poznam Was obie, osobiście, emanuje od Was radość. Jesteście super, buziaki Basie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam taką nadzieję. Może kiedyś się uda. Dzięki 😊😍...w imieniu swoim i Basi 😎😎😎

      Usuń
  5. Basiu,roz jesienia? oczywiscie,ze tak :))) Jesien nie musi byc monotonna :))) pieknie wygladacie ,buziaki :)))))))))))Renata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz racje Reniu. Może mieć wiele kolorów choć taki róż bardziej kojarzy się z wiosną 🤔😉. Dziękuję w imieniu Basi i swoim 😀😍. Buziaki...

      Usuń
  6. Róż kocham w każdym odcieniu:))a spotkanie musiało być wspaniałe:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Reniu, było cudownie, tyle rozmów, tyle emocji i tyle radości, że się udało spotkać.
      Róż - no cóż, lubię i już...pozdrawiam, buziaki...

      Usuń
  7. Jesteście jak siostry! Uśmiech taki sam:)))
    Piękne spotkanie i piękne Wy Basieńki:*
    Może kiedyś i mnie będzie dane wpaść gdzieś na Was i pogadać:D

    Basiu świetne są te Twoje zestawy! Dodatki dodają im mocy! I blasku!
    I róż, i groszki lubię, i tę żółtą wersję, więc wszystko jest jak najbardziej dla mnie:D
    Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak też się czułam, jakby z Basią łączyło mnie więcej niż tylko blogowa /do tej pory/ znajomość, nadajemy na tych samych falach. Dzięki za "piękne" w swoim imieniu i Basi. Wspominałyśmy naszą Tarynię, też bym chciała, żeby kiedyś udało się spotkać. My gaduły jesteśmy więc jeszcze jedna jak najbardziej... od Basi dostałam cudownego aniołka, trzymam go w ręce /na zdjęciach/ i stoi na stoliku w kawiarni ale nie pokażę, bo to takie osobiste.
      U mnie zawsze "po mojemu", na spokojnie i bez szaleństw, to jestem "ja". Dzięki kochana, buziaki posyłam...

      Usuń
    2. Bo Basia jest taka naturalna... Też z nią rozmawiałam przez telefon i od razu, to się czuje:))
      Z Tobą Basiu tak samo czuję tę NIĆ... Pogadałabyśmy jak nic! Czasu by zabrakło:D :D :D
      Wierzę, że kiedyś się uda:)))
      Buziaczki!!!

      Usuń
    3. Tak, to się czuje, taka jest, bardzo naturalna.
      Wiesz od dawna się znamy /choć wirtualnie/ i chyba się rozumiemy.
      Gaduła jestem więc czasu by brakło...a jeszcze we trzy....strach się bać ha!ha!
      Mam nadzieję, że się uda...buziaki posyłam...

      Usuń
    4. Musiałybyśmy mieć ze dwa dni! m:D:D:D
      Buziaki!!!

      Usuń
    5. O tak, to może by nam starczyło ha!ha!

      Usuń
  8. Dla mnie bomba! Bardzo mi się podoba Twój zestaw. Kolor i fason płaszcza a do tego ciekawy sweterek wszystko razem tworzy fantastycznie elegancki zestaw.
    Basieńko, widzę że bardzo udane, fajne spotkanie zorganizowałyście sobie z Basią. Pięknie wyglądacie. Szczęśliwe, radosne... Nie ma to jak w realu się zobaczyć. Ale jak widać znajomość, przyjaźń, która rodzi się i buduje wirtualnie, może przetrwać i trwać... :)
    Cieplutko Cię pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Płaszcz całkowicie prosty w kroju, fajnie się w nim czuję, ładny, jasny kolor, można z nim kombinować z dodatkami.
      Spotkanie cudowne, tyle pogaduch, na różne tematy...
      W realu było tak jak sobie wyobrażałam, Basia całkowicie taka sama jak w necie, cudowny głos ale ten to znam od dawna /choć przez telefon/. O Tobie wspominałyśmy, same dobrze rzeczy. Nasza cudowna Krysia...buziaki, pozdrawiam, może nam też uda się spotkać w realu...

      Usuń
    2. Basiu, jakże mi miło :) Może i nam się uda spotkać :) Cieplutko Cię pozdrawiam :)

      Usuń
    3. Krysiu, mam taką nadzieję, bardzo bym chciała...buziaki...

      Usuń
  9. Co za spotkanie - widać, że świetnie się bawiłyście. Zestaw prześliczny. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale desery miałyście pyszne :) Basiu, ja bardziej ascetką jestem i wzory, zwłaszcza zabawne, tylko w dodatkach. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, zaszalałyśmy i to bardzo ha!ha! Tak Trzymaj Iwonko, rób tak, jak czujesz.
      Pozdrawiam serdecznie, buziaki posyłam...

      Usuń
  11. Ja też muszę swoje swetry połozyć gdzieś pod ręką bo to już najwyższy czas.
    Takie spotkania są super !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, robi się zimno, czas na swetry.
      Spotkanie było super...pozdrawiam serdecznie...

      Usuń
  12. Cudne są takie spotkania, zazdroszczę :) Wyglądacie super. Basiu zestaw pastelowy taki wiosenny z lekka, ale czyż nie możemy sobie osładzać jesiennych dni? Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, bardzo miło tak się spotkać w realu Lilu.
      Za sprawą koloru /pastelowy róż/ zrobiło się bardziej wiosennie niż jesiennie ha!ha!
      Pozdrawiam serdecznie, miłego dnia ...

      Usuń
  13. Basiu pięknie i niezwykle elegancko wyglądasz w tym zestawie :) Cudowne spotkanie dwóch wspaniałych kobiet :))) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki w swoim imieniu i Basieńki. Miło nam.
      Buziaki, serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  14. Super Basiu, lekko pieknie po prostu cudownie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danusiu za Twoją opinię, serdecznie pozdrawiam, buziaki, miłego dnia...

      Usuń
  15. Ja też nie lubię się ograniczać w modzie... wiosna, lato, jesień, czy zima... nośmy to, na co mamy ochotę :)!!!
    Ślicznie wyglądasz Basiu :)!!!
    Cieszę się, że w końcu udało Ci się spotkać z Basią :)!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że nosimy to na co mamy ochotę, niezależnie od pory roku, zwłaszcza kolory.
      Dzięki Justynko. Udało się, po wielu próbach...pozdrawiam, buziaki...

      Usuń
  16. ALE PIĘKNE JESTEŚCIE !!!!!!!!!!!!!!!!!!! Cudowne zdjęcia, to musiała być wspaniała przygoda :)
    A różowe dodatki - idealnie !!! Pięknie i stylowo :) ))))
    Apaszki też uwielbiam - zawsze świetnie uzupełniają całośc, Twoje są prześliczne.
    Pozdrawiam Was obie Panie - kisses - Margot :) )))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak Małgosiu, przygoda niesamowita, tyle radości ze spotkania...
      Co ja zrobię, że lubię róż, niezależnie od pory roku.
      Apaszki to taka moja mała słabość, lubię i już.
      Dzięki za pozdrowienia...ściskamy, buziaki posyłamy...
      Małgosiu, też Cię wspominałyśmy...

      Usuń
  17. Pozdrawiam dwie urocze Basie! Lubię Was Dziewczyny, Wasze blogi i miło Was razem widzieć :)
    Płaszczyk ładny, prosty, ale szykowny i w ciekawym kolorze...
    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Aniu w swoim imieniu i Basi.
      Najbardziej lubię takie proste płaszcze, dobrze do mnie pasują.
      Pozdrawiam, buziaki ...

      Usuń
  18. Basiu, wreszcie dotarłam. Ty wiesz, ile mam spraw na głowie...
    Dziękuję jeszcze raz za cudowne spotkanie i liczę w przyszłości na kolejne.:)
    Zestaw bardzo twarzowy. Zresztą bardzo lubię Twój styl.

    Bardzo serdecznie Cię pozdrawiam. Dziękuję za miłe słowa w komentarzach na mój temat. :)Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem Basiu, cieszę się, że dotarłaś. Wczoraj wysłałam SMS bo się martwiłam, że Cię nie ma tak długo.
      Będą kolejne spotkania, mamy już swój lokalik ha!ha! Tylko telefon i już...zmawiamy się...
      Wiesz, że u mnie zawsze spokojnie, bez szaleństw...
      Jeszcze raz dziękuję kochana. Buziaki, ściskam...

      Usuń
  19. Piękny płaszczyk Basiu. Obydwie wyglądacie przepięknie, elegancko i radośnie. Super!Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Madziu w swoim imieniu i Basi. Pozdrawiam serdecznie 😁😍

      Usuń
  20. Już to pisałam u Basi - widać, że nadajecie na tych samych falach. To niesamowite, odnaleźć bratnią duszę. Tak w ogóle, a już przez internet... Super 😃✌️👍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to niesamowite, Basia to wspaniała osoba, łączy nas "niewidzialna nić", nadajemy na tych samych falach, tak było wirtualnie i tak jest w realu, od samego początku znajomości...pozdrawiam Sylwia serdecznie...

      Usuń
  21. Super jest odnaleźć osobę,która ma takie same zainteresowania itp. Super fotki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę, to jest niesamowite, bardzo się cieszę, że Basia jest obok mnie, to było pierwsze spotkanie w realu ale nie ostatnie...pozdrawiam Kinga, miłego dnia...

      Usuń
  22. This is the perfect autumn look my dear,
    such a great combination.

    take a look at my BLOG and my INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you for visiting and your company. I am pleased that you like it. Best regards ...

      Usuń
  23. Witam Cię Basiu ( zawsze uśmiechniętą i elegancką - jak to Ty robisz ) . Ten róż jest taki dystyngowany , delikatny , nie rzucajacy się w oczy . Bardzo ciekawy . Wygląda dosyć ciekawie.
    Pozdrawiam .
    Zapraszam do mojej strony niezmiennie
    www.krystynaczarnecka.
    Krystyna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Delikatny róż to bardziej wiosenny niż jesienny /róż w tym sezonie mocno "daje po oczach"/ ale mnie to nie przeszkadza jak mam trochę wiosny jesienią ha!ha!
      Życie jest piękne więc trzeba każdy dzień witać /i żegnać/ uśmiechem.
      Pozdrawiam Krysiu, miłego weekendu Ci życzę...

      Usuń