środa, 20 czerwca 2018

Pocztówka znad morza...

Piękne choć zimne, czasami spokojne, czasami wzburzone. 

Morze moje morze.

"Hej me Bałtyckie morze, wdzięczny ci jestem bardzo.
Toś ty mnie wychowało,  szkołeś mi dało twardą".
/z cyklu - Piękna Nasza Polska Cała/

Poranny spacer...

Codzienny peeling stóp...

Cisza, spokój...

Lekki wiaterek...


Mewa "zastanawia się" - lecieć czy nie...


Po południu, w słońcu...

Kapelusze z głów poważnych zrywa wiatr...


Morze wieczorem...

Mój fotograf

Uśmiech

Poprawia nastrój, redukuje stres.
Terapeutycznego działania nie ma uśmiech Mony Lisy tylko pełny - od ucha do ucha.
Przyczynia się jednak do powstawania kurzych łapek.

Kurze łapki czy dobry nastrój? Wybieram to drugie. A WY?

Ciekawostka

Unieruchomienie zmarszczek zastrzykami z botoksu /zdaniem niektórych badaczy/ osłabia dobroczynną moc uśmiechu.

Po powrocie powoli wracam do szarej rzeczywistości. Nadrabiam zaległości.
Do blogowania wracam niebawem. Proszę o cierpliwość.

Pozdrawiam! Do następnego!

66 komentarzy:

  1. Basiu zachwycam się zdjęciami, aż zatęskniłam za morzem :) I Ty taka piękna i radosna :))) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pogoda dopisała, było cudownie, a za morzem już tęsknie...buziaki...

      Usuń
  2. Jak miło pooglądać uśmiechnięte buźki - ja również jestem za uśmiechem, pal sześć kurze łapki;)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, też tak uważam, nie ma to jak dobry nastrój...pozdrawiam Agnieszko...

      Usuń
  3. Nasze polskie morze jest najpiękniejsze o tej porze roku!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne zdjęcia, wyglądasz wspaniale w tych nadmorskich stylizacjach :-) Widać że oboje spędziliście świetny czas :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to były wspaniałe chwile...niezapomniane...zdjęć cała masa, jest w czym wybierać...pozdrawiam Alice...

      Usuń
  5. Widać Basiu, że bardzo służy Ci urlop nad morzem. Nie dziwię się, bo sama uwielbiam morze. Z Twoich zdjęć zawiało zapachem morza i zatęskniło mi się za nim. Mam urlop dopiero w drugiej połowie sierpnia i mam nadzieję, że do niego dotrwam o siłach. Pozdrawiam Cię serdecznie i czekam na dalsze posty, choć wiem, że po urlopie nie jest łatwo zmobilizować się do pracy :))))).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dawno nie byłam, bardzo już za nim tęskniłam i w tym roku udało się.
      Dotrwasz Krysiu, do sierpnia już nie tak daleko...
      Trudno mi się zmobilizować, mam trochę zaległości, nadrabiam ale w domu też sporo do zrobienia i piękna pogoda więc szkoda siedzieć nad kompem. Pozdrawiam serdecznie...

      Usuń
  6. Uświadomiłaś mi jak dawno nie byłam nad Bałtykiem. .. Widać , że jesteś wypoczęta, radosna i zrelaksowana :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrelaksowałam się, wypoczęłam choć trochę za krótko, no cóż, nie dało się dłużej...pozdrawiam Grażynko...

      Usuń
  7. Dobry nastrój przede wszystkim:)))pięknie Wam nad tym morzem:))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pełna zgoda Reniu, dobry nastrój na pierwszym miejscu...buziaki...

      Usuń
  8. Ale Ci faaajnie nad tym morzem, zazdroszczę i jeszcze ta cudowna pogoda :)) Taka akurat nad morze właśnie. Piękne fotki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie mi było Ewo, pogoda była super i towarzystwo również, czego chcieć więcej.
      Miło mi, że spodobały Ci się moje fotki...pozdrawiam serdecznie...

      Usuń
  9. Basiu - pięknie wyglądasz na tym morzem. Zdjęcia super. Pozdrawiam serdecznie. - Róża Maria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Morze jest"w roli głównej"Różo. Cieszę się, że podobają Ci się moje zdjęcie 😊😍. Pozdrawiam serdecznie...

      Usuń
  10. Basiu piękne zdjęcia, a kurze łapki dodają uroku, ślicznie, pozdrawiam:) Teresa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak uważam, dodają uroku ha!ha! ...i śmieje się...buziaki...miłego dnia Tereniu...

      Usuń
  11. Zazdroszczę tego morza <3 A paseczki marynarskie to coś, co uwielbiam od lat - każdą bluzeczkę mogłabym Ci porwać, Basiu :D
    Pozdrowionka <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Morze piękne, zwłaszcza przy pięknej pogodzie...paski marynarskie też uwielbiam i to nie tylko nad morzem. Zabieraj bluzkę którą chcesz...pozdrawiam, buziaki...

      Usuń
  12. Też się wzruszyłam, bo piękne zdjęcia i Twoja radość na nich przypominają mi mój październikowy cudowny urlop :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Olu, że przypomniałam Ci Twój cudowny urlop. Cieszmy się z tego co mamy...buziaki...

      Usuń
  13. Basiu po botoksie uśmiech wciąż działa:)) Ważne ile go sobie zafundujemy;))

    Dziękuję Ci Basiu za tę wycieczkę! Ale dawno nad morzem nie byłam i nie wiem czy w tym roku będę...
    Cudny spacer i poranny, i wieczorny! I piękne Wasze uśmiechy!!!
    Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda bo wiem że lubisz morze. W tym roku mi się udało, ja to dawno nie byłam ostatnio w latach 80-tych /nie licząc Gdańska /. Nie opalam się więc tylko spacery o każdej porze dnia 😉😊😍. Te mądrości o dobroczynnym działaniu uśmiechu wyczytałem w mądrej prawie 😃😃😃. Pewnie coś w tym jest...pozdrawiam 😍 buziaki...

      Usuń
  14. Morze, moje kochane morze:) Basiu, nie wiem czemu wydawało mi się, że mieszkasz nad morzem. Bardzo bym chciała choć na parę dni wyskoczyć nad Bałtyk.
    PS. Przystojny ten twój fotograf:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie mieszkam nad morzem Iwonko tylko na południu Polski, nad morze mam daleko ale za to dość blisko góry. Byłam tylko tydzień, za mało ale i to dobre😉😃. Może Ci się uda wyskoczyć na parę dni, tego Ci życzę. Dzięki w imieniu fotografa 😍. Pozdrawiam serdecznie..,

      Usuń
  15. Też kocham Bałtyk, żadne inne morze nie może porównać się nie może z nim.Łacze serdeczne pozdrowienia. Krystyna. Zapraszam do mojej strony internetowej WWW.krystynaczarnecka.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bałtyk jest niesamowity, ma swój urok, uwielbiam jego "niespokojną naturę", fale i błogi wiatr. Pozdrawiam Krysiu 😊😍

      Usuń
  16. Chciałabym Cię zainteresować takim tematem
    w skrócie
    Warszawa- modernizm . Co myślisz o tym temacie.
    https://kobieta.wp.pl/poszlam-na-spacer-z-projektantem-aplikacji-oprowadzajacej-po-warszawie-czasow-prl-u-6260267328764033a
    Krystyna
    www.krystynaczarnecka.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłam, czytała, ciekawy temat...

      Usuń
    2. Cieszę się, że temat Cię zainteresował. Nie wszyscy chcą czytać o starej -nowej architekturze. Łącze serdecznie pozdrowienia.

      Usuń
    3. Przeczytałam z zainteresowaniem Krysiu

      Usuń
  17. Oj,pojechałabym nad morze...zapachniało mi wakacjami.Też wybieram kurze łapki
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze że podoba dopisała bo to dzięki niej było pięknie. Prawdziwe lato. Pozdrawiam Olu serdecznie i już wakacyjnie 😎😎😎

      Usuń
  18. Basiu, ale piękne radosne wakacyjne zdjęcia. Wyglądacie na wypoczętych, zrelaksowanych i szczęśliwych.:)
    Pozdrawiam Cię kochana i Twojego męża.
    Moc buziaków!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu, było super, odpoczęłam, zrelaksowałam się, tego potrzebowałam...buziaki...

      Usuń
  19. Oj zazdroszczę tego wypoczynku i morza...
    W tym roku jeszcze tam nie byłam, ale urlop przede mną.
    pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzę więc udanego urlopu 😊😊😊 . Wypoczynek nad morzem bardzo udany a pogoda super 😍,,,pozdrawiam...

      Usuń
  20. Zdecydowanie uśmiech Basiu! Piękne zdjęcia, marzę o spacerze po pustej plaży i tym lekkim wiaterku :)
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dobrze Ewo, że wybierasz uśmiech. Pusta plaża jest cudowna, o 7 rano była tylko garstka spacerowiczów. Po południu też dość pusto więc tak jak lubię ha!ha! Wiaterek - błogi choć dość chłodny, nawet przy upale...pozdrawiam cieplutko...miłej niedzieli...

      Usuń
  21. Miło Cię Basiu widzieć w dobrym nastroju, uśmiechniętą nad naszym morzem. Chyba wolę to zimne morze niż ciepły jak zupa Ocean Spokojny. A piosenkę "Morze, moje morze..." uwielbiamy z małżonkiem oboje i mamy ją na cd tutaj w samochodzie i dość często słuchamy... (jak i inne szanty)

    Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego wypoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Był czas, że zachwyciłam się ciepłym morzem /to lata 80-te i 90-te/ , teraz zatęskniłam za naszym, trochę kapryśnym, zimnym, niespokojnym...choć nogi "wykręcało" ha!ha! to i tak je kocham...szanty - kiedyś się śpiewało.
      Było to spotkanie klasowe T.Ż.Ś Koźle /marynarze słodkich wód a mój dodatkowo żeglarz-choć "w stanie spoczynku/.
      Wypoczynek zakończony, za krótko było Aniu, pogoda dopisała...pozdrawiam serdecznie, buziaki...

      Usuń
  22. Dobry nastrój najważniejszy. :) Lepsze kurze łapki od uśmiechu niż ponury wyraz twarzy. Zazdroszczę wyjazdu :). Mam nadzieję, że na moje wakacje też niedługo przyjdzie pora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, pełna zgoda, ponury wyraz twarzy nie służy urodzie. Najważniejszy dobry nastrój. Życzę by Twoje wakacje były udane i żebyś wypoczęła na maksa 😊😊😊pozdrawiam serdecznie...

      Usuń
  23. Jaki uśmiech :) :) super
    Fajnie jest się w takich miejscach naładować pozytywna energią

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie trzeba się naładować 😉😊 pozytywną energią, morze daje takie możliwości a uśmiech to ponoć samo zdrowie 😃😃😃 pozdrawiam serdecznie...

      Usuń
  24. Moje kurze łapki już dawno zamieniły się w jakieś łąpy dinozaura chyba hihihi - ale ... tak jak piszesz wolę je niż jakieś smutasowe oczy ;) :D . Piękne zdjęcia, cudowne kolory - ach ta nasza plaża !!!! Nie ma lepszej !!! Widać, że spędziliście wspaniały urlop - a Ty Basieńko w swoich kapeluszach byłaś fantastyczną Panią Kapitanową ;) . Pozdrawiam serdecznie - kisses - Margot :) ))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co tam kurze lapki, nie ma co się przejmować, są to są 😉😊 dobry nastrój najważniejszy a śmiech to zdrowie 😃😃😃. Marzyło mi się polskie morze bo dawno nie byłam i przy okazji klasowego spotkania był urlop w szerszym gronie niesamowicie wesoły że kurze lapki jeszcze większe /tyle się naśmiałam /. Pozdrawiam Małgosiu 😍😍😍 buziaki

      Usuń
  25. Takiej pogody ducha można się od Was uczyć :) a polskie morze uwielbiam Adriana Style

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nasze morze cudne ale jak pogoda ładna. To niespokojne też ma wiele uroku. Dziękuję za odwiedziny 😊😊😊serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  26. Basieńko tak nie można! Jak tu oglądać takie cudne krajobrazy siedząc przy komputerze ;) nie mając widoków na szybki wyjazd. Pięknie, po prostu pięknie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem Madziu, że przykro jak czeka się na zasłużony urlop ale go nie widać, jednak doczekasz się i odpoczniesz.
      Tego Ci życzę z całego serca. Pozdrawiam, buziaki...

      Usuń
  27. Fantastyczne zdjęcia, świetnie uchwycone chwile spędzone nad morzem. Basiu, najważniejszy jest relaks, radość, dobre samopoczucie i odpowiednie towarzystwo. A nie ma to jak rodzina. Masz przystojnego fotografa:)
    Ja niestety w tym roku naszego morza nie odwiedzę. Musiałam zmienić plany. Ale może... za rok odwiedzimy morze :)
    Serdecznie Cię pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Krysiu, całkowicie się z Tobą zgadzam. Jeśli chodzi o wypoczynek nad naszym morzem to ważna tez pogoda, miałam śliczną...nie bardzo dobrze znoszę upały więc spacerowałam rano i po południu ale choć było upalnie to od morza wiał zimny wiatr. Dziękuję za komplement w imieniu fotografa.
      Może uda Ci się za rok ...pozdrawiam...buziaki...

      Usuń
  28. Hej Basiu, super zdjęcia! Nie mogę się doczekać mojego urlopu :). Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Reniu, życzę Ci, żeby urlop był bardzo udany i duuużo wypoczynku, taki reset jest nam wszystkim bardzo potrzebny...buziaki...

      Usuń
  29. Jakie ładne kadry, aż chce się wyruszyć w podróż nad nasze piękne, szumiące morze. Cudnie... Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dawno nie byłam, bardzo chciałam usłyszeć ten szum morza...pozdrawiam serdecznie...

      Usuń
  30. Przepiękne zdjęcia Basiu, wyglądasz ślicznie w tej bieli. Kocham morze :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biel na lato jest świetna, bardzo lubię. Zdjęcia tak robione, żeby było ładnie Dorotko, miło mi, że Ci się spodobały...pozdrawiam serdecznie...

      Usuń
  31. Piękne widoki Basiu, przepiękny uśmiech. Widać, że świetnie się bawiłaś. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Jolu, było super, wszystko, towarzystwo, pogoda, widoki...pozdrawiam serdecznie...

      Usuń
  32. Morze, ach to morze!!! Mam nadzieję, że uda nam się dotrzeć tam w sierpniu!!!
    P.S. Basiu, masz cudowny uśmiech :D!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego Ci życzę, żeby się udało.
      Dzięki, ze mnie śmieszek...
      Pozdrawiam serdecznie, buziaki...

      Usuń