sobota, 13 października 2018

Kraciasta marynarka na jesień...

Jesienią  znowu rządzi. Po raz kolejny. Nieśmiertelny, ponadczasowy wzór - krata.
Kolorowa - w tonacji intensywnych kobaltów, żółcieni, głębokiej czerwieni.
Kolory możemy łączyć bardzo odważnie zestawiając kilka na raz.
Miksowanie różnej wielkości krat w jednym looku jak najbardziej dopuszczalna a nawet wskazana.
Idealna wersja to garnitur w kratę.

Lubicie kratę? Kolorową czy może bardziej spokojną. 

Krata w total looku czy tylko jeden element.

Garnitury podobają mi się ale na kimś, tak jak kraciaste spodnie.

Lubię natomiast marynarki.

Marynarka jednorzędowa w drobną kratkę. Bez kolorowego szaleństwa w spokojnej tonacji.
Odpowiednia do mojej sylwetki tak jak klasyczne, granatowe spodnie.

Całość rozwesela czerwony golf. 

Masywne, złote litery na łańcuszkach to hit z instagrama.

A jak Annabel, T jak Tiffany czyli efekt Celine.

U mnie na łańcuszku wisi ulubiona złota kulka.
Duża torba, bo nie zawsze mogę  pozwolić sobie na "maleństwa".

Cieszmy się piękną, słoneczką jesienią jak najdłużej! Miłej niedzieli, odpoczywajcie i ładujcie akumulatory...

Pozdrawiam! Do następnego!

marynarka-nn,golf-b.young,spodnie-C&A,naszyjniki-Orsay,butik,torebka-Ochnik,buty-Embis

59 komentarzy:

  1. Witam w ten piękny, słoneczny, jesienny poranek . Basiu jesteś jak zawsze szalenie elegancka i strój Twój jest zadbany w każdym szczególe. Pozdrawiam
    Krystyna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Krysiu za Twoją opinię.
      Również witam, poranek piękny choć u mnie chłodny 4 stopnie ale zapowiada się prawie letni dzień.
      Miłej niedzieli...

      Usuń
  2. Marynarka doskonała ale i cały look świetny, Basiu powtarzam do znudzenia,bardzo elegancka kobieta z Ciebie ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę przyznać, że ostatnio jestem bardziej swetrowa niż marynarkowa ha!ha! Dzięki Elu za opinię, bardzo mi miło.
      Wiesz, że u mnie zawsze raczej spokojnie, bo to moja rzeczywistość a ja szalona nie jestem.
      Pozdrawiam serdecznie, miłej niedzieli Ci życzę...

      Usuń
  3. Uwielbiam kratkę :)!!! Właśnie czekam na kraciasty jesienny płaszcz zamówiony na Zalando :).

    Ślicznie wyglądasz Basiu :)!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Płaszcz też by mi się przydał, jak znajdę odpowiedni to zapewne zakupie ha!ha! Czekam aż się nam w nim pokażesz.
      Dzięki za odwiedziny...buziaki posyłam...

      Usuń
  4. As always Barbara you look elegant and chic ! Have a lovely Sunday and a good week best wishes and kisses ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you Lesley😊😍... have a good week...kisses😀♥️

      Usuń
  5. Basiu, zabieram Ci ten malinowy golf(taki kolor wyswietla mi sie na moim laptopie).Juz go sobie zamowilam i czekam.Mysle ze ta czerwienia przelamie czern, ktora mi chodzi wciaz po glowie.Masz swietna bizuterie, taka sloneczna no i ta torba.Super.Calosc prezentuje sie bardzo elegancko.)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zabieraj Ala ha!ha! Tak, przełamie i dobrze, że będzie koło buzi. Mam trochę czerni ale zamieniam ją na granat choć nigdy z niej nie zrezygnuję. Sroczka jestem i zawsze lubię mieć coś z biżuterii a torebki to moja słabość. Serdecznie pozdrawiam, buziaki posyłam...

      Usuń
  6. Basiu, znowu muszę napisać, że "w moim stylu". Ale tak naprawdę jest:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Iwonko, chyba mamy te same upodobania ubraniowe. Pozdrawiam, buziaki...

      Usuń
  7. Golf i marynarka to super połaczenie. Sama często wybieram taką kombinację. Co do kratki, to bardzo lubię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie mało golfów, od jakiegoś czasu "duszą "mnie ale mam parę i tej jesieni mam zamiar w nich chodzić.
      Kratka jest o.k. - lubię. Pozdrawiam serdecznie...

      Usuń
  8. Teraz lubię kratkę, kiedyś nie bardzo. Twoja marynarka jest śliczna, taka trochę w pepitkę. połączenie z golfem to klasyk. Elegancko i z klasą Basiu :) Pozdrawiam serdecznie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz, że ja podobnie. Teraz jestem bardzo na TAK! Lubię klasyczne połączenia, u mnie świetnie się sprawdzają.
      Dzięki Lilu za opinię...pozdrawiam, buziaki...

      Usuń
  9. Świetna marynarka Basiu! W odpowiednim połączeniu może być i kratka - Ty wiesz jak stworzyć piękną stylizację.
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło miło Ewo, że Ci się podoba. Marynarka ma trochę czerwieni /minimalnie/ i czerwony golf dobrze się do niej dopasował.
      Również pozdrawiam cieplutko, jesiennie a jednocześnie trochę letnio ha!ha! Pogoda nas rozpieszcza...

      Usuń
  10. Basiu pięknie, energetycznie i radośnie. Wszystko doskonale ze sobą połączone, pozdrowionka i pieknego jesiennego tygodnia życzę, Teresa:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolor golfa dodał mi energii i radości Tereniu. Dzięki i serdecznie Cię pozdrawiam...

      Usuń
  11. Z kratką mi nie po drodze. Jednak u Ciebie fajnie to wygląda:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak bywa Agnieszko, zawsze mówię, nic na siłę. Nie wszystko musimy lubić i nosić.
      Pozdrawiam serdecznie a kawkę uwielbiam...

      Usuń
  12. Basiu,muszę muszę po prostu się powtarzać. Pięknie i elegancko jest u Ciebie. Pozdrawiam Alicja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Alicjo, bardzo mi miło, że Ci się podoba mój skromny, codzienny zestaw...buziaki...

      Usuń
  13. Kratki mają tyle różnych wersji, że zawsze są na czasie:). Bardzo te Twoje ciekawe, i pasuję do Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, masz rację Anno, mamy tyle kratek, w tylu kolorach i wielkościach, że jest w czym wybierać. Zawsze będą na czasie. W tym sezonie bardziej niż mniej...buziaki...

      Usuń
  14. Basiu cudownie wyglądasz w tym zestawie :) Marynarka w kratę jest mega stylowa a połączenie jej z czerwonym golfem to strzał w dziesiątkę :))) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolor golfa ładnie wpasował się w kratkę marynarki. Dzięki 😀😍 pozdrawiam serdecznie...buzi buziaki...

      Usuń
  15. Pięknie i elegancko wyglądasz w tym zestawie. Śliczna biżuteria i kolor bluzki. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kratki kocham od zawsze - i te duże i te małe - Twoja jest cudowna !!! Kolory fantastyczne - ta czerwona nitka pięknie wygląda i do tego czerwony golf !!!!!!!!!!!!!!!!!! PYCHA :) )))))) Masz rację, gariturowe spodnie, klasyczne cięcia, szlachetne materiały - efekt piorunujący :) ))))))) Pozdrawiam - kisses - Margot :) )))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, widać ją fajnie przez golfie a właściwie przy jego kolorze. Ze spodniami u mnie nie jest prosto, dół raczej musi być gładki i najlepiej ciemny. Klasyczne sprawdzają się najbardziej. Dzięki Małgosiu za opinię 😍😍😍buz buzi posylap,🎄🍁🍁🍁

      Usuń
  17. Bardzo elegancki zestaw, a Twoja marynarka rewelacyjna! Lubię wszelakie kraty, kratki, krateczki a najbardziej pepitki.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Anno, cieszy mnie, że Ci się podoba moja marynarka 😁😍. W garderobie mam 3 więc jak widac też lubię krateczki. Pozdrawiam serdecznie 😍😍😍

      Usuń
  18. Uwielbiam Cię oglądać i patrzec jak stylowo można się ubrać w każdym wieku! Piękna jest ta marynarka i sama dumnie bym ją nosiła :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za opinię, miło mi, że Ci się podoba 😀. My trochę starsze też chcemy ładnie wyglądać. Każda na swój sposób. Matynarka dobrej jakości i świetnie się w niej czuję. Serdecznie pozdrawiam,😀😍milego dnia...

      Usuń
  19. Krata jest fajowa i mam wrażenie, że ponadczasowa i ponadtrendowa. Tak jak marynarki ;) :) Super zestaw. Stonowany, elegancki, z mocnym akcentem ✌️☺️♥️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam takie wrażenie, że i kratka i marynarki są ponadczasowe i ponadtrendowe. Mnie to cieszy 😀😁. Mocny akcent dobrze zrobił temu spokojnemu zestawowi. Dzięki za opinię. Pozdrawiam serdecznie 😎😍

      Usuń
  20. Tzw kurza stopk zawsze na topie :) Też uwielbiam kratke :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Basieńko, pięknie prezentujesz się również jesienią. Bardzo ładna marynarka.
    Kiedyś miałam jesienny kostium w czarną pepitkę i lubiłam tamtą marynarkę, bo zestawiałam ją również ze spodniami.
    Twoja marynarka ma wzorek również z czerwonym akcentem dlatego ten śliczny golf fantastycznie wpasowałaś do tego zestawu. Spodnie dopełniły całości. Basiu, świetna biżuteria. Ach, w ogóle jak zwykle elegancko się prezentujesz. Tylko pogratulować. Serdecznie, cieplutko Cię pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię marynarki choć 🤗 teraz trochę mniej, bo miałam okresy bardziej marynarkowe 😁😜. Ten dodatek
      czerwieni bardzo dobrze zrobił, ożywił całość i to jest dla mnie korzystne /moim zdaniem/. Ze spodniami to u mnie problem, nie każde mi pasują, klasyka jednak sprawdza się najbardziej. Do biżuterii mam słabość, taka trochę sroczka jestem 🤔🤣. Dzięki Krysiu za opinię 😍😍😍 serdecznie pozdrawiam...buziaki

      Usuń
  22. Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba mój jesienny zestaw...pozdrawiam serdecznie...

      Usuń
  23. Basiu, pięknie, elegancko, ale przez czerwień energetycznie, super w golfie, znów wspaniałe dodatki, torebka, orbitujące planety wisiory, guziki przy mankietach :) Pięknie w czerwieni także :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już pokazywałam tę marynarkę ale ze spokojnymi, białymi dodatkami, z czerwienią jest o wiele lepiej, dużo energii się pojawiło ha!ha! Dokładniej widać czerwień w kratce, na dodatek lepsze światło, ładniejsza pogoda i to też ma wpływ na całość /również na mnie /. Za golfami nie przepadam, od dłuższego czasu duszą mnie a kiedyś uwielbiałam. Duże torebki jednak bardziej do mnie przemawiają, taki rytm mojego życia, że torebki dużo muszą pomieścić. Wisiory orbitujące - świetne określenie, Ty Ola to masz pomysły ale zgadzam się, takie właśnie są. W tym sezonie to mój numer 1. Pozdrawiam, miłej niedzieli życzę...buziaki...

      Usuń
  24. Pani Barbaro wygląda Pani oszałamiająco! :) Ja również niedawno dorwałam wspaniałą marynarkę szarą w kratę i szybko stała się moim ulubieńcem. Zostaję z Panią na dłużej, obserwuję! Jak miło się patrzy na takie pogodne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa, zapraszam ponownie. Marynarki - coś w sobie mają, że je uwielbiamy.
      Pozdrawiam serdecznie, miłego dnia...

      Usuń
  25. Basiu, świetna ta marynarka. Jak zawsze jesteś elegancka :)
    Wróciliśmy z teatru późno, jutro prawie cały dzień mnie nie ma, więc przygotuję dopiero w poniedziałek post z naszego spotkania.
    Tak bardzo się cieszę, że wreszcie mogłyśmy się zobaczy w realu. :)
    Moc buziaków!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu, miło mi...
      Rozumie, baw się dobrze i odpoczywaj. Też będę szykować wpis, na fb już dziewczyny mogą nas zobaczyć. Jesteśmy super - chwalę się ale tak jest...buziaki...miłej niedzieli Ci życzę. Jestem taka szczęśliwa, że udało się i po tylu latach poznałyśmy się osobiście. Ściskam...

      Usuń
  26. Ta stylizacja i połączenie kolorów to strzał w dziesiątkę. Wspaniały komplet.

    OdpowiedzUsuń