sobota, 2 czerwca 2018

Żar tropików czyli roślinne motywy na lato...

Liście palmy czy bananowca na czele roślinnych motywów. Gorący trend na tegoroczne lato.
Egzotyczne liście niczym z amazońskiej dżungli.  Letnie, wręcz tropikalne klimaty, na naszych ubraniach.

Mogą zdobić wszystko - sukienki, bluzki, kombinezony, bluzy oraz dodatki /torebki, buty, biżuterię/.

Zieleń, zieleń i jeszcze raz zieleń....

W takich tropikalnych klimatach od stóp do głów to ja nie czuje się najlepiej ale jeden element przekonał mnie.

Bluzka

Prawie biały total look i ONA - "liściasta" bluzka.
U mnie "żar tropików" dlatego narzutka nie była konieczna. Trochę się nią pobawiłam.
Ranki potrafią być bardzo rześkie więc może się przydać.
Zapraszam do oglądania - dzisiaj krótko, bo imprezka a w następnym tygodniu wyjazd.

Pozdrawiam! Do następnego!

bluzka-Salko /produkt polski/,narzutka-blue shadow,spodnie-C&A,torebka,buty-Reserved,zegarek-Gino Rossi, pierścionek-Orsay,
bransoletka-Aleksandra Strippentow,okulary-Vasco

80 komentarzy:

  1. Basieńko mnie te tropikalne klimaty bardzo sie podobają i na ubraniach i we wnętrzach. Białe total looki są wspaniałe, ty to połączyłaś bardzo smacznie i zgrabnie ☺ Ślicznie wyglàdasx ❤ Buziaki ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, miałam wspomnieć o wnętrzach, widziałam na fotkach, bardzo mi się podoba ale...ja uzależniona w domu od bieli i szarości ha!ha! Całkowicie biały total to jakoś mnie nie przekonał /na sobie nie bardzo lubię/ ale z odrobiną koloru kocham biel zwłaszcza latem. Pozdrawiam Olu, miłej niedzieli...buziaki...

      Usuń
  2. Basiu - bardzo ładnie połączyłaś duży wzór w zestawie. Liście palm są duże, więc jedna rzecz to zdecydowanie dość. Odświeżający zestaw na upały - pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak sądzę, jedna rzecz wystarczy. Dzięki za opinię...serdecznie pozdrawiam Halinko...

      Usuń
  3. Bardzo ci dobrze w tym zestawie, chyba już jesteś lekko opalona...super całośc:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, wystarczy parę spacerków w parku /choć zawsze szukam cienia/ i moja skóra lekko zmienia kolor /pomimo kremu z filtrem 30/. Pozdrawiam cieplutko i...słonecznie...

      Usuń
  4. Bardzo mi się podobają te tropikalne klimaty! zainspirowałaś mnie Basiu - mam w tym stylu sukienkę, trzeba będzie pokazać na blogu:). I wiesz, chyba czas żebym kupiła sobie białe portki, bo nie mam. Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że będziesz w nich wyglądać super. Pokazuj sukienkę, czekam na wpis...buziaki Reniu...
      Coś nie mogę się u Ciebie zalogować i dodać komentarza...

      Usuń
  5. Pięknie Basiu:))lato u Ciebie w pełni:))Pozdrawiam serdecznie i udanej imprezki życzę:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Rzeczywiście te liście nas zaatakowały hahaha , fajny i bardzo letni motyw. Twój biały pomysł jest śliczny - uwielbiam takie jasne kolory, a biały szczególnie :) . Białe buty super :) )))) . Śmieję się z Twojego komentarza, że 'pobawiłaś się narzutką' :D . Pięknie wyglądasz Basiu :) )))) Kisses - Margot :) ))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie się ten motyw bardzo się podoba, kojarzy mi się z cudownym latem, no i ta zieleń - uspakaja. Też uważam, że biały jest wspaniały, nieraz pisałam o tym na blogu. Białe buty mnie zauroczyły. Narzutka była zakładana i zdejmowana ha!ha! Trochę wygłupów i zabawy, żeby nie było tak na poważnie. Buziaki Małgosiu, miłej niedzieli...

      Usuń
  7. Fajny, ciekawy i ładny ten Twój tropikalny akcent w dzisiejszej stylizacji. Biały, jak wiadomo jest uniwersalnym kolorem, a Twoje tropiki na białym tle doskonale pasują do białych spodni i narzutki. Bardzo mi się podoba.
    Basieńko miłego weekendu i fajnego wypoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biały na lato to dla mnie kolor idealny, cudownie wygląda w słońcu. Z odrobiną koloru daje świetny efekt. Ten tropikalny akcent jest bardzo delikatny. Narzutka świetnie wpasowała się w całość, czasami się przydaje np. dzisiaj, bo pochmurno i trochę chłodniej po nocnym deszczu. Buziaki Krysiu...miłej niedzieli...

      Usuń
  8. Biel na lato to świetny pomysł, osobiście nosze tylko białe bluzki, tuniki... ale u Ciebie podoba mi się to połączenie, a bluzeczka - super!
    Pozdrawiam słonecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś miałam opory do białych spodni ale teraz nosze to co lubię. Białe bluzki uwielbiam choć latem noszę głównie kolorowe. Pozdrawiam Aniu, buziaki posyłam...

      Usuń
  9. Pani Basiu proszę nie traktować mojego komentarza jako hejtu. Jest pani fajną kobietą i to dobrze, że prowadzi pani bloga ale moze warto mniej przesiadywać przed komputerem a wiecej się ruszać. Te ubrania aż trzeszczą na pani a w starszym wieku tusza nie jest dobra dla zdrowia, proszę o tym pomyśleć. Przepraszam za szczerośc i życzę miłego dnia
    Kornelia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za troskę o moje zdrowie...również życzę miłego dnia...

      Usuń
  10. Ten liściasty nadruk fajnie przełamuje biały monolook. Stylizacja świeża i prawdziwie letnia :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiew lata, bo u mnie prawie tropiki...pozdrawiam Alice, miłego dnia...

      Usuń
  11. Basiu bardzo ładna bluzeczka, super zestaw na lato, jedna kolorowa rzecz dodaje charakteru. Ja lubię bardzo biel w ubraniach zwłaszcza w upalne lato, ale przełamanie jej to taka wisienka na torcie. Pozdrawiam serdecznie, Teresa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się zawsze przełamać biel, tak chyba lubię najbardziej Tereniu.
      Cieszmy się latem /a właściwie jeszcze wiosną/ i piękną pogodą.
      U mnie dzisiaj chłodniej i popadało, dobrze, bo jest czym oddychać.
      Miłej niedzieli, buziaki...

      Usuń
  12. BARBARO
    Biała dama w liściastej bluzce - bardzo sympatyczny zestaw.
    Pozdrowienia
    Krystyna
    zapraszam do mojej strony
    www.krystynaczarnecka.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię ha!ha! białą damę w liściastej bluzce. Dzięki Krysiu za odwiedziny, pozdrawiam...

      Usuń
  13. Jaka ta bluzeczka jest ładna...lubię takie motywy - na tle tej bieli wygląda świetnie!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki i też Cię pozdrawiam, ja już po kawce...miłej niedzieli...

      Usuń
  14. Odpowiedzi
    1. Miło mi, że podoba Ci się ta bluzeczka Kingo...pozdrawiam serdecznie...

      Usuń
  15. Bo najważniejsze, to wśród tych wszystkich trendy-wzorów, znależć Swój! :D Tobie Basiu się udało!
    Fajna ta bluzka! Są letnie klimaty! I świetnie w niej wyglądasz!!!
    Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz jak podchodzę do trendów - lekko z przymrużeniem oka 😃😉😃 choć przecież lubię wiedzieć co i jak. Zawsze można coś wybierać i zastosować na swój sposób, to ma być nasze wtedy jest ubraniem a nie przebraniem. Wzory lubię - nie za dużo i raczej nie mieszam. Temperatury tropikalne😉😃 cieszymy się...buziaki...

      Usuń
  16. Białe spodnie maje ulubione w lecie,bluzka w oryginalne,wyraziste wzory i powstał bardzo ładny zestaw na te ciepłe dni..wzorów nie mieszam bo jakoś źle się w pomieszanych czuję,miłego wieczoru.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie mieszam choć na innych czasami mi się podoba. Dzięki za Twoją opinię.
      Pozdrawiam serdecznie, miłego, słonecznego, prawdziwie letniego dnia życzę...

      Usuń
  17. Basiu, świetna jest ta Twoja letnia propozycja. Bardzo podoba mi się to, że pokazujesz jak kobieta w rozmiarze większym niż 36 może wyglądć modnie, estetycznie, elegancko a nawet apetycznie. Wielkie dzięki za to, jesteś dla wielu kobiet świetnym przykładem i robisz naprawdę dobrą robotę. Ja uwielbiam biały kolor latem i dlatego Twoja propozycja bardzo mi się podoba, a bluzka w zielone liście palm jest boska. Buty jak zawsze u Ciebie dobrze dobrane do sylwetki, bo ją równoważą i nie chwiejesz się na cienkiej szpilce. Także buty na tzw klocku są dobrym rozwiązaniem dla nas kobiet, które chcą się podwyższyć niekoniecznie butami na wysokiej szpilce. Pozdrawiam Basieńko serdecznie Anna50+

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anno 50+, nie wszystkie jesteśmy w rozmiarze 36 /z różnych powodów, nie zawsze zależnych od nas/. Musimy jednak jakoś wyglądać - elegancko, modnie na swój sposób i estetycznie /ocena należy do nas, inni mogą uważać inaczej/. To my mamy czuć się dobrze w tym co zakładamy. Oczywiście, że na rozmiarze 36 /a nawet mniejszym/ wszystko wygląda inaczej, my mamy trudniejsze zdanie. Może nie zawsze się udaje ale jesteśmy tylko ludźmi i zdarzają się nam pomyłki /czy wpadki ha!ha!/, mają je też wykwalifikowane stylistki. Biały jest wspaniały i każda z nas może go nosić, od jakiegoś czasu już mniej biorę pod uwagę "dobre rady", sama decyduję choć nie ukrywam, że analizuję co na siebie wkładam. Buty - jestem wielką fanką szpilek, uwielbiam ale od jakiegoś czasu zamieniam je na słupki i klocki. Kiedyś /nie tak dawno jeszcze/ dziewczyny nazywały je "babcinymi", teraz są modne i całkowicie inaczej na nie patrzą. Cieszy mnie ten fakt, bo cienkie szpilki nie dla mnie, jeśli już to okazjonalnie, ale obcasy - uwielbiam. Lubię się podwyższyć i już...Dziękuję Ci za bardzo ciekawy komentarz...pozdrawiam serdecznie...

      Usuń
  18. Wspaniale prezentujesz się w tropikalnym motywie bluzki :D Podobne widziałam wzory na ZOiO https://zoio.pl/odziez-damska/bluzki/krotki-rekaw/, a białe czółenka są bardzo szykowne do tej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bluzkę lubię, bardzo mi się spodobał ten motyw...pozdrawiam serdecznie...

      Usuń
  19. Basiu uwielbiam Cie w bialych kompozycjach a z ta tropikalną bluzka to majstersztyk. Przeuroczo wygladasz!!! Letnio, lekko, zwiewnie.....cudnie!! Buziolki....pozdrawaiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu, lato ma swoje prawa, musi być lekko, letnio i zwiewnie, bo jak nie teraz to kiedy?
      Dzięki za opinię...serdecznie pozdrawiam, dużo słonka życzę...

      Usuń
  20. This is such a cute look, dear Barbara! To add a tropical hint to the all-white outfit is perfect.
    Sabine xxxl

    OdpowiedzUsuń
  21. Taka bluzka w tropikalne liście jest bardzo odpowiednia na lato. Biel i zieleń liści wygląda świeżo i lekko. Bardzo ładny zestaw wyszedł :))) pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ostatnio motyw bardzo na czasie, u mnie w minimalnej ilości /w postaci bluzki/, tak mi się spodobał, że musiałam mieć ha!ha! Pozdrawiam Ewo, miłego dnia...

      Usuń
  22. Basiu, świetna bluzeczka, z białymi spodniami - rewelacja! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Madziu za opinię. Kocham białe spodnie ...buziaki posyłam...

      Usuń
  23. Bardzo mi się podobają ubrania z takimi motywami roślinnymi, zarówno koszule męskie, jak i bluzki oraz sukienki damskie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, na męskich koszulach motywy roślinne też świetnie się prezentują.
      Pozdrawiam serdecznie, miłego dnia...

      Usuń
  24. Zajrzę w wolnej chwili...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajne te liściory ;) Prezentują się wyśmienicie na białym tle. Super stylówka, luzacko-wyjściowa, pięknie! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, liściory są super ha!ha! Fajnie je nazwałaś. Jednak latem, przy pięknym słońcu, biel prezentuje się wyśmienicie.
      Stylówka ma luzik, wyjściowy, pełna zgoda. Pozdrawiam Sylwia serdecznie...

      Usuń
  26. Pięknie Basiu wyglądasz w tych liściach :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dorotko 😊😊😊.
      Pozdrawiam z Pobierowa 😍😍😍😎😎😎

      Usuń
  27. Bardzo lubię takie kwiecista, tropikalne motywy :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Basiu, biel latem to jest to. Świetna ta bluzeczka. Rewelacyjnie Basiu Ci w bieli, tak świeżo. :)
    Basiu u mnie ciągle zawirowania. Zadzwonię. :)
    Moc buziaczków!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam na telefon 😍😍😍. Pozdrawiam z Pobierowa 😍😉 odezwę się po powrocie...buziaki 💕💕💕

      Usuń
  29. Lubie roslinne printy sa bardzo wakacyjne ale maja tez moc przyciagania wzroku :))))))))))))) I wlasnie tak jest u Ciebie lekko,swiezo i nie mozna oderwac wzroku ,pozdrawiam Renata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Reniu, pitny roślinne są bardzo fajne, w sam raz na wakacje, ja bardziej w marynarskich klimatach /ostatnio/⚓⚓⚓ . Pozdrawiam, szum polskiego morza posyłam...odezwę się po powrocie 😎😎😎😍buziaki Reniu...

      Usuń
  30. Wakacyjnie, ale również i elegancko. Basiu pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Wątek roślinny nieźle się wkrada w aktualną modę. I ja nie pozostałam obojętna i kupiłam sobie bluzkę w liście. Bardzo ładnie wyglądasz Basiu, jasne barwy bardzo ci służą.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, liści w tym sezonie sporo. Dobrze, że się skusiłaś Asiu, bo to ciekawy print...serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  32. Bluzka bardzo mi się podoba, idealny wzór na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetna bluzka i idealnie wpasowuje się do "żaru tropików" :) W swojej szafie jeszcze nie mam motywów liści palmy czy bananowca, ale muszę to zmienić. No i oczywiście na sam koniec dodam, że wygląda Pani promieniście <3

    pozdrawiam i zapraszam do mnie: KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba słonko i ciepełko dobrze na nas działa, zachęcam do tego ciekawego wzoru...pozdrawiam serdecznie...

      Usuń
  34. Basiu, bluzeczka super, cała stylizacja też. Ale buty! Dla mnie bomba:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buty uwielbiam Iwonko, coraz częściej sięgam po te bardziej wygodne ha!ha! Buziaki posyłam...

      Usuń
    2. Ja też wybieram wygodne, ale nie mam szczęścia do takich fajnych. Noszę 41 i nie latwo coś fajnego kuic.

      Usuń
    3. Noszę 36, mała nóżka ha!ha! Kiedyś miałam kłopoty z zakupem butów, bo 36 szybko znikało, teraz jest o wiele lepiej.

      Usuń
  35. Bardzo mi się podobają te roślinne motywy i cieszę się, że są w modzie - oby jak najdłużej :) Wyglądasz przepięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też był chciała, żeby długo się utrzymały, może jeszcze na coś się skuszę... pozdrawiam, miłego dnia...

      Usuń
  36. Basiu stworzyłaś cudowny letni zestaw :) Bluzką się zachwycam :))) Pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też podoba się ta bluzeczka, nawet w upały się sprawdza...pozdrawiam, buziaki...

      Usuń
  37. Ostatnio trochę wypadam w tej blogosferze, borykam się wciąz z problemami. nie wiem, czy nie będę zmuszona zamknąć swojego kramiku modowego.:/Twoja propozycja Basiu na lato to strzał w dziesiątkę, bo i kolory i wzór na bluzce. Wszystko to bardzo jest świeże i lekkie. Bardzo podobasz mi się w tym wydaniu! Pozdrawiam bardzo ciepło!!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda by była Lilu ale rozumie, że czasami są kłopoty. Mimo to czekam na Twój kolejny wpis.
      Dzięki za opinię, miło mi, że Ci się podoba. Serdecznie pozdrawiam, buziaki...

      Usuń
  38. Mi Zakopane nigdy sie nie nudzi. Lubię do niego wracać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak mnie, wracam, nadmiar turystów wcale mnie nie męczy, takie jest zwłaszcza w wakacje i w piękne weekendy, zimą też wielu chętnych. Ostatnio wolę jednak Zakopane latem. Pozdrawiam serdecznie...

      Usuń